Veel zal afhangen van de uitkomst in Georgia, maar je ziet dat het wel begint te dagen binnen de partij:quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump is ook helemaal geen Republikein en ze hebben hem alleen maar omarmd in die Partij omdat hij stemmen trekt. Dat krijgen ze nu als een boomerang terug, de GOP is gekaapt door Trumpisten
Vind het daarom altijd wel komisch dat hij anderen uitmaakt voor RINO. Bijna alles wat hij roept over anderen is van toepassing op hemzelf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump is ook helemaal geen Republikein en ze hebben hem alleen maar omarmd in die Partij omdat hij stemmen trekt.
Prima post en heldere uitleg, met zo'n referentiekader kan ik je positie goed begrijpen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat waar de Republikeinen voor staan het tegenovergestelde is waar ik voor sta. Dat komt omdat ik best wel een ‘hippie’ ben die een voorstander is van gelijkwaardigheid. Zeker als het gaat om mensen met geestelijke, lichamelijke en psychische problemen die niet volledig mee kunnen doen in de kapitalistische wereld waar het draait om zo veel mogelijk geld te verdienen. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Tijdens mijn periode bij GGZ, kennissen die zelfmoord gepleegd hebben, toen ik AO-verzekeringen deed, collega’s die een burn out kregen. Groepen die voor mijn gevoel door de republikeinen worden vergeten.
Trump vind ik gewoon een pannenkoek, maar die mening zou ik ook hebben als Trump bij de democraten zou zitten.
Behalve wanneer het mens in kwestie streeft naar een autocratie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Niks mis met met een sterke man, of vrouw.
Mits geen idioot.
En alles waar hij anderen van beschuldigt, heeft hij zelf gedaan of is hij gaat hij een paar dagen later doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het daarom altijd wel komisch dat hij anderen uitmaakt voor RINO. Bijna alles wat hij roept over anderen is van toepassing op hemzelf.
Het antwoord op al deze vragen zal wel nee zijn. Ik zou zeggen dat Michael Flynn zijn ziel aan de duivel heeft verkocht voor een pardon, maar hij had zijn ziel al jaren daarvoor aan de duivel verkocht. Het is een slecht mens.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Valt dit onder oproepen tot een staatsgreep? Is dat niet genoeg grond om hem terug in ‘t gevang te boemerangen? Hier heeft hij nog geen pardon voor.
En is het mogelijk zijn mede-coup-pleger binnen een week te impeachen op grond hiervan?
![]()
![]()
![]()
![]()
En het zootje medeplichtigen en medesamenzweerders in preventieve hechtenis te nemen hangende nader onderzoek
Als ik het goed begrijp heeft Flynn zijn zoon daar ook in meegesleept en was dat de reden dat Flynn in eerste instantie wel meewerkte en schuldig pleitte. Daar zal wel wat tegenover gestaan hebben in het onderzoek naar zijn zoon. Maar ja die onderzoeken zijn allemaal natuurlijk onder het tapijt geveegd toen Barr AG werd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Het antwoord op al deze vragen zal wel nee zijn. Ik zou zeggen dat Michael Flynn zijn ziel aan de duivel heeft verkocht voor een pardon, maar hij had zijn ziel al jaren daarvoor aan de duivel verkocht. Het is een slecht mens.
Gezellig op de koffie bij Kim Jong-unquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toevallig heeft Pence een afscheidstrip gepland, aan de overkant van de plas, zegt men. 😉
Flynn praat alleen Trump maar naar de mond en Proud boys hebben geen werkelijke invloed. Ze zijn wel gevaarlijk, dat wel. Maar een coup krijgen ze niet voor elkaar. Ze timmeren alleen lafjes met een hele groep wat tegenstanders in elkaar of bedreigen ze.quote:Op zondag 20 december 2020 00:01 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit berichtje las ik al eerder, en kreeg het toen niet hier.
Het klinkt tja...goed?
Of is Flynn en Proud boys voldoende voor een coup?
Het gaat wel echt ver hoor.quote:
En toch wordt het voor veel Trumpaanhangers als bewijs van verkiezingsfraude gezien dat een heleboel Republikeinse kiezers wel voor Republikeinen in house en senaat hebben gestemd en niet voor Trump. Dat zijn de kiezers die echt geen fan zijn van Trump en zijn gedachtegoed, maar wel conservatief, Republikeins zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 09:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik ben namelijk absoluut geen fan van Trump, laat staan van eng alt-right gedachtegoed. Dus hier sla je de plank weer eens volledig mis.
Medeschuldig zeker. Die ethische Nederlandse hacker die met het wachtwoord Maga2020 Trumps twitter-account in kwam en via dat account naar mail en andere zaken kon, dat was vast niet de enige. Dus Trumps slecht beveiligde twitter-account zal vast en zeker ook wel diverse achterdeurtjes en achterraampjes voor hackers hebben opengezet, laaghangend fruit zullen ze vast niet hebben laten hangen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef BlackLining het volgende:
Heeft ie nu serieus de schuld van die hack ...
bronquote:Warren re-ups bill to ban stock trading by lawmakers
The Massachusetts Democrat is making her push while two of her colleagues, Republicans David Perdue and Kelly Loeffler, are under fire for their stock trades.
While Georgia’s two Republican senators fend off campaign attacks on their stock trading, their Democratic colleague Elizabeth Warren is re-launching her bill to prevent lawmakers from making individual stock trades.
Georgia Republican Sens. David Perdue and Kelly Loeffler both came under recent fire for buying and selling stocks at moments when they were privy to sensitive information about the companies they invested in. Each is now a candidate in Georgia’s high-stakes January 5 runoff election, the outcome of which could change control of the Senate next year.
Warren’s proposed ban is part of a broader anti-corruption plan she promoted on the presidential campaign trail and is reintroducing with hopes that it can gain traction now that she has returned to the Senate. Warren, who said she would make such reform her first priority as president, proposes many changes to federal ethics law, including creating lifetime bans on lobbying for former members of Congress, expanding federal conflict-of-interest rules and barring lobbyists from fundraising for political candidates. Rep. Pramila Jayapal (D-Wash.) introduced a companion bill in the House.
“After nearly four years of the most corrupt president in American history and with U.S. senators brazenly trading stocks to profit off a raging pandemic, the Anti-Corruption and Public Integrity Act is more urgent than ever,” the lawmakers said in a joint statement.
The bill’s most timely proposal is its proposed ban on stock trading. Members of Congress are allowed to buy and sell individual stocks with few restrictions, and this year, lawmakers including Loeffler, former Sen. Richard Burr (R-N.C.), and a number of House members and aides were subject to scrutiny after trading stock in companies that are intimately involved in the coronavirus and its economic fallout, at times when Congress was receiving briefings and other frequent updates on the virus.
Perdue, too, became the subject of media reports for his prolific trading, which amounted to 2,956 trades during his first term as senator.
The endemic stock trading on Capitol Hill has led many watchdogs to call for a change in the law. Congress has made few steps towards doing so: A major government reform bill that was one of the first issues taken up by the House in 2018 did not address stock trading.
Ja bizar. Ik ben toch benieuwd of wij ooit krijgen te weten wat er nu precies speelt. Rusland steunt veel nationaal conservatieve stromingen in het westen. Die stromingen zijn altijd anti eu (want eu bedreigt de wereld hierachie). Maar wat maakt dat Trump en corneuten toch standvastig rusland het hand boven het hoofd houden?quote:Op zondag 20 december 2020 11:21 schreef Montov het volgende:
En Trump probeert Putin weer te beschermen. Misschien is het China?
En het is maar een kleine hack. Die hack verdwijnt wel als het warm weer wordt.
En de zeewind... die blaast het wegquote:Op zondag 20 december 2020 11:21 schreef Montov het volgende:
En Trump probeert Putin weer te beschermen. Misschien is het China?
En het is maar een kleine hack. Die hack verdwijnt wel als het warm weer wordt.
Hey, als Vladimir een video van jou had waarbij hoeren in je mond pissen zou jij ook ja meneer Poetin, nee meneer Poetin doen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En de zeewind... die blaast het weg
Maar steeds meer mensen gaan denken: waarom wil Trump zo graag de Russen beschermen ?
Je zou denken dat een heuse Amerikaanse patriot weer de koudeoorlogstekels krijgt van Russische 'bewegingen"
Net alsof Trump een ideologie heeft. De enige ideologie die hij heeft is dat Trump er beter van moet worden en niet tegengesproken mag worden.quote:Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef Montov het volgende:
Er is geen chantage. Financiele motieven spelen een rol, maar je vraagt je van extremisten ook niet af waarom ze extremistische groeperingen steunen. Er is gewoon een ideologische overeenkomst. Dat is de reden waarom Trump doet zoals hij doet richting Putin. Jaloersheid naar macht en geld zijn motieven die dat versterken maar eigenlijk onderdeel zijn van die hele ideologie.
Hetzelfde zie je rondom Melania. Daar zit ook een soort van aanname dat ze een normaal persoon is en dat er dus een externe reden moeten zijn waarom ze bij elkaar zijn/blijven.
Dat. Het fragiele ego'tje wil zich graag spiegelen aan echt machtige mensen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef Montov het volgende:
Er is geen chantage. Financiele motieven spelen een rol, maar je vraagt je van extremisten ook niet af waarom ze extremistische groeperingen steunen. Er is gewoon een ideologische overeenkomst. Dat is de reden waarom Trump doet zoals hij doet richting Putin. Jaloersheid naar macht en geld zijn motieven die dat versterken maar eigenlijk onderdeel zijn van die hele ideologie.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:38 schreef Bluesdude het volgende:
Pence wil niet meemaken als Trump doordraait na 6 januari ?
Toch moet Pence paraat blijven als vice-president tot 20 jan.
Maar hoe zit het formeel op 6 januari als Pence niet uitspreekt: 'Joe Biden is de nieuwe president'.
Dan gaat de functiewisseling op 20 jan 12:00 toch gewoon door ?
Bron.quote:Pence’s role presiding over the Jan. 6 congressional session is a formality, and he does not have a say in selecting the election’s winner. On at least one previous occasion in which the vice president declined to preside, in 1969, the job has been done by the Senate’s president pro tempore, according to the Congressional Research Service. This year, the president pro tempore is Sen. Chuck Grassley, R-Iowa.
Daarbij heeft Pence zich redelijk op afstand gehouden, mbt al het voter-fraud gekakel.quote:
Dat gebeurt niet. Dit is gewoon weer stoerdoenerij zonder daadwerkelijke gevolgen of inhoud.quote:Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Dutch_view het volgende:
Als de Reps echt dwars gaan liggen, is er alsnog een democraat president op 20 januari, zelfs een vrouw![]()
Nancy Pelosi , dat zou wat zijn
Dat vraag ik me ook serieus af.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Het zou fijn zijn als Twitter hem meteen op de 20e eraf gooit
Et voila:quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Terreros85 het volgende:
Dat er mensen op Trump stemmen snap ik nog wel. Maar sommige van die loyale fans lijken te slapen onder een dekbed met Trump erop.
Oe die is wel nice.quote:
Sorryquote:Op zondag 20 december 2020 15:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal staan we dit soort posts niet toe maar deze is te mooi![]()
@:4moreyears @:Bocaj
Zal weer niet zo zijn, heb je eindelijk het perfecte kado gevonden....uitverkocht. Blah.quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sorry
Al is het geen meme.
Hij is ook uitverkocht:
https://www.amazon.com/HY(...)forter/dp/B07XT7BKLK
Dus misschien heeft Terreros85 gelijk, wie zal het zeggen
Even zoeken op "trump duvet covers". Je hebt er nog wel meer, maar deze nep warhole-like sprong er uitquote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal weer niet zo zijn, heb je eindelijk het perfecte kado gevonden....uitverkocht. Blah.
Ik wilde een shirt bestellen van Four Seasons Total Landscaping maar die waren duur en meestal niet voor de feestdagen leverbaar..quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal weer niet zo zijn, heb je eindelijk het perfecte kado gevonden....uitverkocht. Blah.
Over 4 weken liggen ze in de salequote:Op zondag 20 december 2020 16:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wilde een shirt bestellen van Four Seasons Total Landscaping maar die waren duur en meestal niet voor de feestdagen leverbaar..
quote:Quantities will be limited, so order today to ensure you will receive a Trumpy Bear before they sell out or hit retirement
Shirt an sich viel me wel mee qua prijs maar ik schrok wat van de 55 dollar verzendkostenquote:Op zondag 20 december 2020 16:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wilde een shirt bestellen van Four Seasons Total Landscaping maar die waren duur en meestal niet voor de feestdagen leverbaar..
Holy....dat is wel HEEL erg duur.quote:Op zondag 20 december 2020 17:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Shirt an sich viel me wel mee qua prijs maar ik schrok wat van de 55 dollar verzendkosten
Rubio is een fucker! Ze staan ook in de rij voor de titel "De grootste fucker van de Senaat".quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
Rubio heeft ook voorgedrongen bij het halen van de prik.
En maar roeptoeteren dat het een hoax is.
Die zijn niet georganiseerd door de democratische partij.quote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Zoals al die BLM protesten of die grootschalige festiviteiten na de overwinning van Biden bijvoorbeeld. Of bedoelde je die niet?
[..]
Hypocriet is een woord wat plotsklaps is verdwenen in het vocabulaire van de republikeinse achterban..quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje sneu dar de mensen die met hun evenementen voor extra slachtoffers zorgen, die maatregelen actief tegenwerken en die het gevaar van Corona voor bepaalde groepen downplayen nu vooraan staan. Hypocriet zou wellicht een mooi woord daarvoor zijn. Maar een positief signaal kan ook. Het is maar net wat je keuze is.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef MoreDakka het volgende:
Op de valreep nog een kandidaat voor domste post in dit topic in 2020
Wie van de organisatoren van dergelijke manifestaties hebben zich met voorrang laten vaccineren?quote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Zoals al die BLM protesten of die grootschalige festiviteiten na de overwinning van Biden bijvoorbeeld. Of bedoelde je die niet?
Ze waren tenminste besteldquote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 18:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Rubio is een fucker! Ze staan ook in de rij voor de titel "De grootste fucker van de Senaat".
Ted Cruz, Rand Paul, Marco Rubio, Ron Johnson, Lindsey Graham...het is dringen aan de top.
Ik heb Pelosi nergens het virus en het gevaar zien downplayen en de geadviseerde veiligheidsmaatregelen bewust actief en publiekelijk zien negeren. Jij wel?quote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Wat is jullie bron voor dat dit geclassificeerd kan worden als 'voordringen'? Of is het gewoon weer een standaard portie selectieve haat?
Zomaar een voorbeeld die uiteraard compleet wordt genegeerd:
[ twitter ]
Prima dat Pelosi het krijgt. Die heeft COVID-19 altijd serieus genomen en ontzettend geprobeerd om mensen zo veel mogelijk thuis te laten werken. Bovendien is ze aardig op leeftijd.quote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Wat is jullie bron voor dat dit geclassificeerd kan worden als 'voordringen'? Of is het gewoon weer een standaard portie selectieve haat?
[ twitter ]
Stonden ze maar netjes in de rij.quote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
...en vervolgens gewoon direct netjes in de rij gaat staan voor een vaccin ipv te weigeren en voor je standpunten te staan.
Als op gegeven moment het bureau van Mitch McConnell uitgeruimd wordt, dan zullen ze wel meer goede ideeën vinden.quote:Op zondag 20 december 2020 06:52 schreef Kijkertje het volgende:
Donnie heeft een geweldig idee! Hetzelfde idee waar de Democraten al in mei vóór stemden![]()
![]()
[ twitter ]
Omdat ze gezond moeten blijven. Ze hebben namelijk allemaal wat op hun kerfstok. Je gooit geen zieken in de bak.quote:Op zondag 20 december 2020 22:46 schreef Ulx het volgende:
Maar wat is het nut van een GOP senator inenten? Die houden hulp voor het volk alleen maar tegen.
Niet elke republikein is uiteraard zo stom om zich niet te laten vaccineren omdat Trump het onzin noemt.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef zalkc het volgende:
Ik ben eerder blij dat ze allemaal wel het vaccin nemen, voor hetzelfde geld had er 1 tussen gezeten die compleet de antivaxx tour op was gegaan. Dat was eerder iets om over te klagen.
Het beeld, "Ik ontken dan wel de ernst, maar ik laat me sowieso vaccineren" is nog helemaal geen slecht beeld om af te geven aan de eigen vaccinatie kritische achterban, je moet toch die 60-70% vaccinatiegraad gaan halen en statistisch gezien moeten door dus ook Trump stemmers bij komen te zitten
De Trump achterban zit op pakweg 42 % van de bevolking, dus de vaccinatiegraad zal iets minder dan 60 % zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef zalkc het volgende:
Ik ben eerder blij dat ze allemaal wel het vaccin nemen, voor hetzelfde geld had er 1 tussen gezeten die compleet de antivaxx tour op was gegaan. Dat was eerder iets om over te klagen.
Het beeld, "Ik ontken dan wel de ernst, maar ik laat me sowieso vaccineren" is nog helemaal geen slecht beeld om af te geven aan de eigen vaccinatie kritische achterban, je moet toch die 60-70% vaccinatiegraad gaan halen en statistisch gezien moeten door dus ook Trump stemmers bij komen te zitten
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet elke republikein is uiteraard zo stom om zich niet te laten vaccineren omdat Trump het onzin noemt.
Heeft meer met angst als met intellect te maken..quote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet elke republikein is uiteraard zo stom om zich niet te laten vaccineren omdat Trump het onzin noemt.
laat de Republikeinen achteraan in de rij staan bij de vaccinaties, dan piepen ze wel een ander toontje..quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens.
Ik stel dat het beter is voor de acceptatie van het vaccin onder de eigen achterban te verhogen door wel duidelijk het vaccin te nemen, dan dat je het vaccin publiekelijk gaat weigeren.
Maar zo werkt het niet, met diezelfde redenatie kan je bijvoorbeeld ook uitkomen op dat diegenen die het meest aan belastingen bijdragen ook meer stemrecht zouden moeten hebben dan diegenen die netto enkel een kostenpost vormen, is dat ook wenselijk?quote:Op zondag 20 december 2020 21:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Prima dat Pelosi het krijgt. Die heeft COVID-19 altijd serieus genomen en ontzettend geprobeerd om mensen zo veel mogelijk thuis te laten werken. Bovendien is ze aardig op leeftijd.
Dat het stelletje republikeinse fuckers die gewoon vonden dat iedereen maar ziek moest worden, of dat covid-19 maar een lullig griepje was, of dat het uberhaupt niet bestond, nu ineens als de sodemieter een prik willen hebben is iets waarvan de echte trumpist van moet kotsen: Want hypocriet. En hypocrisie is echt heel erg, heb ik altijd begrepen van figuren als Refrag.
Daarom: Wel shots voor de Dems, en de republikeinen mogen achter in de rij. Laat die maar voor private Gunther gaan spelen.
Met deze vergelijking geef je aan er nog steeds helemaal niets van begrepen te hebben.quote:Op maandag 21 december 2020 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet, met diezelfde redenatie kan je bijvoorbeeld ook uitkomen op dat diegenen die het meest aan belastingen bijdragen ook meer stemrecht zouden moeten hebben dan diegenen die netto enkel een kostenpost vormen, is dat ook wenselijk?
Bovendien zou het nogal hypocriet van hem zijn om eerst uitgebreid publiekelijk het virus te bagatelliseren om vervolgens stiekem vooraan de vaccinatie-rij te gaan staan.quote:Op maandag 21 december 2020 00:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Met deze vergelijking geef je aan er nog steeds helemaal niets van begrepen te hebben.
Niemand hier pleit ervoor om Lange Frans zijn stemrecht te ontnemen, maar je gaat hem natuurlijk niet het eerste vaccin geven op het moment dat er een groot tekort aan die dingen is.
N=1000 maar wel grappigquote:A new Fox News poll finds that 42% of voters say history will remember President Donald Trump as one of the worst presidents ever.
Wat een goed plan: Republikeinse politici het goede voorbeeld laten geven. Zou dat ook werken voor mondkapjes, afstand houden en geen grote bijeenkomsten houden?quote:Op zondag 20 december 2020 19:05 schreef Dejannn het volgende:
Als je even helder nadenkt, en die pathologische haat opzij zet, kun je misschien begrijpen dat politici die op nationale televisie zich laten vaccineren een positief signaal kan afgeven richting de bevolking. Hopelijk neemt dat enig wantrouwen wat weg bij mensen, helemaal bij de Republikeinse aanhang waarvan een groot deel Covid niet zo serieus neemt.
Nancy is oud en dat weet jij ook welquote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
klopt. Ze heeft zich laten optakelen, dat weet eigenlijk iedereen. Dan heeft ze ook voorrang bij vaccinaties. Dit gaat ook op voor het gros van de senaat.quote:Op maandag 21 december 2020 07:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nancy is oud en dat weet jij ook wel
Deze deugende burger vindt het totaal onnodig dr Fauci een goblin te noemen. Dat heeft deze heer met zijn capaciteiten en staat van dienst namelijk nergens aan verdiend.quote:Maar Goblin Fauci wilt dat iedereen van het Congress een shotje komt ophalen? En AOC is niet echt bepaald op leeftijd maar die komt het vervolgens ook heel graag ophalen, wat moet de ''deugende'' burger daar dan weer van vinden?
Dan nog dit op fox, wat zal Donald dadelijk weer boos zijn en meteen compulsief wat frustatietweeten.quote:Op maandag 21 december 2020 02:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
N=1000 maar wel grappig
https://edition.cnn.com/2(...)-analysis/index.html
Of de President-elect accepteren?quote:Op maandag 21 december 2020 06:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat een goed plan: Republikeinse politici het goede voorbeeld laten geven. Zou dat ook werken voor mondkapjes, afstand houden en geen grote bijeenkomsten houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |