Sorryquote:Op zondag 20 december 2020 15:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal staan we dit soort posts niet toe maar deze is te mooi![]()
@:4moreyears @:Bocaj
Zal weer niet zo zijn, heb je eindelijk het perfecte kado gevonden....uitverkocht. Blah.quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sorry
Al is het geen meme.
Hij is ook uitverkocht:
https://www.amazon.com/HY(...)forter/dp/B07XT7BKLK
Dus misschien heeft Terreros85 gelijk, wie zal het zeggen
Even zoeken op "trump duvet covers". Je hebt er nog wel meer, maar deze nep warhole-like sprong er uitquote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal weer niet zo zijn, heb je eindelijk het perfecte kado gevonden....uitverkocht. Blah.
Ik wilde een shirt bestellen van Four Seasons Total Landscaping maar die waren duur en meestal niet voor de feestdagen leverbaar..quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal weer niet zo zijn, heb je eindelijk het perfecte kado gevonden....uitverkocht. Blah.
Over 4 weken liggen ze in de salequote:Op zondag 20 december 2020 16:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wilde een shirt bestellen van Four Seasons Total Landscaping maar die waren duur en meestal niet voor de feestdagen leverbaar..
quote:Quantities will be limited, so order today to ensure you will receive a Trumpy Bear before they sell out or hit retirement
Shirt an sich viel me wel mee qua prijs maar ik schrok wat van de 55 dollar verzendkostenquote:Op zondag 20 december 2020 16:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik wilde een shirt bestellen van Four Seasons Total Landscaping maar die waren duur en meestal niet voor de feestdagen leverbaar..
Holy....dat is wel HEEL erg duur.quote:Op zondag 20 december 2020 17:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Shirt an sich viel me wel mee qua prijs maar ik schrok wat van de 55 dollar verzendkosten
Rubio is een fucker! Ze staan ook in de rij voor de titel "De grootste fucker van de Senaat".quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
Rubio heeft ook voorgedrongen bij het halen van de prik.
En maar roeptoeteren dat het een hoax is.
Die zijn niet georganiseerd door de democratische partij.quote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Zoals al die BLM protesten of die grootschalige festiviteiten na de overwinning van Biden bijvoorbeeld. Of bedoelde je die niet?
[..]
Hypocriet is een woord wat plotsklaps is verdwenen in het vocabulaire van de republikeinse achterban..quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje sneu dar de mensen die met hun evenementen voor extra slachtoffers zorgen, die maatregelen actief tegenwerken en die het gevaar van Corona voor bepaalde groepen downplayen nu vooraan staan. Hypocriet zou wellicht een mooi woord daarvoor zijn. Maar een positief signaal kan ook. Het is maar net wat je keuze is.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef MoreDakka het volgende:
Op de valreep nog een kandidaat voor domste post in dit topic in 2020
Wie van de organisatoren van dergelijke manifestaties hebben zich met voorrang laten vaccineren?quote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Zoals al die BLM protesten of die grootschalige festiviteiten na de overwinning van Biden bijvoorbeeld. Of bedoelde je die niet?
Ze waren tenminste besteldquote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef Ulx het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 18:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Rubio is een fucker! Ze staan ook in de rij voor de titel "De grootste fucker van de Senaat".
Ted Cruz, Rand Paul, Marco Rubio, Ron Johnson, Lindsey Graham...het is dringen aan de top.
Ik heb Pelosi nergens het virus en het gevaar zien downplayen en de geadviseerde veiligheidsmaatregelen bewust actief en publiekelijk zien negeren. Jij wel?quote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Wat is jullie bron voor dat dit geclassificeerd kan worden als 'voordringen'? Of is het gewoon weer een standaard portie selectieve haat?
Zomaar een voorbeeld die uiteraard compleet wordt genegeerd:
[ twitter ]
Prima dat Pelosi het krijgt. Die heeft COVID-19 altijd serieus genomen en ontzettend geprobeerd om mensen zo veel mogelijk thuis te laten werken. Bovendien is ze aardig op leeftijd.quote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Wat is jullie bron voor dat dit geclassificeerd kan worden als 'voordringen'? Of is het gewoon weer een standaard portie selectieve haat?
[ twitter ]
Stonden ze maar netjes in de rij.quote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
...en vervolgens gewoon direct netjes in de rij gaat staan voor een vaccin ipv te weigeren en voor je standpunten te staan.
Als op gegeven moment het bureau van Mitch McConnell uitgeruimd wordt, dan zullen ze wel meer goede ideeën vinden.quote:Op zondag 20 december 2020 06:52 schreef Kijkertje het volgende:
Donnie heeft een geweldig idee! Hetzelfde idee waar de Democraten al in mei vóór stemden![]()
![]()
[ twitter ]
Omdat ze gezond moeten blijven. Ze hebben namelijk allemaal wat op hun kerfstok. Je gooit geen zieken in de bak.quote:Op zondag 20 december 2020 22:46 schreef Ulx het volgende:
Maar wat is het nut van een GOP senator inenten? Die houden hulp voor het volk alleen maar tegen.
Niet elke republikein is uiteraard zo stom om zich niet te laten vaccineren omdat Trump het onzin noemt.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef zalkc het volgende:
Ik ben eerder blij dat ze allemaal wel het vaccin nemen, voor hetzelfde geld had er 1 tussen gezeten die compleet de antivaxx tour op was gegaan. Dat was eerder iets om over te klagen.
Het beeld, "Ik ontken dan wel de ernst, maar ik laat me sowieso vaccineren" is nog helemaal geen slecht beeld om af te geven aan de eigen vaccinatie kritische achterban, je moet toch die 60-70% vaccinatiegraad gaan halen en statistisch gezien moeten door dus ook Trump stemmers bij komen te zitten
De Trump achterban zit op pakweg 42 % van de bevolking, dus de vaccinatiegraad zal iets minder dan 60 % zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef zalkc het volgende:
Ik ben eerder blij dat ze allemaal wel het vaccin nemen, voor hetzelfde geld had er 1 tussen gezeten die compleet de antivaxx tour op was gegaan. Dat was eerder iets om over te klagen.
Het beeld, "Ik ontken dan wel de ernst, maar ik laat me sowieso vaccineren" is nog helemaal geen slecht beeld om af te geven aan de eigen vaccinatie kritische achterban, je moet toch die 60-70% vaccinatiegraad gaan halen en statistisch gezien moeten door dus ook Trump stemmers bij komen te zitten
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet elke republikein is uiteraard zo stom om zich niet te laten vaccineren omdat Trump het onzin noemt.
Heeft meer met angst als met intellect te maken..quote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet elke republikein is uiteraard zo stom om zich niet te laten vaccineren omdat Trump het onzin noemt.
laat de Republikeinen achteraan in de rij staan bij de vaccinaties, dan piepen ze wel een ander toontje..quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens.
Ik stel dat het beter is voor de acceptatie van het vaccin onder de eigen achterban te verhogen door wel duidelijk het vaccin te nemen, dan dat je het vaccin publiekelijk gaat weigeren.
Maar zo werkt het niet, met diezelfde redenatie kan je bijvoorbeeld ook uitkomen op dat diegenen die het meest aan belastingen bijdragen ook meer stemrecht zouden moeten hebben dan diegenen die netto enkel een kostenpost vormen, is dat ook wenselijk?quote:Op zondag 20 december 2020 21:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Prima dat Pelosi het krijgt. Die heeft COVID-19 altijd serieus genomen en ontzettend geprobeerd om mensen zo veel mogelijk thuis te laten werken. Bovendien is ze aardig op leeftijd.
Dat het stelletje republikeinse fuckers die gewoon vonden dat iedereen maar ziek moest worden, of dat covid-19 maar een lullig griepje was, of dat het uberhaupt niet bestond, nu ineens als de sodemieter een prik willen hebben is iets waarvan de echte trumpist van moet kotsen: Want hypocriet. En hypocrisie is echt heel erg, heb ik altijd begrepen van figuren als Refrag.
Daarom: Wel shots voor de Dems, en de republikeinen mogen achter in de rij. Laat die maar voor private Gunther gaan spelen.
Met deze vergelijking geef je aan er nog steeds helemaal niets van begrepen te hebben.quote:Op maandag 21 december 2020 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet, met diezelfde redenatie kan je bijvoorbeeld ook uitkomen op dat diegenen die het meest aan belastingen bijdragen ook meer stemrecht zouden moeten hebben dan diegenen die netto enkel een kostenpost vormen, is dat ook wenselijk?
Bovendien zou het nogal hypocriet van hem zijn om eerst uitgebreid publiekelijk het virus te bagatelliseren om vervolgens stiekem vooraan de vaccinatie-rij te gaan staan.quote:Op maandag 21 december 2020 00:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Met deze vergelijking geef je aan er nog steeds helemaal niets van begrepen te hebben.
Niemand hier pleit ervoor om Lange Frans zijn stemrecht te ontnemen, maar je gaat hem natuurlijk niet het eerste vaccin geven op het moment dat er een groot tekort aan die dingen is.
N=1000 maar wel grappigquote:A new Fox News poll finds that 42% of voters say history will remember President Donald Trump as one of the worst presidents ever.
Wat een goed plan: Republikeinse politici het goede voorbeeld laten geven. Zou dat ook werken voor mondkapjes, afstand houden en geen grote bijeenkomsten houden?quote:Op zondag 20 december 2020 19:05 schreef Dejannn het volgende:
Als je even helder nadenkt, en die pathologische haat opzij zet, kun je misschien begrijpen dat politici die op nationale televisie zich laten vaccineren een positief signaal kan afgeven richting de bevolking. Hopelijk neemt dat enig wantrouwen wat weg bij mensen, helemaal bij de Republikeinse aanhang waarvan een groot deel Covid niet zo serieus neemt.
Nancy is oud en dat weet jij ook welquote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
klopt. Ze heeft zich laten optakelen, dat weet eigenlijk iedereen. Dan heeft ze ook voorrang bij vaccinaties. Dit gaat ook op voor het gros van de senaat.quote:Op maandag 21 december 2020 07:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nancy is oud en dat weet jij ook wel
Deze deugende burger vindt het totaal onnodig dr Fauci een goblin te noemen. Dat heeft deze heer met zijn capaciteiten en staat van dienst namelijk nergens aan verdiend.quote:Maar Goblin Fauci wilt dat iedereen van het Congress een shotje komt ophalen? En AOC is niet echt bepaald op leeftijd maar die komt het vervolgens ook heel graag ophalen, wat moet de ''deugende'' burger daar dan weer van vinden?
Dan nog dit op fox, wat zal Donald dadelijk weer boos zijn en meteen compulsief wat frustatietweeten.quote:Op maandag 21 december 2020 02:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
N=1000 maar wel grappig
https://edition.cnn.com/2(...)-analysis/index.html
Of de President-elect accepteren?quote:Op maandag 21 december 2020 06:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat een goed plan: Republikeinse politici het goede voorbeeld laten geven. Zou dat ook werken voor mondkapjes, afstand houden en geen grote bijeenkomsten houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |