Waarvan akte.quote:
Louche handelaar-look.quote:
Jaquote:Op maandag 21 december 2020 20:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Werd Gijp nu overgeslagen?
Bedeen.
oh okquote:Op maandag 21 december 2020 20:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wel makkelijk met rimmen zo'n platte kont.
Kijk je al uit naar Chris?quote:Op maandag 21 december 2020 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een enorm saaie show vooralsnog
Wel mee eens. Geeft alleen maar ellende.quote:Op maandag 21 december 2020 21:11 schreef Haags het volgende:
Schaf die nietszeggende klote VAR gewoon af joh. Voetbal is geen reet meer aan zo.
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 21 december 2020 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Gijp kijkt inderdaad ziedend, waarom?
Waarom praat je cursiefquote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Onschuldig zolang het tegendeel bewezen is
Aha. Ik wilde hier net gaan vragen wat er met die Kraay gebeurd is. Ik herkende hem aanvankelijk niet eens.quote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Kraay heeft zich weer vol laten spuiten met botox.
Zou best eens kunnenquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 21:28 schreef GGMM het volgende:
Iedereen in mijn team speelde waardeloos ik ben woest
Dat ben je altijd. (lol)quote:Op maandag 21 december 2020 21:28 schreef GGMM het volgende:
Iedereen in mijn team speelde waardeloos ik ben woest
Ik zal jou eens naar boven afronden.quote:Op maandag 21 december 2020 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
De toto rondt het niet eens even naar boven af
Dat gaat allemaal naar de salarissen van Wilfred, Rene en Johan.quote:Op maandag 21 december 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
Trieste bedragen van de toto altijd. 1x die commercial uitzenden kost al meer.
quote:Op maandag 21 december 2020 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar boven afronden.
Valt me nog mee dat ze 't niet naar beneden hebben afgerond.quote:Op maandag 21 december 2020 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
De toto rondt het niet eens even naar boven af
Als Chris er is is heel de sfeer bedompt en serieus.quote:
Hansie ontkent het. Maar het is wel een terugkerend dingetje dat hij er weer uitziet alsof hij flink behandeld is.quote:Op maandag 21 december 2020 21:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Aha. Ik wilde hier net gaan vragen wat er met die Kraay gebeurd is. Ik herkende hem aanvankelijk niet eens.
Misschien ook nog even strak getrokken bij de chirurg?
niet in Scherpenzeel daar sturen ze zelf uitnodigingen rondquote:Op maandag 21 december 2020 22:03 schreef Regilio_ het volgende:
De kerstvieringen zijn afgelast maar dat weet seniele Derksen niet meer waarschijnlijk.
Lekker dan.quote:Op maandag 21 december 2020 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet in Scherpenzeel daar sturen ze zelf uitnodigingen rond
[ afbeelding ]
Ik vond dat Kraaij kilo's boter op zijn hoofd had. Natuurlijk is dat filmpje rullevant. Je moet natuurlijk altijd de context er wel bij vermelden en het is aan een rechter om te oordelen, maar je jeugdzonden weten ze altijd te vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vonden jullie? Eens met Kraaij dat ze dat beeld van Promes niet hadden moeten uitzenden, of...?
Vond het zelf prima dat ze het lieten zien. Op zich wel goed dat Kraaij het zei, want daardoor werd later de nog verteld dat het een filmpje van Touzani was waarin het over een panna ging. Wellicht dat er mensen waren die dachten dat 't filmpje recent was
Klopt, daarom ben ik blij dat ze uiteindelijk de context er nog bij hebben vermeld (hier hadden ze geloof in niet aan gedacht in eerste instantie). Je weet hoe het werkt. Als je iets op tv gooit dan komen er weer allemaal verhalen. Maar verder hoort een programma als VI dit natuurlijk wel te laten zien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond dat Kraaij kilo's boter op zijn hoofd had. Natuurlijk is dat filmpje rullevant. Je moet natuurlijk altijd de context er wel bij vermelden en het is aan een rechter om te oordelen, maar je jeugdzonden weten ze altijd te vinden.
Jaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef Nober het volgende:
Directeurtje bij Peter R. de Vries?
4:06
Ah joh lagaan bijna kerst los daarvan ze hebben het al zo moeilijk nu met al die maatregeltjes. Kom op hey.quote:Zes mannen die worden verdacht van woninginbraken en overvallen op bekende of vermogende Nederlanders, onder wie René van der Gijp en NikkieTutorials, blijven langer in voorarrest. Vijf mannen blijven drie maanden vastzitten, één verdachte een maand. Dat heeft de rechtbank donderdag besloten.
Op dinsdag 8 december werden zeven verdachten aangehouden na huiszoekingen in Rotterdam en Ridderkerk. Eén persoon mocht na een aantal dagen al naar huis van de rechtbank.
De mannen worden verantwoordelijk gehouden voor de overval op oud-voetballer René van der Gijp, die bij thuiskomst in Dordrecht werd aangevallen. Eén van de betrokkenen werd door de rechter eerder veroordeeld.
Ook werd YouTuber Nikkie de Jager (NikkieTutorials) in Uden overvallen. De andere plaatsen waar de mannen toesloegen waren Rotterdam, Krimpen aan den IJssel, Rockanje, Hendrik-Ido-Ambacht en Mijnsheerenland.
Het was de verdachten steeds te doen om dure horloges, sieraden en geld, vertelde een woordvoerder van de politie eerder. De buit bedroeg honderdduizenden euro's. Geweld werd bij de criminele activiteiten niet geschuwd.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ijp-langer-in-de-cel
Dan begrijp je wel dat John de Mol zo'n jongen aansteltquote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef Nober het volgende:
Directeurtje bij Peter R. de Vries?
4:06
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:47 schreef Karina het volgende:
Wat een naam. Maar gefeliciteerd hoor familie Vera
Het zou erg prettig zijn als hij ervoor kiest om meer tijd met zijn gezin door te brengen en minder te gaan zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
VBL FELICITEERT ESCHA (EN DANNY)
Moeder en kindje maken het goed, laat Vera ook weten.quote:Het meisje heeft de naam Lavie Vey gekregen.
Eens kijken wanneer je de eerste aanmaning krijgt om het offline te halen want dit pikken ze niet!quote:
La watte? Dit kan toch niet, Johán?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera heeft kindje gekregen: ’Kerstwonder’
Danny Vera heeft op eerste kerstdag een dochtertje gekregen. Dat maakt hij tweede kerstdag bekend. Op Instagram schrijft hij over zijn ’kerstwonder’.
Een kerstwonder, geboren op 25 december! Welkom op onze wereld klein babymeisje.”
[..]
Moeder en kindje maken het goed, laat Vera ook weten.
Een tweede hoogtepunt voor de zanger dit jaar: zijn nummer Roller Coaster belandde op nummer 1 van de Top 2000.
https://www.telegraaf.nl/(...)gekregen-kerstwonder
Jij gaat die video niet stiekem rapporteren hé of doorsturen naar talpa?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken wanneer je de eerste aanmaning krijgt om het offline te halen want dit pikken ze niet!
Ze kunnen veel over mij zeggen maar ik ben geen NSB'er zoals Arie, Anouk en Glennis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij gaat die video niet stiekem rapporteren hé of doorsturen naar talpa?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze kunnen veel over mij zeggen maar ik ben geen NSB'er zoals Arie, Anouk en Glennis.
Wel leuk dat die wijf van Gijpie zijn zoon wil laten werken en wil voorkomen dat hij een verwend jochie gaat worden, terwijl Gijpie zoiets heeft van laat gaan joh hoeft niet we hebben al genoeg.quote:
Die zoon weet natuurlijk ook van die 6 ton per jaar dan ga je zo'n jongen toch niet laten bezorgen door weer en wind laat dat uber lekker de tering krijgen joh manoesje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel leuk dat die wijf van Gijpie zijn zoon wil laten werken en wil voorkomen dat hij een verwend jochie gaat worden, terwijl Gijpie zoiets heeft van laat gaan joh hoeft niet we hebben al genoeg.
Ik zou graag bij de hoofdvestiging van Uber willen werken hoor (niet als bezorger)quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zoon weet natuurlijk ook van die 6 ton per jaar dan ga je zo'n jongen toch niet laten bezorgen door weer en wind laat dat uber lekker de tering krijgen joh manoesje.
Hij is toch autistisch ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zoon weet natuurlijk ook van die 6 ton per jaar dan ga je zo'n jongen toch niet laten bezorgen door weer en wind laat dat uber lekker de tering krijgen joh manoesje.
Zou je dat nou wel doen meneer de marketingstudent?quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou graag bij de hoofdvestiging van Uber willen werken hoor (niet als bezorger)
Ze plakken tegenwoordig overal wel een stempeltje op joh. Stop het maar weer in een hokkie ken ons 't verrotte.quote:
Deze onzin kijk ik wel een keertje terug. Scheelt weer reclame.quote:SBS 6 - zaterdag: 20:30 - 22:40
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee wagen zich in deze nieuwjaarsspecial van de voetbaltalkshow aan een reeks voorspellingen over 2021. De kijker kan online meespelen en 25.000 euro winnen.
Johan Derksen zinspeelde vorige maand in Veronica inside al diverse keren cynisch op deze nieuwjaarsspecial van de voetbaltalkshow. In De VI meestervoorspellers waagt de voetbalanalyticus zich met René van der Gijp en Wilfred Genee aan een reeks voorspellingen over 2021.
25.000 euro winnen
De vragen zijn volgens de zender heel divers en gaan over sport, politiek en entertainment. Zo doet het trio onder meer voorspellingen over de verkiezingen in maart en het EK voetbal deze zomer. De heren van VI worden bij hun blik in de glazen bol bijgestaan door een aantal deskundigen (al blijft het tot het laatste moment onzeker wie er uiteindelijk bij het trio aan tafel wíl zitten). De kijker kan online meespelen en 25.000 euro winnen - al is de winnaar pas op 1 januari 2022 bekend.
John zet die troep wel weer op sjoeptjoep. Als zijn zoon is vrijgesproken allen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze onzin kijk ik wel een keertje terug. Scheelt weer reclame.
schijnt echt heel erg slecht te zijn. Ik ken iemand die er bij zat als publiek/deelnemer. Gijp zat weer goed aan de pillen en Genee zat erbij alsof John de Mol een pistool op zijn voorhoofd had gedruktquote:Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze onzin kijk ik wel een keertje terug. Scheelt weer reclame.
Nu welquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:16 schreef Casual-T het volgende:
https://www.meestervoorspellers.nl/ doet het alvast niet echt lekker.. of ligt dat aan mij? 🤔
403 ERROR
The request could not be satisfied.
Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner
Oh VriendenLoterij ding.. dan weet je al genoeg als je gaat kijken.quote:
Op oudjaarsdag hadden ze Ik hou van Holland 25 jaar SBS, uit dat licht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:44 schreef Regilio_ het volgende:
Die Sjon kan ook nóóit wat anders bedenken dan dat mensen geld kunnen winnen hè. Vraag me af wanneer ie Bootcamp Mogadishu alsnog op SBS lanceert.
Het stond ook al op kijk. Verplicht nummertje.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt echt heel erg slecht te zijn. Ik ken iemand die er bij zat als publiek/deelnemer. Gijp zat weer goed aan de pillen en Genee zat erbij alsof John de Mol een pistool op zijn voorhoofd had gedrukt
Namen en rugnummers. Wie was dit? is dit fake news?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt echt heel erg slecht te zijn. Ik ken iemand die er bij zat als publiek/deelnemer. Gijp zat weer goed aan de pillen en Genee zat erbij alsof John de Mol een pistool op zijn voorhoofd had gedrukt
Als je maar geen videoland hebt. @GGMM en ik nemen mensen die videoland hebben niet serieusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het stond ook al op kijk. Verplicht nummertje.
Waar zou je videoland voor moeten hebben?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je maar geen videoland hebt. @:ggmm en ik nemen mensen die videoland hebben niet serieus
Dit idd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar zou je videoland voor moeten hebben?
Vind dat echt een sukkeltjequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:22 schreef KingRoland het volgende:
Mortaxx en ik zijn beide fan van Bram Krikke
Dat mag @joost weten. Ik heb gratis amazon prime oh en ik heb netflix.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar zou je videoland voor moeten hebben?
Niet echt een toegevoegde waarde verder, ik vind het maar irritantquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat hun keuze aangeven natuurlijk
Ik vind ze wat aan de grote kant.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat hun keuze aangeven natuurlijk
Nog over van het Eurovisie songfest van Duncan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet echt een toegevoegde waarde verder, ik vind het maar irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet genoeg voor deze onzinquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef cobain1994 het volgende:
Wat zullen de heren elk krijgen voor dit programma?
Dit gaan we het hele jaar terug zien jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt genieten met die voorspellingen van haar die mis gaan
Graydon-vrouwtjequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef RipCity het volgende:
Liesbeth is de Chris Woerts van de show. Haalt heel de show naar beneden.
wie heeft er nu een Videotheek in huis?? Dan moet je wel erg veel geld hebben. Je kan toch ook gewoon op de fiets een VHS band ophalen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je maar geen videoland hebt. @:ggmm en ik nemen mensen die videoland hebben niet serieus
Oké Hans.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het wel gezien. Kijk de fragmentjes wel terug
Als marketingstudent kan ik extra geld goed gebruiken, dus ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie heeft er nu een Videotheek in huis?? Dan moet je wel erg veel geld hebben. Je kan toch ook gewoon op de fiets een VHS band ophalen?
Wel een paar sigaretjes..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Liesbeth al een paar wijntjes op hebben
ben je aziatischquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Liesbeth al een paar wijntjes op hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |