Inderdaad...ook niet uitvoerende functies, wél om het partijgeneuzel te doorgronden.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zijn beide geen uitvoerende functies
Kan grofweg zeggen dat meest ideale voorbereidende functie die van gouverneur is. En dat was hij idd niet.
Maar qua tegenstrijdige belangen afwegen, en dan juiste kiezen voor algemeen belang is burgemeesterschap helemaal niet verkeerd.
quote:Mar-a-Lago neighbors to Trump: Spend your post-presidency elsewhere
Next-door neighbors of Mar-a-Lago, President Trump’s private club in Palm Beach, Fla., that he has called his Winter White House, have a message for the outgoing commander in chief: We don’t want you to be our neighbor.
That message was formally delivered Tuesday morning in a demand letter delivered to the town of Palm Beach and also addressed to the U.S. Secret Service asserting that Trump lost his legal right to live at Mar-a-Lago because of an agreement he signed in the early 1990s when he converted the storied estate from his private residence to a private club. The legal maneuver could, at long last, force Palm Beach to publicly address whether Trump can make Mar-a-Lago his legal residence and home, as he has been expected to do, when he becomes an ex-president after the swearing-in of Joe Biden on Jan. 20.
https://www.washingtonpos(...)6ba051781_story.html
Ik kan wel lachen om de kleinzerigheid van die mensen daarquote:
Als je de naam McConnell vervangt door Trump klopt het precies.quote:McConnell just wants power, influence, & money. He is willing to sell America to get what he wants. McConnell is a traitor to American Patriots,' Wood continued.
Het zijn allemaal mini-Trumpjes daar, natuurlijk, en ze zijn allemaal rijk dus naar de rechter stappen is geen probleem voor ze.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om de kleinzerigheid van die mensen daar![]()
Tuurlijk is het een mongool, maar heb je daar last van. Dat denk ik niet.
Maar hoe dan ook, daar wonen gaat hem dus niet worden.
Dan zou je redeneren dat ze er geen problemen mee hebben?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mini-Trumpjes daar, natuurlijk, en ze zijn allemaal rijk dus naar de rechter stappen is geen probleem voor ze.
Hopelijk gooit Trump hiermee de ruiten in van de GOP en zal het nadelig zijn voor de Republican voter turnout voor de Senate run-offs.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]
Was te verwachten, Trump niet blij met McConnell.![]()
En hij kan blijkbaar niet rekenen, 74 miljoen is veel ja. Maar 81 miljoen is veel meer
Heb je zeker een punt, maar Grenell is nooit officieel aangesteld en was een paar maandjes acting DNI.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:
[ afbeelding ]
vooruitstrevend hoor
Dan ga je van een koude kermis thuis komen. En ik ben geen Trump-supporter, integendeel.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:27 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog met je hoofd in de swamp zit. TRUMP heeft verloren, zowel McConnell als Putin hebben dit bevestigd. En samen met Trump zal ook gaandeweg ook de overschatting van dit soort schijnpolitiek vervagen.
Voor dat soort bedragen wil ik ook wel "bewijs" verzamelen. Ik vermoed dat de straf iets van 10 uur community service gaat zijn gegeven dat dit Texas is.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef Dutch_view het volgende:
Weer een bizar verhaal inzake "Voter-fraud".
[ twitter ]
Korte samenvatting: voormalige Houston politie-officier ramde een koelmonteurs wagen en richtte een pistool op hem omdat hij 750.000 vervalste stembiljetten bij zich zou hebben, ondertekend met handtekeningen van Spaanse kinderen. Dit om de Democraten te helpen. Dit bleek niet waar, de monteur had enkel onderdelen en gereedschap bij zich te hebben.
De voormalige Houston politie-officier zou, naar nu blijkt, $266.000 te hebben ontvangen van de groep "Liberty Center for God and Country" voor deze 'opdracht.![]()
Biden doet precies hetzelfde als Trump, geschikte mensen op bepaalde posities kiezen. In het geval van Trump zijn dit mensen die zijn campagnes hebben gesteund, golfvrienden en mogelijke handelspartners. In het geval van Biden zijn dit mensen die WETEN waar ze mee bezig zijn, en weten wat de toekomstige gevolgen kunnen zijn. simpelweg: Je verkoopt je land niet, je kiest mensen waarmee je het land op heen hoger plan brengt.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:
[ afbeelding ]
vooruitstrevend hoor
Ik bedoelde mini-Trumpjes qua de alpha uithangen, niet qua persoonlijkheid per sequote:Op woensdag 16 december 2020 13:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan zou je redeneren dat ze er geen problemen mee hebben?
Ik sluit niet uit, dat z'n 'buren' niet op hem gestemd hebben.
Anders doen ze dit niet
nu heeft star trek dit altijd gehad (vanuit de tijdsgeest gezien). TOS: russische officieren en donkere vrouwelijke officeren. (ter wel er nog segregatie bestond in veel plekken in Amerika en hardje koude oorlog). In TNG: open relaties (wordt gehint op polyamoury,) De meest traditionele star treks zijn ds9 (als je een zwarte kaptein even negeert, en de duidelijke conservatieve / totalitaie vijanden (kardissian, dominions etc) en Voyaer (vrouwelijke kaptein, idiaan als second, etc), is het totaal verwachts dat dit gebeurt in star trek.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mijdt startrek discovery at all cost dan
Met hun 'Michael' als meisjesnaam, een zoenend homokoppeltje en een binaire multi-personality dame die als 'they' wenst te worden aangesproken en qua uiterlijk net zo goed een jongen had kunnen zijn
Zou hij echt de eerste zijn? De eerste die er voor uitkomt wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef MoreDakka het volgende:
Overigens is het feit dat Buttigieg de eerste homoseksuele Cabinet-member wordt gewoon een leuk feitje. Verder niet, snap niet waarom iemand er over kan vallen tenzij diegene andere motieven heeft.
Dat meeeeeeeeeeeeeen je niet zegquote:Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef Dutch_view het volgende:
Weer een bizar verhaal inzake "Voter-fraud".
[ twitter ]
Korte samenvatting: voormalige Houston politie-officier ramde een koelmonteurs wagen en richtte een pistool op hem omdat hij 750.000 vervalste stembiljetten bij zich zou hebben, ondertekend met handtekeningen van Spaanse kinderen. Dit om de Democraten te helpen. Dit bleek niet waar, de monteur bleek enkel onderdelen en gereedschap bij zich te hebben.
De voormalige Houston politie-officier zou, naar nu blijkt, $266.000 te hebben ontvangen van de groep "Liberty Center for God and Country" voor deze 'opdracht'.![]()
Kun je nagaan hoe ver mensen gezonken zijn die dat bedenken en gelovenquote:Op woensdag 16 december 2020 15:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat meeeeeeeeeeeeeen je niet zeg![]()
![]()
Vaak noemen deze mensen zichzelf nog "kritische denkers" ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver mensen gezonken zijn die dat bedenken en geloven![]()
Het heeft eigenlijk niet te maken met "diep zinken", maar meer met directe en indirecte beïnvloeding door verschillende media. Iets waar Fok! ook wel een handje van heeft. Zo onschuldig is het hier niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver mensen gezonken zijn die dat bedenken en geloven![]()
vaak is de republikeinse kandidaat een reflex stem. Ik ben er op het moment niet mee zo zeker van.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of veel republikeinen nog wel blij zijn dat ze ooit in zee zijn gegaan met Trump. Op deze manier krijg je alleen maar meer verdeeldheid binnen de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |