abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2020 @ 12:47:33 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_196762427
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:44 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Heb t zelf aangepast, Fake News van Trump zelf in zn Twitter post :9
Ik vraag me af of je nog steeds over fake news kan spreken wanneer ze zijn financile vergrijpen gaan analyseren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_196762473
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ja, op (kabinets) niveau komt Pete net kijken, ook geen senator of afgevaardigde geweest.
Dat zijn beide geen uitvoerende functies ;)

Kan grofweg zeggen dat meest ideale voorbereidende functie die van gouverneur is. En dat was hij idd niet.

Maar qua tegenstrijdige belangen afwegen, en dan juiste kiezen voor algemeen belang is burgemeesterschap helemaal niet verkeerd.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_196762474
quote:
7s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het lijkt me in essentie slecht. Het benadrukt juist verschillen, niet het gemeenschappelijke.
[..]

Daar zit zeker wat in. Zat The 100 te kijken (don't ask) en zat bijna al weer met mijn ogen te rollen vanwege dat homo stel in die serie. Maar andersom; in realiteit rol ik ook niet met me ogen, want dan is het oprecht, niet een gimmick.

Maar checkbox-isme ligt dan op de loer. Elke vriendenclub vanaf 8 personen een homostel.

Maar er zit ook zeker wat in dat die mensen bestaan, en dus ook op die manier erkenning verdienen ;)

Lastig.
Jammer dat minderheden in series en films gelijk als een gimmick gezien worden. Want dan vraag ik me oprecht af hoe jij minderheden zou portretteren in series en films.

Overigens zou het best kunnen dat het in die serie als een gimmick wordt gezien. Ik ken de serie namelijk niet. Maar als het on een Amerikaanse serie gaat, is de kans groot dat ze het doen om zoveel mogelijk kijkers te trekken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_196762623
Biden 81,283,098 votes
Trump 74,222,957 votes

https://edition.cnn.com/e(...)olitics_election_bop
pi_196762626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]

Was te verwachten, Trump niet blij met McConnell. >:)
En hij kan blijkbaar niet rekenen, 74 miljoen is veel ja. Maar 81 miljoen is veel meer :9
Ik vraag me af of veel republikeinen nog wel blij zijn dat ze ooit in zee zijn gegaan met Trump. Op deze manier krijg je alleen maar meer verdeeldheid binnen de partij.
ROBODEMONS..................|:(
pi_196762660
quote:
12s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat zijn beide geen uitvoerende functies ;)

Kan grofweg zeggen dat meest ideale voorbereidende functie die van gouverneur is. En dat was hij idd niet.

Maar qua tegenstrijdige belangen afwegen, en dan juiste kiezen voor algemeen belang is burgemeesterschap helemaal niet verkeerd.
Inderdaad...ook niet uitvoerende functies, wl om het partijgeneuzel te doorgronden.
Alhoewel, al weer daar is Pete intelligent genoeg voor.
Niet allen slim, hij is intelligent. Nou ja, de lezer begrijpt waar mijn sympathie ligt.
Plus twee Tours of duty.
Haha https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pete_Buttigieg
pi_196762797
Oh jee...

quote:
Mar-a-Lago neighbors to Trump: Spend your post-presidency elsewhere

Next-door neighbors of Mar-a-Lago, President Trump’s private club in Palm Beach, Fla., that he has called his Winter White House, have a message for the outgoing commander in chief: We don’t want you to be our neighbor.

That message was formally delivered Tuesday morning in a demand letter delivered to the town of Palm Beach and also addressed to the U.S. Secret Service asserting that Trump lost his legal right to live at Mar-a-Lago because of an agreement he signed in the early 1990s when he converted the storied estate from his private residence to a private club. The legal maneuver could, at long last, force Palm Beach to publicly address whether Trump can make Mar-a-Lago his legal residence and home, as he has been expected to do, when he becomes an ex-president after the swearing-in of Joe Biden on Jan. 20.

https://www.washingtonpos(...)6ba051781_story.html
pi_196762900
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:04 schreef Tijger_m het volgende:
Oh jee...
[..]

Ik kan wel lachen om de kleinzerigheid van die mensen daar _O-

Tuurlijk is het een mongool, maar heb je daar last van. Dat denk ik niet.

Maar hoe dan ook, daar wonen gaat hem dus niet worden.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_196762997

[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 16-12-2020 13:14:03 ]
pi_196762999
Lin Wood is ook een behoorlijke gekkie

quote:
McConnell just wants power, influence, & money. He is willing to sell America to get what he wants. McConnell is a traitor to American Patriots,' Wood continued.
Als je de naam McConnell vervangt door Trump klopt het precies.
pi_196763013
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik kan wel lachen om de kleinzerigheid van die mensen daar _O-

Tuurlijk is het een mongool, maar heb je daar last van. Dat denk ik niet.

Maar hoe dan ook, daar wonen gaat hem dus niet worden.
Het zijn allemaal mini-Trumpjes daar, natuurlijk, en ze zijn allemaal rijk dus naar de rechter stappen is geen probleem voor ze.
pi_196763073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het zijn allemaal mini-Trumpjes daar, natuurlijk, en ze zijn allemaal rijk dus naar de rechter stappen is geen probleem voor ze.
Dan zou je redeneren dat ze er geen problemen mee hebben?

Ik sluit niet uit, dat z'n 'buren' niet op hem gestemd hebben.

Anders doen ze dit niet ;)
pi_196763084
twitter

Niet onterecht. Hij mag daar niet wonen volgens de wet. En law en order weetjewel.
pi_196763271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:39 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]

Was te verwachten, Trump niet blij met McConnell. >:)
En hij kan blijkbaar niet rekenen, 74 miljoen is veel ja. Maar 81 miljoen is veel meer :9
Hopelijk gooit Trump hiermee de ruiten in van de GOP en zal het nadelig zijn voor de Republican voter turnout voor de Senate run-offs.
pi_196763356
Arme Trump, New York wil hem niet meer hebben en in Mar-a-Lago mag hij dus niet wonen >:)
Ik snap die bewoners wel daar, iedere keer wanneer Trump er met zijn gevolg kwam werden de lokale toegangswegen afgesloten. Daar wordt je niet vrolijk van als je daar woont.
Nu zal per 21 jan. de Secret Service dat niet meer doen, maar vind t wel mooi dat daar nu een opstand gaande is :P
pi_196763444
Nog meer Law & Order waar de Trumpisten wel weer op tegen zullen zijn.

twitter
  woensdag 16 december 2020 @ 14:54:03 #287
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_196765551
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:
[ afbeelding ]

:')
vooruitstrevend hoor
Heb je zeker een punt, maar Grenell is nooit officieel aangesteld en was een paar maandjes acting DNI.
pi_196765648
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 09:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog met je hoofd in de swamp zit. TRUMP heeft verloren, zowel McConnell als Putin hebben dit bevestigd. En samen met Trump zal ook gaandeweg ook de overschatting van dit soort schijnpolitiek vervagen.
Dan ga je van een koude kermis thuis komen. En ik ben geen Trump-supporter, integendeel.
pi_196765835
Weer een bizar verhaal inzake "Voter-fraud".

twitter

Korte samenvatting: voormalige Houston politie-officier ramde een koelmonteurs wagen en richtte een pistool op hem omdat hij 750.000 vervalste stembiljetten bij zich zou hebben, ondertekend met handtekeningen van Spaanse kinderen. Dit om de Democraten te helpen. Dit bleek niet waar, de monteur bleek enkel onderdelen en gereedschap bij zich te hebben.

De voormalige Houston politie-officier zou, naar nu blijkt, $266.000 te hebben ontvangen van de groep "Liberty Center for God and Country" voor deze 'opdracht'. ;( 8)7
pi_196765849
Overigens is het feit dat Buttigieg de eerste homoseksuele Cabinet-member wordt gewoon een leuk feitje. Verder niet, snap niet waarom iemand er over kan vallen tenzij diegene andere motieven heeft.
pi_196765880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef Dutch_view het volgende:

[ twitter ]

Korte samenvatting: voormalige Houston politie-officier ramde een koelmonteurs wagen en richtte een pistool op hem omdat hij 750.000 vervalste stembiljetten bij zich zou hebben, ondertekend met handtekeningen van Spaanse kinderen. Dit om de Democraten te helpen. Dit bleek niet waar, de monteur had enkel onderdelen en gereedschap bij zich te hebben.

De voormalige Houston politie-officier zou, naar nu blijkt, $266.000 te hebben ontvangen van de groep "Liberty Center for God and Country" voor deze 'opdracht. ;( 8)7
Voor dat soort bedragen wil ik ook wel "bewijs" verzamelen. Ik vermoed dat de straf iets van 10 uur community service gaat zijn gegeven dat dit Texas is.
  woensdag 16 december 2020 @ 15:12:06 #292
384435 klappernootopreis
pi_196765903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:
[ afbeelding ]

:')
vooruitstrevend hoor
Biden doet precies hetzelfde als Trump, geschikte mensen op bepaalde posities kiezen. In het geval van Trump zijn dit mensen die zijn campagnes hebben gesteund, golfvrienden en mogelijke handelspartners. In het geval van Biden zijn dit mensen die WETEN waar ze mee bezig zijn, en weten wat de toekomstige gevolgen kunnen zijn. simpelweg: Je verkoopt je land niet, je kiest mensen waarmee je het land op heen hoger plan brengt.
pi_196765919
quote:
12s.gif Op woensdag 16 december 2020 13:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dan zou je redeneren dat ze er geen problemen mee hebben?

Ik sluit niet uit, dat z'n 'buren' niet op hem gestemd hebben.

Anders doen ze dit niet ;)
Ik bedoelde mini-Trumpjes qua de alpha uithangen, niet qua persoonlijkheid per se :)
pi_196765992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 10:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mijdt startrek discovery at all cost dan :')
Met hun 'Michael' als meisjesnaam, een zoenend homokoppeltje en een binaire multi-personality dame die als 'they' wenst te worden aangesproken en qua uiterlijk net zo goed een jongen had kunnen zijn :{
nu heeft star trek dit altijd gehad (vanuit de tijdsgeest gezien). TOS: russische officieren en donkere vrouwelijke officeren. (ter wel er nog segregatie bestond in veel plekken in Amerika en hardje koude oorlog). In TNG: open relaties (wordt gehint op polyamoury,) De meest traditionele star treks zijn ds9 (als je een zwarte kaptein even negeert, en de duidelijke conservatieve / totalitaie vijanden (kardissian, dominions etc) en Voyaer (vrouwelijke kaptein, idiaan als second, etc), is het totaal verwachts dat dit gebeurt in star trek.
  woensdag 16 december 2020 @ 15:16:47 #295
131800 Tarado
cap de fusca
pi_196766013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef MoreDakka het volgende:
Overigens is het feit dat Buttigieg de eerste homoseksuele Cabinet-member wordt gewoon een leuk feitje. Verder niet, snap niet waarom iemand er over kan vallen tenzij diegene andere motieven heeft.
Zou hij echt de eerste zijn? De eerste die er voor uitkomt wel.
  Moderator woensdag 16 december 2020 @ 15:18:44 #296
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196766076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:09 schreef Dutch_view het volgende:

[ twitter ]

Korte samenvatting: voormalige Houston politie-officier ramde een koelmonteurs wagen en richtte een pistool op hem omdat hij 750.000 vervalste stembiljetten bij zich zou hebben, ondertekend met handtekeningen van Spaanse kinderen. Dit om de Democraten te helpen. Dit bleek niet waar, de monteur bleek enkel onderdelen en gereedschap bij zich te hebben.

De voormalige Houston politie-officier zou, naar nu blijkt, $266.000 te hebben ontvangen van de groep "Liberty Center for God and Country" voor deze 'opdracht'. ;( 8)7
Dat meeeeeeeeeeeeeen je niet zeg _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196766122
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat meeeeeeeeeeeeeen je niet zeg _O- _O- _O-
Kun je nagaan hoe ver mensen gezonken zijn die dat bedenken en geloven 8)7 8)7
  Moderator woensdag 16 december 2020 @ 15:23:47 #298
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196766183
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Vaak noemen deze mensen zichzelf nog "kritische denkers" ook. _O- _O- 8)7 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 16 december 2020 @ 15:23:51 #299
384435 klappernootopreis
pi_196766184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:21 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Het heeft eigenlijk niet te maken met "diep zinken", maar meer met directe en indirecte benvloeding door verschillende media. Iets waar Fok! ook wel een handje van heeft. Zo onschuldig is het hier niet.
  woensdag 16 december 2020 @ 15:26:37 #300
384435 klappernootopreis
pi_196766263
quote:
15s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vraag me af of veel republikeinen nog wel blij zijn dat ze ooit in zee zijn gegaan met Trump. Op deze manier krijg je alleen maar meer verdeeldheid binnen de partij.
vaak is de republikeinse kandidaat een reflex stem. Ik ben er op het moment niet mee zo zeker van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')