JAAAAAAAAAAA aanpakken die handel!quote:
Iedereen wist het.quote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
DE KASTELIJN DE BAKKER EN DE SLAGER
Bezanwijfie datquote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef Landgeld het volgende:
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/1303824650016582/
Live nu
Wat? Afhalen en bezorgen kan gewoonquote:
Hopelijk verdrinken ze allemaal in de vijverquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Helden zijn het daar buiten
Geniale actie
wappie gespotquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
Ze zetten zichzelf prachtig voor schuld inderdaadquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
Helden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
Nopequote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
Altijd goed in glijden als er geen weerstand is.quote:
Heel intelligent ook. Wappie.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
Dit. Haast jammer dat de aantekening op het strafblad is verdwenenquote:
Neequote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef JohnBercow het volgende:
Maar blijven de sexwerkers nou wel open?
Erg mooi @Lenny_Leonardquote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Tennis blijft open. Alle hobby banen op.
Geen sport
Neequote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef JohnBercow het volgende:
Maar blijven de sexwerkers nou wel open?
TR gezet.quote:
Dan mag u nu doorrijden naar het tweede raamquote:
Wat! In maart zat ik in een verbouwing. Er zullen nu ook wel mensen in een verbouwing zitten. Dit kan best wat vertraging geven en extra kosten.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Afhalen en bezorgen kan gewoon
Stoer hoorquote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef GemMagic het volgende:
Mooi. Morgen naar kantoor. Blijft adviesje.
Vanwege die mensen, worden nu extra maatregelen getroffen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
We kunnen het er niet mee eens zijn, maar ze mogen toch gewoon demonstreren? Waarom zou dat ineens strafbaar moeten zijn?quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit. Haast jammer dat de aantekening op het strafblad is verdwenen
En waarom zou je niet thuiswerken, ook al is het een advies?quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef GemMagic het volgende:
Prima oplossing zoquote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat! In maart zat ik in een verbouwing. Er zullen nu ook wel mensen in een verbouwing zitten. Dit kan best wat vertraging geven en extra kosten.
Dat dusquote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Asociaal kutvolk daar buiten, kei hard de Hofvijver inmeppen
Wat zei men hier nou net? OOK sekswerkers mogen niet!quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Nope
Dus in het uiterste geval zal ik het illegale circuit in moeten
Moet toch ergens mijn studie van bekostigen nu wij dankzij Rutte 700 euro per maand in kunnen leveren
Een bezigheid voor de gegoede burgerij.quote:Op maandag 14 december 2020 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Tennis blijft open. Alle hobby banen op.
Geen sport
Dit jaquote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
We kunnen het er niet mee eens zijn, maar ze mogen toch gewoon demonstreren? Waarom zou dat ineens strafbaar moeten zijn?
Vrijheid van godsdienstquote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Schande dat de kerken open blijven.
Kut CDA en CU
Met dan weer wel de rare eis dat de test in één van vijf specifieke talen moet zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Kyran het volgende:
9 maanden geduurd maar ze hebben eindelijk een negatieve test beleid voor toeristen. Toe maar.
Die mochten de vorige lockdown ook laten afhalen toch juiste vanwege de straatdealers? Zal nu toch ook zo zijn denk ik zo.quote:Op maandag 14 december 2020 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe zit het nou met de coffeeshops?want dat worden gouden tijden voor Straat dealers
Laat andere mensen gewoon die toespraak horen, slaat compleet nergens op.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
We kunnen het er niet mee eens zijn, maar ze mogen toch gewoon demonstreren? Waarom zou dat ineens strafbaar moeten zijn?
Wir schaffen das!quote:
Welke CD is dat daar rechtsvoor?quote:
Oranje dan in principe.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Benny het volgende:
Dus reisadvies van en naar Nederland is rood?
Eens. En knap dat hij gewoon door gaat met die eikels op de achtergrond.quote:
Weinig geleerd dus dit jaar.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Confetti het volgende:
Dringende adviezen zijn weer terug in volle glorie.
Komt nu niet door het CDA, CU of SGP. Het is (nog) verankerd in de wetquote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Kut CDA en CU
Thuis kan de pastoor of priester geen kleine jongetjes ontvangen...quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat heb je ook thuis en via Zoom
Zij kunnen er toch niets aan doen dat het geld voor dubbelglas in het torentje op was toen de nieuwe roltrap in de tweede kamer geplaatst is?quote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Revanches het volgende:
[..]
Laat andere mensen gewoon die toespraak horen, slaat compleet nergens op.
Wat moet hij anders?quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens. En knap dat hij gewoon door gaat met die eikels op de achtergrond.
Vind ik ook, al zullen er helaas duizenden wappies met een grote bek op Facebook anders over denkenquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef junkiexp het volgende:
Markt doet het zoals gewoonlijk top, gewoon een duidelijk en eerlijk verhaal![]()
We weten allemaal waarom. Zijn als de dood voor rellen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grootste onzin om op basis daarvan vrijgesteld te zijn
Lekker voor tijdens het lezen van De Eeuw van het Maerlandquote:
Ja, dat lijkt me wel maar heel duidelijk was het niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die mochten de vorige lockdown ook laten afhalen toch juiste vanwege de straatdealers? Zal nu toch ook zo zijn denk ik zo.
Tal van redenen. Advies volg ik op meer dan de helft van de dagen al op.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
En waarom zou je niet thuiswerken, ook al is het een advies?
Niet zo gek hoorquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Dat van niet reizen tot half maart is wel apart. Maar goed, februari even afwachten.
Laat t los, man.quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Hoe dan ook een veel betere toespraak dan de eerste in maart over groepsimmuniteit![]()
(Maar zou graag zien dat Rutte ook eens openlijk bevestigt dat Nederland nu eindelijk afstapt van het gefaalde mitigatiebeleid.)
Fijne feestdagen dan. Bij de AH kan je een feeststol kopen zag ik.quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef kol7680 het volgende:
Fijne kerst ook wensen. Wat een figuur.
Staat niemand tussen die getroffen wordt. Krijgen netjes uitkering betaald. Zijn boos omdat ze niet naar de Action mogen. Misschien kunnen ze gaan werken nu ze nog meer vrije tijd hebben...quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniale actie
Grote kans dat het grotendeels dezelfde mensen zijn. Kansloos werkloos jankvolk.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Protest kann zelfde effect hebben als toen met gele hesjes. Dat men Rutte geen hand gaf, implodeerde de beweging mee.
Nouja zeg, als je mad bent dat er voor iets ontzettend treurig en ingrijpends als een uitvaart geen uitzondering wordt gemaakt, dan... nouja ik mag niet persoonlijk worden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef quirina het volgende:
Gelukkig mogen we wel met zijn allen naar de kerk. En met 100 bij een uitvaart.
Namens de onnodige werkloze, onnodig failliet bedrijf, persoon met levenslang letsel en onnodige corona en overige zorgdode door uitgestelde zorg een hartelijk bedankt en fijne feestdagen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef GemMagic het volgende:
Of als je incontinentie hebtquote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Een warme kerst.
Dat lukt met het klimaat wel.
Jaquote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Kyran het volgende:
Mogen kinderen die naar basisschool gaan met ouders in kritieke beroepen nu wel naar school? Dat stukje gemist.
vrouwen met kort en pittig haarquote:
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaatquote:
quote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef mir1986 het volgende:
Bizar. Het land naar de afgrond helpen. En dan ook nog zeggen, ja waarschijnlijk zonder maatregelen. Geloof er niks meer van. We gaan niet meer terug naar normaal.
Pas maar op, want deze groep wordt de komende maanden steeds groter.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Staat niemand tussen die getroffen wordt. Krijgen netjes uitkering betaald.
Noodopvangquote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Kyran het volgende:
Mogen kinderen die naar basisschool gaan met ouders in kritieke beroepen nu wel naar school? Dat stukje gemist.
Doe normaal, alsof ieder persoon met corona levenslang letsel krijgt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Namens de onnodige werkloze, onnodig failliet bedrijf, persoon met levenslang letsel en onnodige corona en overige zorgdode door uitgestelde zorg een hartelijk bedankt en fijne feestdagen.
Aandacht is aandacht.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sneue mensen daarbuiten
IQ van een pinda
Nu ga ik twijfelen.......noodopvang was het volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks, had alleen KDV meegekregen.
Je was zeker met potten aan het rammelen?quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef pussycatdoll het volgende:
Wat zei Rutte trouwens over de demonstranten? Niet gehoord.
Dacht het niet. Wel KDV.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Kyran het volgende:
dat soort volk kan net zo goed roepen 'wij zijn morgen vrij' gezien ze toch geen baan hebbenquote:
Vriendlief? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaat
En sowieso in quarantaine daarvoor en daarna, als het überhaupt allemaal gebeurt.
Dacht dat je een vriendin had?quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaat
En sowieso in quarantaine daarvoor en daarna, als het überhaupt allemaal gebeurt.
Ja dat dacht ik dus ook, deden ze in maart ook.quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Tijn het volgende:
Eerlijk gezegd wel verbazingwekkend dat het daadwerkelijk live was (gezien de fluitconcerten). Ik had eigenlijk verwacht dat ze het een uurtje van te voren even zouden opnemen en dan afspelen.
Jawel,hij maakte een verwijzing naar ze.quote:Op maandag 14 december 2020 19:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je was zeker met potten aan het rammelen?
Oh, jeetje.quote:
Gaat door.quote:
Ik zou er grote moeite mee hebben om mijn verhaal te blijven doen.quote:
dat zijn de echte vragenquote:
allemachtig slik die drol nou eens doorquote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Kut CDA en CU
Maar als je dat zegt ben je een wappie of ontkenner. Ik roep al maanden dat op deze manier het normaal niet terugkeert. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef mir1986 het volgende:
Bizar. Het land naar de afgrond helpen. En dan ook nog zeggen, ja waarschijnlijk zonder maatregelen. Geloof er niks meer van. We gaan niet meer terug naar normaal.
Sven Kockelmanquote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef superniger het volgende:
Nu een analyse van Sven Kockelman.
quote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Twinkle20 het volgende:
TisjeboyJay vat het allemaal weer mooi samen
quote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanuit een TV studio, zoals de persconferenties normaal gaan, kunnen ze buiten staan fluiten tot ze erbij neervallen, hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 19:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal de volgende keer niet meer vtv bekend gemaakt worden waar de persco gehouden wordt.
Jesse gaat het zo wel even allemaal vertellen.quote:
Normaal is binnen in een ministeriequote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vanuit een TV studio, zoals de persconferentie normaal gaan, kunnen ze buiten staan fluiten tot ze erbij neervallen, hoor.
Hoezo sta je niet buiten bij het Torentje. Nep Nederlanderquote:Op maandag 14 december 2020 19:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu de kindjes naar bed doen ter voorbereiding op hun voorlopig laatste schooldag
Leeft ze nogquote:
Of ze stormen die studio binnen en het blijkt ineens geen groepje van enkele tientallen maar enkele honderden of duizenden te zijn ..quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vanuit een TV studio, zoals de persconferenties normaal gaan, kunnen ze buiten staan fluiten tot ze erbij neervallen, hoor.
We spreken elkaar over een maand ok? Kijken hoe en watquote:Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef Predator40 het volgende:
een avondklok had het compleet gemaakt maat dit zijn eindelijk prima maatregelen.....hopelijk gaat alles nu snel dalen.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, daarna nog een vragenrondje met Hugo.
Waar dan?quote:Op maandag 14 december 2020 18:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hugo mag zoals gewoonlijk het vuile werk opknappen.
Het is normaliter niet in een studio, maar binnen in een ministerie.quote:Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Of ze stormen die studio binnen en het blijkt ineens geen groepje van enkele tientallen maar enkele honderden of duizenden te zijn ..
Maar sinds dat grapje met Pim Fortuin zal het niet meer zo makkelijk zijn om met zo'n grote club te rellen op het mediapark
Daar zijn meer historische voorbeelden van te gevenquote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Kyran het volgende:
Wel een held hoor, niet laten storen en even een sneer geven. Respect.
Had wel een goeie geweest.quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Tijn het volgende:
Eerlijk gezegd wel verbazingwekkend dat het daadwerkelijk live was (gezien de fluitconcerten). Ik had eigenlijk verwacht dat ze het een uurtje van te voren even zouden opnemen en dan afspelen.
Er ligt er in ieder geval 1 in het middelpunt waar je niet meer zoveel mee kan. #omdenkenquote:Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef deedeetee het volgende:
Uitvaarten met 100 personen ? Welke idioot heeft dat zo bedacht..... Absoluut niet nodig om daar met zoveel gasten op af te gaan en dé manier om elkaar om de hals te vallen en te besmetten
Drive thru langs de (open) kistquote:Op maandag 14 december 2020 19:30 schreef deedeetee het volgende:
Uitvaarten met 100 personen ? Welke idioot heeft dat zo bedacht..... Absoluut niet nodig om daar met zoveel gasten op af te gaan en dé manier om elkaar om de hals te vallen en te besmetten
Tja als je genuanceerd niet snapt dat elke beweging van het individu bij elkaar opgeteld maakt dat we in deze situatie zitten, dan maar wat ongenuanceerd. Alsof bedrijven niet echt failliet gaan en uitvaarten niet echt zijn. Maar nee, het is maar een advies dus yolo. Wat een nare egoïstische mentaliteit zeg. Alleen door zo'n houding zijn ze genoodzaakt langere en zwaardere maatregelen te nemen dan strikt noodzakelijk. Omdat er altijd dit soort gedrag tussen zit. Bedankt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Doe normaal, alsof ieder persoon met corona levenslang letsel krijgt.
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op maandag 14 december 2020 19:31 schreef Benny het volgende:
Mensen die roepen en denken dat we in een dictatuur leven
Dan hadden we nu beelden gezien van de protestmensen die werden neergeknuppeld en was het helemaal niet te horen tijdens de toespraak
Kroes en Bessems hebben beiden wel een punt trouwens.quote:
Verbaal worden ze wel neergeknuppeld.quote:Op maandag 14 december 2020 19:31 schreef Benny het volgende:
Mensen die roepen en denken dat we in een dictatuur leven
Dan hadden we nu beelden gezien van de protestmensen die werden neergeknuppeld en was het helemaal niet te horen tijdens de toespraak
Omdat ze werkelijk geen enkele boodschap overbrengen. Niemand gaat op deze manier denken 'goh, gefluit, ze hebben helemaal gelijk'. Het is gewoon verstoring van openbare orde, en dus waardeloos gedrag.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zie je ook hier....quote:Op maandag 14 december 2020 19:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Kroes en Bessems hebben beiden wel een punt trouwens.
Mensen raken snel onder de indruk. Zodra iemand je recht in de camera aankijkt en scherpe taal spreekt, is het geweldig, een staatsman. Nederland blijft toch het land waar mensen bij elke theatershow een staande ovatie geven. Het feit dat iemand een keer wat moeite doet is al heel wat.
Of klappen voor de zorg (oei nog meer olie om op weg te glijen) en dan een falend Kabinet niet ter discussie willen stellen... zoals dat hoort in een DEMOCRATIE.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Stel je voor dat je ‘s middags de pannendeksels uit het keukenkastje haalt, naar Den Haag rijdt en vervolgens ‘wij zijn Nederland’ gaat roepen terwijl je met je keukengerei lawaai maakt. Dan moet je je op een bepaald moment toch wel afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent?
Gezien hoelang ze aan het fluiten waren is er vaak genoeg verzoekt om weg te gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar.. ze zijn wel verdrongen van die plek, en ik las net dat er geweld is gebruikt. Dus...?
Ik ben vooral benieuwd of dierenwinkels nou wel of niet open zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef probeer het volgende:
Wie heeft er een lijst met wat open en dicht gaat? Rijksoverheid.nl werkt voor geen meter mee.
Is het ook niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind dit nog geen harde lockdown. In veel Europese landen mocht je niet eens de straat meer op.
Wees hier blij meequote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind dit nog geen harde lockdown. In veel Europese landen mocht je niet eens de straat meer op.
Wat nu aan maatregelen is ingevoerd zal ook wel voldoende zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Je hebt je er duidelijk in verdiept.quote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Normaal gesproken overlijdt een groot gedeelte van deze mensen aan de griep. Maar je mag blijkbaar niet meer doodgaan.
en dan beginnen we na de lockdown gewoon weer opnieuw.quote:Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat nu aan maatregelen is ingevoerd zal ook wel voldoende zijn.
Je wéét dat het daar NIET om gaat. Is je vaak genoeg verteldquote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Normaal gesproken overlijdt een groot gedeelte van deze mensen aan de griep. Maar je mag blijkbaar niet meer doodgaan.
Jawel hoor, niemand houdt je tegen. Maar laat ieder dat lekker zelf uitmaken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |