Of klappen voor de zorg (oei nog meer olie om op weg te glijen) en dan een falend Kabinet niet ter discussie willen stellen... zoals dat hoort in een DEMOCRATIE.quote:Op maandag 14 december 2020 19:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Stel je voor dat je ‘s middags de pannendeksels uit het keukenkastje haalt, naar Den Haag rijdt en vervolgens ‘wij zijn Nederland’ gaat roepen terwijl je met je keukengerei lawaai maakt. Dan moet je je op een bepaald moment toch wel afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent?
Gezien hoelang ze aan het fluiten waren is er vaak genoeg verzoekt om weg te gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar.. ze zijn wel verdrongen van die plek, en ik las net dat er geweld is gebruikt. Dus...?
Ik ben vooral benieuwd of dierenwinkels nou wel of niet open zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:33 schreef probeer het volgende:
Wie heeft er een lijst met wat open en dicht gaat? Rijksoverheid.nl werkt voor geen meter mee.
Is het ook niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind dit nog geen harde lockdown. In veel Europese landen mocht je niet eens de straat meer op.
Wees hier blij meequote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Ik vind dit nog geen harde lockdown. In veel Europese landen mocht je niet eens de straat meer op.
Wat nu aan maatregelen is ingevoerd zal ook wel voldoende zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 19:34 schreef Gehrman het volgende:
Je hebt je er duidelijk in verdiept.quote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Normaal gesproken overlijdt een groot gedeelte van deze mensen aan de griep. Maar je mag blijkbaar niet meer doodgaan.
en dan beginnen we na de lockdown gewoon weer opnieuw.quote:Op maandag 14 december 2020 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat nu aan maatregelen is ingevoerd zal ook wel voldoende zijn.
Je wéét dat het daar NIET om gaat. Is je vaak genoeg verteldquote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Normaal gesproken overlijdt een groot gedeelte van deze mensen aan de griep. Maar je mag blijkbaar niet meer doodgaan.
Jawel hoor, niemand houdt je tegen. Maar laat ieder dat lekker zelf uitmaken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:35 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |