We weten allemaal waarom. Zijn als de dood voor rellen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grootste onzin om op basis daarvan vrijgesteld te zijn
Lekker voor tijdens het lezen van De Eeuw van het Maerlandquote:
Ja, dat lijkt me wel maar heel duidelijk was het niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die mochten de vorige lockdown ook laten afhalen toch juiste vanwege de straatdealers? Zal nu toch ook zo zijn denk ik zo.
Tal van redenen. Advies volg ik op meer dan de helft van de dagen al op.quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
En waarom zou je niet thuiswerken, ook al is het een advies?
Niet zo gek hoorquote:Op maandag 14 december 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Dat van niet reizen tot half maart is wel apart. Maar goed, februari even afwachten.
Laat t los, man.quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Hoe dan ook een veel betere toespraak dan de eerste in maart over groepsimmuniteit![]()
(Maar zou graag zien dat Rutte ook eens openlijk bevestigt dat Nederland nu eindelijk afstapt van het gefaalde mitigatiebeleid.)
Fijne feestdagen dan. Bij de AH kan je een feeststol kopen zag ik.quote:Op maandag 14 december 2020 19:19 schreef kol7680 het volgende:
Fijne kerst ook wensen. Wat een figuur.
Staat niemand tussen die getroffen wordt. Krijgen netjes uitkering betaald. Zijn boos omdat ze niet naar de Action mogen. Misschien kunnen ze gaan werken nu ze nog meer vrije tijd hebben...quote:Op maandag 14 december 2020 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Helden zijn het daar buiten
Geniale actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |