Tuurlijk wel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef mir1986 het volgende:
Bizar. Het land naar de afgrond helpen. En dan ook nog zeggen, ja waarschijnlijk zonder maatregelen. Geloof er niks meer van. We gaan niet meer terug naar normaal.
Pas maar op, want deze groep wordt de komende maanden steeds groter.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
Staat niemand tussen die getroffen wordt. Krijgen netjes uitkering betaald.
Noodopvangquote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Kyran het volgende:
Mogen kinderen die naar basisschool gaan met ouders in kritieke beroepen nu wel naar school? Dat stukje gemist.
Doe normaal, alsof ieder persoon met corona levenslang letsel krijgt.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Namens de onnodige werkloze, onnodig failliet bedrijf, persoon met levenslang letsel en onnodige corona en overige zorgdode door uitgestelde zorg een hartelijk bedankt en fijne feestdagen.
Aandacht is aandacht.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sneue mensen daarbuiten
IQ van een pinda
Nu ga ik twijfelen.......noodopvang was het volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks, had alleen KDV meegekregen.
Je was zeker met potten aan het rammelen?quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef pussycatdoll het volgende:
Wat zei Rutte trouwens over de demonstranten? Niet gehoord.
Dacht het niet. Wel KDV.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Kyran het volgende:
Mogen kinderen die naar basisschool gaan met ouders in kritieke beroepen nu wel naar school? Dat stukje gemist.
dat soort volk kan net zo goed roepen 'wij zijn morgen vrij' gezien ze toch geen baan hebbenquote:
Vriendlief? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaat
En sowieso in quarantaine daarvoor en daarna, als het überhaupt allemaal gebeurt.
Dacht dat je een vriendin had?quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaat
En sowieso in quarantaine daarvoor en daarna, als het überhaupt allemaal gebeurt.
Ja dat dacht ik dus ook, deden ze in maart ook.quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Tijn het volgende:
Eerlijk gezegd wel verbazingwekkend dat het daadwerkelijk live was (gezien de fluitconcerten). Ik had eigenlijk verwacht dat ze het een uurtje van te voren even zouden opnemen en dan afspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |