Nu ga ik twijfelen.......noodopvang was het volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks, had alleen KDV meegekregen.
Je was zeker met potten aan het rammelen?quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef pussycatdoll het volgende:
Wat zei Rutte trouwens over de demonstranten? Niet gehoord.
Dacht het niet. Wel KDV.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Kyran het volgende:
Mogen kinderen die naar basisschool gaan met ouders in kritieke beroepen nu wel naar school? Dat stukje gemist.
dat soort volk kan net zo goed roepen 'wij zijn morgen vrij' gezien ze toch geen baan hebbenquote:
Vriendlief? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaat
En sowieso in quarantaine daarvoor en daarna, als het überhaupt allemaal gebeurt.
Dacht dat je een vriendin had?quote:Op maandag 14 december 2020 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als het tegen die tijd zowel hier als in Duitsland aanzienlijk beter gaat denk ik er toch over na om naar het WK langlaufen in de middle of nowhere te gaan om vriendlief te ondersteunen. Aan de andere kant, weinig verrassend als dat hele WK richting prullenmand gaat
En sowieso in quarantaine daarvoor en daarna, als het überhaupt allemaal gebeurt.
Ja dat dacht ik dus ook, deden ze in maart ook.quote:Op maandag 14 december 2020 19:22 schreef Tijn het volgende:
Eerlijk gezegd wel verbazingwekkend dat het daadwerkelijk live was (gezien de fluitconcerten). Ik had eigenlijk verwacht dat ze het een uurtje van te voren even zouden opnemen en dan afspelen.
Jawel,hij maakte een verwijzing naar ze.quote:Op maandag 14 december 2020 19:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je was zeker met potten aan het rammelen?
Oh, jeetje.quote:
Gaat door.quote:
Ik zou er grote moeite mee hebben om mijn verhaal te blijven doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |