Bij ons werd door gastsprekers in de les een keer gezegd dat "jullie nu vast wel weten dat jullie homo of lesbisch zijn, maar pas na de middelbare school uit de kast komen". Tegenwoordig is dat gelukkig wel heel anders.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij wel een paar. Maar echt twee ofzo. Volgens mij nog steeds niemand uit mijn eindexamenjaar met honderd (!!) mensen nu uit de kast![]()
Sommige anderen wel maar dat werd dan ook echt stom Twents op gereageerd dat mensen het niet per se erg vonden maar niet samen willen douchen bij sporten. Ik vond dat altijd zo stom en arrogant
Nee volgens mij niet. Ze zat ook bij mij op volleybal, misschien dat ik dat door elkaar haalquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij ons werd door gastsprekers in de les een keer gezegd dat "jullie nu vast wel weten dat jullie homo of lesbisch zijn, maar pas na de middelbare school uit de kast komen". Tegenwoordig is dat gelukkig wel heel anders.
Douchten jullie nog na het gymmen?Dat werd bij ons op de middelbare school nooit gedaan
Hier ook vrijwel niemand. Terwijl ik op een grote middelbare school zat.Ik kan me maar één meisjesstel herinneren van de middelbare school. Dus twee meisjes die uit de kast waren gekomen. Verder helemaal niemand toen ik op de middelbare zat. Statistisch gezien ook praktisch onmogelijk dat er verder niemand een kast om uit te komen hadquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, hier ook, ook al doe ik niet echt aan social media.
Het is in een paar jaar tijd best groot gegroeid, maar als je niemand kent die op de middelbare school zit, dan gaat het dus wel langs je heen.
Jammer dat ze dit niet 10 jaar terug hadden. Toen ik op de middelbare school zat, kwam niemand uit de kast
Dat eerste is wel echt stom trouwensquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij ons werd door gastsprekers in de les een keer gezegd dat "jullie nu vast wel weten dat jullie homo of lesbisch zijn, maar pas na de middelbare school uit de kast komen". Tegenwoordig is dat gelukkig wel heel anders.
Douchten jullie nog na het gymmen?Dat werd bij ons op de middelbare school nooit gedaan
Bij ons eentje. Respect voor hem.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat iemand bij mij vroeger op school uit de kast is gekomen
Vooruit dan maarquote:
Ja het kan inderdaad altijd later alsnog zijn gebeurd natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Wel jaren daarna, dat m'n beste vriend op school destijds alsnog uit de kast kwam.
Zekerquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij ons eentje. Respect voor hem.
Ik verder ook niet zo veel hoor. Met die jongen zelf amper eigenlijk (heeft niks te maken met z'n geaardheid hoorquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het kan inderdaad altijd later alsnog zijn gebeurd natuurlijkIk heb alleen met niemand meer contact, dus zou het echt niet weten
Dit ben ik niet (quote:
Vet!quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu in dubro of ik toch nog niet even onder de douche moet en of mijn haar wel/niet vet is.
Ik heb in een hotel tijdens het douchen wel eens aan een rood touwtje getrokken omdat ik wilde weten welke technologische verrassing er dan tevoorschijn zou komen. Misschien wel stoom of engelengezang.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit ben ik niet (), maar zo’n losschietende stang is me in een hotel ook weleens overkomen. Gelukkig kwamen er geen ongelukken van, maar het kostte nog heel wat moeite om dat weer in elkaar te zetten en te doen alsof er niets gebeurd was.
Dat is een noodkoort voor ouderen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb in een hotel tijdens het douchen wel eens aan een rood touwtje getrokken omdat ik wilde weten welke technologische verrassing er dan tevoorschijn zou komen. Misschien wel stoom of engelengezang.
Maar er gebeurde niks. Wel stond even later een mevrouw van het hotel aan de deur van m'n kamer om te vragen of alles oké was, waarna nog een heel gedoe volgde door het feit dat zij niet wist hoe het door mij getriggerde alarm uitgezet moest worden
Ja bedankt, dat had ik inmiddels wel begrepen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een noodkoort voor ouderen.
Nou ja daardoor zou het toch minder vet moeten worden.quote:
Ik wilde nog even los benadrukken dat jij iets gedaan hebt wat alleen oudere mensen doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bedankt, dat had ik inmiddels wel begrepen.
Met de kanttekening dat zij wéten waar het voor is en ik zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wilde nog even los benadrukken dat jij iets gedaan hebt wat alleen oudere mensen doen
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb in een hotel tijdens het douchen wel eens aan een rood touwtje getrokken omdat ik wilde weten welke technologische verrassing er dan tevoorschijn zou komen. Misschien wel stoom of engelengezang.
Maar er gebeurde niks. Wel stond even later een mevrouw van het hotel aan de deur van m'n kamer om te vragen of alles oké was, waarna nog een heel gedoe volgde door het feit dat zij niet wist hoe het door mij getriggerde alarm uitgezet moest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |