Poah, heb High Violet nog op cd hier.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch wel minstens 16x sinds 1 december 2013.
Het kan zijn dat het in werkelijkheid nog iets meer plays zijn, aangezien sommige dj's vanuit hun thuisstudio uitzenden en dan niet alle nummers doorgeven aan de feed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de Bomfunk mc's? Liefdeee. Die moet er echt inquote:
Volgend jaar gooi ik er een Celeste-track in als [huidig jaar]-stem.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar stem jij op For No One.
Die hele tool werkt alleen voor Radio 2 heb ik t ideequote:Op donderdag 10 december 2020 13:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch wel minstens 16x sinds 1 december 2013.
Het kan zijn dat het in werkelijkheid nog iets meer plays zijn, aangezien sommige dj's vanuit hun thuisstudio uitzenden en dan niet alle nummers doorgeven aan de feed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt schromelijk overdreven voor een niet zo bekende band. Als er ooit een HAIM in zou moeten dan Summer Girl ofzo, maar niet die oude nummers wmb. Het nieuwe album is erg goed maar ik durf te voorspellen dat HAIM nooit de Top 2000 gaat halen, teveel niche.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:35 schreef Gretzl het volgende:
Ook schandalig dat Haim het met beide nummers (Don't Save Me en If I Could Change Your Mind) niet heeft gered. Als we het hebben over hedendaagse pop die de tand des tijds wel gaat doorstaan.
Inderdaad, een van de minste singles die ze hebben uitgebracht. Van dat album hadden ze beter The System Only Dreams in Total Darkness wat airplay kunnen geven.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Day I Die de meeste plays.
Ja, nee, zo komen we er niet nee.
Vitesse heeft Wilfred Bony snel teruggehaald ofzoquote:Op donderdag 10 december 2020 13:58 schreef Tussle266 het volgende:
Abba - Summer Night City
Alanis Morissette - Thank U
Al Green - Let's Stay Together
Arctic Monkeys - Why’d you only call me when you high
Avicii ft. Chris Martin – Heaven
Bill Withers – Lean On Me
Bill Withers & Grover Washington jr - Just The Two Of Us
Billie Eilish - Everything I Wanted
Blof - Hemingway
Boney M - Daddy Cool
Bruce Springsteen - Jersey Girl
Bruce Springsteen - Racing in the Street
Coldplay - Everyday Life
Creed - With Arms Wide Open
Danny Vera – The Devil’s Son
Danny Vera – The Weight
Davina Michelle - Skyward
Di-rect - Devil Don’t Care
Di-rect – Inside my Head
Di-rect - Soldier On
Di-rect – This Is Who We Are
Dolly dots - Love me just a little bit more
Dua Lipa - Don't Start Now
Eddie Vedder - Guaranteed
Ed Sheeran & Justin Bieber - I Don’t Care
Ed Sheeran ft. Khalid - Beautiful People
Emma Heesters & Rolf Sanchez - Pa Olvidarte
Eros Ramazotti - Se Bastasse Una Canzone
Fleetwood Mac - Never Going Back Again
Foo Fighters - My Hero (Live)
The Gathering - Strange Machines
Guana Apes - Open Your Eyes
Guns N Roses - Civil War
Guns N Roses - You Could Be Mine
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do)
Hall and Oates - Maneater
Harry Styles - Adore You
Harry Styles - Watermelon Sugar
Kate Bush - Babooshka
Kendrick Lamar - King Kunta
Kensickton - What Lies Ahead
Khruangbin ft. Leon Bridges - Texas Sun
Kiss - Detroit Rock City
Kraftwerk - The Model
Krezip - Lost Without You
Lenny Kravitz - Always on the Run
Level 42 - Love Games
Lewis Capaldi - Before You Go
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Master KG - Jerusalema
Matthew Wilder - Break My Stride
Milow - You Don't Know
Miss Montreal - Door De Wind
Miss Montreal - Een Stap Terug
Niall Horan - Nice to Meet ya
Niall Horan - This Town
Norah Jones - Come Away With Me
Normaal - Eenvoudige boerenlul
Nothing But Thieves - Impossible
Notorious BIG - Hypnotize
Opus - Life is Live
Outfield - Your Love
OutKast - Ms. Jackson
Panic! at the Disco - I Write Sins not Tragedies
Pearl Jam – Better Man
Post Malone - Circles
Pulp - Common People
Queen - Good Old-Fashioned Lover Boy
Racoon - De Echte Vent
Racoon - Het Is Al Laat Toch
Radiohead - Exit (music) for a film
Rammstein - Amerika
Randy Crawford - One day I'll Fly Away
Rob de Nijs - Zondag
Rod Stewart - I Don't Wanna Talk About It
Roxette - Fading Like A Flower
Roxette - The Look
Shawn Mendes & Camila Cabello - Senorita
Shirley Bassey - This Is My Life
Stevie Wonder - As
Tears for Fears - Mad World
Tino Martin - Zij Weet Het
U2 - One Tree Hill
Van Halen - Hot for Teacher
Van Halen - Panama
Van Halen - You Really Got Me
The Weeknd - Blinding Lights
The Weeknd ft. Daft Punk - I Feel it Coming
Legt iemand 'm ff uit?
Vind die wel 10x leuker dan dat debiele Rivers of Babylon gelukkigquote:
Hebben we nog ergens een lijstje?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben klaar met uitvallers uitzoeken trouwens. Veel plezier met de eventuele rest vinden
Zit ongetwijfeld veel overlap met de toevoegingen aan de keuzelijst. Of zijn die allemaal al geprobeerd?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwkomers zoeken is echt puur een random gok eigenlijk
Ik heb alles onder de 1600 gedaan. Staat in vorig topic.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben we nog ergens een lijstje?
Ik kan ook niet verder gaan zoeken, maar The Next Episode van Dr. Dre en Snoop Dogg is er ook uit.
Staat er nog in hoor: https://staatieindetop200(...)ogg/the-next-episodequote:Op donderdag 10 december 2020 14:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben we nog ergens een lijstje?
Ik kan ook niet verder gaan zoeken, maar The Next Episode van Dr. Dre en Snoop Dogg is er ook uit.
Leek mij ook een vreemde uitvaller.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:04 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Staat er nog in hoor: https://staatieindetop200(...)ogg/the-next-episode
Vreemd, ik had hem gewoon aangeklikt.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:04 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Staat er nog in hoor: https://staatieindetop200(...)ogg/the-next-episode
Daddy Cool is zo afgezaagd, doe dan Rasputinquote:Op donderdag 10 december 2020 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind die wel 10x leuker dan dat debiele Rivers of Babylon gelukkig
Dat vind ik ook zowat de minstequote:Op donderdag 10 december 2020 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind die wel 10x leuker dan dat debiele Rivers of Babylon gelukkig
Of Ma Baker.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daddy Cool is zo afgezaagd, doe dan Rasputin
Don't Start Now in keuzelijst (want net 2019) en dus binnen en Physical en Break My Heart niet. Zo werkt het.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
dodenbonus voor Van Halen ook weer zichtbaar aanwezig zo te zien.
Toch gek dat Break My Heart van Dua Lipa er niet in zit. Dacht dat dat wel een bekende hit van haar was.
Ah, je kan kiezen op Dr. Dre & Snoop Dogg en op Dr. Dre ft. Snoop Doggquote:Op donderdag 10 december 2020 14:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vreemd, ik had hem gewoon aangeklikt.
Ze willen het niet omdat ze weten dat er in de eerstvolgende Top 2000 dan veel meer mutaties zijn dan normaal. Daarom houden ze het maar bij het achterhaalde systeem.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat ze die keuzelijst per artiest niet gewoon kunnen uitbreiden, zoveel moeite is dat toch niet....
Jij wil Speed The Collapse in de lijst?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dat dat Beste Zangers zoveel invloed heeft zeg... Kunnen Win Butler, Emily Haines en Matt Berninger volgend jaar niet meedoen?
Iets frequenter op de playlist in 2020 en direct weer in de lijst, terwijl ik had voorspeld dat ie nooit meer terug zou komen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matthew Wilder - Break My Stride
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:12 schreef Poppejans het volgende:
Opus- Life is live staat er in, volgens mij 'nieuw'binnen
Edit: sorry was al gevonden hier zie ik
Als ik 1 Metric-nummer moet kiezen dan het liefst Gimme Sympathy. Die heeft ook een songtekstreferentie naar twee van de hofleveranciers van de Top 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil Speed The Collapse in de lijst?
Ik kan haar naam overigens niet meer horen zonder meteen deze beelden in mijn hoofd te krijgen:
Was volgens mij in de quiz, misschien heeft dat ook wel geholpenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Caro Emerald met A Night Like This heeft ook overleefd, ondanks dat ze vorig jaar bijna 500 plekken zakte
Stadium Love en Twilight Galaxy vind ik de beste. Maar ik hoor denk ik nog liever Swimmers van BSS.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ik 1 Metric-nummer moet kiezen dan het liefst Gimme Sympathy. Die heeft ook een songtekstreferentie naar twee van de hofleveranciers van de Top 2000.
zou me niet verbazen dat die dan gelijk ook best hoog gaat komen.quote:
USA for Africa en Biebmeisje eruit gaat wel een beetje tegen de trend in zo he?quote:
Dat bedoel ik niet. Ik snap totaal niet wat Billy Ocean ineens in de Top 2000 moet.quote:
Poster of a Girl, Empty, Gimme Sympathy, Blindness, Help I'm Alive, Waves, Artificial Nocturne... Er zijn genoeg opties die ik wel in de top 2000 terug zou willen zienquote:Op donderdag 10 december 2020 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil Speed The Collapse in de lijst?
Ik kan haar naam overigens niet meer horen zonder meteen deze beelden in mijn hoofd te krijgen:
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik snap totaal niet wat Billy Ocean ineens in de Top 2000 moet.
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:21 schreef VdB95 het volgende:
Billy Ocean? Voor het eerst sinds 2005 dat hij er überhaupt in staat. Wie kan 'm uitleggen?
Of mensen die denken dat ie dood was ipv Bill Withers ofzoquote:Op donderdag 10 december 2020 14:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?
Dan hadden de heren Idol en Joel ook wel wat meer nummertjes erbij kunnen noterenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |