Don't Start Now in keuzelijst (want net 2019) en dus binnen en Physical en Break My Heart niet. Zo werkt het.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
dodenbonus voor Van Halen ook weer zichtbaar aanwezig zo te zien.
Toch gek dat Break My Heart van Dua Lipa er niet in zit. Dacht dat dat wel een bekende hit van haar was.
Ah, je kan kiezen op Dr. Dre & Snoop Dogg en op Dr. Dre ft. Snoop Doggquote:Op donderdag 10 december 2020 14:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vreemd, ik had hem gewoon aangeklikt.
Ze willen het niet omdat ze weten dat er in de eerstvolgende Top 2000 dan veel meer mutaties zijn dan normaal. Daarom houden ze het maar bij het achterhaalde systeem.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook niet dat ze die keuzelijst per artiest niet gewoon kunnen uitbreiden, zoveel moeite is dat toch niet....
Jij wil Speed The Collapse in de lijst?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dat dat Beste Zangers zoveel invloed heeft zeg... Kunnen Win Butler, Emily Haines en Matt Berninger volgend jaar niet meedoen?
Iets frequenter op de playlist in 2020 en direct weer in de lijst, terwijl ik had voorspeld dat ie nooit meer terug zou komen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matthew Wilder - Break My Stride
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:12 schreef Poppejans het volgende:
Opus- Life is live staat er in, volgens mij 'nieuw'binnen
Edit: sorry was al gevonden hier zie ik
Als ik 1 Metric-nummer moet kiezen dan het liefst Gimme Sympathy. Die heeft ook een songtekstreferentie naar twee van de hofleveranciers van de Top 2000.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil Speed The Collapse in de lijst?
Ik kan haar naam overigens niet meer horen zonder meteen deze beelden in mijn hoofd te krijgen:
Was volgens mij in de quiz, misschien heeft dat ook wel geholpenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Caro Emerald met A Night Like This heeft ook overleefd, ondanks dat ze vorig jaar bijna 500 plekken zakte
Stadium Love en Twilight Galaxy vind ik de beste. Maar ik hoor denk ik nog liever Swimmers van BSS.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ik 1 Metric-nummer moet kiezen dan het liefst Gimme Sympathy. Die heeft ook een songtekstreferentie naar twee van de hofleveranciers van de Top 2000.
zou me niet verbazen dat die dan gelijk ook best hoog gaat komen.quote:
USA for Africa en Biebmeisje eruit gaat wel een beetje tegen de trend in zo he?quote:
Dat bedoel ik niet. Ik snap totaal niet wat Billy Ocean ineens in de Top 2000 moet.quote:
Poster of a Girl, Empty, Gimme Sympathy, Blindness, Help I'm Alive, Waves, Artificial Nocturne... Er zijn genoeg opties die ik wel in de top 2000 terug zou willen zienquote:Op donderdag 10 december 2020 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil Speed The Collapse in de lijst?
Ik kan haar naam overigens niet meer horen zonder meteen deze beelden in mijn hoofd te krijgen:
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik snap totaal niet wat Billy Ocean ineens in de Top 2000 moet.
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:21 schreef VdB95 het volgende:
Billy Ocean? Voor het eerst sinds 2005 dat hij er überhaupt in staat. Wie kan 'm uitleggen?
Of mensen die denken dat ie dood was ipv Bill Withers ofzoquote:Op donderdag 10 december 2020 14:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?
Dan hadden de heren Idol en Joel ook wel wat meer nummertjes erbij kunnen noterenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Billie Eilish-fans die minimaal 5 nummers moesten opgeven en toen maar lukraak op een andere Billy hebben geklikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |