Ik ben er niet vanavond, maar ik zou wel graag pics willen zodat ik die later op de avond of morgenochtend kan bekijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Als jullie pics van de pizza willen stuur maar een dm
Dik varken.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Waarom ben je er vanavond niet?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er niet vanavond, maar ik zou wel graag pics willen zodat ik die later op de avond of morgenochtend kan bekijken.
Hij kijkt bij "vrienden"quote:Op woensdag 9 december 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom ben je er vanavond niet?
Ik kijk bij """"vrienden"""".quote:Op woensdag 9 december 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom ben je er vanavond niet?
Nee, ik ben dan ook woedend!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat kan niet. Wij hebben toch geen uitnodiging gehad?
@:dj_day-v jij wel?
Dit lijkt mij een trolletje!!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
We hopen allen op een uitschakeling in de CL van ons aller Ajax vanavond
Foei foei!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
We hopen allen op een uitschakeling in de CL van ons aller Ajax vanavond
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:25 schreef PSVCL het volgende:
I love seeing Ajax lose . It’s become my daily medicine, my weekly energy, my monthly inspiration and my yearly motivation. Them losing is the only reason i’m still alive. I was born to love and enjoy the failure that they have achieved.
1-2 Atalanta
Ik meld me aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Matige opstelling. Gaat Ajax niet mee winnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax: Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Labyad, Gravenberch; Antony, Brobbey, Tadic.
Geen Blind dus.
7 van de 10 keer zit je ernaastquote:Op woensdag 9 december 2020 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Matige opstelling. Gaat Ajax niet mee winnen.
Dit is kwetsbaar, maar bij Atalanta zijn ook problemen dus ik durf geen voorspelling te doenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax: Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Klaassen, Labyad, Gravenberch; Antony, Brobbey, Tadic.
Geen Blind dus.
Dit ziet er goed uit voor Atalanta.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Blind dus.
besteldn?quote:
Die naam ook, wie heet er nou Daanquote:Op woensdag 9 december 2020 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij dan met zijn achterlijke kapsel.
Het zegt voornamelijk dat zijn creativiteit en karakter genetisch zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die naam ook, wie heet er nou Daan
Ik denk 1-1quote:Op woensdag 9 december 2020 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke score gaat Atalanta winnen?
I love it when a plan comes togetherquote:Op woensdag 9 december 2020 18:56 schreef Coco het volgende:
Ik kijk nog even de ontknoping van The A-Team
Doe normaal idiootquote:Op woensdag 9 december 2020 18:57 schreef Paul het volgende:
ik voer @:mrsloveable onder het kijken hihi
Shut up fool.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Asensio ookquote:Op woensdag 9 december 2020 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Gosens schijnt een halve Nederlander te zijn heb ik lang geleden ergens gehoord
We wachten op de mening van @Buitendamquote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef Coco het volgende:
Een volwassen man die 'hihi' zegt.
Ik heb daar een pittige mening over.
Genoteerdquote:Op woensdag 9 december 2020 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef deze wedstrijd nog 20 minuten de kans. Dit is geen niveau kk-divisie.
Zeker.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedenavond. Ik ben er ook bij.
@:fetx @:psvcl en ik juichen vanavond voor Atalanta.
Zapata? #noracismquote:Op woensdag 9 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
@:mexicanobakker
Geen racistische insteek mag ik hopenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
Lex Schoenmakerquote:Op woensdag 9 december 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
hoiquote:Op woensdag 9 december 2020 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar zullen we dj_day hier zien voordat Atalanta daadwerkelijk voor staat?
Genoteerdquote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij juicht voor Ajax?
@:Caland en ik hebben daar een pittige mening over.
Ik zit nu naast GGMMquote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat kan niet. Wij hebben toch geen uitnodiging gehad?
@:dj_day-v jij wel?
Wat toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef Caland het volgende:
Ik ben vanavond voor het Nederlands voetbal.
Hup Hateboer, De Roon en Gosens.
Ik juich nooit tegen Nederlandse clubs. Hoewel Ajax beter EL kan spelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij juicht voor Ajax?
niet opgenomen in de notulenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoewel Ajax beter EL kan spelen.
Atalanta is een halve Nederlandse club zowat.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik juich nooit tegen Nederlandse clubs. Hoewel Ajax beter EL kan spelen.
@PSVCL ookquote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij juicht voor Ajax?
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
niet opgenomen in de notulen
En Marokkanen toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom runnen Koerden Poolse supermarkten in Nederland?
Allebeiquote:Op woensdag 9 december 2020 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met schrift en papier of een digitaal notitieblok/notule?
Jammer dat hij net mis ging.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:14 schreef Saekerhett het volgende:
Zag hem zo de kruising in vliegen.
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind het geen heel leuke wedstrijd tot nu toe eigenlijk
Zoals?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Ik overweeg iets anders te gaan doen
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog ergens een herhaling van Promenade uitgezonden
Nee schijnen louter Koerden te zijn. Dus of Turken blazen de winkels op want Koerden of Polen willen hun winkels terug.quote:
niet gekliktquote:Op woensdag 9 december 2020 19:16 schreef Scrummie het volgende:
VBL / De VBL-Awards 2020!
KOM STEMMEN BOYS!
Er komt een kerstspecialpromenade hè, niet de echte.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Misschien wordt er nog ergens een herhaling van Promenade uitgezonden
Ik had gerekend op een like met mijn Scholo-postquote:Op woensdag 9 december 2020 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee schijnen louter Koerden te zijn. Dus of Turken blazen de winkels op want Koerden of Polen willen hun winkels terug.
Denk ik dan. Ik vind deze wedstrijd bijzonder interessant zoals je merkt.
Ja, ik zag hetquote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er komt een kerstspecialpromenade hè, niet de echte.
Ik heb geen idee waar je dat gepost hebt dus dat helpt al niet meequote:Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had gerekend op een like met mijn Scholo-post
Waar ging het mis?
Rot op met die onzin.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:16 schreef Scrummie het volgende:
KOM STEMMEN BOYS!
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:18 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch is er en het niveau daalt gelijk
Moet jij toch een kut leven hebbenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:20 schreef Saekerhett het volgende:
Brobbey is het ook niet hè, als dit je laatste kans op overwintering in de CL is.
Huh?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jij toch een kut leven hebben
Nee hoor, Mazraoui en Tadic zitten prima in de wedstrijd. En vorige week was de eerste helft best aardig.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen en alles is slecht zelfs Neres was slecht vorige week in jouw optiek.
Zeer lief van jequote:Op woensdag 9 december 2020 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Iets te hoog gegrepen voor Ajax ,
Welkom in de EL
Straks vier clubs op donderdagquote:Op woensdag 9 december 2020 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Iets te hoog gegrepen voor Ajax ,
Welkom in de EL
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 9 december 2020 19:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Straks vier clubs op donderdag
Feyenoord en AZ overwinteren niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Straks vier clubs op donderdag
Alsof iemand naar dat kanaaltje kijkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
Al zou vier clubs op donderdag wel leuk zijn
Gaan ze in Eindhoven full calimero dat ze niet op het open kanaaltje komen
Wat een idioot.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen en alles is slecht zelfs Neres was slecht vorige week in jouw optiek.
Ah?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef Caland het volgende:
Dit is nog steeds best wel saai trouwens
Ik overweeg zelfs om straks maar gewoon boodschappen te gaan doen
jaquote:Op woensdag 9 december 2020 19:32 schreef onlogisch het volgende:
Moet Ajax eigenlijk winnen om door te gaan?
Nee, klein verlies van Atalanta is al genoeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:32 schreef onlogisch het volgende:
Moet Ajax eigenlijk winnen om door te gaan?
Dit. Kutscheidsquote:Op woensdag 9 december 2020 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
Was dus geen buitenspel. Ajax genaaid. Alweer.
Één plek? Dus de andere twee staan gewoon in de basis?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:34 schreef Slobeend het volgende:
Beseffen jullie wel dat er deze wedstrijd drie man op het veld staan die kandidaat zijn voor één plek naast Frenkie tijdens het EK.
Maar dit geheel terzijde.
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Maar alsnog beter dan wat we morgen gaan zien.
Dan sla je Feyenoord toch gewoon over.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Maar alsnog beter dan wat we morgen gaan zien.
Pics van je pizza!quote:
hand van godquote:Op woensdag 9 december 2020 19:37 schreef Zorro het volgende:
Die Argentijn slaat ook gewoon iedereen neer he. Tegenstander, medespeler, interesseert hem niks.
ik heb je een DM gestuurd. bepaalde users hier in dit topic kraken iedereen af dus vandaarquote:
Al zou ik willen, dan kan ik het nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan sla je Feyenoord toch gewoon over.
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef Zorro het volgende:
Die is goed geraakt. Zijn lippen zijn helemaal dik.
Smerig varken.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb je een DM gestuurd. bepaalde users hier in dit topic kraken iedereen af dus vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sim City.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Heet er nou een speler van Atalanta nou Gym City? @:mexicanobakker
Hij ziet ook wat bleekjes.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef Zorro het volgende:
Die is goed geraakt. Zijn lippen zijn helemaal dik.
Gekke Albanezen met hun namen en zoquote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Heet er nou een speler van Atalanta nou Gym City? @:mexicanobakker
Gvd.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij ziet ook wat bleekjes.
Ik ben tegen racisme.quote:
Ik word weer gedemoniseerdquote:Op woensdag 9 december 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de R, de I en de S weg laat staat er wat jij bent.
Daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Anneloos zwijmelt hierbij weg.
Neem eens een fatsoenlijk kapsel Pieter.quote:
Pieter heeft facial hair? Dit kan niet.quote:
Iedere lul kan zich scherenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Pieter heeft facial hair? Dit kan niet.
Ajax en leuk, goeie grapquote:Op woensdag 9 december 2020 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax gaat meer risico nemen dus 2e helft wordt vast leuker
Philips heeft de beste gewoon scheren onder de douche water resistent altijd topquote:Op woensdag 9 december 2020 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind jij als marketing expert van Philips
Dat komt vanzelf joh.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schiet mex nooit naar dezelfde kleur?
Wat was jouw mention? per ongeluk weggekliktquote:
Ik ken een user die heeft nog nooit zijn scrotum geschoren.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Brobbey eruit. Op naar het Blacked.com topic!
Dit moet wel @AFCNiels zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die heeft nog nooit zijn scrotum geschoren.
Kijk maar in het Beau topic.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was jouw mention? per ongeluk weggeklikt
Namen en rugnummers?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die heeft nog nooit zijn scrotum geschoren.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dit is geen aziaat ik kan hier niks mee @:zipportal
Er is nog steeds niks aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was die eerste helft dramatisch zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |