Based schizo.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:TeamSuomi twitterde op donderdag 19-12-2019 om 18:04:17Beste @:MarcelMaijer, Danny Noppert is een Fries, geen Nederlander!#rtl7darts reageer retweet
Alcoholisme genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even een Hertog Jan pakken.
Goede keuze maatquote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eensgelijksquote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILER: Cambuur - FeyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Fresia is wel lekker, maar haar voorhoofd lijkt op het achterhoofd van K. Anderson.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
wat hoe wie waar wat Fresia?
FRESIAGODIN
The Weekndquote:
Stijn is van Generation Zquote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
The WeekndDit is toch geen muziek ouwe dibbes.
Marcel: "Rydz staat 125e van de wereld, maar als je hem zo ziet spelen is hij beter dan hij oogt ... ?"quote:
Ik zeg alleen dat dat nummer van de Mercedes-reclame is.quote:
HAHAHa koekoekquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Marcel: "Rydz staat 125e van de wereld, maar als je hem zo ziet spelen is hij beter dan hij oogt ... ?"
Jelle: Klopt.
En toen niks meer.
Dat is GEZELLIG.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:41 schreef Machielovic het volgende:
sjak en Frank zitten in de keukenwat een armoe
Rydz is ook serieus goed. Op Q-School was hij iedere dag vooral sterk in de vroege rondes en zuur genoeg geen tourkaart gepakt. Blij voor hem dat hij 'm nu via de Challenge TOur heeft gehaald.quote:
Hij kent zijn eigen kracht nietquote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rydz is ook serieus goed. Op Q-School was hij iedere dag vooral sterk in de vroege rondes en zuur genoeg geen tourkaart gepakt. Blij voor hem dat hij 'm nu via de Challenge TOur heeft gehaald.
Jup prima talent.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rydz is ook serieus goed. Op Q-School was hij iedere dag vooral sterk in de vroege rondes en zuur genoeg geen tourkaart gepakt. Blij voor hem dat hij 'm nu via de Challenge TOur heeft gehaald.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Keek laatste legjes meulenkamp in kroeg ff.
Ging die over naar Feyenoord
Er zou ook gewoon eens een analist moeten gaan zitten die dan de hele avond alleen maar ja of nee zegtquote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcel is kampioen in stellen van gesloten vragen. Daar kan je echt geen conversatie mee voeren
Ga je van antidarts naar antivoetbalquote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Keek laatste legjes meulenkamp in kroeg ff.
Ging die over naar Feyenoord
Lijkt me geweldig om hem te trollen in een uitzending.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcel is kampioen in stellen van gesloten vragen. Daar kan je echt geen conversatie mee voeren
Het selectiebeleid bij RTL kan beter ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
DOBBY IS DARTSquote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga je van antidarts naar antivoetbal
Mja
Die heeft er geen verstand van. MONGOLOIDED.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
"Gebrek aan toppers"
~GurneyIsBestOke
dat is psvaux alquote:Op donderdag 19 december 2019 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga je van antidarts naar antivoetbal
Mja
Geneequote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke presentator zouden jullie graag bij het darts zien?
Poepz0rquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arie Boomsma. Die vindt alles goed en prachtig. Iedereen gelijk en deugen jaaaaa deugen deugen jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die van SBS6 vroegahquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Koert, dat is helemaal bestquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag bij radio 1 praatte iemand pedofilie goed (lol)quote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arie Boomsma. Die vindt alles goed en prachtig. Iedereen gelijk en deugen jaaaaa deugen deugen jaaaaaaaaaaaaaaa
Ik had verwacht dat dit Noppert iets makkelijker af zou gaanquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Vooralsnog houden ze beiden steeds hun eigen leg.
Taglianoquote:Op donderdag 19 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die kan niet alles doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon Koert, dat is helemaal best
Godverdomme neequote:
Dat is links ouwe reus. Zag laatst een stel Transgenders bij kinderen van 4-5 jaar oud in hoerenkleding. Moet allemaal kunnen. Walgelijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaag bij radio 1 praatte iemand pedofilie goed (lol)
Geen kans gehad!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef Kopiko het volgende:
Meulenkamp potsierlijk gefaald, lees ik?
Celine Huijsmansgodin.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou graag een vrouwelijke presentatrice zien.
Ik ook, maar horen?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat maakt die interviews met een Mardle alleen maar leukerquote:
Ashley Zaatquote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er ook mannelijke presentatrices dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
djkoelkast natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die kan niet alles doen.
Dus als je moet kiezen?
Jinek als ze ontslagen is van haar talkshowquote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die is er toch ook niet vies van bohhh. Wat zou ik die graag in een vies filmpje zien ouwe reus.quote:
Niks mis met een zwoele vrouwenstem.quote:
Maar de presentator in de studio hoeft de darters niet te interviewen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt die interviews met een Mardle alleen maar leuker
Jimek linkse kut.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jinek als ze ontslagen is van haar talkshow
Nee maar dat doet die nu toch ook met een Klaasenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een zwoele vrouwenstem.
[..]
Maar de presentator in de studio hoeft de darters niet te interviewen.
Ik zou graag zien dat ze op mijn gezicht gaat zitten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is er toch ook niet vies van bohhh. Wat zou ik die graag in een vies filmpje zien ouwe reus.
JensenGodquote:Op donderdag 19 december 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is links ouwe reus. Zag laatst een stel Transgenders bij kinderen van 4-5 jaar oud in hoerenkleding. Moet allemaal kunnen. Walgelijk.
En dan Johan ernaast.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar dat doet die nu toch ook met een Klaasen
Dat zou dus echt maximale ongemakkelijkheid hebben opgeleverd met Genee
En Van der Gijp voor het lachen om elk poep-en-plasgrapje.quote:
Maakt voor zijn teksten niet uit of die darts of voetbal analyseert neequote:
Zijn meestal wel ambitieus waardoor ze zich goed voorbereiden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Poefbank het volgende:
iig iemand die zich in darts verdiept. Als dat een mokkel is dan is dat mooi meegenomen
Hoeft voor mij niet hoor, gewoon iemand die een enigszins prettige sfeer neer kan zetten vind ik al bestquote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Poefbank het volgende:
iig iemand die zich in darts verdiept. Als dat een mokkel is dan is dat mooi meegenomen
eindelijk vakantiequote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
tweede partij 1-1, bijna 10 uur
Vroeg in de ochtend
Denken dat Maijer zich niet in darts verdieptquote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Poefbank het volgende:
UWV zo even bellen dat ik morgen wat later ben genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroeg in de ochtend
En darts analyseren gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt voor zijn teksten niet uit of die darts of voetbal analyseert nee
Zjakquote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet hoor, gewoon iemand die een enigszins prettige sfeer neer kan zetten vind ik al best
Vrouwen hebben geen ambitiequote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn meestal wel ambitieus waardoor ze zich goed voorbereiden.
Die heeft bij de Prummeliek wel eens gepresenteerd jaquote:
Lekker post voor de scouting rondbrengen allen.quote:
Oh ja, ik zat even aan commentatoren te denken maar het ging over presentatorenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft bij de Prummeliek wel eens gepresenteerd ja
Henry Schut.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet hoor, gewoon iemand die een enigszins prettige sfeer neer kan zetten vind ik al best
Dat doet ie niet nee. Standaard vragen die voor de wedstrijd al zijn bedacht voor als de wedstrijd is afgelopen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denken dat Maijer zich niet in darts verdiept
Net hardop gelachen om die reviews.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe CATS film ziet er ongemakkelijk uit. Wel Taylor Fist godin
Die heeft tig fuckboysquote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Vrijgezel ook nog. Het kan gewoon.
Kijk ik niet, link?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn wekelijkse vlogs zijn erg leuk
Kan wel zijn dat die andere twee potten redelijk snel gaanquote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroeg in de ochtend
Leuke uitzending man. Gerard Joling die is niet domquote:Op donderdag 19 december 2019 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Rutte, Geer en Gijp gister bij Pauw was genot.
Ik zag alleen het laatste stukje waar René het warm kreeg van zijn eigen beelden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Rutte, Geer en Gijp gister bij Pauw was genot.
Blokjes kaasquote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, die onaangeroerde verlepte blokjes kaas.
Dat zijn nog stukjes kaas uit het decor van Barend & Van Dorp.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Achter de schermen krijgen ze toch bittergarnituurtje.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga altijd rechtstreeks voor de plakjes worst.quote:
Barend. Kapsel als een pleeborstel genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn nog stukjes kaas uit het decor van Barend & Van Dorp.
Nee, niet heeeeeerluk. Jonge kaas, of komijnenkaas. En anders niks.quote:
Ik voor de zalmrolletjes.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga altijd rechtstreeks voor de plakjes worst.
Dat lijkt me ook ja, het vet druipt al achter Zjak vandaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter de schermen krijgen ze toch bittergarnituurtje.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe CATS film ziet er ongemakkelijk uit. Wel Taylor Fist godin
Hmmquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prikkertje gespot bij Rolandquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter de schermen krijgen ze toch bittergarnituurtje.
Vlees eten in 2019quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind alleen de kaas die ik gewend ben lekkerquote:
Dit is echt zo fucking creepy, wat waren ze denkende.quote:
Valt me nog mee dat ze niet zitten te smakken tijdens het commentaar leveren.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, het vet druipt al achter Zjak vandaan.
Geen blokje kaas eten met saffraanquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al had ik laatst zalmrolletjes die naar een tandartsmondspoeling smaakten.
Dat was vreemd.
Ik vind zo'n beetje alle kaas lekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind alleen de kaas die ik gewend ben lekker
Dus altijd worst
Ik eet sowieso alles ouwe reus.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind zo'n beetje alle kaas lekker
Veel worst ook wel eigenlijk
Taylor Swift niet kennenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ben geen furry, maar ik zou haar doen.
Stukje ebony.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jennifer Hudson zit ook in die film. Wat een genot.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ben geen furry, maar ik zou haar doen.
Aguilera in kleine pakjes. Wat een geile dondersteen bohquote:
Nee, dit is niks.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aguilera in kleine pakjes. Wat een geile dondersteen boh
https://www.instagram.com/xtina/?hl=nl
Met name kutjesquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik eet sowieso alles ouwe reus.
20 jaar geleden ja, toen kwam mijn genie regelmatig uit de bottlequote:Op donderdag 19 december 2019 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aguilera in kleine pakjes. Wat een geile dondersteen boh
https://www.instagram.com/xtina/?hl=nl
Het is Zjaks grootste angstbeeld.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom blijven ze maar doen alsof White in de buurt van de PL zou komen.
... tijdens de partij (VAN EEN NEDERLANDER) waarin het 1-1 (1-2) staat.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom blijven ze maar doen alsof White in de buurt van de PL zou komen.
Zijn haar is erg irritant ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Die Marcel heeft ook vreselijke inhamen maar doet de kamover
en dat is maar goed ookquote:Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het OM heeft mijn archief de bloedhonden
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:03 schreef Tagliano het volgende:
We krijgen nu een grotemannorenleg
Best knap toch dat ze nog de 0 weten te houden.quote:
Prostaatstimulatoren zijn daar goedkoper?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
Er zijn weer een paar pakketjes onderweg uit Zuid-Amerika. Dit gaat een genotskerst worden genot.![]()
![]()
Besteld bij Taghi zeker?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
Er zijn weer een paar pakketjes onderweg uit Zuid-Amerika. Dit gaat een genotskerst worden genot.![]()
![]()
Cocaine ouwe reus. Stapeltjes biljetjes genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Prostaatstimulatoren zijn daar goedkoper?
Witte kerst in huize Poepzor?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
@El-Stinho heeft Rydz wel heel talentvol genoemd! Dat vind ik tellen!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:05 schreef KennyPowers het volgende:
Niemand heeft Rydz gehyped.
Stelletje (mis)kenners
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:06 schreef Machielovic het volgende:
en de Hollandse choke avond gaat door
Opnemenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef Platinumgoat het volgende:
Als het zo doorgaat ga ik Price zn pot gewoon opnemen en morgenochtend kijken. En dat zeg ik als diehard Price fan!
nepfanquote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef Platinumgoat het volgende:
Als het zo doorgaat ga ik Price zn pot gewoon opnemen en morgenochtend kijken. En dat zeg ik als diehard Price fan!
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cocaine ouwe reus. Stapeltjes biljetjes genot.![]()
Zo klopt-ie.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:06 schreef Machielovic het volgende:
en de Hollandse choke avond gaat door
Feyenoord blijft in de race voor de Premier League.quote:
1 seconde geleden!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:08 schreef Nober het volgende:
16 legs op rij zonder breaks, wanneer was dat voor het laatst?
Dat lijkt me heel erg naar.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga zo even heerlijk mijn ballen scheren. Man bijt hond vraagt zich af: Wanneer heeft u voor het laatst uw balzak geschoren?
#GLADDEBALLENAWARDquote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga zo even heerlijk mijn ballen scheren. Man bijt hond vraagt zich af: Wanneer heeft u voor het laatst uw balzak geschoren?
Even serieus. Jij scheert dat niet? Man man manquote:Op donderdag 19 december 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg naar.
Nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even serieus. Jij scheert dat niet? Man man man![]()
![]()
![]()
14 augustus 2019. Dat weet ik nog omdat ik seks verwachtte maar uiteindelijk niet kreeg.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Afgelopen vrijdag. Ze zijn nog steeds heerlijk glad.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef Poefbank het volgende:
[..]
14 augustus 2019. Dat weet ik nog omdat ik seks verwachtte maar uiteindelijk niet kreeg.
Welk nieuwsquote:Op donderdag 19 december 2019 22:13 schreef StephanL het volgende:
Wat vinden we van het nieuws van Georgina Verbaan en Maartje Wortel?
HUP RYDZ!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:13 schreef Szura het volgende:
Als Noppie verliest springt Meijer van de brug
Die hebben er geen last van hoor.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat het merendeel van de vrouwtjes dat bijzonder onsmakelijk vinden ouwe reus.
Erg mooiquote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze een relatie hebben. Ze gaat voor de vrouw Georgina
Dat vind ik érg leuk voor haarquote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ze een relatie hebben. Ze gaat voor de vrouw Georgina
Op Dirty kreeg ik wel mijn eerste stijfje denk ikquote:Op donderdag 19 december 2019 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
20 jaar geleden ja, toen kwam mijn genie regelmatig uit de bottle
bohh
We horen het wel wanneer er een vrouw in beeld isquote:Op donderdag 19 december 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben er geen last van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |