En dan Johan ernaast.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar dat doet die nu toch ook met een Klaasen
Dat zou dus echt maximale ongemakkelijkheid hebben opgeleverd met Genee
En Van der Gijp voor het lachen om elk poep-en-plasgrapje.quote:
Maakt voor zijn teksten niet uit of die darts of voetbal analyseert neequote:
Zijn meestal wel ambitieus waardoor ze zich goed voorbereiden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Poefbank het volgende:
iig iemand die zich in darts verdiept. Als dat een mokkel is dan is dat mooi meegenomen
Hoeft voor mij niet hoor, gewoon iemand die een enigszins prettige sfeer neer kan zetten vind ik al bestquote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Poefbank het volgende:
iig iemand die zich in darts verdiept. Als dat een mokkel is dan is dat mooi meegenomen
eindelijk vakantiequote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
tweede partij 1-1, bijna 10 uur
Vroeg in de ochtend
Denken dat Maijer zich niet in darts verdieptquote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Poefbank het volgende:
UWV zo even bellen dat ik morgen wat later ben genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
tweede partij 1-1, bijna 10 uur
Vroeg in de ochtend
En darts analyseren gaat toch nergens over.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt voor zijn teksten niet uit of die darts of voetbal analyseert nee
Zjakquote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet hoor, gewoon iemand die een enigszins prettige sfeer neer kan zetten vind ik al best
Vrouwen hebben geen ambitiequote:Op donderdag 19 december 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn meestal wel ambitieus waardoor ze zich goed voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |