1 seconde geleden!quote:Op donderdag 19 december 2019 22:08 schreef Nober het volgende:
16 legs op rij zonder breaks, wanneer was dat voor het laatst?
Dat lijkt me heel erg naar.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga zo even heerlijk mijn ballen scheren. Man bijt hond vraagt zich af: Wanneer heeft u voor het laatst uw balzak geschoren?
#GLADDEBALLENAWARDquote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga zo even heerlijk mijn ballen scheren. Man bijt hond vraagt zich af: Wanneer heeft u voor het laatst uw balzak geschoren?
Even serieus. Jij scheert dat niet? Man man manquote:Op donderdag 19 december 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg naar.
Nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even serieus. Jij scheert dat niet? Man man man![]()
![]()
![]()
14 augustus 2019. Dat weet ik nog omdat ik seks verwachtte maar uiteindelijk niet kreeg.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Afgelopen vrijdag. Ze zijn nog steeds heerlijk glad.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |