Leuke uitzending man. Gerard Joling die is niet domquote:Op donderdag 19 december 2019 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Rutte, Geer en Gijp gister bij Pauw was genot.
Ik zag alleen het laatste stukje waar René het warm kreeg van zijn eigen beelden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Rutte, Geer en Gijp gister bij Pauw was genot.
Blokjes kaasquote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, die onaangeroerde verlepte blokjes kaas.
Dat zijn nog stukjes kaas uit het decor van Barend & Van Dorp.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Achter de schermen krijgen ze toch bittergarnituurtje.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga altijd rechtstreeks voor de plakjes worst.quote:
Barend. Kapsel als een pleeborstel genot.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn nog stukjes kaas uit het decor van Barend & Van Dorp.
Nee, niet heeeeeerluk. Jonge kaas, of komijnenkaas. En anders niks.quote:
Ik voor de zalmrolletjes.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga altijd rechtstreeks voor de plakjes worst.
Dat lijkt me ook ja, het vet druipt al achter Zjak vandaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter de schermen krijgen ze toch bittergarnituurtje.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
Die nieuwe CATS film ziet er ongemakkelijk uit. Wel Taylor Fist godin
Hmmquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prikkertje gespot bij Rolandquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achter de schermen krijgen ze toch bittergarnituurtje.
Vlees eten in 2019quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind alleen de kaas die ik gewend ben lekkerquote:
Dit is echt zo fucking creepy, wat waren ze denkende.quote:
Valt me nog mee dat ze niet zitten te smakken tijdens het commentaar leveren.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, het vet druipt al achter Zjak vandaan.
Geen blokje kaas eten met saffraanquote:Op donderdag 19 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al had ik laatst zalmrolletjes die naar een tandartsmondspoeling smaakten.
Dat was vreemd.
Ik vind zo'n beetje alle kaas lekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind alleen de kaas die ik gewend ben lekker
Dus altijd worst
Ik eet sowieso alles ouwe reus.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind zo'n beetje alle kaas lekker
Veel worst ook wel eigenlijk
Taylor Swift niet kennenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ben geen furry, maar ik zou haar doen.
Stukje ebony.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jennifer Hudson zit ook in die film. Wat een genot.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ben geen furry, maar ik zou haar doen.
Aguilera in kleine pakjes. Wat een geile dondersteen bohquote:
Nee, dit is niks.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aguilera in kleine pakjes. Wat een geile dondersteen boh
https://www.instagram.com/xtina/?hl=nl
Met name kutjesquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik eet sowieso alles ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |