Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Maar alsnog beter dan wat we morgen gaan zien.
Dan sla je Feyenoord toch gewoon over.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Maar alsnog beter dan wat we morgen gaan zien.
Pics van je pizza!quote:
hand van godquote:Op woensdag 9 december 2020 19:37 schreef Zorro het volgende:
Die Argentijn slaat ook gewoon iedereen neer he. Tegenstander, medespeler, interesseert hem niks.
ik heb je een DM gestuurd. bepaalde users hier in dit topic kraken iedereen af dus vandaarquote:
Al zou ik willen, dan kan ik het nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan sla je Feyenoord toch gewoon over.
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef Zorro het volgende:
Die is goed geraakt. Zijn lippen zijn helemaal dik.
Smerig varken.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb je een DM gestuurd. bepaalde users hier in dit topic kraken iedereen af dus vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sim City.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Heet er nou een speler van Atalanta nou Gym City? @:mexicanobakker
Hij ziet ook wat bleekjes.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef Zorro het volgende:
Die is goed geraakt. Zijn lippen zijn helemaal dik.
Gekke Albanezen met hun namen en zoquote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
Heet er nou een speler van Atalanta nou Gym City? @:mexicanobakker
Gvd.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij ziet ook wat bleekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |