abonnement Unibet Coolblue
pi_196794475
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Iemand had in een eerder topic als eens uitgevogeld dat ze in Den Haag zitten.
Waarom Den Haag?
  donderdag 17 december 2020 @ 22:49:07 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196794969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 22:24 schreef DW457 het volgende:

[..]

Waarom Den Haag?
Sorry, dat moest Amsterdam zijn. Je kon destijds iig tips doorbellen naar een 020-nummer.
KuikenGuppy
pi_196796097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 07:00 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja eens. Vond het vooral slim dat Roel op racefiets en met race outfit op Texel rond ging rijden. Dat valt (even afgezien van de cameraman die je volgt) niet op.

Ralph had eigenlijk een random plek moeten kiezen om z’n vrienden te ontmoeten. Iets waar je pas laat naar toe gaat of een van de helpers op af stuurt. Maar denk dat hij overtuigd was dat ze er niet achter zijn code waren door de overdracht bij die piramide.
Ja, wat voor nut heeft het om (snel) op een racefiets te fietsen als een cameraman met zware camera in de hand oop een fiets (vermoedelijk) je moet filmen de hele tijd. Die remt je zwaar af.
pi_196796183
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:04 schreef Sangha het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een hele ploeg is maar gewoon 1 persoon, maar het valt zeker op wat echt een storende factor is voor het concept. Zelf filmen is dan een betere optie inderdaad. :)
Idd. Toen Maarten en Armani zo die duinen doorrenden dacht ik nog "hoe kan zo'n cameraman met zware camera hun zo goed bijhouden" en even later zie je ook nog eens een shot frontaal....dus er was zelfs een 2e camera die ze op het strand al opwachtte. Dat trekt des te meer aandacht voor de Hunters.

En wat ik ook raar vond is dat zelfs toen ze op de waterscooter zaten nog niet safe waren. Waar sloeg het op dat ze zelfs toen nog onderschept hadden kunnen worden met die boten?
pi_196796246
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:16 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Idd. Toen Maarten en Armani zo die duinen doorrenden dacht ik nog "hoe kan zo'n cameraman met zware camera hun zo goed bijhouden" en even later zie je ook nog eens een shot frontaal....dus er was zelfs een 2e camera die ze op het strand al opwachtte. Dat trekt des te meer aandacht voor de Hunters.

En wat ik ook raar vond is dat zelfs toen ze op de waterscooter zaten nog niet safe waren. Waar sloeg het op dat ze zelfs toen nog onderschept hadden kunnen worden met die boten?
Waarschijnlijk wilden ze gewoon een vet eindshot. Denk niet dat ze Maarten en Armani nog echt hadden onderschept als ze dat hadden gekund. Gewoon een beetje doen alsof.
pi_197182321
FF van Nu.nl

Bilal Wahib en Fajah Lourens zullen te zien zijn in het zesde seizoen van de NPO3-serie Hunted. Ook Oussama Ahammoud, Birgit Schuurman, Dennis Weening, Klaas van Eerden, Kim Feenstra en Irem Lourens spelen mee in deze vips-editie van de show.

Het is de eerste maal dat bekende Nederlanders meedoen aan het spel. De acht BN'ers werken in duo's samen.

In Hunted probeert een groep Nederlanders langere tijd van de aardbodem te verdwijnen en uit de handen van een groep geoefende opsporingsdeskundigen te blijven. Het team 'hunters' bestaat uit voormalige rechercheurs, beveiligingsexperts, oud-militairen, hackers en psychologen die alle middelen inzetten om de deelnemers te zoeken. Zij spreken met familie en vrienden, onderzoeken mobiele telefoons en pluizen beelden van bewakingscamera's uit.

In de voorgaande edities van Hunted waren er twaalf deelnemers die vijfhonderd uur moesten verdwijnen. De BN'ers moeten proberen zeven dagen niet op de radar van de 'hunters' te verschijnen. Het programma trok in 2020 meer kijkers dan voorgaande jaren; vrijwel elke aflevering trok meer dan een miljoen mensen.

Hunted VIPS is vanaf maandag 25 januari op NPO3 te zien.
pi_197183007


Birgit Schuurman en Kim Feenstra
quote:
Model Kim Feenstra en actrice Birgit Schuurman hebben zich goed voorbereid op hun vlucht. Birgit: 'Wat we zeker niet gaan doen is onze eigen telefoon meenemen, eigen communicatiemiddelen die bekend zijn en daar dan mee gaan communiceren. Dat lijkt me gewoon les 1 uit het boevenboekje wat je niet moet doen. En we gaan heel veel hulp van omstanders vragen, onze vriendelijkheid en charme inzetten om te kijken of mensen ons kunnen helpen. Dat als je dan bij iemand bent, dat diegene je dan ook weer kan helpen aan een volgende slaapplek, in plaats van dat je weer met je rugzakje langs de kant van de weg komt te staan.' Kim: 'Als er iets onverwachts gebeurt, dan moeten we daar meteen op inspelen. Dat we geen tijd moeten verliezen, snel moeten schakelen en roeien met de riemen die we hebben.'


Dennis Weening en Klaas van der Eerden
quote:
Presentator Klaas van der Eerden is fan van het eerste uur van Hunted en dat ziet Dennis Weening (presentator) als een heel groot voordeel. 'Klaas had meteen al allemaal ideeën toen ik hem vroeg om samen met mij mee te doen aan Hunted. Het eerste wat hij zei was NIET BELLEN! Want dan zijn ze ons gelijk op het spoor. We mogen ook maar 24 uur op 1 plek zitten dus voor mij is de bedoeling dat we veel gaan varen en weg wezen.' Klaas: 'Ja, verschillende kentekens zijn traceerbaar. Auto's kan je wel doen als je gelift hebt met iemand die je echt niet kent. Dan kan je een stukje met een auto mee en dan weer uitstappen. Dat kan wel. Maar je moet steeds je patroon doorbreken. Dus als je een auto hebt gehad, zie dan nog maar eens een stukje te gaan wandelen of een fiets te lenen.' Dennis: 'Wandelen, fietsen??? ' Klaas: 'Naja.. dat gaat heel zwaar worden. Dat is duidelijk.'


Fajah en Irem Lourens
quote:
Actrice en fitnessgoeroe Fajah Lourens heeft in haar dochter Irem haar partner in crime gevonden. Fajah: 'Ik vind het een hele mooie kans om dit met mijn dochter te doen, want die kans krijg je normaal gesproken nooit. Het lijkt mij bijzonder om een keer te voelen hoe het is om op de vlucht te zijn. Ik vind het wel leuk en spannend tegelijk. We gaan het gewoon leuk hebben.' Moeder en dochter hebben niet echt een plan.' Irem: 'Ik denk dat onze tactiek is dat we geen tactiek hebben eigenlijk. We gaan het gewoon zien en we gaan zien waar we stranden en wat we gaan doen.'


Bilal Wahib en Oussama Ahammoud
quote:
Acteurs Bilal Wahib en Oussama Ahammoud gaan hun netwerk inzetten om de hunters te slim af te blijven. Bilal: 'We hebben door het hele land wel goeie connecties maar ik weet gewoon niet waar ik word neergezet. Zelfs op de Waddeneilanden ken ik mensen, in Groningen ook, in Maastricht kunnen we ook altijd ergens terecht. En ik hoop dat onze bekendheid en charmes ons gaan helpen.' Toch denken de heren vooraf al te weten wat hun grootste valkuil gaat zijn.'Oussama: 'Onze grootste valkuil is dat we niet te voorschijn komen op een camera ofzo. Ik denk dat er heel veel camera's hangen door Nederland en ik hou wel van drukke plekken dus daar moet ik goed op gaan letten nu.'
https://www.npo3.nl/voortvluchtigen-hunted-vips

[ Bericht 47% gewijzigd door Tourniquet op 02-01-2021 23:34:40 ]
pi_197183694
Ik vind 4 teams wel weinig! De eerste paar afleveringen wordt er dan waarschijnlijk niemand gepakt?
gr gr
pi_197183741
Met maar 7 dagen speeltijd én minder teams lijkt mij ook dat het aantal afleveringen minder wordt. Zie maar eens elke dag te filmen en voor 50 minuten beeld materiaal te hebben.. Dat ga je niet redden met 7 a 8 afleveringen.

Dus gaan we denk ik 4 a 5 afleveringen zien? Ca 1,4 dag per uitzending en alsnog elke aflevering ongeveer 1 vangst van het Hunted team gaan zien.
pi_197183843
Ah, die 7 dagen had ik gemist. Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. Dat is ook een hele andere beleving voor de deelnemers denk ik. Een week ertussenuit voelt toch heel anders en veel minder uitzichtloos dan 3 weken.
gr gr
  zondag 3 januari 2021 @ 08:18:25 #171
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197184789
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, die 7 dagen had ik gemist. Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. Dat is ook een hele andere beleving voor de deelnemers denk ik. Een week ertussenuit voelt toch heel anders en veel minder uitzichtloos dan 3 weken.
Nou inderdaad :o Mentaal gaat dat echt heel anders zijn, een weekje red je nog wel een keer :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 januari 2021 @ 19:32:38 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_197194037
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, die 7 dagen had ik gemist. Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. Dat is ook een hele andere beleving voor de deelnemers denk ik. Een week ertussenuit voelt toch heel anders en veel minder uitzichtloos dan 3 weken.
het zij dan ook BN'ers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_197194226
Lijkt me niks aan.

Waarom moet sowieso elk tv programma tegenwoordig met oninteressante BN'ers?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 januari 2021 @ 19:45:54 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_197194300
ik heb er wel zin in om ze in alle beginnersfouten te zien trappen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_197194529
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:26 schreef Meike26 het volgende:
Dus gaan we denk ik 4 a 5 afleveringen zien? Ca 1,4 dag per uitzending en alsnog elke aflevering ongeveer 1 vangst van het Hunted team gaan zien.
6 om precies te zijn
pi_197197898
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:16 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Idd. Toen Maarten en Armani zo die duinen doorrenden dacht ik nog "hoe kan zo'n cameraman met zware camera hun zo goed bijhouden" en even later zie je ook nog eens een shot frontaal....dus er was zelfs een 2e camera die ze op het strand al opwachtte. Dat trekt des te meer aandacht voor de Hunters.

En wat ik ook raar vond is dat zelfs toen ze op de waterscooter zaten nog niet safe waren. Waar sloeg het op dat ze zelfs toen nog onderschept hadden kunnen worden met die boten?
De tijd toch?

Zonder de stomme spelregels waren de voortvluchtigen echt wel gepakt.
pi_197209763
Ik ben wel benieuwd.

Kan die backdoor op de laptop worden geinstalleerd zonder dat de Hunters de wachtwoord hebben van de target windows/mac machine?

En wat doet die backdoor. Is het een keylogger? Wat als de laptop 'airgapped' is. En dus nooit met het internet verbindt?
pi_197211897
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef MisterWendel het volgende:
Ik ben wel benieuwd.

Kan die backdoor op de laptop worden geinstalleerd zonder dat de Hunters de wachtwoord hebben van de target windows/mac machine?

En wat doet die backdoor. Is het een keylogger? Wat als de laptop 'airgapped' is. En dus nooit met het internet verbindt?
Afhankelijk van het OS zijn er manieren om admin rechten te verkrijgen, dus we hebben niet noodzakelijk het wachtwoord nodig.

Hij doet inderdaad keylogging, maakt screenshots en monitored het netwerkverkeer.

Hoewel hij niet airgapped werkt, slaat hij wel gewoon alles op, dus kunnen we het met fysieke toegang natuurlijk wel er af halen.
pi_197212175
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:04 schreef Selmar het volgende:

[..]

Afhankelijk van het OS zijn er manieren om admin rechten te verkrijgen, dus we hebben niet noodzakelijk het wachtwoord nodig.

Hij doet inderdaad keylogging, maakt screenshots en monitored het netwerkverkeer.

Hoewel hij niet airgapped werkt, slaat hij wel gewoon alles op, dus kunnen we het met fysieke toegang natuurlijk wel er af halen.
Wat leuk Selmar dat je hier post. Hebben we eindelijk informatie vanuit het Hunters-team uit eerste hand. _O_
pi_197212227
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:04 schreef Selmar het volgende:

[..]

Afhankelijk van het OS zijn er manieren om admin rechten te verkrijgen, dus we hebben niet noodzakelijk het wachtwoord nodig.

Hij doet inderdaad keylogging, maakt screenshots en monitored het netwerkverkeer.

Hoewel hij niet airgapped werkt, slaat hij wel gewoon alles op, dus kunnen we het met fysieke toegang natuurlijk wel er af halen.
Wat tof dat je hier antwoord geeft *O*
pi_197212768
:D
  maandag 4 januari 2021 @ 19:54:15 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_197212781
Een kenmerk van (ethische) hackers is dat ze nooit onder hun eigen identiteit zaken openbaar maken... O-)
  maandag 4 januari 2021 @ 19:54:47 #183
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_197212793
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:58 schreef Selmar het volgende:

[..]

6 om precies te zijn
Haha Selmar, meldt jij je nu op alle fora aan om eventuele voortvluchtigen in de gaten kunnen houden? 8-) (ken je van widm.com)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_197212860
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:54 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha Selmar, meldt jij je nu op alle fora aan om eventuele voortvluchtigen in de gaten kunnen houden? 8-) (ken je van widm.com)
Nou eigenlijk vooral omdat iedereen het zo kan waarderen, maar als ik er een voordeeltje uit kan halen in S6 sla ik dat niet af 😃
  maandag 4 januari 2021 @ 20:19:16 #185
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_197213351
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:59 schreef Selmar het volgende:

[..]

Nou eigenlijk vooral omdat iedereen het zo kan waarderen, maar als ik er een voordeeltje uit kan halen in S6 sla ik dat niet af 😃
Haha mooi dan weten @KapiteinIglo en ik dat we FOK! Moeten vermijden als we voor de casting worden uitgenodigd :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 4 januari 2021 @ 20:20:20 #186
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_197213378
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:19 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha mooi dan weten @:kapiteiniglo en ik dat we FOK! Moeten vermijden als we voor de casting worden uitgenodigd :o
:D engels praten @Selmar leest mee
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 4 januari 2021 @ 20:27:13 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_197213553
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:59 schreef Selmar het volgende:

[..]

Nou eigenlijk vooral omdat iedereen het zo kan waarderen, maar als ik er een voordeeltje uit kan halen in S6 sla ik dat niet af 😃
Het is toch gescript dus dat maakt allemaal niet uit :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_197213626
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:59 schreef Selmar het volgende:

[..]

Nou eigenlijk vooral omdat iedereen het zo kan waarderen, maar als ik er een voordeeltje uit kan halen in S6 sla ik dat niet af 😃
als we toch vragen stellen hier, vind je niet dat de meeste kandidaten ontzettend dom zijn mbt digitale sporen achterlaten? :+

[ Bericht 26% gewijzigd door Ferdii op 04-01-2021 20:36:27 ]
hardcoholic
  maandag 4 januari 2021 @ 20:41:08 #189
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197214017
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:19 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha mooi dan weten @:kapiteiniglo en ik dat we FOK! Moeten vermijden als we voor de casting worden uitgenodigd :o
DMs zijn privé 8-)

Zou wel tof zijn hee als er eindelijk echt FOKkers meedoen :D Zeker als we een heel vluchtnetwerk op kunnen zetten, maar ook al voor de verhalen achteraf :P


En ook heel vet dat je hier meepost @Selmar!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197214469
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:30 schreef Ferdii het volgende:

[..]

als we toch vragen stellen hier, vind je niet dat de meeste kandidaten ontzettend dom zijn mbt digitale sporen achterlaten? :+
Valt wel mee, je ziet vooral ook veel fouten bij de mensen om de kandidaat heen (vrienden, familie, helpers). En natuurlijk gaat er wel van alles fout, maar dan is het wel zo dat je als kandidaat het drie weken goed moet doen, terwijl wij maar 1 foutje nodig hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2021 @ 11:29:54 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_197221658
alle hier besproken strategieën zijn nu waardeloos ;(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_197223029
Of
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:29 schreef rubbereend het volgende:
alle hier besproken strategieën zijn nu waardeloos ;(
of we zetten selmar en co op het foute spoor, ontwikkelen we 1 of andere nep geheimcode waar ze zich op kunnen stukbijten :+
hardcoholic
  dinsdag 5 januari 2021 @ 13:17:38 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_197223690
Niet in het geheime hunted forum zitten :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_197237127
Weten we zeker dat dit Selmar zelf is, en niet 1 van de kandidaten die zich als Selmar voordoet? ;)
pi_197237356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Mister1984 het volgende:
Weten we zeker dat dit Selmar zelf is, en niet 1 van de kandidaten die zich als Selmar voordoet? ;)
  woensdag 6 januari 2021 @ 07:54:27 #196
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_197239092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 23:14 schreef Mister1984 het volgende:
Weten we zeker dat dit Selmar zelf is, en niet 1 van de kandidaten die zich als Selmar voordoet? ;)
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Een kenmerk van (ethische) hackers is dat ze nooit onder hun eigen identiteit zaken openbaar maken... O-)
pi_197246055
Maken de Hunters gebruik van google maps, of een speciale (betere versie) van google maps?

Vergeten Hunters weleens een backdoor te deinstalleren bij al die mensen en hun kennissen en vrienden?

En wat doen Hunters met al die backdoor bijvangst bij al die omstanders. Niemand is 100% vrij van smet. Dan kun je achteraf de hele wijk wel oprollen 🤔
pi_197248242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef MisterWendel het volgende:
Maken de Hunters gebruik van google maps, of een speciale (betere versie) van google maps?

Vergeten Hunters weleens een backdoor te deinstalleren bij al die mensen en hun kennissen en vrienden?

En wat doen Hunters met al die backdoor bijvangst bij al die omstanders. Niemand is 100% vrij van smet. Dan kun je achteraf de hele wijk wel oprollen 🤔
Jawel een pastoor!

Edit: onee, die misbruiken kleine kindertjes. Never mind.
pi_197255059
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef MisterWendel het volgende:
Maken de Hunters gebruik van google maps, of een speciale (betere versie) van google maps?

Vergeten Hunters weleens een backdoor te deinstalleren bij al die mensen en hun kennissen en vrienden?

En wat doen Hunters met al die backdoor bijvangst bij al die omstanders. Niemand is 100% vrij van smet. Dan kun je achteraf de hele wijk wel oprollen 🤔
- We gebruiken meestal gewoon Google maps
- de backdoor is ‘self-destructive’ en we registreren netjes alles wat we doen of meenemen
- we doen in principe niets met bijvangst tenzij dat niet ethisch of juridisch verantwoord zou zijn.
pi_197257714
Oh @Selmar heeft dit topic gevonden :o

_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin woensdag 6 januari 2021 @ 23:45:23 #201
58651 crew  murp
murp
pi_197257839
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 22:04 schreef Selmar het volgende:

Welkom op FOK!
pi_197258551
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
pi_197261275
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:25 schreef Tegan het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
25 uari
gr gr
pi_197261514
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:05 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

25 [ afbeelding ] uari
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197268932
Edit : Laat maar.. met grote plaatjes werktte mijn grapje niet..

Wilde bovendien nog even zwaaien naar @Selmar :W
pi_197270042
Leuk dat je meepost, Selmar!

Zou je overwegen om zelf mee te doen aan Hunted als voortvluchtige? Jij hebt natuurlijk genoeg kennis om uit handen van de hunters te blijven.
pi_197270590
Dat is wel interessant seizoen. Hunters op de vlucht haha.
pi_197271147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:11 schreef Meike26 het volgende:
Edit : Laat maar.. met grote plaatjes werktte mijn grapje niet..

Wilde bovendien nog even zwaaien naar @:Selmar :W
Met
1[img=100]...[/img] 
kan je de breedte van de afbeelding in pixels vastzetten.
gr gr
pi_197274792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk dat je meepost, Selmar!

Zou je overwegen om zelf mee te doen aan Hunted als voortvluchtige? Jij hebt natuurlijk genoeg kennis om uit handen van de hunters te blijven.
Hoewe ik denk dat ik inderdaad het tot extractie (wat toch een beetje een loterij is) zou halen, is kennis niets meer waard als je paranoïde bent geworden. En ik denk dat het heel moeilijk is om in te schatten wie dat zou worden.
pi_197278765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:03 schreef Selmar het volgende:

[..]

Hoewe ik denk dat ik inderdaad het tot extractie (wat toch een beetje een loterij is) zou halen, is kennis niets meer waard als je paranoïde bent geworden. En ik denk dat het heel moeilijk is om in te schatten wie dat zou worden.
Vind je het niet fairder dat iedere voortvluchtige z'n eigen extractiepunt krijgt? Want nu is de fout van de ene gelijk ook de handicap van de andere, en dat is een beetje oneerlijk.
pi_197293721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:52 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Vind je het niet fairder dat iedere voortvluchtige z'n eigen extractiepunt krijgt? Want nu is de fout van de ene gelijk ook de handicap van de andere, en dat is een beetje oneerlijk.
Voor televisie is het veel mooier en spectaculairder, en uiteindelijk maken we een tv-programma
  zaterdag 9 januari 2021 @ 00:22:55 #212
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_197299221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:03 schreef Selmar het volgende:

[..]

Hoewe ik denk dat ik inderdaad het tot extractie (wat toch een beetje een loterij is) zou halen, is kennis niets meer waard als je paranoïde bent geworden. En ik denk dat het heel moeilijk is om in te schatten wie dat zou worden.
Dat lijkt me ook het lastige, pas achteraf weet je of je te laks of te voorzichtig bent geweest.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  PR en moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 15:44:38 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197573100
tvp, ik moet dit misschien ook eens gaan kijken :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 22 januari 2021 @ 18:34:15 #214
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197575805
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:44 schreef Moira het volgende:
tvp, ik moet dit misschien ook eens gaan kijken :o
Jaaaa doen w/ w/ w/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 20:16:11 #215
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197578287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:34 schreef Meke het volgende:

[..]

Jaaaa doen w/ w/ w/
Ben het laatste seizoen aan het terugkijken, maar aflevering 4 mist gewoon geheel van NPO start :') Net de aflevering dat Guy en Jasper gepakt worden :'(

Edit: Afgebinged *O* Idd leuk :D Tof dat ze zo veel bevoegdheden hebben, zal voor dat soort professionals lekker werken zijn zo :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Moira op 23-01-2021 00:54:03 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 23 januari 2021 @ 22:58:18 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197600342
De mensen die goed opletten hebben selmar hier al zien posten, wij wilden dit graag wat breder aan het licht brengen en daarom is er dinsdag een dag na de eerste uitzending een vraag wat je wil met Selmar :Y

TV / Vraag Wat Je wil aan 'hunter' Selmar Smit Di (26-1) 20:30
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_197601173
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
De mensen die goed opletten hebben selmar hier al zien posten, wij wilden dit graag wat breder aan het licht brengen en daarom is er dinsdag een dag na de eerste uitzending een vraag wat je wil met Selmar :Y

TV / Vraag Wat Je wil aan 'hunter' Selmar Smit Di (26-1) 20:30
Leuk! :D
pi_197601281
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
De mensen die goed opletten hebben selmar hier al zien posten, wij wilden dit graag wat breder aan het licht brengen en daarom is er dinsdag een dag na de eerste uitzending een vraag wat je wil met Selmar :Y

TV / Vraag Wat Je wil aan 'hunter' Selmar Smit Di (26-1) 20:30
Wat tof!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_197610333
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
De mensen die goed opletten hebben selmar hier al zien posten, wij wilden dit graag wat breder aan het licht brengen en daarom is er dinsdag een dag na de eerste uitzending een vraag wat je wil met Selmar :Y

TV / Selmar Smit van 'Hunted': Vraag Wat Je Wil dinsdag 26 januari 20:30!
Dit is echt zo leuk! Volg het programma graag
pi_197638888
Man man man weer veel te toevallig met die camera's
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_197638901
Weer begonnen :Y)
  maandag 25 januari 2021 @ 20:46:03 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197638939
:W
Kijk nu voor het eerst de Vips-versie
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_197638983
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
:W
Kijk nu voor het eerst de Vips-versie
Is ook voor het eerst :P
pi_197638993
Denk dat niemand het haalt :+
  maandag 25 januari 2021 @ 20:48:49 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197639017
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:47 schreef Magica het volgende:

[..]

Is ook voor het eerst :P
Owh :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 januari 2021 @ 20:51:02 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197639087
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:47 schreef Magica het volgende:
Denk dat niemand het haalt :+
Ziet er iig nog vrij klunzig uit
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_197639137
Hebben die lui dit programma wel eens gezien, of wat? :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 25 januari 2021 @ 21:01:40 #228
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_197639419
Dennis denkt nog steeds dat hij de mol is ofzo? :')
pi_197639716
Trek hem maar van de fiets ):O
mag het weten
  maandag 25 januari 2021 @ 21:11:48 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197639720
De Vips-afleveringen zijn dus korter?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 januari 2021 @ 21:12:29 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197639739
En gewoon op dag 1/afl. 1 al gepakt worden ook :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_197639825
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Vips-afleveringen zijn dus korter?
Blijkbaar en volgens mij is ook de extractie eerder dan in een regulier seizoen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_197639838
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dennis denkt nog steeds dat hij de mol is ofzo? :')
Die gedachte had ik ook _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_197639908
Dag Mocro Maffia, wat een sukkels
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 21:16:28 #235
42184 crew  DaMart
pi_197639923
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
En gewoon op dag 1/afl. 1 al gepakt worden ook :')
Die gasten waren ook veel te laconiek en leken het niet echt serieus te nemen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197640054
Volgens mij hebben ze nooit de serie gezien ofzo.
Bilal denkt zeker dat ie weer meedoet met Jachtseizoen xD
  maandag 25 januari 2021 @ 21:20:44 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197640080
quote:
88s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]

Blijkbaar en volgens mij is ook de extractie eerder dan in een regulier seizoen..
Ja, dat laatste klopt sowieso :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 januari 2021 @ 21:22:15 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197640128
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die gasten waren ook veel te laconiek en leken het niet echt serieus te nemen.
1 vd 2 iig niet nee. De andere probeerde het nog een beetje..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 januari 2021 @ 21:36:19 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197640585
Waarom blijven ze maar rondlopen op plekken waar een miljoenmiljard camera's hangen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197640998
Omdat de vips gewend zijn naar camera's te gaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')