abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196632473
En goedemorgen allemaal :W
pi_196632482
Morgen *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196632520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:50 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen *O* *O*
AOI O+
Zonder wrijving geen glans
pi_196632548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:57 schreef Haags het volgende:

[..]

AOI O+
HOI O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196632563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

HOI O+
Alles wel?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 9 december 2020 @ 09:08:36 #56
483619 MMF93
Just for today.
pi_196632621
Goedemorgennnnn c_/ .

@summer52 mooi dat die schoonmakers er nog steeds zo'n zin in hebben, dat ze al zoveel dagen bezig zijn en zoveel hebben weggegooid zegt wel wat over hoe de boel er daar bij stond. Durven ze daar al naar de wc of bellen ze nog steeds bij jou aan ;) ?
  woensdag 9 december 2020 @ 09:17:55 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196632703
Wat een mist vandaag. Gelukkig hoef ik nu niet op de fiets ergens naartoe. Het is nul graden en met die mist krijg je daar van die waterkou bovenop. Gevoelstemperatuur zal dan wel flink onder nul liggen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 9 december 2020 @ 09:25:22 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196632786
quote:
Dit komt zo onverwacht dat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 9 december 2020 @ 09:37:29 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_196632926
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196632999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wil niet weten wat die allemaal tegenkomen :X
In ieder geval heel veel dode vliegen, maar dat hadden wij al eerder gezien want de vensterbank lag bezaaid. Ik wist dat de buurvrouw in het ziekenhuis lag en omdat ze 7 katten had, zag ik het al helemaal voor mij. Dus door het raam en brievenbus gekeken maar ik zag geen kat, wel rook ik van alles. :r Ik wilde een ruitje intikken maar toch maar eerst bij een achterbuurman gevraagd want daar had ze nog wel eens contact mee en die vertelde mij dat de katten naar een dierenopvang waren gebracht.
Ook vertelde een schoonmaker dat ze veel muizenvallen en dode muizen zijn tegen gekomen en dat er jaren niet was schoongemaakt!
pi_196633023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:17 schreef Redefine het volgende:
Wat een mist vandaag. Gelukkig hoef ik nu niet op de fiets ergens naartoe. Het is nul graden en met die mist krijg je daar van die waterkou bovenop. Gevoelstemperatuur zal dan wel flink onder nul liggen.
Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest :')
Daarentegen viel de test heel erg mee.

Tevens :W c_/
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196633027
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:44 schreef summer52 het volgende:

[..]

In ieder geval heel veel dode vliegen, maar dat hadden wij al eerder gezien want de vensterbank lag bezaaid. Ik wist dat de buurvrouw in het ziekenhuis lag en omdat ze 7 katten had, zag ik het al helemaal voor mij. Dus door het raam en brievenbus gekeken maar ik zag geen kat, wel rook ik van alles. :r Ik wilde een ruitje intikken maar toch maar eerst bij een achterbuurman gevraagd want daar had ze nog wel eens contact mee en die vertelde mij dat de katten naar een dierenopvang waren gebracht.
Ook vertelde een schoonmaker dat ze veel muizenvallen en dode muizen zijn tegen gekomen en dat er jaren niet was schoongemaakt!
Aaaaaaah omg ;( :X

Beter vertellen ze dit niet aan de persoon die er nu komt wonen. :@
pi_196633040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:08 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgennnnn c_/ .

@:summer52 mooi dat die schoonmakers er nog steeds zo'n zin in hebben, dat ze al zoveel dagen bezig zijn en zoveel hebben weggegooid zegt wel wat over hoe de boel er daar bij stond. Durven ze daar al naar de wc of bellen ze nog steeds bij jou aan ;) ?
Nee ze gaan nog steeds bij mij naar de wc, ik ben daar niet zo kapot van maar ja je kunt ook niet weigeren!
Dan maar een keer extra het toilet poetsen. :)
pi_196633099
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef Em31 het volgende:

[..]

Aaaaaaah omg ;( :X

Beter vertellen ze dit niet aan de persoon die er nu komt wonen. :@
Nee lijkt mij ook het beste, ik kwam er jaren later achter dat de man die voor mij in dit huis woonde 2 dagen dood in bed heeft gelegen voordat ze hem vonden -O-
Nou dat spookt dan ook wel enige tijd door je hoofd.
Het is soms beter om iets niet te weten!
  woensdag 9 december 2020 @ 09:56:02 #65
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633157
Zo goeiemorgen beste mensen!!

Het wordt zowaar nog echt lekker weer hier de komende dagen! Vrijdag zelfs 23 graden :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 9 december 2020 @ 09:56:31 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196633163
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest :')
Daarentegen viel de test heel erg mee.

Tevens :W c_/
Oeh een uur in die mist -O- Gelukkig heb je het overleeft.

En de test ook. Mooi dat die meeviel. Nu afwachten op de uitslag. Hopelijk negatief.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 9 december 2020 @ 09:58:41 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196633192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:56 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen beste mensen!!

Het wordt zowaar nog echt lekker weer hier de komende dagen! Vrijdag zelfs 23 graden :o
Daarom ben je op je oude dag natuurlijk naar Benidorm verhuisd. Zodat je in deze tijd het nog lekker warm hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196633196
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:02 schreef Haags het volgende:

[..]

Alles wel?
Prima *O* En met U?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 9 december 2020 @ 09:59:41 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196633205
Van mijn werk is de server weer lekker traag :{ Zelfs de meest simpele handelingen nemen nu veel
tijd in beslag.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:00:13 #70
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633218
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:58 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daarom ben je op je oude dag natuurlijk naar Benidorm verhuisd. Zodat je in deze tijd het nog lekker warm hebt.
Dat dacht ik wel ja :7

Benidorm schijnt trouwens echt een spookstad te zijn momenteel in de gebieden die normaal vol zitten met vooral Britse toeristen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 9 december 2020 @ 10:00:59 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196633230
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel ja :7

Benidorm schijnt trouwens echt een spookstad te zijn momenteel in de gebieden die normaal vol zitten met vooral Britse toeristen.
Nee dat komt omdat niemand dood gevonden worden in Benidorm.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196633254
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel ja :7

Benidorm schijnt trouwens echt een spookstad te zijn momenteel in de gebieden die normaal vol zitten met vooral Britse toeristen.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.
pi_196633261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:44 schreef summer52 het volgende:

[..]

In ieder geval heel veel dode vliegen, maar dat hadden wij al eerder gezien want de vensterbank lag bezaaid. Ik wist dat de buurvrouw in het ziekenhuis lag en omdat ze 7 katten had, zag ik het al helemaal voor mij. Dus door het raam en brievenbus gekeken maar ik zag geen kat, wel rook ik van alles. :r Ik wilde een ruitje intikken maar toch maar eerst bij een achterbuurman gevraagd want daar had ze nog wel eens contact mee en die vertelde mij dat de katten naar een dierenopvang waren gebracht.
Ook vertelde een schoonmaker dat ze veel muizenvallen en dode muizen zijn tegen gekomen en dat er jaren niet was schoongemaakt!
Bah :X Respect voor die schoonmakers
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196633267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest :')
Daarentegen viel de test heel erg mee.

Tevens :W c_/
Ik wilde je net taggen om je succes te wensen met de test, maar je hebt hem dus al gehad!

Hopelijk krijg je de uitslag snel ^O^ Hoe gaat het met je vader?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196633275
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:51 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nee lijkt mij ook het beste, ik kwam er jaren later achter dat de man die voor mij in dit huis woonde 2 dagen dood in bed heeft gelegen voordat ze hem vonden -O-
Nou dat spookt dan ook wel enige tijd door je hoofd.
Het is soms beter om iets niet te weten!
:o Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196633277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:56 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen beste mensen!!

Het wordt zowaar nog echt lekker weer hier de komende dagen! Vrijdag zelfs 23 graden :o
Ja wrijf het er lekker in |:)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 9 december 2020 @ 10:04:03 #77
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633280
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee dat komt omdat niemand dood gevonden worden in Benidorm.
Als dat waar was dan zou men normaal niet en masse naar Benidorm komen wanneer het risico op doodgaan toch vrij hoog is, gezien de leeftijd en manier van leven :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_196633290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest :')
Daarentegen viel de test heel erg mee.

Tevens :W c_/
Een uur :o gelukkig viel het mee! Hopelijk een negatieve uitslag. Gaat het wel goed met je vader?
pi_196633299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

:o Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etterbak _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 9 december 2020 @ 10:07:39 #80
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633330
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:

Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.

Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 9 december 2020 @ 10:08:48 #81
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

:o Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Klopt", zegt Juan die hier naast me op de bank zit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 9 december 2020 @ 10:11:02 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_196633381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Als dat waar was dan zou men normaal niet en masse naar Benidorm komen wanneer het risico op doodgaan toch vrij hoog is, gezien de leeftijd en manier van leven :D
Dat wil de EU je alleen maar doen geloven, met hun regels over te kromme bananen en dat Britse worstjes geen worstjes mogen heten en dat elke magneet verplicht twee Polen moet hebben en en en en... :X
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196633402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

:o Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en bedankt! Ik slaap vannacht wel op de bank want ze hebben hem in de slaapkamer gevonden en ik wil geen man (meer) in mijn bed :P
pi_196633414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:

Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.

Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
Zit inderdaad wat in ja. Niet slim, maar er is wel enige nuance. Vond reacties van een aantal Roemenen hier wel verhelderend: https://reddit.com/r/socc(...)ialogue_between_the/
pi_196633423
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nou en bedankt! Ik slaap vannacht wel op de bank want ze hebben hem in de slaapkamer gevonden en ik wil geen man (meer) in mijn bed :P
Hahaha grapje Summer, is gelukkig pas bij 3 dagen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 9 december 2020 @ 10:13:43 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_196633426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:

Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.

Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
Het maakt ook flink uit in welke taal hij negro uitsprak. Daar zitten in het Engels toch wat andere connotaties aan dan in een taal waarin het alleen zwart betekent
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:15:19 #87
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633453
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zit inderdaad wat in ja. Niet slim, maar er is wel enige nuance. Vond reacties van een aantal Roemenen hier wel verhelderend: https://reddit.com/r/socc(...)ialogue_between_the/
Ah interessant inderdaad. Kijk als iemand het echt op een aanvallende wijze zegt, dán zou ik de commotie begrijpen. maar in dit geval vind ik het echt meevallen :@
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 9 december 2020 @ 10:16:45 #88
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:13 schreef H_T het volgende:

[..]

Het maakt ook flink uit in welke taal hij negro uitsprak. Daar zitten in het Engels toch wat andere connotaties aan dan in een taal waarin het alleen zwart betekent
Ja precies. Ik vind het dan eigenlijk ook wel getuigen van linguïstische arrogantie om zo maar aan te nemen dat iets in een andere taal dezelfde lading heeft als in een taal die jij spreekt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 9 december 2020 @ 10:17:38 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196633494
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:

Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.

Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
Zo denk ik er ook over. Maar tegenwoordig is alles al racisme.... En de UEFA gaat het onderzoeken, maar waarschijnlijk krijgen we toch nooit te horen welke conclusies er uiteindelijk uit dat onderzoek gaan komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 10:17:55 #90
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_196633499
Over twee dagen dood in huis liggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 9 december 2020 @ 10:18:05 #91
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196633502
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:16 schreef Haags het volgende:

[..]

Bij jou ook zo mistig?
Mistig, mistroostig, koud
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 9 december 2020 @ 10:19:34 #92
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633529
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Maar tegenwoordig is alles al racisme.... En de UEFA gaat het onderzoeken, maar waarschijnlijk krijgen we toch nooit te horen welke conclusies er uiteindelijk uit dat onderzoek gaan komen.
Ik vind het gewoon best erg dat iemand's loopbaan, reputatie en misschien wel leven volledig verpest kan worden door één onhandig momentje.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_196633534
quote:
88s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Mistig, mistroostig, koud
Krijg er koude rillingen van
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 9 december 2020 @ 10:20:26 #94
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633537
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Meke het volgende:
Over twee dagen dood in huis liggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_196633540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja precies. Ik vind het dan eigenlijk ook wel getuigen van linguïstische arrogantie om zo maar aan te nemen dat iets in een andere taal dezelfde lading heeft als in een taal die jij spreekt.
Ja ik had dat dus ook echt op Reddit verwacht, zit daar vol met Amerikanen/Britten die dat juist normaal echt extreem doen.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:21:54 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196633567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon best erg dat iemand's loopbaan, reputatie en misschien wel leven volledig verpest kan worden door één onhandig momentje.
Klopt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 10:21:58 #97
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_196633568
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Meke het volgende:
Over twee dagen dood in huis liggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 10:23:12 #98
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_196633584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:20 schreef Strani het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 9 december 2020 @ 10:23:49 #99
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_196633595
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik had dat dus ook echt op Reddit verwacht, zit daar vol met Amerikanen/Britten die dat juist normaal echt extreem doen.
Absoluut!

Daarover gesproken; Gisteren was er bij de Britse The Chase de vraag met welke naam 'Marcus Antonius' beter bekend was. En het antwoord was natuurlijk Mark Antony. Nou ben ik er vrij zeker van dat Marcus Antonius bij z'n vrienden vooral bekend stond als Marcus Antonius en niet als Mark Antony :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_196633603
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:

Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.
Of ‘die Hollander’ als jij (weer) eens iets in Spanje hebt uitgehaald.

Ik denk inderdaad dat er hier wel iets van een spraakverwarring inzit, en dat het niet bewust kwetsend was. Waarbij de vermoedelijke uitkomst in deze tijd is dat deze scheidsrechter klaar is met zijn carrière, wat toch wel een te zware straf is.

Zeker als je bedenkt dat in een relatief recent verleden iemand als Kenneth Perez redelijk makkelijk weg kwam met het roepen van ‘k*nkerneger’ naar de grensrechter. Daar was het immers juist wel de intentie om te zwaar te beledigen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')