HOIquote:
Dit komt zo onverwacht dat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggenquote:Op woensdag 9 december 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/show/sy(...)ik-fillers~a99378a7/
Goh je verwacht het niet he
In ieder geval heel veel dode vliegen, maar dat hadden wij al eerder gezien want de vensterbank lag bezaaid. Ik wist dat de buurvrouw in het ziekenhuis lag en omdat ze 7 katten had, zag ik het al helemaal voor mij. Dus door het raam en brievenbus gekeken maar ik zag geen kat, wel rook ik van alles.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wil niet weten wat die allemaal tegenkomen
Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatestquote:Op woensdag 9 december 2020 09:17 schreef Redefine het volgende:
Wat een mist vandaag. Gelukkig hoef ik nu niet op de fiets ergens naartoe. Het is nul graden en met die mist krijg je daar van die waterkou bovenop. Gevoelstemperatuur zal dan wel flink onder nul liggen.
Aaaaaaah omgquote:Op woensdag 9 december 2020 09:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
In ieder geval heel veel dode vliegen, maar dat hadden wij al eerder gezien want de vensterbank lag bezaaid. Ik wist dat de buurvrouw in het ziekenhuis lag en omdat ze 7 katten had, zag ik het al helemaal voor mij. Dus door het raam en brievenbus gekeken maar ik zag geen kat, wel rook ik van alles.Ik wilde een ruitje intikken maar toch maar eerst bij een achterbuurman gevraagd want daar had ze nog wel eens contact mee en die vertelde mij dat de katten naar een dierenopvang waren gebracht.
Ook vertelde een schoonmaker dat ze veel muizenvallen en dode muizen zijn tegen gekomen en dat er jaren niet was schoongemaakt!
Nee ze gaan nog steeds bij mij naar de wc, ik ben daar niet zo kapot van maar ja je kunt ook niet weigeren!quote:Op woensdag 9 december 2020 09:08 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgennnnn.
@:summer52 mooi dat die schoonmakers er nog steeds zo'n zin in hebben, dat ze al zoveel dagen bezig zijn en zoveel hebben weggegooid zegt wel wat over hoe de boel er daar bij stond. Durven ze daar al naar de wc of bellen ze nog steeds bij jou aan?
Nee lijkt mij ook het beste, ik kwam er jaren later achter dat de man die voor mij in dit huis woonde 2 dagen dood in bed heeft gelegen voordat ze hem vondenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aaaaaaah omg![]()
![]()
Beter vertellen ze dit niet aan de persoon die er nu komt wonen.
Oeh een uur in die mistquote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest
Daarentegen viel de test heel erg mee.
Tevens![]()
Daarom ben je op je oude dag natuurlijk naar Benidorm verhuisd. Zodat je in deze tijd het nog lekker warm hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:56 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen beste mensen!!
Het wordt zowaar nog echt lekker weer hier de komende dagen! Vrijdag zelfs 23 graden
Primaquote:
Dat dacht ik wel jaquote:Op woensdag 9 december 2020 09:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ben je op je oude dag natuurlijk naar Benidorm verhuisd. Zodat je in deze tijd het nog lekker warm hebt.
Nee dat komt omdat niemand dood gevonden worden in Benidorm.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja
Benidorm schijnt trouwens echt een spookstad te zijn momenteel in de gebieden die normaal vol zitten met vooral Britse toeristen.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja
Benidorm schijnt trouwens echt een spookstad te zijn momenteel in de gebieden die normaal vol zitten met vooral Britse toeristen.
Bahquote:Op woensdag 9 december 2020 09:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
In ieder geval heel veel dode vliegen, maar dat hadden wij al eerder gezien want de vensterbank lag bezaaid. Ik wist dat de buurvrouw in het ziekenhuis lag en omdat ze 7 katten had, zag ik het al helemaal voor mij. Dus door het raam en brievenbus gekeken maar ik zag geen kat, wel rook ik van alles.Ik wilde een ruitje intikken maar toch maar eerst bij een achterbuurman gevraagd want daar had ze nog wel eens contact mee en die vertelde mij dat de katten naar een dierenopvang waren gebracht.
Ook vertelde een schoonmaker dat ze veel muizenvallen en dode muizen zijn tegen gekomen en dat er jaren niet was schoongemaakt!
Ik wilde je net taggen om je succes te wensen met de test, maar je hebt hem dus al gehad!quote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest
Daarentegen viel de test heel erg mee.
Tevens![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:51 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook het beste, ik kwam er jaren later achter dat de man die voor mij in dit huis woonde 2 dagen dood in bed heeft gelegen voordat ze hem vonden![]()
Nou dat spookt dan ook wel enige tijd door je hoofd.
Het is soms beter om iets niet te weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wrijf het er lekker inquote:Op woensdag 9 december 2020 09:56 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen beste mensen!!
Het wordt zowaar nog echt lekker weer hier de komende dagen! Vrijdag zelfs 23 graden
Als dat waar was dan zou men normaal niet en masse naar Benidorm komen wanneer het risico op doodgaan toch vrij hoog is, gezien de leeftijd en manier van levenquote:Op woensdag 9 december 2020 10:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat niemand dood gevonden worden in Benidorm.
Een uurquote:Op woensdag 9 december 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Raad eens wie net een dik uur moest fietsen voor een coronatest
Daarentegen viel de test heel erg mee.
Tevens![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.
EtterbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.
"Klopt", zegt Juan die hier naast me op de bank zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil de EU je alleen maar doen geloven, met hun regels over te kromme bananen en dat Britse worstjes geen worstjes mogen heten en dat elke magneet verplicht twee Polen moet hebben en en en en...quote:Op woensdag 9 december 2020 10:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat waar was dan zou men normaal niet en masse naar Benidorm komen wanneer het risico op doodgaan toch vrij hoog is, gezien de leeftijd en manier van leven
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]Ze zeggen dat mensen die 2 dagen dood in huis hebben gelegen altijd aanwezig blijven in het huis.
Nou en bedankt! Ik slaap vannacht wel op de bank want ze hebben hem in de slaapkamer gevonden en ik wil geen man (meer) in mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit inderdaad wat in ja. Niet slim, maar er is wel enige nuance. Vond reacties van een aantal Roemenen hier wel verhelderend: https://reddit.com/r/socc(...)ialogue_between_the/quote:Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:
Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.
Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
Hahaha grapje Summer, is gelukkig pas bij 3 dagen!quote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nou en bedankt! Ik slaap vannacht wel op de bank want ze hebben hem in de slaapkamer gevonden en ik wil geen man (meer) in mijn bed
Het maakt ook flink uit in welke taal hij negro uitsprak. Daar zitten in het Engels toch wat andere connotaties aan dan in een taal waarin het alleen zwart betekentquote:Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:
Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.
Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
Ah interessant inderdaad. Kijk als iemand het echt op een aanvallende wijze zegt, dán zou ik de commotie begrijpen. maar in dit geval vind ik het echt meevallenquote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zit inderdaad wat in ja. Niet slim, maar er is wel enige nuance. Vond reacties van een aantal Roemenen hier wel verhelderend: https://reddit.com/r/socc(...)ialogue_between_the/
Ja precies. Ik vind het dan eigenlijk ook wel getuigen van linguïstische arrogantie om zo maar aan te nemen dat iets in een andere taal dezelfde lading heeft als in een taal die jij spreekt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het maakt ook flink uit in welke taal hij negro uitsprak. Daar zitten in het Engels toch wat andere connotaties aan dan in een taal waarin het alleen zwart betekent
Zo denk ik er ook over. Maar tegenwoordig is alles al racisme.... En de UEFA gaat het onderzoeken, maar waarschijnlijk krijgen we toch nooit te horen welke conclusies er uiteindelijk uit dat onderzoek gaan komen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:
Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.
Ik ga dit niet op Twitter posten want dan kan ik een toekomstige loopbaan in de politiek wel vaarwel zeggen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik vind het gewoon best erg dat iemand's loopbaan, reputatie en misschien wel leven volledig verpest kan worden door één onhandig momentje.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Maar tegenwoordig is alles al racisme.... En de UEFA gaat het onderzoeken, maar waarschijnlijk krijgen we toch nooit te horen welke conclusies er uiteindelijk uit dat onderzoek gaan komen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Meke het volgende:
Over twee dagen dood in huis liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had dat dus ook echt op Reddit verwacht, zit daar vol met Amerikanen/Britten die dat juist normaal echt extreem doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind het dan eigenlijk ook wel getuigen van linguïstische arrogantie om zo maar aan te nemen dat iets in een andere taal dezelfde lading heeft als in een taal die jij spreekt.
Klopt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best erg dat iemand's loopbaan, reputatie en misschien wel leven volledig verpest kan worden door één onhandig momentje.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef Meke het volgende:
Over twee dagen dood in huis liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Absoluut!quote:Op woensdag 9 december 2020 10:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik had dat dus ook echt op Reddit verwacht, zit daar vol met Amerikanen/Britten die dat juist normaal echt extreem doen.
Of ‘die Hollander’ als jij (weer) eens iets in Spanje hebt uitgehaald.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:07 schreef Strani het volgende:
Oké, riskante unpopular opinion upcoming:
Wordt het incident van gisteren bij PSG - Istanbul niet zwaar overdreven? Als de vierde man letterlijk 'die zwarte man' tegen z'n collega zei toen hij aanwees wie van het veld gestuurd moest worden, is dat dan erg? Webo claimde dat de official nooit 'die witte man' zou zeggen. Dat is maar de vraag wanneer er bijvoorbeeld één witte man op de bank zou zitten en de rest allemaal zwart is. Het is dan niet heel anders dan 'die kale man' of 'die man met de bril' te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |