quote:User met de meeste terechte klachten
1.
2.
3.
User die het meest gemist wordt
1.
2.
3.
De grootste troll in KLB
1.
2.
3.
Beste discussievoerder van KLB
1.
2.
3.
Grootste linksgekkie van KLB
1.
2.
3.
Grootste rechtsgekkie van KLB
1.
2.
3.
Slimste user
1.
2.
3.
Domste user
1.
2.
3.
Het beste topic van 2020
1.
2.
3.
Het topic dat het meest uit de hand liep in 2020
1.
2.
3.
Beste moderator
1.
2.
3.
User met de meeste verzonnen topics
1.
2.
3.
Grootste debiel in KLB
1.
2.
3.
Beste baggeraar
1.
2.
3.
Grappigste user
1.
2.
3.
Minst grappige user
1.
2.
3.
Beste user van KLB overall
1.
2.
3.
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Solotovski het volgende:
Waar is de award voor slechtste mod? Ik gun haags namelijk ook een award
Je kan hem toch zeker 5 keer noemen en daarnaast weglaten bij de beste mod.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Solotovski het volgende:
Waar is de award voor slechtste mod? Ik gun haags namelijk ook een award
Oh ja duhquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.
Hoeft niet, mag wel. Als je alleen op 1 persoon stemt, dan telt dat als 3 punten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een raar gedoe om mensen 3, 2 of 1 punt te geven.
haha solo stemt op haags bij de beste modsquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.
Doe gewoon 1 stem per categorie, iedereen leeft toch lekker in zn eigen kliekje, alsof er drie grappige users te noemen zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel. Als je alleen op 1 persoon stemt, dan telt dat als 3 punten.
Dat kan toch ook? Wat snap je er niet aan dat je de vrijheid hebt om 1 stem uit te brengen per categorie? Niemand is verplicht om er 3 te noemen, dat maak jij er van. Stem lekker op 1 user per categorie als je dat wil. Wat een non-issue.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe gewoon 1 stem per categorie, iedereen leeft toch lekker in zn eigen kliekje, alsof er drie grappige users te noemen zijn
Vrouwen op FOK! bestaan niet, straks word ik gecatfished.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:44 schreef Fugue het volgende:
Hier ga ik morgen even voor zitten. Jammer dat de categorie KLB bachelor en bachelorette ontbreekt dit jaar maar je kan niet alles hebben in het leven.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe precies heb jij daar last van?
Hey dit is geen onzquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe precies heb jij daar last van?
Was gewoon schaamteloos mentionen om de desbetreffende users hier naar toe te lokken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:59 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zou je een niet KLB mod daar over moeten laten beslissen bij een gelijk aantal stemmen?
@Leonos komt vaak genoeg gezellig buurten in KLB hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Fugue het volgende:
Ingevuld. Beste topic ga ik morgen even opzoeken
Geen nerds uit GAM lees ik nu, ik verander Leonos nog voor iemand anders dan
Die is alleen maar bezig met zn postcount johquote:
Miemiemiemiemiequote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die is alleen maar bezig met zn postcount joh
@vogeltjesdans is ook ex modquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Verzuurde ex mods beste users. Wellicht dat ik jou ook ooit nog is ga mogen.
Zei toch al dat ik die GAM nerd nog weghaalquote:
Wiequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zei toch al dat ik die GAM nerd nog weghaal
Dan had je het zelf maar moeten organiseren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was niet zoals ik het ooit voor ogen had toen ik met de KLB verkiezingen begon een jaar of 12/13 geleden. De KLB verkiezingen zijn verworden tot een groepje engnekken die elkaar jaar in jaar uit titels toespeelt, treurig. Beetje een terugkerende circle-jerk met kloonaccountjes waarvan het gros over een jaar toch niet meer bestaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne - Hoe denk jij hier nou over als moeder overste van dit forum?
Ja ja vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was niet zoals ik het ooit voor ogen had toen ik met de KLB verkiezingen begon een jaar of 12/13 geleden. De KLB verkiezingen zijn verworden tot een groepje engnekken die elkaar jaar in jaar uit titels toespeelt, treurig. Beetje een terugkerende circle-jerk met kloonaccountjes waarvan het gros over een jaar toch niet meer bestaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad omdat jij nooit wat wintquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mist het gehele punt, maar dat is niet de eerste keer. Geeft verder niet. Wat had ik anders moeten verwachten van een moderator die zichzelf afbeert op gekke categorieën die kant noch wal raken.quote:
Ok boomerquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En iemand zonder enig besef van historie, zucht. Wat een klaplopers. In plaats van jullie bezig te houden met zinloze categorieën te bedenken zodat iedereen een kansloze titel
Dit is een feit idd. Maar wees blij dat je niet op hen hoeft te stemmen Boswachter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Erasmus het volgende:
• Alleen stemmen van mensen die in KLB komen tellen mee dus ga geen moeders van OUD overhalen
• En natuurlijk gaat het alleen over KLB users dus ga geen namen noemen van een of andere nerd in GAM ofzo
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.quote:
Ziedendquote:Op woensdag 9 december 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.
Woestquote:Op woensdag 9 december 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.
De 'meest negatieve user'-award kunnen we zonder te stemmen zo aan jou geven.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:13 schreef Solotovski het volgende:
Ik mis wel wat negatieve awards eigenlijk
Wat is hier matig aan? Jankbal ben je ook hequote:
Wanneer ga jij stemmenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Ah, de zolderkamerverkiezingen, voor de mensen die geen vrienden hebben en dan hier een awardje willen meepikken
Zegt de mod die zich elke dag op zijn blauwe naam aftrekt.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Ah, de zolderkamerverkiezingen, voor de mensen die geen vrienden hebben en dan hier een awardje willen meepikken
Weer gekomenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Zegt de mod die zich elke dag op zijn blauwe naam aftrekt.
Rot anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je niks te melden hebt. Faalbeeld van FoK@quote:Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft deze user nog steeds postrechten?
Ik ben hier gewoon user hoor. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Rot anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je niks te melden hebt. Faalbeeld van FoK@
edgyquote:Op woensdag 9 december 2020 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Rot anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je niks te melden hebt. Faalbeeld van FoK@
Ik ben je begeleider, gelieve het computerlokaaltje weer te verlaten.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoor. Wie ben jij eigenlijk?
En deze user heeft met 15% van jouw postaantal een userscore die 75% van de jouwe is.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En deze user heeft met 15% van jouw postaantal een userscore die 75% van de jouwe is.
Dus als ik volgens jou mijn postrechten kwijt zou moeten raken, dan moet jij minstens een permanente ban krijgen.
Waar zeg ik dat jij je postrechten kwijt zou moeten raken?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En deze user heeft met 15% van jouw postaantal een userscore die 75% van de jouwe is.
Dus als ik volgens jou mijn postrechten kwijt zou moeten raken, dan moet jij minstens een permanente ban krijgen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat je zelf post, en dat is dan modquote:Op woensdag 9 december 2020 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij je postrechten kwijt zou moeten raken?
DOEIIIIIquote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Jongens doe eens vriendelijk. Als ik geruzie wil zien ga ik wel bij mijn ouders zitten
Dat is gewoon een gesloten vraag. Geen mening of zo.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet eens wat je zelf post, en dat is dan mod__________!
Hoeveel heb je er voor betaald?
Godverdommequote:Op woensdag 9 december 2020 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij je postrechten kwijt zou moeten raken?
Is goed hoor, schatje.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gesloten vraag. Geen mening of zo.
Vriendelijk zijn op Fokquote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Jongens doe eens vriendelijk. Als ik geruzie wil zien ga ik wel bij mijn ouders zitten
En dat zijn dan nog kloontjes ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:12 schreef TheDeadGuy het volgende:
de 3 actieve users die er nog zijn gaan elkaar lintjes opspelden
![]()
cute
koddigquote:Op woensdag 9 december 2020 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog kloontjes ook.
wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 9 december 2020 11:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik heb even gementioned, van harte gefelicteerd als je in mijn lijstje staat. Doei
hjbquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef Solotovski het volgende:
@:fok-it
Beste moderator
1. Erasmus
2. Amarantha
3. Is er nog een derde?
Zooooooooo, zieke burn naar @:haags
Ik ben niet zo goed in tellen als Haagsquote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef Solotovski het volgende:
@:fok-it
Beste moderator
1. Erasmus
2. Amarantha
3. Is er nog een derde?
Zooooooooo, zieke burn naar @:haags
Sooooooowquote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in tellen als Haags
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in tellen als Haags
Jij bent al jaren uitgesloten van die categorie om anderen ook een kans te gevenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Hopelijk kan ik de titel voor grootste debiel weer in de wacht slepen.
Heb jij links naar die topics die je had genoemd?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:57 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jij bent al jaren uitgesloten van die categorie om anderen ook een kans te geven
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Die kunnen we op voorhand al aan VD geven.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Alles. Gewoon de originele awards man, niet deze troep.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is hier matig aan? Jankbal ben je ook he
Omdat het kan.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom zo'n validistisch woord gebruiken?
Omdat je mensen met een beperking tekort doet wanneer je het over vogeltjesdans hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Oh nee toch, de awards op een online forum waar 20 man actief is voldoen niet. Paniek!!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Alles. Gewoon de originele awards man, niet deze troep.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oh nee toch, de awards op een online forum waar 20 man actief is voldoet niet. Paniek!!
Bij deze toegevoegdquote:Op woensdag 9 december 2020 12:58 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heb jij links naar die topics die je had genoemd?
Waarom om de feiten heen draaien?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Geeditte posts lees ik nietquote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oh nee toch, de awards op een online forum waar 20 man actief is voldoen niet. Paniek!!
Sneeuwvlokje gespot.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dat niet doenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:03 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen wien een onvolledig stemlijstje insturen
Ja in het archief, onder de A van archief.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Is er ergens een archieve van de voorgaande jaren?
Zo is het enige en beste vriend van fok.quote:Op donderdag 10 december 2020 07:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hopelijk ook meteen de laatste.
quote:Op donderdag 10 december 2020 08:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo is het enige en beste vriend van fok.
Vermoeiend, steeds erin zitten en dan weer erop moeten klimmen.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je bent ook zo makkelijk de kast op te jagen hé gozer.
De mensen die ik geregeld sloop vinden mij ook de grootste debiel. Volledig toevallig hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:57 schreef Questular het volgende:
Vind het wel mooi dat mensen je meteen gaan nomineren zodra ze zien dat jij ze b.v. de grootste debiel op FOK! vindt
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vermoeiend, steeds erin zitten en dan weer erop moeten klimmen.
Mensen kunnen niet tegen de waarheid!!quote:Op donderdag 10 december 2020 09:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De mensen die ik geregeld sloop vinden mij ook de grootste debiel. Volledig toevallig hoor.![]()
Jij sloopt helemaal niemandquote:Op donderdag 10 december 2020 09:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De mensen die ik geregeld sloop vinden mij ook de grootste debiel. Volledig toevallig hoor.![]()
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieën te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.quote:
Viesmad omdat het grootste gedeelte van FOK! Je een klapjosti vindquote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieën te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.
Kansloze comebackquote:Op donderdag 10 december 2020 10:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Daarom vouw je ook kleding.
Kun je nagaan hoe debiel je je hier gedraagtquote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieën te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.
Probeer de kansloze figuur die je bent een keer te ontstijgen.quote:
Zegt degene die bitcht over m’n werk wat ik met alle liefde doequote:Op donderdag 10 december 2020 10:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Probeer de kansloze figuur die je bent een keer te ontstijgen.
Wat doe je voor werk dan pappiquote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zegt degene die bitcht over m’n werk wat ik met alle liefde doe
Zolang je maar doet wat je leuk vindt, is alles goed. Laat die haters met een kutbaantje maar lekker haten.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Boeit me niets wat iemamd voor de kost doet, alleen als je op het laagste niveau werk doet moet je gewoon niet andere mensen dom noemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Bah. Wat is dit. Jigggy mag zeggen wat ie wil.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Boeit me niets wat iemamd voor de kost doet, alleen als je op het laagste niveau werk doet moet je gewoon niet andere mensen dom noemen.
Bah. Wat is dit. Quotidien mag ook zeggen wat ie wil.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bah. Wat is dit. Jigggy mag zeggen wat ie wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo 'weer'? Ik zie geen tagje van vorig jaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Bah. Wat is dit. Quotidien mag ook zeggen wat ie wil.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is weggehaald. Niet op mijn verzoek.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Ik zie geen tagje van vorig jaar.
Jij hebt je tag nooit geaccepteerd lafaardquote:Op donderdag 10 december 2020 10:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is weggehaald. Niet op mijn verzoek.
Letterlijk een admin een DM gestuurd met de vraag of die dat tagje kon plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij hebt je tag nooit geaccepteerd lafaard
Ik heb gisteren je zusje nog genomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:56 schreef Plompzakker het volgende:
In tegenstelling tot je maatje pf die de ballen had om zijn tag nog gewoon te nemen
Is dit je hobby? Trappen naar mensen die je beneden je waardigheid acht?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Soms moet ik even streng zijn, anders leren ze het nooit.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dit je hobby? Trappen naar mensen die je beneden je waardigheid acht?
Kopieergedrag waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dit je hobby? Trappen naar mensen die je beneden je waardigheid acht?
Nee iemand bashen die gewoon n mbo4 papiertje heeft gehaald voor de retail en nu werkt als leidinggevende in de retail is echt een goede zaakquote:Op donderdag 10 december 2020 11:07 schreef Chia het volgende:
Echt triest hoe Quotidien nu wordt gebasht.Blijkbaar is er verschil in bij wie dat wel en bij wie dat niet door de beugel kan.
Laat je niet opnaaien, maat.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee iemand bashen die gewoon n mbo4 papiertje heeft gehaald voor de retail en nu werkt als leidinggevende in de retail is echt een goede zaak
Ik bash je niet op je mbo 4 diploma en je baantje in de retail. Ik heb al 10000 keer gezegd dat je gewoon even kritisch naar jezelf moet kijken en dan nog eens moet bepalen of uitgerekend jij de persoon bent die andersmans intelligentie de maat moet nemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee iemand bashen die gewoon n mbo4 papiertje heeft gehaald voor de retail en nu werkt als leidinggevende in de retail is echt een goede zaak
Ben jij zijn moeder? Want dan neem ik alle moeder grappen tegen hem terugquote:Op donderdag 10 december 2020 11:07 schreef Chia het volgende:
Echt triest hoe Quotidien nu wordt gebasht.Blijkbaar is er verschil in bij wie dat wel en bij wie dat niet door de beugel kan.
Bashen hoort erbij, dit is KLB.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als jij misschien wat vaker kritisch naar jezelf keek werd je misschien niet steeds tot grootste debiel gekozenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik bash je niet op je mbo 4 diploma en je baantje in de retail. Ik heb al 10000 keer gezegd dat je gewoon even kritisch naar jezelf moet kijken en dan nog eens moet bepalen over of uitgerekend jij de persoon bent die andersmans intelligentie de maat moet nemen.
Blijkbaar is het erg moeilijk voor iedereen hier om die dingen van elkaar te scheiden.
Ik heb je moeder gisteren genomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder? Want dan neem ik alle moeder grappen tegen hem terug
Eens,maar dan word qd zelf gebasht en dan komt chia even zeggen dat dit echt zielig is voor qdquote:Op donderdag 10 december 2020 11:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Bashen hoort erbij, dit is KLB.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij misschien wat vaker kritisch naar jezelf keek werd je misschien niet steeds tot grootste debiel gekozen
In tegenstelling tot de 3-4 mensen die het voor jou opnemen, maar dat is dan wel prima. Gooi jezelf maar gewoon weg, mijn geduld is nu wel op.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens,maar dan word qd zelf gebasht en dan komt chia even zeggen dat dit echt zielig is voor qd
Wat natuurlijk nergens op slaat, want als je een beetje neutraal kijkt dan scoren andere users een stuk hoger op de debiel-o-meter.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij misschien wat vaker kritisch naar jezelf keek werd je misschien niet steeds tot grootste debiel gekozen
Goede comeback “gooi jezelf weg” ,iedereen kotst je uit maatquote:Op donderdag 10 december 2020 11:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de 3-4 mensen die het voor jou opnemen, maar dat is dan wel prima. Gooi jezelf maar gewoon weg, mijn geduld is nu wel op.
Zijn geduld is op. Ik pak de popcorn alvastquote:Op donderdag 10 december 2020 11:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
Goede comeback “gooi jezelf weg” ,iedereen kotst je uit maat
Ik heb gisteren je zusjes vriendin gepakt.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn geduld is op. Ik pak de popcorn alvast
Die komt niet terug hoor, word m te heet onder de voeten zoals normaalquote:Op donderdag 10 december 2020 11:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn geduld is op. Ik pak de popcorn alvast
Weet je op wie ik vorig jaar gestemd heb als beste user?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die komt niet terug hoor, word m te heet onder de voeten zoals normaal
Vertel het eens knulquote:Op donderdag 10 december 2020 11:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Weet je op wie ik vorig jaar gestemd heb als beste user?
Stop dan ook eens met ze naast koppenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren je zusjes vriendin gepakt.
Man, stop eens met al die voorzetten geven.
Dat zeg ik niet, ik stel alleen vast dat het op de man spelen nog al selectief wordt veroordeeld.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens proberen minder kleinzerig te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, het maakt alleen je kansloze gebash van het afgelopen jaar niet goed
Ik zeg dat het sneu is dat het bashen van de één wordt veroordeeld, maar bij de ander niet. Die selectiviteit vind ik sneu.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens,maar dan word qd zelf gebasht en dan komt chia even zeggen dat dit echt zielig is voor qd
Een beetje een de pot verwijt de ketel verhaalquote:Op donderdag 10 december 2020 11:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens proberen minder kleinzerig te zijn.
Gewoon keer op keer een glaszuiver doelpunt in de kruising.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met ze naast koppen
Hoewel niet nodig bij pz, die maakt vrijwel uitsluitend eigen goals.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoon keer op keer een glaszuiver doelpunt in de kruising.
Zoals nu?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zeg dat het sneu is dat het bashen van de één wordt veroordeeld, maar bij de ander niet. Die selectiviteit vind ik sneu.
Bashen doe ik zelf ook graag in KLB als dat stooktechnisch goed uitkomt.
Ik zou hier graag een goede bash op willen plaatsen maar kom even nergens op.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zeg dat het sneu is dat het bashen van de één wordt veroordeeld, maar bij de ander niet. Die selectiviteit vind ik sneu.
Bashen doe ik zelf ook graag in KLB als dat stooktechnisch goed uitkomt.
Selectief gedrag veroordelen zonder daarbij persoonlijk te worden is tegenwoordig al bashen? Tja ik zou niet weten hoe ik het nog politiek correcter moet verwoorden eerlijk gezegd.quote:
Meer het stuk over stokenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Selectief gedrag veroordelen zonder daarbij persoonlijk te worden is tegenwoordig al bashen? Tja ik zou niet weten hoe ik het nog politiek correcter moet verwoorden eerlijk gezegd.
Het kan hooguit door voor een sneertje, maar om dat in KLB nou al gelijk bashen te noemen is wat mij betreft disproportioneel met oog op de heersende standaarden.
Doelpalen verzetten om zo in de eigen optiek te kunnen scoren is een beetje de modus operandi van veel lieden hier. Pz is er kampioen in.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Selectief gedrag veroordelen zonder daarbij persoonlijk te worden is tegenwoordig al bashen? Tja ik zou niet weten hoe ik het nog politiek correcter moet verwoorden eerlijk gezegd.
Het kan hooguit door voor een sneertje, maar om dat in KLB nou al gelijk bashen te noemen is wat mij betreft disproportioneel met oog op de heersende standaarden.
Denk dat dat misschien zo lijkt omdat ik niet per definitie mee doe aan de heersende vriendjespolitiek.quote:
Je ben zelf domquote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef okselzweet het volgende:
User met de meeste terechte klachten
1. @:pferdfahrer
2. @:Verbruikersnaam
3.
1. @:DeBraat
2. @:DeBraad
3. @:Braddie
De grootste troll in KLB
1. @:Mikeytt
2. @:Haags
3. @:Boze_Eend
1. @:vogeltjesdans
2. @:Bocaj
3.
Domste user
1. @:phoenyx
2. @:Starhopper
3. @:jigggy
Beste moderator
1. @:Amarantha
2. @:Erasmus
3.
2. @:jameshond7
3. @:Boze_Eend
Grootste debiel in KLB
2. @:phoenyx
3. @:vogeltjesdans
Minst grappige user
1. @:vogeltjesdans
2. @:Rozevla
3.
1. @:Haags
2.
3.
Ziedendquote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je ben zelf domTrieste lul dat je bent
Je pakt het wel sportief op.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:
quote:
Juist daarom. Als je geen vriendjes belangen hebt kun je het beste stokenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat dat misschien zo lijkt omdat ik niet per definitie mee doe aan de heersende vriendjespolitiek.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de omgekeerde wereld. Je door vriendjespolitiek laten verleiden tot bijvoorbeeld selectiviteit is juist stoken. En ik doe wel degelijk aan vriendjes en vriendjespolitiek*, maar ik laat die belangen niet boven alles gaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Juist daarom. Als je geen vriendjes belangen hebt kun je het beste stoken
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat dat misschien zo lijkt omdat ik niet per definitie mee doe aan de heersende vriendjespolitiek.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een trieste lul ben je toch!!!1!!11quote:Op donderdag 10 december 2020 12:08 schreef Starhopper het volgende:
1. @:werkman
2. @:mikeytt
1. @:debraad
2. @:iwanius
3. @:schenkstroop
De grootste troll in KLB
1. @:haags
3. @:mikeytt
1. @:Dven
2. @:erasmus
3. @:mikeytt
1. @:pferdfahrer
2. @:quotidien
1. @:bocaj
3. @:phoenyx
Slimste user
1. @:dven
2. @:varkenshart
3. @:kluun1985
Domste user
1. @:solotovski
3.
Het beste topic van 2020
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Beste moderator
1. @:amarantha
2. @:erasmus
3. @:sp3c
1. @:kluun1985
2.
3.
Grootste debiel in KLB
1. @:solotovski
3.
Beste baggeraar
1. @:kluun1985
3. @:phoenyx
Grappigste user
2. @:kluun1985
3. @:stokj
Minst grappige user
1 @:solotovski
2. @:hanscojona
3. @:okselzweet
2. @:vogeltjesdans
3. @:verbruikersnaam
Heb mijn stem hier maar op uitgebracht iddquote:Op donderdag 10 december 2020 12:40 schreef spinazieruiker het volgende:
Is dit dan het topic dat het meest uit de hand loopt in 2020?
Moet je maar niet stom doen tegen mijquote:Op donderdag 10 december 2020 12:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat een trieste lul ben je toch!!!1!!11![]()
![]()
It’s a thin line between love and hate...quote:Op donderdag 10 december 2020 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet je maar niet stom doen tegen mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kluun en Varkenshart bij slimste users laat zien dat je troll gehalte nog altijd hoog ligt. Bij die categorie had je een voorbeeld kunnen nemen aan Chiaquote:Op donderdag 10 december 2020 13:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet je maar niet stom doen tegen mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Maar ik zie geen slimste users bij @Chia ????????????quote:Op donderdag 10 december 2020 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kluun en Varkenshart bij slimste users laat zien dat je troll gehalte nog altijd hoog ligt. Bij die categorie had je een voorbeeld kunnen nemen aan Chia
Goed kijken danquote:Op donderdag 10 december 2020 13:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh? Maar ik zie geen slimste users bij @:Chia ????????????![]()
![]()
![]()
![]()
Oohja! Jijquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:30 schreef jameshond7 het volgende:
@:Starhopper hoezo ben ik nou rechts dan?
Oke ik help je alleen even herinnerenquote:Op donderdag 10 december 2020 16:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 weken de tijd, geen haast.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:59 schreef Erasmus het volgende:
Dit is voor mij wel de meest terechte klacht van het jaar. Er is geen speld tussen de OP te krijgen.
Bij de KLB-verkiezingen ga ik dit topic nomineren.
quote:Op donderdag 10 december 2020 16:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke ik help je alleen even herinneren
[..]
274 uur rijden. Zie je zoquote:Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Momenteel ben ik hier te vinden, verklaart ook de tijd.
Dries voert campagnequote:Op donderdag 10 december 2020 19:39 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat is dit voor oogaids?!![]()
[ afbeelding ]
leuk voor jequote:Op donderdag 10 december 2020 10:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ben 23 en ben leidinggevende in een herenkledingzaak waar ik al 5,5 jaar werk
Aaaahw, lekker huilen dat iemand je genomineerd heeftquote:Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@Starhopper is meer NWS dan KLB toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef Solotovski het volgende:
Aaaahw, lekker huilen dat iemand je genomineerd heeft
Hou je bekquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aaaahw, lekker huilen dat iemand je genomineerd heeft
Miemiemie
JA DAT IS HET WEL, OMAquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Jongens, dit is klaagbaak, niet slachtbank.
OUD is er ook nog hèquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Jongens, dit is klaagbaak, niet slachtbank.
jij?quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:41 schreef Solotovski het volgende:
Aan de stemmen te zien is het wel duidelijk wie de minst favoriete mod is
We weten allebei dat dat niet zo isquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We weten allebei dat dat niet zo is
Nee, maar wel dat dat zo was. Daarom ben je ook geen mod meerquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We weten allebei dat dat niet zo is
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat dat zo was. Daarom ben je ook geen mod meer![]()
![]()
Awards 16, 17 en 18quote:
Terechte klachtquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:25 schreef Solotovski het volgende:
Maar k wil gewoon kloten en kutten en geen mod zijn
Wees toch blij dat die jongen eindelijk iets kan winnen in zijn levenquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Dries. Hij krijgt de volle laag...
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wees toch blij dat die jongen eindelijk iets kan winnen in zijn leven
Ach, actie <> reactiequote:Op vrijdag 11 december 2020 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Dries. Hij krijgt de volle laag...
En dat had verder niks met een bepaalde collega te maken tochquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:25 schreef Solotovski het volgende:
Maar k wil gewoon kloten en kutten en geen mod zijn
Hij kan het prima vinden met @Haags!quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:24 schreef Chia het volgende:
[..]
En dat had verder niks met een bepaalde collega te maken toch
Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit kan nu aangepast worden met de aanstelling van 2 nieuwe mods aangezien dit argument niet meer opgaat, daarbij is de slechtste MOD ieder jaar aanwezig, dus kan het dit jaar niet uitblijven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:24 schreef Chia het volgende:
Voor beste mod?quote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die niet op Plompzakker stemmen
Ik vond het echt een moeilijke keuze, maar ik heb toch echt Haags gekozen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die niet op Plompzakker stemmen
Zelfs dat lukt mij niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Het kleuterspelletjes forum?quote:Op maandag 14 december 2020 09:42 schreef Solotovski het volgende:
Haags kan beter naar een subforum waar hij wel affiniteit mee heeft
Hij heeft zn mentions uit staanquote:Op zondag 20 december 2020 20:11 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
@:haags wat heb je hier op te zeggen?
quote:
Stem op mijquote:Op woensdag 23 december 2020 12:17 schreef Leonos het volgende:
Tot wanneer kan ik stemmen?
Vanmiddag ff doen denk.
#1quote:Op woensdag 23 december 2020 12:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is je nummer, stuur ik tikkie
Je bent zelf dom!quote:Op woensdag 23 december 2020 12:41 schreef HermieHermann het volgende:
1. @:Frank_Drebin
2. @:deadprez
3. @:Willoow
1. @:Chia
2. @:Guus_Geluk2.0
3.
Slimste user
1. @:RozeVla
2. @:2NutZ
3. @:Chia
Domste user
1. @:Starhopper
2. @:Kluun1985
3. @:InstortendeSter
Beste moderator
1. @:Amarantha
2. @:Erasmus
3.
1. @:Fugue
2. @:mikeytt
Grootste debiel in KLB
1. @:Haags
2. @:Fugue
3. @:Plompzakker
Beste baggeraar
1. @:okselzweet
2. @:maanvis
3. @:kluun1985
Grappigste user
1. @:Catkiller
2. @:Solotovski
3. @:KREEFTX
Minst grappige user
2. @:ChevyCaprice
3. @:Dimachaerus
1. @:Catkiller
2. @:Solotovski
3. @:KREEFTx
Rozevla als slimste user is wel een goeie troll dus misschien meent hij het niet echtquote:
Rozevla houdt al bijna 4 jaar precies dezelfde act vol, hij doet zijn zegje zonder dat er ooit iemand achter zijn ware identiteit komtquote:Op woensdag 23 december 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rozevla als slimste user is wel een goeie troll dus misschien meent hij het niet echt
Aaahw jochie, ga je nu elke keer reageren als iemand je nomineert voor een negatieve award?quote:
mooi gezegd #2 beste userquote:Op woensdag 23 december 2020 13:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aaahw jochie, ga je nu elke keer reageren als iemand je nomineert voor een negatieve award?
Ga janken joh, sneuneus
Moet jij haags niet gaan pijpen ofzoquote:
Moet jij niet op iedereen die niet naar jouw pijpen danst boos zijn ofzoquote:Op woensdag 23 december 2020 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet jij haags niet gaan pijpen ofzo
Miemiemiemiequote:Op woensdag 23 december 2020 13:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Moet jij niet op iedereen die niet naar jouw pijpen danst boos zijn ofzo
Ah, je bent weer eens boos en ziedend en weet niet meer hoe je moet reageren. Moet je me nu geen dodelijke ziekte toewensen? Dat is namelijk wel een beetje jouw handelskenmerk.quote:
ZIEDEND!!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Socios het volgende:
1. Maanvis
2.
3.
1. tong80
2.
3.
De grootste troll in KLB
1. JochemSjakie
2. Erasmus
3.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Slimste user
1.
2.
3.
Domste user
1. JochemSjakie
2. Erasmus
3.
Het beste topic van 2020
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Beste moderator
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Grootste debiel in KLB
1. JochemSjakie
2. Erasmus
3.
Beste baggeraar
1.
2.
3.
Grappigste user
1.
2.
3.
Minst grappige user
1. JochemSjakie
2. Erasmus
3.
1.
2.
3.
Tbf, je hebt een hoog IQ nodig om rozevla te begrijpen. Zijn humor is extreem subtiel en zonder een grote kennis van theoretische fysica gaan zijn grappen je simpelweg voorbij. Dan is er ook nog RozeVla's nihilistische levensvisie, die sterk verweven is in zijn FOK!persona. Zijn persoonlijke philisofie heeft sterke invloeden uit Narodnaya Volya literatuur bijvoorbeeld. Echte fans begrijpen dit; zij hebben het intellectuele vermogen om de diepte van zijn grappen te snappen, om in te zien dat RozeVla niet alleen grappig is maar ook iets zegt over het LEVEN. Hierom ZIJN mensen die RozeVla niet begrijoen ook gewoon echt idioten. Natuurlijk waarderen ze RozeVla's levensspreuk "BIEMquote:Op woensdag 23 december 2020 12:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Rozevla houdt al bijna 4 jaar precies dezelfde act vol, hij doet zijn zegje zonder dat er ooit iemand achter zijn ware identiteit komt
je moet best slim zijn om dingen als BIEMte verzinnen
Deze heldquote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb je even toegevoegd in de lijst.
Ik pof mensen vaak op hun damedogenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:42 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Tbf, je hebt een hoog IQ nodig om rozevla te begrijpen. Zijn humor is extreem subtiel en zonder een grote kennis van theoretische fysica gaan zijn grappen je simpelweg voorbij. Dan is er ook nog RozeVla's nihilistische levensvisie, die sterk verweven is in zijn FOK!persona. Zijn persoonlijke philisofie heeft sterke invloeden uit Narodnaya Volya literatuur bijvoorbeeld. Echte fans begrijpen dit; zij hebben het intellectuele vermogen om de diepte van zijn grappen te snappen, om in te zien dat RozeVla niet alleen grappig is maar ook iets zegt over het LEVEN. Hierom ZIJN mensen die RozeVla niet begrijoen ook gewoon echt idioten. Natuurlijk waarderen ze RozeVla's levensspreuk "BIEM" niet. Het is dan ook een cryptische verwijzing naar Turgenev's Russische roman Vaders en Zonen. Ik moet al lachen als ik er aan denk hoe de simpletons hier op FOK! met de handen in het haar zitten terwijl de genialiteit van RozeVla op hun computerschermen verschijnt. De idioten... Och, wat heb ik een medelijden! 😂
En ja, ik HEB een RozeVla tattoeage. En nee, die mag je niet zien. Hij is alleen voor damedogen bestemd, mits de desbetreffende dame kan aantonen dat haar IQ maar 5 punten van het mijne verschilt (het liefst lager). Niets persoonlijks gozer 😎
Heb jou geen positieve stemmen gegeven, debiel.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik pof mensen vaak op hun damedogen
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:24 schreef Solotovski het volgende:
@:derrabbit ik kan je verzekeren dat geen enkel topic van @:jigggy is verzonnen
Met je aversie richting hem![]()
Heeft ie je moeder geneukt ofzo? Ben wel benieuwd
Ja is toch zo. Lijkt meer alsof hij jelly is op de jeugd die hij nooit heeft gehad omdat ie altijd gepest werdquote:
Hij neukte moeders op zijn 10equote:Op woensdag 23 december 2020 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Lijkt meer alsof hij jelly is op de jeugd die hij nooit heeft gehad omdat ie altijd gepest werd
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Hij neukte moeders op zijn 10e
#sterkeverhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |