Vermoeiend, steeds erin zitten en dan weer erop moeten klimmen.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je bent ook zo makkelijk de kast op te jagen hé gozer.
De mensen die ik geregeld sloop vinden mij ook de grootste debiel. Volledig toevallig hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:57 schreef Questular het volgende:
Vind het wel mooi dat mensen je meteen gaan nomineren zodra ze zien dat jij ze b.v. de grootste debiel op FOK! vindt
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vermoeiend, steeds erin zitten en dan weer erop moeten klimmen.
Mensen kunnen niet tegen de waarheid!!quote:Op donderdag 10 december 2020 09:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De mensen die ik geregeld sloop vinden mij ook de grootste debiel. Volledig toevallig hoor.![]()
Jij sloopt helemaal niemandquote:Op donderdag 10 december 2020 09:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De mensen die ik geregeld sloop vinden mij ook de grootste debiel. Volledig toevallig hoor.![]()
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieën te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.quote:
Viesmad omdat het grootste gedeelte van FOK! Je een klapjosti vindquote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieën te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.
Kansloze comebackquote:Op donderdag 10 december 2020 10:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Daarom vouw je ook kleding.
Kun je nagaan hoe debiel je je hier gedraagtquote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieën te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.
Probeer de kansloze figuur die je bent een keer te ontstijgen.quote:
Zegt degene die bitcht over m’n werk wat ik met alle liefde doequote:Op donderdag 10 december 2020 10:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Probeer de kansloze figuur die je bent een keer te ontstijgen.
Wat doe je voor werk dan pappiquote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zegt degene die bitcht over m’n werk wat ik met alle liefde doe
Zolang je maar doet wat je leuk vindt, is alles goed. Laat die haters met een kutbaantje maar lekker haten.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Boeit me niets wat iemamd voor de kost doet, alleen als je op het laagste niveau werk doet moet je gewoon niet andere mensen dom noemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Bah. Wat is dit. Jigggy mag zeggen wat ie wil.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Boeit me niets wat iemamd voor de kost doet, alleen als je op het laagste niveau werk doet moet je gewoon niet andere mensen dom noemen.
Bah. Wat is dit. Quotidien mag ook zeggen wat ie wil.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bah. Wat is dit. Jigggy mag zeggen wat ie wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo 'weer'? Ik zie geen tagje van vorig jaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Hopelijk kan ik de titel voor grootste debiel weer in de wacht slepen.
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Bah. Wat is dit. Quotidien mag ook zeggen wat ie wil.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is weggehaald. Niet op mijn verzoek.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Ik zie geen tagje van vorig jaar.
Jij hebt je tag nooit geaccepteerd lafaardquote:Op donderdag 10 december 2020 10:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is weggehaald. Niet op mijn verzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |