Letterlijk een admin een DM gestuurd met de vraag of die dat tagje kon plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij hebt je tag nooit geaccepteerd lafaard
Ik heb gisteren je zusje nog genomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:56 schreef Plompzakker het volgende:
In tegenstelling tot je maatje pf die de ballen had om zijn tag nog gewoon te nemen
Is dit je hobby? Trappen naar mensen die je beneden je waardigheid acht?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mbo detailhandel kledingvouwer gaat anderen voor dom en debiel nomineren. Zelf zou ik dan de self awareness hebben gehad om die categorieėn te skippen, maar domme mensjes hebben dat zelfbewustzijn natuurlijk nooit.
Soms moet ik even streng zijn, anders leren ze het nooit.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dit je hobby? Trappen naar mensen die je beneden je waardigheid acht?
Kopieergedrag waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dit je hobby? Trappen naar mensen die je beneden je waardigheid acht?
Nee iemand bashen die gewoon n mbo4 papiertje heeft gehaald voor de retail en nu werkt als leidinggevende in de retail is echt een goede zaakquote:Op donderdag 10 december 2020 11:07 schreef Chia het volgende:
Echt triest hoe Quotidien nu wordt gebasht.Blijkbaar is er verschil in bij wie dat wel en bij wie dat niet door de beugel kan.
Laat je niet opnaaien, maat.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee iemand bashen die gewoon n mbo4 papiertje heeft gehaald voor de retail en nu werkt als leidinggevende in de retail is echt een goede zaak
Ik bash je niet op je mbo 4 diploma en je baantje in de retail. Ik heb al 10000 keer gezegd dat je gewoon even kritisch naar jezelf moet kijken en dan nog eens moet bepalen of uitgerekend jij de persoon bent die andersmans intelligentie de maat moet nemen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee iemand bashen die gewoon n mbo4 papiertje heeft gehaald voor de retail en nu werkt als leidinggevende in de retail is echt een goede zaak
Ben jij zijn moeder? Want dan neem ik alle moeder grappen tegen hem terugquote:Op donderdag 10 december 2020 11:07 schreef Chia het volgende:
Echt triest hoe Quotidien nu wordt gebasht.Blijkbaar is er verschil in bij wie dat wel en bij wie dat niet door de beugel kan.
Bashen hoort erbij, dit is KLB.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als jij misschien wat vaker kritisch naar jezelf keek werd je misschien niet steeds tot grootste debiel gekozenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik bash je niet op je mbo 4 diploma en je baantje in de retail. Ik heb al 10000 keer gezegd dat je gewoon even kritisch naar jezelf moet kijken en dan nog eens moet bepalen over of uitgerekend jij de persoon bent die andersmans intelligentie de maat moet nemen.
Blijkbaar is het erg moeilijk voor iedereen hier om die dingen van elkaar te scheiden.
Ik heb je moeder gisteren genomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ben jij zijn moeder? Want dan neem ik alle moeder grappen tegen hem terug
Eens,maar dan word qd zelf gebasht en dan komt chia even zeggen dat dit echt zielig is voor qdquote:Op donderdag 10 december 2020 11:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Bashen hoort erbij, dit is KLB.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij misschien wat vaker kritisch naar jezelf keek werd je misschien niet steeds tot grootste debiel gekozen
In tegenstelling tot de 3-4 mensen die het voor jou opnemen, maar dat is dan wel prima. Gooi jezelf maar gewoon weg, mijn geduld is nu wel op.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens,maar dan word qd zelf gebasht en dan komt chia even zeggen dat dit echt zielig is voor qd
Wat natuurlijk nergens op slaat, want als je een beetje neutraal kijkt dan scoren andere users een stuk hoger op de debiel-o-meter.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als jij misschien wat vaker kritisch naar jezelf keek werd je misschien niet steeds tot grootste debiel gekozen
Goede comeback “gooi jezelf weg” ,iedereen kotst je uit maatquote:Op donderdag 10 december 2020 11:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de 3-4 mensen die het voor jou opnemen, maar dat is dan wel prima. Gooi jezelf maar gewoon weg, mijn geduld is nu wel op.
Zijn geduld is op. Ik pak de popcorn alvastquote:Op donderdag 10 december 2020 11:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
Goede comeback “gooi jezelf weg” ,iedereen kotst je uit maat
Ik heb gisteren je zusjes vriendin gepakt.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn geduld is op. Ik pak de popcorn alvast
Die komt niet terug hoor, word m te heet onder de voeten zoals normaalquote:Op donderdag 10 december 2020 11:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn geduld is op. Ik pak de popcorn alvast
Weet je op wie ik vorig jaar gestemd heb als beste user?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die komt niet terug hoor, word m te heet onder de voeten zoals normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |