DOEIIIIIquote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Jongens doe eens vriendelijk. Als ik geruzie wil zien ga ik wel bij mijn ouders zitten
Dat is gewoon een gesloten vraag. Geen mening of zo.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet eens wat je zelf post, en dat is dan mod__________!
Hoeveel heb je er voor betaald?
Godverdommequote:Op woensdag 9 december 2020 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij je postrechten kwijt zou moeten raken?
Is goed hoor, schatje.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gesloten vraag. Geen mening of zo.
Vriendelijk zijn op Fokquote:Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Jongens doe eens vriendelijk. Als ik geruzie wil zien ga ik wel bij mijn ouders zitten
En dat zijn dan nog kloontjes ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:12 schreef TheDeadGuy het volgende:
de 3 actieve users die er nog zijn gaan elkaar lintjes opspelden
![]()
cute
koddigquote:Op woensdag 9 december 2020 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog kloontjes ook.
wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 9 december 2020 11:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik heb even gementioned, van harte gefelicteerd als je in mijn lijstje staat. Doei
hjbquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef Solotovski het volgende:
@:fok-it
Beste moderator
1. Erasmus
2. Amarantha
3. Is er nog een derde?
Zooooooooo, zieke burn naar @:haags
Ik ben niet zo goed in tellen als Haagsquote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef Solotovski het volgende:
@:fok-it
Beste moderator
1. Erasmus
2. Amarantha
3. Is er nog een derde?
Zooooooooo, zieke burn naar @:haags
Sooooooowquote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in tellen als Haags
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in tellen als Haags
Jij bent al jaren uitgesloten van die categorie om anderen ook een kans te gevenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Hopelijk kan ik de titel voor grootste debiel weer in de wacht slepen.
Heb jij links naar die topics die je had genoemd?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:57 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jij bent al jaren uitgesloten van die categorie om anderen ook een kans te geven
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Die kunnen we op voorhand al aan VD geven.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |