De 'meest negatieve user'-award kunnen we zonder te stemmen zo aan jou geven.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:13 schreef Solotovski het volgende:
Ik mis wel wat negatieve awards eigenlijk
Wat is hier matig aan? Jankbal ben je ook hequote:
Wanneer ga jij stemmenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Ah, de zolderkamerverkiezingen, voor de mensen die geen vrienden hebben en dan hier een awardje willen meepikken
Zegt de mod die zich elke dag op zijn blauwe naam aftrekt.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Ah, de zolderkamerverkiezingen, voor de mensen die geen vrienden hebben en dan hier een awardje willen meepikken
Weer gekomenquote:Op woensdag 9 december 2020 09:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Zegt de mod die zich elke dag op zijn blauwe naam aftrekt.
Rot anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je niks te melden hebt. Faalbeeld van FoK@quote:Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft deze user nog steeds postrechten?
Ik ben hier gewoon user hoor. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Rot anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je niks te melden hebt. Faalbeeld van FoK@
edgyquote:Op woensdag 9 december 2020 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Rot anders gewoon lekker op naar je eigen forum als je niks te melden hebt. Faalbeeld van FoK@
Ik ben je begeleider, gelieve het computerlokaaltje weer te verlaten.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user hoor. Wie ben jij eigenlijk?
En deze user heeft met 15% van jouw postaantal een userscore die 75% van de jouwe is.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En deze user heeft met 15% van jouw postaantal een userscore die 75% van de jouwe is.
Dus als ik volgens jou mijn postrechten kwijt zou moeten raken, dan moet jij minstens een permanente ban krijgen.
Waar zeg ik dat jij je postrechten kwijt zou moeten raken?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En deze user heeft met 15% van jouw postaantal een userscore die 75% van de jouwe is.
Dus als ik volgens jou mijn postrechten kwijt zou moeten raken, dan moet jij minstens een permanente ban krijgen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat je zelf post, en dat is dan modquote:Op woensdag 9 december 2020 10:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij je postrechten kwijt zou moeten raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |