quote:User met de meeste terechte klachten
1.
2.
3.
User die het meest gemist wordt
1.
2.
3.
De grootste troll in KLB
1.
2.
3.
Beste discussievoerder van KLB
1.
2.
3.
Grootste linksgekkie van KLB
1.
2.
3.
Grootste rechtsgekkie van KLB
1.
2.
3.
Slimste user
1.
2.
3.
Domste user
1.
2.
3.
Het beste topic van 2020
1.
2.
3.
Het topic dat het meest uit de hand liep in 2020
1.
2.
3.
Beste moderator
1.
2.
3.
User met de meeste verzonnen topics
1.
2.
3.
Grootste debiel in KLB
1.
2.
3.
Beste baggeraar
1.
2.
3.
Grappigste user
1.
2.
3.
Minst grappige user
1.
2.
3.
Beste user van KLB overall
1.
2.
3.
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Solotovski het volgende:
Waar is de award voor slechtste mod? Ik gun haags namelijk ook een award
Je kan hem toch zeker 5 keer noemen en daarnaast weglaten bij de beste mod.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Solotovski het volgende:
Waar is de award voor slechtste mod? Ik gun haags namelijk ook een award
Oh ja duhquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.
Hoeft niet, mag wel. Als je alleen op 1 persoon stemt, dan telt dat als 3 punten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een raar gedoe om mensen 3, 2 of 1 punt te geven.
haha solo stemt op haags bij de beste modsquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.
Doe gewoon 1 stem per categorie, iedereen leeft toch lekker in zn eigen kliekje, alsof er drie grappige users te noemen zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel. Als je alleen op 1 persoon stemt, dan telt dat als 3 punten.
Dat kan toch ook? Wat snap je er niet aan dat je de vrijheid hebt om 1 stem uit te brengen per categorie? Niemand is verplicht om er 3 te noemen, dat maak jij er van. Stem lekker op 1 user per categorie als je dat wil. Wat een non-issue.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe gewoon 1 stem per categorie, iedereen leeft toch lekker in zn eigen kliekje, alsof er drie grappige users te noemen zijn
Vrouwen op FOK! bestaan niet, straks word ik gecatfished.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:44 schreef Fugue het volgende:
Hier ga ik morgen even voor zitten. Jammer dat de categorie KLB bachelor en bachelorette ontbreekt dit jaar maar je kan niet alles hebben in het leven.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe precies heb jij daar last van?
Hey dit is geen onzquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe precies heb jij daar last van?
Was gewoon schaamteloos mentionen om de desbetreffende users hier naar toe te lokken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:59 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zou je een niet KLB mod daar over moeten laten beslissen bij een gelijk aantal stemmen?
@Leonos komt vaak genoeg gezellig buurten in KLB hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Fugue het volgende:
Ingevuld. Beste topic ga ik morgen even opzoeken
Geen nerds uit GAM lees ik nu, ik verander Leonos nog voor iemand anders dan
Die is alleen maar bezig met zn postcount johquote:
Miemiemiemiemiequote:Op dinsdag 8 december 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die is alleen maar bezig met zn postcount joh
@vogeltjesdans is ook ex modquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Verzuurde ex mods beste users. Wellicht dat ik jou ook ooit nog is ga mogen.
Zei toch al dat ik die GAM nerd nog weghaalquote:
Wiequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zei toch al dat ik die GAM nerd nog weghaal
Dan had je het zelf maar moeten organiseren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was niet zoals ik het ooit voor ogen had toen ik met de KLB verkiezingen begon een jaar of 12/13 geleden. De KLB verkiezingen zijn verworden tot een groepje engnekken die elkaar jaar in jaar uit titels toespeelt, treurig. Beetje een terugkerende circle-jerk met kloonaccountjes waarvan het gros over een jaar toch niet meer bestaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne - Hoe denk jij hier nou over als moeder overste van dit forum?
Ja ja vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was niet zoals ik het ooit voor ogen had toen ik met de KLB verkiezingen begon een jaar of 12/13 geleden. De KLB verkiezingen zijn verworden tot een groepje engnekken die elkaar jaar in jaar uit titels toespeelt, treurig. Beetje een terugkerende circle-jerk met kloonaccountjes waarvan het gros over een jaar toch niet meer bestaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad omdat jij nooit wat wintquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mist het gehele punt, maar dat is niet de eerste keer. Geeft verder niet. Wat had ik anders moeten verwachten van een moderator die zichzelf afbeert op gekke categorieën die kant noch wal raken.quote:
Ok boomerquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En iemand zonder enig besef van historie, zucht. Wat een klaplopers. In plaats van jullie bezig te houden met zinloze categorieën te bedenken zodat iedereen een kansloze titel
Dit is een feit idd. Maar wees blij dat je niet op hen hoeft te stemmen Boswachter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:30 schreef Erasmus het volgende:
• Alleen stemmen van mensen die in KLB komen tellen mee dus ga geen moeders van OUD overhalen
• En natuurlijk gaat het alleen over KLB users dus ga geen namen noemen van een of andere nerd in GAM ofzo
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.quote:
Ziedendquote:Op woensdag 9 december 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.
Woestquote:Op woensdag 9 december 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste man is gewoon niet helemaal lekker. Lacht denk ik ook nog om zichzelf wanneer hij dit soort aids uit zijn toetsenbord drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |