Ach, actie <> reactiequote:Op vrijdag 11 december 2020 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Dries. Hij krijgt de volle laag...
En dat had verder niks met een bepaalde collega te maken tochquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:25 schreef Solotovski het volgende:
Maar k wil gewoon kloten en kutten en geen mod zijn
Hij kan het prima vinden met @Haags!quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:24 schreef Chia het volgende:
[..]
En dat had verder niks met een bepaalde collega te maken toch
Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit kan nu aangepast worden met de aanstelling van 2 nieuwe mods aangezien dit argument niet meer opgaat, daarbij is de slechtste MOD ieder jaar aanwezig, dus kan het dit jaar niet uitblijven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 mods dus het maakt geen sense om er 2 categoriëen aan te wijden. De mod die je het minste vindt kan je op de derde plek zetten.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:24 schreef Chia het volgende:
Voor beste mod?quote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die niet op Plompzakker stemmen
Ik vond het echt een moeilijke keuze, maar ik heb toch echt Haags gekozen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die niet op Plompzakker stemmen
Zelfs dat lukt mij niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Ah, de zolderkamerverkiezingen, voor de mensen die geen vrienden hebben en dan hier een awardje willen meepikken
Het kleuterspelletjes forum?quote:Op maandag 14 december 2020 09:42 schreef Solotovski het volgende:
Haags kan beter naar een subforum waar hij wel affiniteit mee heeft
Hij heeft zn mentions uit staanquote:Op zondag 20 december 2020 20:11 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
@:haags wat heb je hier op te zeggen?
quote:
Stem op mijquote:Op woensdag 23 december 2020 12:17 schreef Leonos het volgende:
Tot wanneer kan ik stemmen?
Vanmiddag ff doen denk.
#1quote:Op woensdag 23 december 2020 12:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is je nummer, stuur ik tikkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |