abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 december 2020 @ 21:28:43 #1
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608104



Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 december 2020 @ 21:32:21 #2
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196608194
Prima TT m'n beste!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 7 december 2020 @ 21:32:37 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196608203
@Em31 ik heb ons hotel vast geboekt hoor voor de OS!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 21:33:41 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_196608228
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 7 december 2020 @ 21:33:42 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608229
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik heb ons hotel vast geboekt hoor voor de OS!!
En zoals in een Amerikaanse film of serie uiteraard met uitzicht op de Eiffeltoren. Want die zie je daar vanaf elke plek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196608239
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik heb ons hotel vast geboekt hoor voor de OS!!
Dit kan niet meer misgaan!!
  maandag 7 december 2020 @ 21:34:36 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608249
Past ook wel Em(ily) in Paris.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 21:35:40 #8
39237 crew  H_T
2733
pi_196608269
Eerder vandaag in de supermarkt hadden ze blijkbaar een of andere kinder-cd over. Dus na het afrekenen werd er gevraagd door een medewerker die een stapeltje van die dingen in z'n hand had of ik kinderen of kleinkinderen heb ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 7 december 2020 @ 21:35:45 #9
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608270
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit kan niet meer misgaan!!
Ze staat! Hij staat! Dit moet goud wo... Oh sorry, verkeerde sport, staan geeft hier juist strafpunten ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 december 2020 @ 21:36:40 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608289
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef H_T het volgende:
Eerder vandaag in de supermarkt hadden ze blijkbaar een of andere kinder-cd over. Dus na het afrekenen werd er gevraagd door een medewerker die een stapeltje van die dingen in z'n hand had of ik kinderen of kleinkinderen heb ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 7 december 2020 @ 21:37:07 #11
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196608302
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef H_T het volgende:
Eerder vandaag in de supermarkt hadden ze blijkbaar een of andere kinder-cd over. Dus na het afrekenen werd er gevraagd door een medewerker die een stapeltje van die dingen in z'n hand had of ik kinderen of kleinkinderen heb ;(
NIET :o :o _O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 7 december 2020 @ 21:37:21 #12
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608312
Toch maar je baard afscheren dan Tim.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196608317
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef H_T het volgende:
Eerder vandaag in de supermarkt hadden ze blijkbaar een of andere kinder-cd over. Dus na het afrekenen werd er gevraagd door een medewerker die een stapeltje van die dingen in z'n hand had of ik kinderen of kleinkinderen heb ;(
Oh wow _O- _O-
pi_196608326
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
Past ook wel Em(ily) in Paris.
Perfect :o
  maandag 7 december 2020 @ 21:38:16 #15
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196608337
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef Meke het volgende:

[..]

NIET :o :o _O- _O- _O- _O- _O-
Bij nader inzien was ik nog niet uitgelachen. Niet omdat er ook maar iets aan jou is wat kleinkinderen insinueert natuurlijk, maar omdat het een bizarre vraag is. Dus nog even: _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 21:38:43 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_196608343
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef Redefine het volgende:
Toch maar je baard afscheren dan Tim.
Daar zat grotendeels een mondkapje voor ;( En het is ook niet zo dat ik een fles advocaat en een Plus Magazine heb gekocht of zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 7 december 2020 @ 21:38:54 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608347
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Meke het volgende:

[..]

Bij nader inzien was ik nog niet uitgelachen. Niet omdat er ook maar iets aan jou is wat kleinkinderen insinueert natuurlijk, maar omdat het een bizarre vraag is. Dus nog even: _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Beetje weinig smiley's :N
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196608425
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef H_T het volgende:

[..]

Daar zat grotendeels een mondkapje voor ;( En het is ook niet zo dat ik een fles advocaat en een Plus Magazine heb gekocht of zo
Ik koop weleens advocaat

met slagroomijs :9~
en extra slagroom :9
  maandag 7 december 2020 @ 21:44:12 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196608448
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik koop weleens advocaat

met slagroomijs :9~
en extra slagroom :9
Dan krijg jij binnenkort ook een CD mee voor je kleinkinderen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport maandag 7 december 2020 @ 21:46:39 #20
109131 crew  sportfreak
pi_196608510
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

En zoals in een Amerikaanse film of serie uiteraard met uitzicht op de Eiffeltoren. Want die zie je daar vanaf elke plek.
Ah, dat verklaart de achtergrond van spokesperson elk jaar op het ESF :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 21:46:56 #21
39237 crew  H_T
2733
pi_196608516
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:43 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik koop weleens advocaat

met slagroomijs :9~
en extra slagroom :9
Ik heb wel een paar keer boerenjongens naar binnen gelepeld tijdens Heel Holland Bakt. Dat voelde als een zeer geschikte combinatie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196608554
Over Hunted van vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196608582
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan krijg jij binnenkort ook een CD mee voor je kleinkinderen.
Ik verheug me er al op
pi_196608596
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:46 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar keer boerenjongens naar binnen gelepeld tijdens Heel Holland Bakt. Dat voelde als een zeer geschikte combinatie
_O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 december 2020 @ 21:53:57 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_196608653
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

_O-
Wat? -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')