abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196595255
En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)

IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%

quote:
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

Niet mijn Opening
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 december 2020 @ 10:27:36 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196595371
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 10:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch knap dat een collega van me voor iets onzinnigs op de IC ligt. Je moet je schamen, met je "gezond verstand". :')
Dat onzinnigs sloeg op de reden waarom de politie burgers en jonge jongetjes in de boeien slaan en behandeld worden als grote criminelen. Jij moet je ook schamen, sterkte voor je collega.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2020 @ 10:34:46 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196595469
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat onzinnigs sloeg op de reden waarom de politie burgers en jonge jongetjes in de boeien slaan en behandeld worden als grote criminelen. Jij moet je ook schamen, sterkte voor je collega.
Ehm, nja grote criminelen worden amper opgepakt, veelal worden ze om zeep gebracht en als het hun te heet onder de voeten word dan geven ze zichzelf vaak al wel aan.

Als je mee werkt dan is er ook niet veel loos, laatst werden hier filmpjes gepost van mensen die ook aangepakt werden tijdens een protest, klein detail is dat ze aan protesteren waren op een andere locatie dan toegewezen.

Ik kan even niet het filmpje kijken maar geweld zoals ik al eerder zei is nooit goed, maaiaar er zal vast wel een reden voor zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 december 2020 @ 10:37:48 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196595505
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nog steeds, oorzaak gevolg omdraaien argument gaat niet op.

Grootste deel is toch echt gewoon interpretatie van enkele machthebbers wat verstandig is. IC ontzorgen is voor de Duitsers echt minder belangrijk dan zoveel mogelijk corona sterfte beperken.

Ook al hebben de neveneffecten significante schade.
Nogmaals: je pikt er nu één land uit. Feit blijft dat er een duidelijke relatie bestaat tussen de getroffen maatregelen in verschillende landen en het stadium waarin de verspreiding zich bevindt. Dus ja: oorzaak en gevolg omdraaien. Maatregelen worden getroffen omdat het aantal besmettingen toeneemt en dat voor problemen dreigt te zorgen, en niet andersom.

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 21:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mondkapje werkt twee kanten op.. Zegt hij met stelligheid terwijl OMT hier zegt weinig bewijs te zien. Op basis van wetenschappelijke kennis geen advies voor dragen mondkapjes.

Aerosol gaat er dwars doorheen, grote druppels blijven achter, grote druppel redt geen 1.5 meter. Leuk maybe als je hoest, nogmaals, verder zie ik alleen maar extra besmettingskansen vanwege smerige mondkapjes waar mensen met de handen aan zitten.
Ja, een mondkapje werkt twee kanten op. De mate waarin een mondkapje effectief is, daarover kan je discussiëren. Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? Het gaat me helemaal niet om het mondkapje en hoe zinvol dat nou wel of niet is, maar om de vraag wat mensen die lak hebben aan alle voorschriften en het allemaal maar onzin vinden zouden doen mochten ze zelf in het ziekenhuis terecht dreigen te komen na een besmetting.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 10:45:11 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196595593
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ehm, nja grote criminelen worden amper opgepakt, veelal worden ze om zeep gebracht en als het hun te heet onder de voeten word dan geven ze zichzelf vaak al wel aan.

Als je mee werkt dan is er ook niet veel loos, laatst werden hier filmpjes gepost van mensen die ook aangepakt werden tijdens een protest, klein detail is dat ze aan protesteren waren op een andere locatie dan toegewezen.

Ik kan even niet het filmpje kijken maar geweld zoals ik al eerder zei is nooit goed, maaiaar er zal vast wel een reden voor zijn.
Het is weer allemaal stemmingmakerij. Politiegeweld omdat je flyert :o :o :o !

Nee. Wat er gebeurde: weigeren mondkapjes te dragen in winkels waar ze aan het flyeren zijn -> personeel belt politie -> politie vraagt om legitimatie -> wordt geweigerd -> politie gaat over tot aanhouding -> verzet tegen aanhouding -> SCHANDALIG GROF POLITIEGEWELD!!!!111

:z .
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 10:48:03 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196595627
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 10:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee. Wat er gebeurde: weigeren mondkapjes te dragen in winkels waar ze aan het flyeren zijn -> personeel belt politie -> politie vraagt om legitimatie -> wordt geweigerd -> politie gaat over tot aanhouding -> verzet tegen aanhouding -> SCHANDALIG GROF POLITIEGEWELD!!!!111

Ja waarschijnlijk zoiets.
In enschede was er een met blikjes schultebrau aan smijten naar winkel bedienden en zo, omdat hij weigerde een mondkapje op te doen.
https://www.tubantia.nl/e(...)%2Fwww.google.com%2F

Gelukkig wonen we niet in de VS eerst schieten dan pas vragen stellen!!
pi_196595681
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 10:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Meh.. Machtsmisbruik bij die vrouw en escalerend optreden bij die man.

Zitten wel wat nettere stappen tussen die werden overgeslagen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196595783
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vertel me iets wat ik niet weet gast, een 14 jarige jongen afvoeren met handboeien mensen behandelen als criminelen voor iets onzinnigs. Ze moeten zich schamen en jij ook.
Blijkbaar vertel ik iets wat je niet weet, anders had je begrepen waarom iedereen die aangehouden wordt in de boeien gaat. Zou nog leuk worden als ze dat niet deden, kan de arrestant vanaf de achterbank lekker de politieagent voorin wurgen oid.

Trouwens, een 14 jarige meenemen naar zoiets is al te triest voor woorden. Dan ook nog eens het slechte voorbeeld te geven |:( Neem aan dat jeugdzorg erbij gehaald wordt.
pi_196595807
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meh.. Machtsmisbruik bij die vrouw en escalerend optreden bij die man.

Zitten wel wat nettere stappen tussen die werden overgeslagen.
Volgens mij werd er niks overgeslagen.
Wordt duidelijk aangegeven dat ze aangehouden gaan worden, Vervolgens wordt gezegd dat hij zijn armen moet spreiden voor de boeien en dan gaat ie over de rooie.
  maandag 7 december 2020 @ 11:10:55 #10
189978 controlaltdelete
pi_196595879
Gevalletjes fout in de oorlog luisteren naar oom agent, lig en bibber. Politie die mensen afvoert voor het dragen van geen vodje, het nieuwe normaal wat door een aantal mensen al als volkomen normaal wordt beschouwd. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zien wat er gaande is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2020 @ 11:13:58 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196595912
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Politie die mensen afvoert voor het dragen van geen vodje
Waarom lieg je? De politie voert mensen af die zich verzetten tegen hun aanhouding nadat ze zich weigerden te legitimeren, niet omdat ze geen mondkapje droegen.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 11:15:09 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196595929
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom lieg je? De politie voert mensen af die zich verzetten tegen hun aanhouding nadat ze zich weigerden te legitimeren, niet omdat ze geen mondkapje droegen.
Beetje aandikken toch omdat je voor de rest al helemaal geen indruk meer maakt met continu dezelfde bagger te verspreiden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 december 2020 @ 11:16:59 #13
189978 controlaltdelete
pi_196595949
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat zeg ik.. lig en bibber als de pitbulls op je afkomen.
pi_196596005
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

:')
  maandag 7 december 2020 @ 11:34:00 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196596219
quote:

[..]

En gelijk heb je als een of andere idioot met pitbulls op je af komt zou ik maar maken dat je weg komt..
Bedoel dit ras was al eerder verboden in Nederland!!
Maar wie zijn ze btw? want 1 ding is zeker de politie gebruiken hele andere honden rassen en al helemaal geen pitbulls!
  maandag 7 december 2020 @ 11:42:55 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196596354
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

En gelijk heb je als een of andere idioot met pitbulls op je af komt zou ik maar maken dat je weg komt..
Maar wie zijn ze btw? want 1 ding is zeker de politie gebruiken hele andere honden rassen en al helemaal geen pitbulls!
Nee, dat zijn voornamelijk Mechelse herders :P . Die aflevering van Zembla over de inzet van politiehonden was wel ontluisterend: hoe institutioneel falen leidt tot bizarre 'incidenten', wat voor stel boeven er bij het OM rondloopt (niks nieuws), en dat 'intern onderzoek' bij de politie iets is dat ze maar meteen moeten afschaffen omdat dat louter tot doofpotten en mantels der liefde leidt (ook niks nieuws).
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 11:43:57 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196596368
quote:

[..]

Genoeg aanvaringen met de politie gehad, maak je maar geen zorgen: ik red mezelf wel :* .
Huilen dan.
pi_196596554
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Volgens mij werd er niks overgeslagen.
Wordt duidelijk aangegeven dat ze aangehouden gaan worden, Vervolgens wordt gezegd dat hij zijn armen moet spreiden voor de boeien en dan gaat ie over de rooie.
Je leeft in een andere wereld dan ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196596589
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 11:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Genoeg aanvaringen met de politie gehad, maak je maar geen zorgen: ik red mezelf wel :* .
Ik wist wel dat je een boefje was.
pi_196597161
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je leeft in een andere wereld dan ik.
klopt... ik leef in de realiteit
  maandag 7 december 2020 @ 12:49:16 #21
189978 controlaltdelete
pi_196597401
Covid Behavioural Challenge

De coronapandemie krijgen we alleen samen onder controle. Daarom slaan Behavioural Insights Netwerk Nederland (BIN NL) en Behavior Change Group de handen ineen met de Covid Behavioural Challenge. Het doel? Sterk onderbouwde, kansrijke en innovatieve ideeën verzamelen om drie belangrijke thema’s in de Nederlandse samenleving te stimuleren:

Thuisblijven en testen bij klachten
Vaccineren tegen COVID-19
Mentale gezondheid tijdens de pandemie

Heb jij affiniteit en ervaring met gedragswetenschappen (zoals bijvoorbeeld sociale psychologie en/of gedragseconomie), en heb jij een ijzersterk idee voor een (of meer) van bovenstaande thema’s? Dan zoeken wij jou! Een mooie bonus: de drie beste ideeën per thema – uitgeroepen door een vakjury – winnen een vrij te besteden geldbedrag. Dit bedrag bedraagt ¤15.000 voor de eerste prijs, ¤10.000 euro voor de tweede prijs en ¤5.000 voor de derde prijs!

Ze hebben hulptroepen nodig omdat de propaganda niet aanslaat. Misschien dat er hier nog een paar gastjes zijn met ideetjes ;(
pi_196597411
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

klopt... ik leef in de realiteit
:D
pi_196597453
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef devlinmr het volgende:
kan de arrestant vanaf de achterbank lekker de politieagent voorin wurgen oid.
Dat kan niet, zit een scherm tussen.
pi_196597483
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Covid Behavioural Challenge

De coronapandemie krijgen we alleen samen onder controle. Daarom slaan Behavioural Insights Netwerk Nederland (BIN NL) en Behavior Change Group de handen ineen met de Covid Behavioural Challenge. Het doel? Sterk onderbouwde, kansrijke en innovatieve ideeën verzamelen om drie belangrijke thema’s in de Nederlandse samenleving te stimuleren:

Thuisblijven en testen bij klachten
Vaccineren tegen COVID-19
Mentale gezondheid tijdens de pandemie

Heb jij affiniteit en ervaring met gedragswetenschappen (zoals bijvoorbeeld sociale psychologie en/of gedragseconomie), en heb jij een ijzersterk idee voor een (of meer) van bovenstaande thema’s? Dan zoeken wij jou! Een mooie bonus: de drie beste ideeën per thema – uitgeroepen door een vakjury – winnen een vrij te besteden geldbedrag. Dit bedrag bedraagt ¤15.000 voor de eerste prijs, ¤10.000 euro voor de tweede prijs en ¤5.000 voor de derde prijs!

Ze hebben hulptroepen nodig omdat de propaganda niet aanslaat. Misschien dat er hier nog een paar gastjes zijn met ideetjes ;(
Als je nou een lulverhaaltje doet met een paar van die termen waar ze op geilen zoals:

Intrinsieke motivatie
Extrensieke motivatie
Mitigerende effect van extrensieke motivatie prikkels op intrinsieke motivatieprikkels.

Hamert op wie je blij kan maken met je goede gedrag, zodat de intrinsieke beloning lekker hoog wordt bij het volk.

Verder denk ik dat je met het boek lezen van Kahneman - behavioral economics - verder komt dan gemiddeld figuur dat een opleiding psychologie heeft gebolwerkt maar misschien onderschat ik die studie.. Of studies an sich in that matter.
pi_196597500
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad. :D Iets als golden retriever is meer op zijn plaats.
pi_196597540
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je nou een lulverhaaltje doet met een paar van die termen waar ze op geilen zoals:

Intrinsieke motivatie
Extrensieke motivatie
Mitigerende effect van extrensieke motivatie prikkels op intrinsieke motivatieprikkels.

Hamert op wie je blij kan maken met je goede gedrag, zodat de intrinsieke beloning lekker hoog wordt bij het volk.

Verder denk ik dat je met het boek lezen van Kahneman - behavioral economics - verder komt dan gemiddeld figuur dat een opleiding psychologie heeft gebolwerkt maar misschien onderschat ik die studie.. Of studies an sich in that matter.
Bij de opleiding psychologie zijn de papers van Kahneman standaard. Je onderschat het ja.
pi_196597652
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat kan niet, zit een scherm tussen.
raam inslaan, interieur vernielen whatever
  maandag 7 december 2020 @ 13:02:22 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196597655
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad. :D Iets als golden retriever is meer op zijn plaats.
I know...

Mijn wijkagente.. wil ik wel iets op zijn hondjes mee doen!! :+ :@ *;
pi_196597720
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

I know...

Mijn wijkagente.. wil ik wel iets op zijn hondjes mee doen!! :+ :@ *;
Het is wel weer lekker met 2 maten meten - aan de ene kant is de politie altijd te zachtzinnig, maar als het indruk moet maken zijn het opeens pitbulls. Ik ben wel blij dat in Nederland de politie niet van die agressievelingen zijn.
  maandag 7 december 2020 @ 14:05:54 #30
189978 controlaltdelete
pi_196598649

Pierre over de pcr ^O^
pi_196598994
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:

Pierre over de pcr ^O^
Weer zo'n mafketel die verteld wat iedereen al weet en wat door niemand ontkent wordt.
Daarom

Positieve test + symptomen of nauw contact met een ander positief getest persoon = quarantaine.

Als je geen symptomen of contact hebt gehad ga je niet testen.

Als iedereen zich daar aan houdt betekend dat dus gewoon dat de uitslag en de cijfers betrouwbaar zijn.

Om het even simpel te maken.

Positieve test + niet ongesteld (=symptoom) en sex gehad= zwanger

Als je geen sex hebt gehad en/of gewoon ongesteld wordt ga je je ook niet testen.

Edit: binnen de bekende foutmarges die elke test met zich meebrengt

[ Bericht 4% gewijzigd door devlinmr op 07-12-2020 14:45:42 ]
pi_196599984
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Je moet maar zien wat er gebeurt als je spontaan een agent begint te aaien.
pi_196600031
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik buitenlandse gasten heb probeer ik ze altijd wijs te maken dat het traditie is in Nederland om bij een politieagent zijn pet en pistool af te pakken...

Is nog niemand ingetrapt helaas
pi_196600498
quote:
Klinkt wel heeeel vreemd.
pi_196600502
quote:
Oke, Elke ontkent gewoon het hele bestaan van het virus. Hoe geloofwaardig vind je dit zelf?
  maandag 7 december 2020 @ 16:04:06 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196600888
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oke, Elke ontkent gewoon het hele bestaan van het virus. Hoe geloofwaardig vind je dit zelf?
ehm... is ze wel arts?
https://www.warriorofhealing.com/blog/elkedeklerk
pi_196600930
quote:
Omdat ze met Lange Frans babbelt? Interessant
pi_196601016
quote:
Tuurlijk, alleen zij kon het lezen :')
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 7 december 2020 @ 16:12:25 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601024
“Ik vind het ernstig dat de hele wereld in rep en roer staat voor een niet aangetoond virus, waar een test voor is die niet deugt en waar vaccins voor gemaakt worden die niet kunnen deugen. Dit is echt kwakzalverij van de bovenste plank.”

Gelachen om de ongekende ironie.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:18:13 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601102
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
“Ik vind het ernstig dat de hele wereld in rep en roer staat voor een niet aangetoond virus, waar een test voor is die niet deugt en waar vaccins voor gemaakt worden die niet kunnen deugen. Dit is echt kwakzalverij van de bovenste plank.”

Gelachen om de ongekende ironie.
En overheden die elkaar normaal het bloed wel kunnen drinken, gaan er allemaal gezamenlijk in mee..
Lijkt beetje FE gebeuren zo he.
  maandag 7 december 2020 @ 16:21:24 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601155
Zelfs de anti-cabal opperstrijder Trump heeft vol ingezet op vaccins. Sterker nog: hij was zelfs boos op Big Pharma dat ze de boel bewust niet op tijd klaar hadden, enkel om zijn herverkiezing te dwarsbomen.

Ik bedoel maar.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:35:47 #43
189978 controlaltdelete
pi_196601398
Interessante vragen en uitslagen oa 91% wil geen covid vaccinatie.

WORLD VACCINE POLLS
pi_196601444
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

WORLD VACCINE POLLS
Dit zal wel een echte afspiegeling van de maatschappij zijn ja.
pi_196601459
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

WORLD VACCINE POLLS
In dat geval ben ik trots dat ik bij de overige 9% hoor. _O_
  maandag 7 december 2020 @ 16:42:37 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601522
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfs de anti-cabal opperstrijder Trump heeft vol ingezet op vaccins. Sterker nog: hij was zelfs boos op Big Pharma dat ze de boel bewust niet op tijd klaar hadden, enkel om zijn herverkiezing te dwarsbomen.

Ik bedoel maar.
Was hij niet de zelfde gast die de financiële stekker uit de WHO trok omdathij vond dat de VS niet genoeg was gewaarschuwd?
Nadat hij eerst maanden had geblaat... ah wacht lees zelf maar.
https://www.vox.com/2020/(...)coronavirus-response

de verwachte death Toll voor covid werd geschat op 100.000 de VS zou de VS niet zijn als ze dit niet, ver drievoudigen, oh en dan ben ik nog positief, aangezien er al meer dan 260.000 slachtoffers daar te betreuren zijn.

Obama werd veroordeeld dat hij oorlogen start en men wil dat hij hiervoor het gevang in gaat.
Maar wat als je een snijworst voor een president hebt die een death Toll teller van een kwart miljoen eigen landgenoten heeft?
  maandag 7 december 2020 @ 16:44:48 #47
189978 controlaltdelete
pi_196601565
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit zal wel een echte afspiegeling van de maatschappij zijn ja.
Jup waarom niet? Ga jij maar fijn vooraan staan samen met je sidekick de mouwtjes opgestroopt. Ik gun het je van harte.
pi_196601624
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup waarom niet? Ga jij maar fijn vooraan staan samen met je sidekick de mouwtjes opgestroopt. Ik gun het je van harte.
Oh wacht, je denkt dat echt. :D

Omdat de wappies elkaar allemaal opzoeken en dit soort sites spammen naar elkaar. 90% van de bevolking interesseert het geen reet wat er voor complottheorieën zijn. Die komen dus niet op dit soort kutsites.
  maandag 7 december 2020 @ 16:49:20 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601651
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup waarom niet?
Kan je zelf een argument verzinnen waarom niet?
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:51:12 #50
189978 controlaltdelete
pi_196601688
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Omdat de wappies elkaar allemaal opzoeken en dit soort sites spammen naar elkaar. 90% van de bevolking interesseert het geen reet wat er voor complottheorieën zijn. Die komen dus niet op dit soort kutsites.
Normie heeft gesproken probeert zich eruit te lullen met een zwak argument. Gros van de mensen zit niet op de rotzooi te wachten dit blijkt maar weer.
pi_196601717
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Normie heeft gesproken probeert zich eruit te lullen met een zwak argument. Gros van de mensen zit niet op de rotzooi te wachten dit blijkt maar weer.
_O_ Onze statisticus heeft gesproken _O_
  maandag 7 december 2020 @ 16:52:47 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601726
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Was hij niet de zelfde gast die de financiële stekker uit de WHO trok omdathij vond dat de VS niet genoeg was gewaarschuwd?
Nadat hij eerst maanden had geblaat... ah wacht lees zelf maar.
https://www.vox.com/2020/(...)coronavirus-response

de verwachte death Toll voor covid werd geschat op 100.000 de VS zou de VS niet zijn als ze dit niet, ver drievoudigen, oh en dan ben ik nog positief, aangezien er al meer dan 260.000 slachtoffers daar te betreuren zijn.

Obama werd veroordeeld dat hij oorlogen start en men wil dat hij hiervoor het gevang in gaat.
Maar wat als je een snijworst voor een president hebt die een death Toll teller van een kwart miljoen eigen landgenoten heeft?
Nu heeft Trump nooit veel interesse getoond in het beheersen van de verspreiding, maar de laatste weken hebben we de beste man er helemaal niet meer over gehoord. Zijn z'n woorden toch uitgekomen: na de verkiezingen hoor je niks meer over corona!

Hij gaat liever golfen of zo :? . Ach, misschien maar beter ook.. zijn bemoeienis met zaken zorgt doorgaans alleen maar voor meer ellende.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:53:09 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601735
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit, zelfde als een review schrijven voor een restaurant.
De positieve klanten hoor je niet, alleen die ene die negatief is.
  maandag 7 december 2020 @ 16:54:20 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601757
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 16:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nu heeft Trump nooit veel interesse getoond in het beheersen van de verspreiding, maar de laatste weken hebben we de beste man er helemaal niet meer over gehoord. Zijn z'n woorden toch uitgekomen: na de verkiezingen hoor je niks meer over corona!

Hij gaat liever golfen of zo :? . Ach, misschien maar beter ook.. zijn bemoeienis met zaken zorgt doorgaans alleen maar voor meer ellende.
Nja het probleem is dat hij het een en ander over moet dragen aan Biden, en dat gebeurd dus niet, ondertussen is het volk het dupe!
pi_196601786
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat bepaalde users hier komen doen, anders dan al wat hier wordt gepost, af te kraken.

En dat moderators (ik noem een Lenny) daar ook nog aan mee doen. Tuurlijk mogen die ook een mening hebben, graag zelfs. Maar ze hebben ook een voorbeeldfunctie ..

Wat dat betreft hebben we aan o.a. @F.Sinatra een goede moderator op dit subforum, die dat wel lijkt te snappen.
  maandag 7 december 2020 @ 16:57:33 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601808
quote:

[..]

Prima argument. Je denkt toch niet echt dat zo'n poll een goede afspiegeling is van hoe de wereldbevolking denkt over vaccinaties? Vraag jezelf eens af wie er nou vooral op die website terechtkomt, en wie niet.
Huilen dan.
pi_196601862
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat bepaalde users hier komen doen, anders dan al wat hier wordt gepost, af te kraken.

En dat moderators (ik noem een Lenny) daar ook nog aan mee doen. Tuurlijk mogen die ook een mening hebben, graag zelfs. Maar ze hebben ook een voorbeeldfunctie ..

Wat dat betreft hebben we aan o.a. @:F.Sinatra een goede moderator op dit subforum, die dat wel lijkt te snappen.
Wat kom jij hier doen dan?
  maandag 7 december 2020 @ 17:04:13 #58
189978 controlaltdelete
pi_196601898
quote:

Zodat ze met goed fatsoen het mondvod kunnen dragen zonder na te denken zich laten vaccineren en met het vingertje kunnen wijzen naar mensen die daar een andere mening over hebben. Elk nadeel heeft zijn voordeel moet je maar denken, die groep wordt steeds kleiner.
  maandag 7 december 2020 @ 17:09:29 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601999
quote:

Wat dat betreft hebben we aan o.a. @:F.Sinatra een goede moderator op dit subforum, die dat wel lijkt te snappen.
Oki, laat ik jou de volgende vragen dan stellen.

Zit Obama in de Nor?
Waarom is Gates de grootste boeman in modern history?
Ga je dood als je mondkapje draagt?
Ga je dood door vaccinatie?

Nja als je al deze vragen kan beantwoord met volmondig JA

Dan kan je wel vanuit gaan dat mensen hierbij hun vraagtekens hebben, en dus met tegenargumenten komen.

Als je deze vragen kan beantwoorden met volmondig NEE
Dan moet je echt even gaan afvragen, waarom je niet dezelfde vragen stelt of met tegen argumenten komt.

En de meesten vinden veel topics interessant.
In begin werd in dit topic min of meer verkondigd WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!einz!
  maandag 7 december 2020 @ 17:12:20 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196602055
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zodat ze met goed fatsoen het mondvod kunnen dragen zonder na te denken zich laten vaccineren en met het vingertje kunnen wijzen naar mensen die daar een andere mening over hebben. Elk nadeel heeft zijn voordeel moet je maar denken, die groep wordt steeds kleiner.
Die meningen zijn interessant (één van de redenen waarom ik hier kom), maar helaas ontbreekt het vaak aan de wil (of het vermogen?) om die mening te onderbouwen. Dat is, denk ik, het grootste probleem.
Huilen dan.
pi_196602416
quote:

Laten we vooral iedereen in z'n waarde laten. Ieders mening mag hier gedeeld worden mits het binnen de lijntjes van FOK! past natuurlijk.
  maandag 7 december 2020 @ 17:33:01 #62
189978 controlaltdelete
pi_196602560
Riskante vaccinatie-experimenten – Dr. Wodarg en Dr. Yeadon EU-petitie

Wij vragen alle Europese burgers dit verzoekschrift mede te ondertekenen.
Klik hier om een al voorbereide* E-Mail te openen naar EMA
(*ontvanger EMA, CC naar Wodarg en onderwerp al ingevuld)
en klik hier voor de text voor de inhoud
(copiëren, plakken als inhoud in je email en je eigen naam invullen)
01/12/2020
Samen met het voormalige hoofd onderzoek van Pfizer, Dr. Michael Yeadon, heb ik op 1 december 2020 bij het EMA, het Europees Geneesmiddelenbureau dat verantwoordelijk is voor de goedkeuring van geneesmiddelen in de hele EU, een aanvraag ingediend voor de onmiddellijke opschorting van alle SARS CoV-2-vaccinstudies, met name de BioNtech/Pfizer-studie over BNT162b (EudraCT-nummer 2020-002641-42).

Originele bron op Wodarg.com: Deutsch – English

Petitie
We dringen erop aan, dat deze studies slechts dan worden hervat – ter bescherming van het leven en de gezondheid van de vrijwilligers – als er een opzet voor een studie beschikbaar komt, die geschikt is om de aanzienlijke veiligheidsproblemen aan te pakken, die door een toenemend aantal gerenommeerde wetenschappers tegen het vaccin en de opzet van de studie worden opgeworpen.

Als indieners van het verzoekschrift (petitie?) eisen wij enerzijds, dat er vanwege het bekende gebrek aan nauwkeurigheid van de PCR-test een zogenaamde Sanger sequencing wordt gebruikt voor een serieus onderzoek. Dit is de enige manier om betrouwbare uitspraken te doen over de effectiviteit van een vaccin tegen Covid-19. Op basis van de vele verschillende PCR-tests van zeer uiteenlopende kwaliteit kan noch het risico op ziekte, noch een mogelijk vaccinatievoordeel met de nodige zekerheid worden vastgesteld. Alleen al daarom zijn dergelijke tests van vaccins op mensen op zich onethisch.

Bovendien moeten we op voorhand uitsluiten dat risico’s die al bekend zijn uit eerdere studies, en die deels voortkomen uit de aard van de coronavirussen, een gevaarlijk effect kunnen hebben. Onze bezorgdheid heeft met name betrekking op de volgende punten:

De vorming van zogenaamde “niet-neutraliserende antilichamen” kan leiden tot een overdreven immuunreactie, vooral wanneer testpersonen na vaccinatie blootgesteld raken aan het echte, “wilde” virus. Deze zogenaamde antilichaam-afhankelijke versterking (antibody-dependent amplification – ADE) is al lang bekend uit experimenten met bijvoorbeeld coronavaccins bij katten. In de loop van deze experimenten stierven alle katten die de vaccinatie aanvankelijk goed verdroegen na besmetting met echte coronavirussen. Deze overreactie wordt verder aangemoedigd door versterkings-middelen.

Van de vaccinaties wordt verwacht dat ze antilichamen tegen de spike eiwitten? (spike proteins) van SARS-CoV-2 produceren. Spike proteïnen bevatten echter ook syncytine-homologe proteïnen, die essentieel zijn voor de vorming van de placenta bij zoogdieren zoals de mens. Het is essentieel om uit te sluiten, dat een vaccin tegen SARS-CoV-2 een immuunrespons tegen syncytine-1 kan uitlokken, anders zou het tot onvruchtbaarheid van onbepaalde duur kunnen leiden bij gevaccineerde vrouwen.

De mRNA-vaccins van BioNTech/Pfizer bevatten polyethyleenglycol (PEG). 70% van de mensen ontwikkelt antilichamen tegen deze stof – wat betekent dat veel mensen allergische, mogelijk fatale reacties op het vaccin kunnen ontwikkelen.
De veel te korte duur van de studie laat geen realistische inschatting toe van de lange termijn effecten. Net als bij de narcolepsiegevallen na de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep, zouden lange termijn effecten pas worden waargenomen als het al te laat is voor miljoenen gevaccineerde mensen, in het geval er een noodvaccinatie wordt gepland. De regeringen zijn van plan miljoenen gezonde mensen aan onaanvaardbare risico’s bloot te stellen en hen te dwingen zich te laten vaccineren door middel van discriminerende beperkingen voor niet-gevaccineerde mensen.

Ondanks al het voorgaande heeft BioNTech/Pfizer blijkbaar op 1 december 2020 een aanvraag voor noodgoedkeuring ingediend. Wetenschappelijke verantwoordelijkheid dwingt ons om deze actie te ondernemen.

Begrijpelijk dat de animo voor de shot steeds minder wordt.
pi_196602575
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
Die meningen zijn interessant (één van de redenen waarom ik hier kom), maar helaas ontbreekt het vaak aan de wil (of het vermogen?) om die mening te onderbouwen. Dat is, denk ik, het grootste probleem.
Vaak komt het er ook gewoon op neer dat de ander, op basis van wat hij/zij waarschijnlijk acht, een heel ander perceptie heeft van de werkelijkheid.

Het spreekt boekdelen dat die mondkapjes door users van het "kamp corona is super erg" de mening van het OMT op dat punt naast zich neer leggen.

Vraag je je toch ook af hoe vast zij wel niet zitten in hun eigen narratief.
pi_196602591
quote:

Is toch leuk om onderling denkbeelden en meningen uit te wisselen? Helemaal als ze tegenstrijdig zijn. Ik leer er iig wel van.
  maandag 7 december 2020 @ 17:52:46 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196603056
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vaak komt het er ook gewoon op neer dat de ander, op basis van wat hij/zij waarschijnlijk acht, een heel ander perceptie heeft van de werkelijkheid.
Maar dat betekent niet dat je geen gesprek meer met elkaar kan voeren.
quote:
Het spreekt boekdelen dat die mondkapjes door users van het "kamp corona is super erg" de mening van het OMT op dat punt naast zich neer leggen.

Vraag je je toch ook af hoe vast zij wel niet zitten in hun eigen narratief.
Die mondkapjes zijn wel voor jou wel een dingetje hè. Voor mij niet :6 .
Huilen dan.
pi_196603352
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
Die mondkapjes zijn wel voor jou wel een dingetje hè. Voor mij niet .

Smerig mondkapje voor mijn bakkes, lijkt me niet gezond he :7
  maandag 7 december 2020 @ 18:26:27 #67
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196603878
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Smerig mondkapje voor mijn bakkes, lijkt me niet gezond he :7
Je moet ze ook vervangen voordat de schimmel erop staat.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 7 december 2020 @ 18:27:00 #68
pi_196603888
Vaak genoeg je tanden poetsen is ook een tip, zeker als je mouthbreather bent.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196603892
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 17:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is toch leuk om onderling denkbeelden en meningen uit te wisselen? Helemaal als ze tegenstrijdig zijn. Ik leer er iig wel van.
Zeker. Maar de manier waarop sommige users dat menen te moeten doen, is zo energieslurpend voor mij. Waardoor ik er voor kies om niet meer op iedere reactie in te gaan.

Daarom dat ik ook wat minder reageer hier. Ik wil best in gaan op vragen etc. Om een inkijkje in mijn beredenatie en denkwijze te geven. Maar alleen als ik het gevoel heb dat mensen daar oprecht in geinteresseerd zijn. Bij sommigen krijg ik het gevoel dat ze alleen maar willen dat ik 'hap' zodat ze mijn reactie daarna met de grond gelijk kunnen maken.
pi_196603896
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 18:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je moet ze ook vervangen voordat de schimmel erop staat.
Kost weer 25 cent. :')
  maandag 7 december 2020 @ 18:27:53 #71
pi_196603902
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kost weer 25 cent. :')
Ik steel ze van mijn werk :@
pi_196603905
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vaak genoeg je tanden poetsen is ook een tip, zeker als je mouthbreather bent.
Nah :7
pi_196603914
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik steel ze van mijn werk :@
Boefje!

Je bent lid van hetzelfde gilde als Isdatzo
pi_196603939
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zeker. Maar de manier waarop sommige users dat menen te moeten doen, is zo energieslurpend voor mij. Waardoor ik er voor kies om niet meer op iedere reactie in te gaan.

Daarom dat ik ook wat minder reageer hier. Ik wil best in gaan op vragen etc. Om een inkijkje in mijn beredenatie en denkwijze te geven. Maar alleen als ik het gevoel heb dat mensen daar oprecht in geinteresseerd zijn. Bij sommigen krijg ik het gevoel dat ze alleen maar willen dat ik 'hap' zodat ze mijn reactie daarna met de grond gelijk kunnen maken.
Dat noemt men deugen.

Politiek incorrecte mening etc etc. Maar soms is de botte bijl gewoon beter dan niks.
pi_196604347
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk geldt dat ik hier ben beland uit nieuwsgierigheid naar de denkwijze van lange Frans, Flavio etc, waarom denkt men dat het een groot complot is, hebben ze een punt etc.
Maar telkens als ik een filmpje van ze kijk zie ik alleen maar tegenstrijdigheden, ongefundeerde aannames, en verdraaiing van de werkelijkheid.

Daarom ben ik zeer zeker geïnteresseerd in jullie gedachtegoed, maar kun je ook zeker kritische vragen krijgen van mij
pi_196604424
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat noemt men deugen.
Nee, niet echt.
quote:
Politiek incorrecte mening etc etc. Maar soms is de botte bijl gewoon beter dan niks.
Ik heb nog geen enkele mening gelezen die politiek incorrect is. Ik heb zelfs nog nooit een incorrecte mening gelezen.
pi_196606455
Zo meteen op NPO2 Oproerkraaiers
pi_196607099
Gehele artikel onderaan. Hier een deel van het artikel gericht aan Mark Rutte:

Maar Mark, weet je wie IK asociaal vind? Jou. En ik zal je uitleggen waarom.

In 2011 ben je namelijk door het RIVM gewaarschuwd middels de Nationale Risico Beoordeling ➡. Zij wezen niet alleen op het reële risico van een pandemie, maar ook wezen zij op de beperkte behandelcapaciteit. Goed. Je was net een jaartje president en pas net begonnen met het uitkleden van de zorg. Waarschijnlijk pasten deze waarschuwingen niet binnen jouw beleid.

Inmiddels zal hij je grote vriend zijn: Jaap van Dissel. Hij kwam in 2013 als directeur bij het RIVM, weet je nog? Waarschijnlijk schrok hij zich een hoedje van wat je inmiddels met de zorg had uitgevreten, want in 2016 waarschuwde hij je opnieuw. Deze keer middels het Nationaal Veiligheidsprofiel 2016 ➡. Op pagina 188 zette hij in een mooi diagram uiteen dat het grootste reële risico voor de samenleving een pandemie is. Het stond er echt: het risico was “waarschijnlijk” en had “zeer ernstige gevolgen”.

Wat je als leider des vaderlands dan wil doen, is dat je voor het volk de gevolgen beperkt en het risico verkleint. Jaap heeft daarom zelfs zijn vinger op de zere plek gelegd voor je: Op pagina 72 stond letterlijk:

Bekende aandachtspunten in de respons zijn de beschikbaarheid van specialistische zorg (met name IC zorg en beademingsapparaten) en de mogelijkheden voor aparte verpleging (quarantaine) die nodig zal zijn.

Wat heb je allemaal met die bekende aandachtspunten van Jaap gedaan Mark? In 2017 is er volgens het FD ➡ onder jouw bewind alleen maar bezuinigd in de zorg, terwijl je aantoonbaar op de hoogte was van de voorspelling dat een pandemie zo’n 14.000 sterfgevallen én een enorme economische schade op zou leveren.

De huidige rampspoed is jou dus al negen jaar (ruim 3.200 dagen) bekend! Maar dat niet alleen, er is jou meerdere malen door je vriend Jaap verteld hoe je je kunt wapenen tegen een pandemie. Maar je deed er niets mee, integendeel! Hoe noemen ze dat in ambtenarenjargon? “Grove, verwijtbare nalatigheid” geloof ik.

https://www.vrijspreker.n(...)-wie-is-er-asociaal/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 7 december 2020 @ 20:49:12 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196607126
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 18:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk geldt dat ik hier ben beland uit nieuwsgierigheid naar de denkwijze van lange Frans, Flavio etc, waarom denkt men dat het een groot complot is, hebben ze een punt etc.
Maar telkens als ik een filmpje van ze kijk zie ik alleen maar tegenstrijdigheden, ongefundeerde aannames, en verdraaiing van de werkelijkheid.

Daarom ben ik zeer zeker geïnteresseerd in jullie gedachtegoed, maar kun je ook zeker kritische vragen krijgen van mij
Aapjes kijken :') boring , geen wonder dat mensen daar geen energie in willen steken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196607170
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Aapjes kijken :') boring , geen wonder dat mensen daar geen energie in willen steken .
Nee, zeker niet
pi_196607240
Oregon doctor calls Covid ‘common cold’ and reveals none of his staff wear face masks in clinic

https://www.independent.c(...)tm_source=reddit.com
pi_196607279
pi_196607301
Nog een vooraanstaande wetenschapper over de veiligheid van de nieuwe Corona vaccins:

pi_196607361
A global team of experts has found 10 FATAL FLAWS in the main test for Covid and is demanding it’s urgently axed. As they should

A peer review of the paper on which most Covid testing is based has comprehensively debunked the science behind it, finding major flaws. They conclude it’s utterly unsuitable as a means for diagnosis – and the fall-out is immense.
Last week, I reported on a landmark ruling from Portugal, where a court had ruled against a governmental health authority that had illegally confined four people to a hotel this summer. They had done so because one of the people had tested positive for Covid in a polymerase chain reaction (PCR) test – but the court had found the test fundamentally flawed and basically inadmissible.

Now the PCR testing supremacy under which we all now live has received another crushing blow. A peer review from a group of 22 international experts has found 10 “major flaws” in the main protocol for such tests. The report systematically dismantles the original study, called the Corman-Drosten paper, which described a protocol for applying the PCR technique to detecting Covid.

The Corman-Drosten paper was published on January, 23, 2020, just a day after being submitted, which would make any peer review process that took place possibly the shortest in history. What is important about it is that the protocol it describes is used in around 70 percent of Covid kits worldwide. It’s cheap, fast – and absolutely useless.

Artikel gaat verder:

https://www.rt.com/op-ed/508383-fatal-flaws-covid-test/
pi_196607383
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oregon doctor calls Covid ‘common cold’ and reveals none of his staff wear face masks in clinic

https://www.independent.c(...)tm_source=reddit.com
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196607385
Only FOUR hospitals in the whole of England are busier now than last winter

https://www.dailymail.co.(...)nter-data-shows.html
pi_196608526
Even de aluhoedje methode een link dumpen...

twitter
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_196608669
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
Even de aluhoedje methode een link dumpen...

[ twitter ]
Volgens mij zijn er verschillende soorten vaccins en deze man beschrijft 1 type vaccin.

En iemand die kritisch of voorzichtig wil zijn met snel ontwikkelde vaccins is een alu-hoedje?
pi_196608706
In the US, infant vaccinations were reduced by 30% because of covid lockdown and sudden infant death syndrome (SIDS) has also fallen by 30%

https://www.investmentwat(...)s-also-fallen-by-30/

Lessons from the Lockdown—Why Are So Many Fewer Children Dying?

https://childrenshealthde(...)ewer-children-dying/
pi_196608859
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Only FOUR hospitals in the whole of England are busier now than last winter

https://www.dailymail.co.(...)nter-data-shows.html
Kword er wel moe van dat de echte cijfers hier ook 0.0 in perspectief worden gezet.

Paar jaar terug al gezeik met overbelaste IC's. De cijfers worden allemaal toch matig gedeeld. Je begint W Engel opeens te begrijpen want de informatie moet er wel gewoon zijn.
  maandag 7 december 2020 @ 22:08:03 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196608916
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 21:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
In the US, infant vaccinations were reduced by 30% because of covid lockdown and sudden infant death syndrome (SIDS) has also fallen by 30%
Al lang en breed debunked: https://healthfeedback.or(...)fant-death-syndrome/
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 23:08:00 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196609917
quote:

[..]

Waar blijkt dat uit? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196610085
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kword er wel moe van dat de echte cijfers hier ook 0.0 in perspectief worden gezet.

Paar jaar terug al gezeik met overbelaste IC's. De cijfers worden allemaal toch matig gedeeld. Je begint W Engel opeens te begrijpen want de informatie moet er wel gewoon zijn.
Ik meen of in Nieuws of in Corona subgedeelte dat een user daar laatst alle nieuwsberichten van de afgelopen jaren heeft geplaatst en opgesomd over onze zorgcapaciteit. Om e.e.a. in perspectief te kunnen plaatsen.
pi_196612165
quote:
Chronisch zieken vaak geweigerd vanwege mondkapjesplicht: ‘Als crimineel behandeld’

Mensen met een beperking of chronische ziekte worden vaak geweigerd in winkels als ze om medische redenen geen mondkapje dragen maar een spatscherm. De belangenorganisatie Ieder(in) kreeg al honderden meldingen. ,,De verhalen zijn schrijnend en hartverscheurend. Dit is zorgelijk.’'

Op de website Rijksoverheid.nl staat dat voor mensen met een beperking of chronische ziekte uitzonderingsregels gelden op de mondkapjesplicht die sinds 1 december in openbare binnenruimtes van kracht is.

Als zij om medische redenen geen mondkapje kunnen dragen, mogen ze ook een spatscherm (faceshield) dragen. Ook kunnen ze een pasje downloaden waarop ze kunnen toelichten waarom ze geen mondkapje dragen. Het pasje is al ruim 100.000 keer gedownload.

Desondanks blijkt uit het meldpunt van Ieder(in) dat veel mensen met een beperking of chronische ziekte de toegang tot winkels en banken wordt geweigerd als ze een spatscherm dragen of een pasje tonen.

Gedwongen
,,Soms laten ze zelfs hun medicatie zien of een verklaring van een arts of ziekenhuis’’, zegt directeur Illya Soffer. ,,Een patiënt met een neurologische aandoening werd zelfs bij de balie van het ziekenhuis geweigerd, waardoor die niet naar de afspraak met de specialist kon. Ook worden mensen door hun werkgever gedwongen een mondkapje te dragen. Dat zorgt voor conflicten.”

Volgens Soffer gaat het onder meer om long- en hartpatiënten, maar ook mensen met psychische aandoeningen, angststoornissen of trauma’s. Mensen met astma of COPD kunnen geen mondkapje dragen, omdat ze anders te weinig zuurstof in hun bloed krijgen.

,,Mensen belden ons huilend op omdat ze al een paar keer waren flauwgevallen. Ze worden buitengesloten en als een crimineel behandeld. Andere klanten reageren boos, zeggen dat ze zich aanstellen of de schuld zijn van de coronapandemie. Veel angst en agressie wordt op hen geprojecteerd.”

Soffer snapt dat er ook mensen zijn die als statement een mondkapje weigeren te dragen en het argument van ‘medische redenen’ misbruiken. ,,Die paar mensen mogen het niet verpesten voor de grote groep chronisch zieken.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)-behandeld~aaf46f01/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196613095
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die supergrappige woordspeling? Je moet sowieso niemand aanraken, agent of anderzijds - maar over het algemeen zijn de smerissen in Nederland bepaald geen pitbulls.
pi_196613140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die supergrappige woordspeling? Je moet sowieso niemand aanraken, agent of anderzijds - maar over het algemeen zijn de smerissen in Nederland bepaald geen pitbulls.
Oh okay sorry dat wist ik niet. Nu zit ik al in de politiecel.
pi_196613411
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh okay sorry dat wist ik niet. Nu zit ik al in de politiecel.
En dan toch posten -O-
Laten we het iets serieuzer proberen ^O^
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:24:34 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_196620046
Nu Margaret Keenan, 90, door Bill Gates is geinjecteerd met nanotech onder het mom van coronavaccin kan hij haar op afstand allerlei dingen laten doen. Zo heb ik tenminste begrepen uit berichten in de niet-mainstream-media.

Ik gok dat hij haar geblinddoekt laat koorddansen tussen de torens van Tower Bridge.

Wat denken jullie dat het eerste is dat hij haar laat doen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_196623721
quote:
Rutte sluit strengere maatregelen voor de Kerst niet uit
Premier Rutte zegt dat het "echt niet goed gaat" met de besmettingscijfers. "De realiteit van vandaag is dat we op een tweesprong staan. Of we zorgen er samen voor door ons gedrag dat de cijfers omlaag gaan. Of de cijfers blijven stijgen en dan sluit ik niet uit dat we voor de Kerst bij u terug komen met strengere maatregelen." Of extra maatregelen nog voor de Kerst nodig zijn, wordt op 22 december bekend gemaakt.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-snel-weer-open.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196623843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 07:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat ik dan niet snap, dan bel je de desbetreffende afdeling op, mail het bestuur van een ziekenhuis en leg je probleem uit.

Meteen weer dat gejank in de media.

Regel een alternatieve ingang, overleg met je gemeenteraad en je huisarts enfin.. nee meteen weer gaan zitten janken dat een ander je probleem moet gaan oplossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')