abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196597540
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je nou een lulverhaaltje doet met een paar van die termen waar ze op geilen zoals:

Intrinsieke motivatie
Extrensieke motivatie
Mitigerende effect van extrensieke motivatie prikkels op intrinsieke motivatieprikkels.

Hamert op wie je blij kan maken met je goede gedrag, zodat de intrinsieke beloning lekker hoog wordt bij het volk.

Verder denk ik dat je met het boek lezen van Kahneman - behavioral economics - verder komt dan gemiddeld figuur dat een opleiding psychologie heeft gebolwerkt maar misschien onderschat ik die studie.. Of studies an sich in that matter.
Bij de opleiding psychologie zijn de papers van Kahneman standaard. Je onderschat het ja.
pi_196597652
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat kan niet, zit een scherm tussen.
raam inslaan, interieur vernielen whatever
  maandag 7 december 2020 @ 13:02:22 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196597655
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad. :D Iets als golden retriever is meer op zijn plaats.
I know...

Mijn wijkagente.. wil ik wel iets op zijn hondjes mee doen!! :+ :@ *;
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196597720
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

I know...

Mijn wijkagente.. wil ik wel iets op zijn hondjes mee doen!! :+ :@ *;
Het is wel weer lekker met 2 maten meten - aan de ene kant is de politie altijd te zachtzinnig, maar als het indruk moet maken zijn het opeens pitbulls. Ik ben wel blij dat in Nederland de politie niet van die agressievelingen zijn.
  maandag 7 december 2020 @ 14:05:54 #30
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196598649

Pierre over de pcr ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196598994
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:

Pierre over de pcr ^O^
Weer zo'n mafketel die verteld wat iedereen al weet en wat door niemand ontkent wordt.
Daarom

Positieve test + symptomen of nauw contact met een ander positief getest persoon = quarantaine.

Als je geen symptomen of contact hebt gehad ga je niet testen.

Als iedereen zich daar aan houdt betekend dat dus gewoon dat de uitslag en de cijfers betrouwbaar zijn.

Om het even simpel te maken.

Positieve test + niet ongesteld (=symptoom) en sex gehad= zwanger

Als je geen sex hebt gehad en/of gewoon ongesteld wordt ga je je ook niet testen.

Edit: binnen de bekende foutmarges die elke test met zich meebrengt

[ Bericht 4% gewijzigd door devlinmr op 07-12-2020 14:45:42 ]
pi_196599984
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad. :D Iets als golden retriever is meer op zijn plaats.
Je moet maar zien wat er gebeurt als je spontaan een agent begint te aaien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196600031
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet maar zien wat er gebeurt als je spontaan een agent begint te aaien.
Als ik buitenlandse gasten heb probeer ik ze altijd wijs te maken dat het traditie is in Nederland om bij een politieagent zijn pet en pistool af te pakken...

Is nog niemand ingetrapt helaas
pi_196600498
quote:
Klinkt wel heeeel vreemd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196600502
quote:
Oke, Elke ontkent gewoon het hele bestaan van het virus. Hoe geloofwaardig vind je dit zelf?
  maandag 7 december 2020 @ 16:04:06 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196600888
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oke, Elke ontkent gewoon het hele bestaan van het virus. Hoe geloofwaardig vind je dit zelf?
ehm... is ze wel arts?
https://www.warriorofhealing.com/blog/elkedeklerk
pi_196600930
quote:
Omdat ze met Lange Frans babbelt? Interessant
pi_196601016
quote:
Tuurlijk, alleen zij kon het lezen :')
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 7 december 2020 @ 16:12:25 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601024
“Ik vind het ernstig dat de hele wereld in rep en roer staat voor een niet aangetoond virus, waar een test voor is die niet deugt en waar vaccins voor gemaakt worden die niet kunnen deugen. Dit is echt kwakzalverij van de bovenste plank.”

Gelachen om de ongekende ironie.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:18:13 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601102
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
“Ik vind het ernstig dat de hele wereld in rep en roer staat voor een niet aangetoond virus, waar een test voor is die niet deugt en waar vaccins voor gemaakt worden die niet kunnen deugen. Dit is echt kwakzalverij van de bovenste plank.”

Gelachen om de ongekende ironie.
En overheden die elkaar normaal het bloed wel kunnen drinken, gaan er allemaal gezamenlijk in mee..
Lijkt beetje FE gebeuren zo he.
  maandag 7 december 2020 @ 16:21:24 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601155
Zelfs de anti-cabal opperstrijder Trump heeft vol ingezet op vaccins. Sterker nog: hij was zelfs boos op Big Pharma dat ze de boel bewust niet op tijd klaar hadden, enkel om zijn herverkiezing te dwarsbomen.

Ik bedoel maar.
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:35:47 #43
189978 controlaltdelete
pi_196601398
Interessante vragen en uitslagen oa 91% wil geen covid vaccinatie.

WORLD VACCINE POLLS
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196601444
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

WORLD VACCINE POLLS
Dit zal wel een echte afspiegeling van de maatschappij zijn ja.
pi_196601459
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

WORLD VACCINE POLLS
In dat geval ben ik trots dat ik bij de overige 9% hoor. _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 december 2020 @ 16:42:37 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196601522
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfs de anti-cabal opperstrijder Trump heeft vol ingezet op vaccins. Sterker nog: hij was zelfs boos op Big Pharma dat ze de boel bewust niet op tijd klaar hadden, enkel om zijn herverkiezing te dwarsbomen.

Ik bedoel maar.
Was hij niet de zelfde gast die de financiële stekker uit de WHO trok omdathij vond dat de VS niet genoeg was gewaarschuwd?
Nadat hij eerst maanden had geblaat... ah wacht lees zelf maar.
https://www.vox.com/2020/(...)coronavirus-response

de verwachte death Toll voor covid werd geschat op 100.000 de VS zou de VS niet zijn als ze dit niet, ver drievoudigen, oh en dan ben ik nog positief, aangezien er al meer dan 260.000 slachtoffers daar te betreuren zijn.

Obama werd veroordeeld dat hij oorlogen start en men wil dat hij hiervoor het gevang in gaat.
Maar wat als je een snijworst voor een president hebt die een death Toll teller van een kwart miljoen eigen landgenoten heeft?
  maandag 7 december 2020 @ 16:44:48 #47
189978 controlaltdelete
pi_196601565
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit zal wel een echte afspiegeling van de maatschappij zijn ja.
Jup waarom niet? Ga jij maar fijn vooraan staan samen met je sidekick de mouwtjes opgestroopt. Ik gun het je van harte.
pi_196601624
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup waarom niet? Ga jij maar fijn vooraan staan samen met je sidekick de mouwtjes opgestroopt. Ik gun het je van harte.
Oh wacht, je denkt dat echt. :D

Omdat de wappies elkaar allemaal opzoeken en dit soort sites spammen naar elkaar. 90% van de bevolking interesseert het geen reet wat er voor complottheorieën zijn. Die komen dus niet op dit soort kutsites.
  maandag 7 december 2020 @ 16:49:20 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196601651
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup waarom niet?
Kan je zelf een argument verzinnen waarom niet?
Huilen dan.
  maandag 7 december 2020 @ 16:51:12 #50
189978 controlaltdelete
pi_196601688
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oh wacht, je denkt dat echt. :D

Omdat de wappies elkaar allemaal opzoeken en dit soort sites spammen naar elkaar. 90% van de bevolking interesseert het geen reet wat er voor complottheorieën zijn. Die komen dus niet op dit soort kutsites.
Normie heeft gesproken probeert zich eruit te lullen met een zwak argument. Gros van de mensen zit niet op de rotzooi te wachten dit blijkt maar weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')