Bij de opleiding psychologie zijn de papers van Kahneman standaard. Je onderschat het ja.quote:Op maandag 7 december 2020 12:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je nou een lulverhaaltje doet met een paar van die termen waar ze op geilen zoals:
Intrinsieke motivatie
Extrensieke motivatie
Mitigerende effect van extrensieke motivatie prikkels op intrinsieke motivatieprikkels.
Hamert op wie je blij kan maken met je goede gedrag, zodat de intrinsieke beloning lekker hoog wordt bij het volk.
Verder denk ik dat je met het boek lezen van Kahneman - behavioral economics - verder komt dan gemiddeld figuur dat een opleiding psychologie heeft gebolwerkt maar misschien onderschat ik die studie.. Of studies an sich in that matter.
raam inslaan, interieur vernielen whateverquote:Op maandag 7 december 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat kan niet, zit een scherm tussen.
I know...quote:Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad.Iets als golden retriever is meer op zijn plaats.
Het is wel weer lekker met 2 maten meten - aan de ene kant is de politie altijd te zachtzinnig, maar als het indruk moet maken zijn het opeens pitbulls. Ik ben wel blij dat in Nederland de politie niet van die agressievelingen zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
I know...
Mijn wijkagente.. wil ik wel iets op zijn hondjes mee doen!!![]()
![]()
Weer zo'n mafketel die verteld wat iedereen al weet en wat door niemand ontkent wordt.quote:
Je moet maar zien wat er gebeurt als je spontaan een agent begint te aaien.quote:Op maandag 7 december 2020 12:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad.Iets als golden retriever is meer op zijn plaats.
Als ik buitenlandse gasten heb probeer ik ze altijd wijs te maken dat het traditie is in Nederland om bij een politieagent zijn pet en pistool af te pakken...quote:Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet maar zien wat er gebeurt als je spontaan een agent begint te aaien.
Klinkt wel heeeel vreemd.quote:Op maandag 7 december 2020 15:36 schreef Twinkle20 het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)in-als-doodsoorzaak/
Oke, Elke ontkent gewoon het hele bestaan van het virus. Hoe geloofwaardig vind je dit zelf?quote:Op maandag 7 december 2020 15:36 schreef Twinkle20 het volgende:
ehm... is ze wel arts?quote:Op maandag 7 december 2020 15:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke, Elke ontkent gewoon het hele bestaan van het virus. Hoe geloofwaardig vind je dit zelf?
Omdat ze met Lange Frans babbelt? Interessantquote:Op maandag 7 december 2020 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm... is ze wel arts?
https://www.warriorofhealing.com/blog/elkedeklerk
Tuurlijk, alleen zij kon het lezenquote:Op maandag 7 december 2020 15:36 schreef Twinkle20 het volgende:
En overheden die elkaar normaal het bloed wel kunnen drinken, gaan er allemaal gezamenlijk in mee..quote:Op maandag 7 december 2020 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
“Ik vind het ernstig dat de hele wereld in rep en roer staat voor een niet aangetoond virus, waar een test voor is die niet deugt en waar vaccins voor gemaakt worden die niet kunnen deugen. Dit is echt kwakzalverij van de bovenste plank.”
Gelachen om de ongekende ironie.
Dit zal wel een echte afspiegeling van de maatschappij zijn ja.quote:Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Interessante vragen en uitslagen oa 91% wil geen covid vaccinatie.
WORLD VACCINE POLLS
In dat geval ben ik trots dat ik bij de overige 9% hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Interessante vragen en uitslagen oa 91% wil geen covid vaccinatie.
WORLD VACCINE POLLS
Was hij niet de zelfde gast die de financiële stekker uit de WHO trok omdathij vond dat de VS niet genoeg was gewaarschuwd?quote:Op maandag 7 december 2020 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfs de anti-cabal opperstrijder Trump heeft vol ingezet op vaccins. Sterker nog: hij was zelfs boos op Big Pharma dat ze de boel bewust niet op tijd klaar hadden, enkel om zijn herverkiezing te dwarsbomen.
Ik bedoel maar.
Jup waarom niet? Ga jij maar fijn vooraan staan samen met je sidekick de mouwtjes opgestroopt. Ik gun het je van harte.quote:Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit zal wel een echte afspiegeling van de maatschappij zijn ja.
Oh wacht, je denkt dat echt.quote:Op maandag 7 december 2020 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup waarom niet? Ga jij maar fijn vooraan staan samen met je sidekick de mouwtjes opgestroopt. Ik gun het je van harte.
Normie heeft gesproken probeert zich eruit te lullen met een zwak argument. Gros van de mensen zit niet op de rotzooi te wachten dit blijkt maar weer.quote:Op maandag 7 december 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh wacht, je denkt dat echt.
Omdat de wappies elkaar allemaal opzoeken en dit soort sites spammen naar elkaar. 90% van de bevolking interesseert het geen reet wat er voor complottheorieën zijn. Die komen dus niet op dit soort kutsites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |