quote:Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Normie heeft gesproken probeert zich eruit te lullen met een zwak argument. Gros van de mensen zit niet op de rotzooi te wachten dit blijkt maar weer.
Nu heeft Trump nooit veel interesse getoond in het beheersen van de verspreiding, maar de laatste weken hebben we de beste man er helemaal niet meer over gehoord. Zijn z'n woorden toch uitgekomen: na de verkiezingen hoor je niks meer over corona!quote:Op maandag 7 december 2020 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was hij niet de zelfde gast die de financiële stekker uit de WHO trok omdathij vond dat de VS niet genoeg was gewaarschuwd?
Nadat hij eerst maanden had geblaat... ah wacht lees zelf maar.
https://www.vox.com/2020/(...)coronavirus-response
de verwachte death Toll voor covid werd geschat op 100.000 de VS zou de VS niet zijn als ze dit niet, ver drievoudigen, oh en dan ben ik nog positief, aangezien er al meer dan 260.000 slachtoffers daar te betreuren zijn.
Obama werd veroordeeld dat hij oorlogen start en men wil dat hij hiervoor het gevang in gaat.
Maar wat als je een snijworst voor een president hebt die een death Toll teller van een kwart miljoen eigen landgenoten heeft?
Dit, zelfde als een review schrijven voor een restaurant.quote:Op maandag 7 december 2020 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh wacht, je denkt dat echt.
Omdat de wappies elkaar allemaal opzoeken en dit soort sites spammen naar elkaar. 90% van de bevolking interesseert het geen reet wat er voor complottheorieën zijn. Die komen dus niet op dit soort kutsites.
Nja het probleem is dat hij het een en ander over moet dragen aan Biden, en dat gebeurd dus niet, ondertussen is het volk het dupe!quote:Op maandag 7 december 2020 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nu heeft Trump nooit veel interesse getoond in het beheersen van de verspreiding, maar de laatste weken hebben we de beste man er helemaal niet meer over gehoord. Zijn z'n woorden toch uitgekomen: na de verkiezingen hoor je niks meer over corona!
Hij gaat liever golfen of zo. Ach, misschien maar beter ook.. zijn bemoeienis met zaken zorgt doorgaans alleen maar voor meer ellende.
Prima argument. Je denkt toch niet echt dat zo'n poll een goede afspiegeling is van hoe de wereldbevolking denkt over vaccinaties? Vraag jezelf eens af wie er nou vooral op die website terechtkomt, en wie niet.quote:Op maandag 7 december 2020 16:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Normie heeft gesproken probeert zich eruit te lullen met een zwak argument. Gros van de mensen zit niet op de rotzooi te wachten dit blijkt maar weer.
Wat kom jij hier doen dan?quote:Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat bepaalde users hier komen doen, anders dan al wat hier wordt gepost, af te kraken.
En dat moderators (ik noem een Lenny) daar ook nog aan mee doen. Tuurlijk mogen die ook een mening hebben, graag zelfs. Maar ze hebben ook een voorbeeldfunctie ..
Wat dat betreft hebben we aan o.a. @:F.Sinatra een goede moderator op dit subforum, die dat wel lijkt te snappen.
Zodat ze met goed fatsoen het mondvod kunnen dragen zonder na te denken zich laten vaccineren en met het vingertje kunnen wijzen naar mensen die daar een andere mening over hebben. Elk nadeel heeft zijn voordeel moet je maar denken, die groep wordt steeds kleiner.quote:Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat bepaalde users hier komen doen, anders dan al wat hier wordt gepost, af te kraken.
Oki, laat ik jou de volgende vragen dan stellen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
En dat moderators (ik noem een Lenny) daar ook nog aan mee doen. Tuurlijk mogen die ook een mening hebben, graag zelfs. Maar ze hebben ook een voorbeeldfunctie ..
Wat dat betreft hebben we aan o.a. @:F.Sinatra een goede moderator op dit subforum, die dat wel lijkt te snappen.
Die meningen zijn interessant (één van de redenen waarom ik hier kom), maar helaas ontbreekt het vaak aan de wil (of het vermogen?) om die mening te onderbouwen. Dat is, denk ik, het grootste probleem.quote:Op maandag 7 december 2020 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zodat ze met goed fatsoen het mondvod kunnen dragen zonder na te denken zich laten vaccineren en met het vingertje kunnen wijzen naar mensen die daar een andere mening over hebben. Elk nadeel heeft zijn voordeel moet je maar denken, die groep wordt steeds kleiner.
Laten we vooral iedereen in z'n waarde laten. Ieders mening mag hier gedeeld worden mits het binnen de lijntjes van FOK! past natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Vaak komt het er ook gewoon op neer dat de ander, op basis van wat hij/zij waarschijnlijk acht, een heel ander perceptie heeft van de werkelijkheid.quote:Op maandag 7 december 2020 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
Die meningen zijn interessant (één van de redenen waarom ik hier kom), maar helaas ontbreekt het vaak aan de wil (of het vermogen?) om die mening te onderbouwen. Dat is, denk ik, het grootste probleem.
Is toch leuk om onderling denkbeelden en meningen uit te wisselen? Helemaal als ze tegenstrijdig zijn. Ik leer er iig wel van.quote:Op maandag 7 december 2020 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dat betekent niet dat je geen gesprek meer met elkaar kan voeren.quote:Op maandag 7 december 2020 17:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vaak komt het er ook gewoon op neer dat de ander, op basis van wat hij/zij waarschijnlijk acht, een heel ander perceptie heeft van de werkelijkheid.
Die mondkapjes zijn wel voor jou wel een dingetje hè. Voor mij nietquote:Het spreekt boekdelen dat die mondkapjes door users van het "kamp corona is super erg" de mening van het OMT op dat punt naast zich neer leggen.
Vraag je je toch ook af hoe vast zij wel niet zitten in hun eigen narratief.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
Die mondkapjes zijn wel voor jou wel een dingetje hè. Voor mij niet .
Je moet ze ook vervangen voordat de schimmel erop staat.quote:Op maandag 7 december 2020 18:04 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Smerig mondkapje voor mijn bakkes, lijkt me niet gezond he
Zeker. Maar de manier waarop sommige users dat menen te moeten doen, is zo energieslurpend voor mij. Waardoor ik er voor kies om niet meer op iedere reactie in te gaan.quote:Op maandag 7 december 2020 17:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is toch leuk om onderling denkbeelden en meningen uit te wisselen? Helemaal als ze tegenstrijdig zijn. Ik leer er iig wel van.
Kost weer 25 cent.quote:Op maandag 7 december 2020 18:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je moet ze ook vervangen voordat de schimmel erop staat.
Ik steel ze van mijn werkquote:
Nahquote:Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vaak genoeg je tanden poetsen is ook een tip, zeker als je mouthbreather bent.
Boefje!quote:Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik steel ze van mijn werk
Dat noemt men deugen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zeker. Maar de manier waarop sommige users dat menen te moeten doen, is zo energieslurpend voor mij. Waardoor ik er voor kies om niet meer op iedere reactie in te gaan.
Daarom dat ik ook wat minder reageer hier. Ik wil best in gaan op vragen etc. Om een inkijkje in mijn beredenatie en denkwijze te geven. Maar alleen als ik het gevoel heb dat mensen daar oprecht in geinteresseerd zijn. Bij sommigen krijg ik het gevoel dat ze alleen maar willen dat ik 'hap' zodat ze mijn reactie daarna met de grond gelijk kunnen maken.
Voor mij persoonlijk geldt dat ik hier ben beland uit nieuwsgierigheid naar de denkwijze van lange Frans, Flavio etc, waarom denkt men dat het een groot complot is, hebben ze een punt etc.quote:Op maandag 7 december 2020 18:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zeker. Maar de manier waarop sommige users dat menen te moeten doen, is zo energieslurpend voor mij. Waardoor ik er voor kies om niet meer op iedere reactie in te gaan.
Daarom dat ik ook wat minder reageer hier. Ik wil best in gaan op vragen etc. Om een inkijkje in mijn beredenatie en denkwijze te geven. Maar alleen als ik het gevoel heb dat mensen daar oprecht in geinteresseerd zijn. Bij sommigen krijg ik het gevoel dat ze alleen maar willen dat ik 'hap' zodat ze mijn reactie daarna met de grond gelijk kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |