SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Lukte niet mobiel, dus dank!!quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij had just me niet door dat ze de lapo had, dus ik heb maar een nieuw topic geopend
Ze kon mobiel geen nieuw topic openen, stuurde ze.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij had just me niet door dat ze de lapo had, dus ik heb maar een nieuw topic geopend
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm geen neil Diamond dus, dan moet ik ff kijken hoe en wat.
Goede avond.quote:
Nee, we hebben begin van de avond wel wat pakjes gegeven, maar dat was meer een last-minute iets.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Geen pakjesavond bij jullie?
Ik wou net zeggen: het klinkt anders wel als Neil Diamondquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm geen neil Diamond dus, dan moet ik ff kijken hoe en wat.
Maar wel blij met wat ieder gekregen heeft?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we hebben begin van de avond wel wat pakjes gegeven, maar dat was meer een last-minute iets.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
De Kevertjes - With A Little Help From My Friends
Mijn zoon is per definitie niet blij met cadeautjes, helaas. Ik had er ook een gedichtje bij gedaan dat hij Sinterklaas' moeilijkste klant was. Maar voor de rest was iedereen wel blij.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel blij met wat ieder gekregen heeft?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is per definitie niet blij met cadeautjes, helaas. Ik had er ook een gedichtje bij gedaan dat hij Sinterklaas' moeilijkste klant was. Maar voor de rest was iedereen wel blij.
Ja, dat gelukkig wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vond hij het gedichtje wel leuk?
Joan Baez, maar ik weet niet hoe de song heet...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Ze zei wat haar naam was, maar ik verstond het niet
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joan Baez, maar ik weet niet hoe de song heet...
Een k*tversie.quote:
The Beatles waren ook al niet The Beatles...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit? Een nagemaakte versie van Eiffel 65 met Blue
Klopt. Werd toen veel gedraaid in de High Street en zo.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Peter Koelewijn - Je Wordt Ouder Papa
Enige positieve is dan wel dat je weekend lekker lang duurt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Op dit moment is mijn leven meer een stilstaande trein.
Geef je jezelf een schop onder je kont of moet een ander dat doen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Op dit moment is mijn leven meer een stilstaande trein.
Ja, dat dan weer gek genoeg nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Enige positieve is dan wel dat je weekend lekker lang duurt.
Oh.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer gek genoeg niet![]()
Ik zocht gisteren op dat ik al vanaf half september thuis werk.
Ik heb de neiging om burgerlijk ongehoorzaam te worden en gewoon weer de deur uit te gaan. Ik ben al die maanden ook mijn woonplaats niet uit geweest.quote:
Gewoon eens doen. Kun je je nog wel aan de regeltjes houden. Maar gewoon er even uit gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om burgerlijk ongehoorzaam te worden en gewoon weer de deur uit te gaan. Ik ben al die maanden ook mijn woonplaats niet uit geweest.
Je negeert mijn vraag, maar ik meen het.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om burgerlijk ongehoorzaam te worden en gewoon weer de deur uit te gaan. Ik ben al die maanden ook mijn woonplaats niet uit geweest.
Ik bezoek mijn ouders; die wonen in een dorp hier in de regio. Samen met mijn eigen woonplaats zijn dat de enige plaatsen waar ik sinds de lockdown ben geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien, dus niet bewust genegeerd. Wil niet zeggen dat ik een antwoord heb. Ik snap wat jullie zeggen, maar het voelt voor mij anders. Maar ik raak ontzettend mismoedig van de zinloosheid van dit alles. En het gebrek aan zichtbaar resultaat. En het resultaat wat er wel is, namelijk dat het aantal opnames in ziekenhuizen daalt, ineens niet meer telt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag, maar ik meen het.
Niemand die je verplicht om binnen te blijven.
Pak de auto en ga er op uit, doen wij ook en zo lang je niet in rotterdam polonaise in de koopgoot gaat doen, zal niemand je aanspreken op burgerlijke ongehoorzaamheid...
Dat ben ik wel met je eens en daarom laveer ik tussen de regels door, waarbij ik rekening met een ander en onszelf houd. Ik werk thuis sinds maart, maar in het weekend ga ik er op uit, voor zover dat kan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien, dus niet bewust genegeerd. Wil niet zeggen dat ik een antwoord heb. Ik snap wat jullie zeggen, maar het voelt voor mij anders. Maar ik raak ontzettend mismoedig van de zinloosheid van dit alles. En het gebrek aan zichtbaar resultaat. En het resultaat wat er wel is, namelijk dat het aantal opnames in ziekenhuizen daalt, ineens niet meer telt.
Ik vind het vooral frustrerend dat onze regering niet de juiste maatregelen treft en dat daardoor alles langer duurt dan nodig. Maar helaas heb ik het nog niet tot dictator van Nederland geschoptquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien, dus niet bewust genegeerd. Wil niet zeggen dat ik een antwoord heb. Ik snap wat jullie zeggen, maar het voelt voor mij anders. Maar ik raak ontzettend mismoedig van de zinloosheid van dit alles. En het gebrek aan zichtbaar resultaat. En het resultaat wat er wel is, namelijk dat het aantal opnames in ziekenhuizen daalt, ineens niet meer telt.
En ook jij hebt de wijsheid niet in pacht en had het niet beter gedaan dan het nu gaat.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frustrerend dat onze regering niet de juiste maatregelen treft en dat daardoor alles langer duurt dan nodig. Maar helaas heb ik het nog niet tot dictator van Nederland geschopt
Relatief doen we het juist goedquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frustrerend dat onze regering niet de juiste maatregelen treft en dat daardoor alles langer duurt dan nodig. Maar helaas heb ik het nog niet tot dictator van Nederland geschopt
Ik denk dat het eigenlijk weinig uitmaakt. In feite zie je dat elk land dezelfde cyclus doormaakt, ongeacht de maatregelen. We moeten er gewoon doorheen, denk ik en niemand heeft de wijsheid in pacht.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom ook.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik had al een melding van de app gekregen maar moest eerst de sinterklaaspuzzel van dr. Denker even oplossen.
En die vind ik waar?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik had al een melding van de app gekregen maar moest eerst de sinterklaaspuzzel van dr. Denker even oplossen.
Nee, maar ik had op z'n minst de scholen vaker en langer gesloten. En toko's als de IKEA konden de poorten ook sluiten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook jij hebt de wijsheid niet in pacht en had het niet beter gedaan dan het nu gaat.
Let it go, let it go...!!
In de spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Kan wel 3 dagen later komen, begrijp ik.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn niet-Sinterklaasbestelling duurt een beetje lang.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
Waiting for a friend - Rolling Stones
Ik heb gisterochtend iets besteld, dat zou maandag bezorgd worden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan wel 3 dagen later komen, begrijp ik.
Wat is Redjepakketje?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend iets besteld, dat zou maandag bezorgd worden.
Kreeg ik een Whatsapp of bezorgen gisteravond ook goed was. En dat werd dus om 19.00 uur afgeleverd via Redjepakketje.
Een koeriersdienst.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is Redjepakketje?
PostNL heeft tot 3 dagen vertraging, meen ik.
Ik ken die dienst niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een koeriersdienst.
https://redjepakketje.nl
Madness - Grey Day
quote:
quote:Hoe laat bezorgt Red je Pakketje?
Wij bezorgen op maandag tot en met vrijdag tussen 17:00 en 22:30. Wat je vandaag bestelt, komen wij vanavond bij je bezorgen.
Ik heb nog nooit gezien dat ik die als bezorgoptie kan kiezen.quote:
Dat bepaalt de verzender inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat ik die als bezorgoptie kan kiezen.
Of kiest het bedrijf waar je besteld hebt die dienst?
Paddo leverancier?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Lijkt me wel leuk baantje aans ik me weer wat beter voel, haha.
Mijn dochter had het gisteren over ketamine. Ik dacht dat ze het over dat dieet had.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter had het gisteren over ketamine. Ik dacht dat ze het over dat dieet had.
Special K is dan wel ineens wat andersquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter had het gisteren over ketamine. Ik dacht dat ze het over dat dieet had.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Glen Medeiros - Nothing Gonna Change My Love For You
Van Ketamine gebruik val je wel af, ja...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het me uitgelegdquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Ketamine gebruik val je wel af, ja...
Precies, de enige echte worstjes etende, alcoholistische zenuwlijer.quote:
En toch beter dan JR.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, de enige echte worstjes etende, alcoholistische zenuwlijer.
Een echte vertegenwoordiger van het volk...
Wat lief. Toch wel uitgepakt al hè?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vandaag een Sinterklaascadeautje voor de egels gekocht. Echt egelvoer (gedroogde insecten).
Al gegeven. De ene egel wilde het niet, de andere wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat lief. Toch wel uitgepakt al hè?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vandaag een Sinterklaascadeautje voor de egels gekocht. Echt egelvoer (gedroogde insecten).
Meer voor die ene dan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Al gegeven. De ene egel wilde het niet, de andere wel.
Ik las de post van MadMaster, moest aan een bepaalde voetbalclub uit Amsterdam denken. Vervolgens lees ik dit bericht en moet ik weer aan een voetbalclub denken...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik denk zelden aan voetbalclubs eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las de post van MadMaster, moest aan een bepaalde voetbalclub uit Amsterdam denken. Vervolgens lees ik dit bericht en moet ik weer aan een voetbalclub denken...
Even schakelen: dit gaat over de stekelige diertjes...
Die worden ook een keer ouder, Raf. Dan moet je er zelf ook iets (of niets) van maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur mijn mandje maar in zo. Sinterklaas is niet leuk zonder neefje en nichtje.
Maar Melting is toch wel leuk?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur mijn mandje maar in zo. Sinterklaas is niet leuk zonder neefje en nichtje.
Mooie samenvatting van de handbalwedstrijd...quote:
Hoi Symph.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van de handbalwedstrijd...
Vooral die tranen. Wat een kutwedstrijd.
Met Kerst mag hij wel weer eens.quote:
Moet ik die jingle over oordoppen maar vast even doorsturen?quote:
Paar flessen accuzuur ook dan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet ik die jingle over oordoppen maar vast even doorsturen?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Tiziano Ferro - Perdonno (met iets anders erbij)
Tiramisu?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Tiziano Ferro - Perdonno (met iets anders erbij)
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet ik die jingle over oordoppen maar vast even doorsturen?
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Shirley Bassey - This Is My Life (slow version)
Slow version?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Shirley Bassey - This Is My Life (slow version)
Er is ook een meer uptempo, disco-uitvoering. Maar "slow version" staat er inderdaad niet achter.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slow version?
Gewoon de standaard uitvoering...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
Speel je dit op je orgel terwijl DDM zingt Symph?
Ik kruip vast in de kelder voor de reactie van DDM
Enquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glitterjurk, pruik en 14cm hakken er bij en galmen maar...
Ik vind het knap dat Symph vooruit kan op 14 cm. hakken!quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glitterjurk, pruik en 14cm hakken er bij en galmen maar...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Symph vooruit kan op 14 cm. hakken!
Ik heb niet gezegd dat hij er ook op bewoog...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Symph vooruit kan op 14 cm. hakken!
Dat is waar. Dat is ook godsonmogelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij er ook op bewoog...
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat is ook godsonmogelijk.
Ik heb begrepen dat dat zo'n beetje het minimum is in drag land.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je die gast rechts van het midden?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat mannen anatomisch gezien beter op hakken kunnen lopen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie je die gast rechts van het midden?
Die liep er wel op rond.
[ afbeelding ]
Maar esthetisch gezien niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat mannen anatomisch gezien beter op hakken kunnen lopen.
Ik had al met een gebroken nek naast het podium gelegenquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie je die gast rechts van het midden?
Die liep er wel op rond.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had al met een gebroken nek naast het podium gelegen
Je moet ook niet gaan stagediven met die dingen aan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had al met een gebroken nek naast het podium gelegen
Jij hebt vanavond voetbal on your mind.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat even met een schuin oog een bepaalde voetbalwedstrijd in de gaten te houden
Op dit moment eventjes wel ja. Maar Radio 49 staat aan en de muziek is fijn. Zeker als Seal wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt vanavond voetbal on your mind.
Op hakken van 14 cm?quote:
quote:
Er zijn altijd wel dingen die hip zijn, waar je van denkt WTFquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:46 schreef Melting het volgende:
Dat was toen wat..... die broek die achterstevoren aangetrokken werd, was ineens hip!
Ik ben niet zo van de mode.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel dingen die hip zijn, waar je van denkt WTF
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mode.
Wat is dat nu dan?
What has been seen, cannot be unseen.quote:
Dat kan nooit lang in de mode zijn met de temperaturen van nu.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang in de mode zijn met de temperaturen van nu.
Die te kleine petjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel dingen die hip zijn, waar je van denkt WTF
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Die te kleine petjes bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Beter dan coronaquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang in de mode zijn met de temperaturen van nu.
Nou...quote:
Is dat hip?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ze tegenwoordig hele grote hoofden hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat was zo'n 10 jaar geleden volgens mij ook wel even hip.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat hip?
Dat is toch gewoon koeltoer?
De hersenen lijken anders steeds kleiner te worden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze tegenwoordig hele grote hoofden hebben.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
De hersenen lijken anders steeds kleiner te worden.
Ik draag al zo'n 30 jaar dag in/dag uit caps, meestal fitted versies, en ik heb nog nooit een te kleine versie gekocht...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat was zo'n 10 jaar geleden volgens mij ook wel even hip.
Maar wel bij bepaalde bevolkingsgroepen vooral, ja.
Je zou me ook ernstig teleurgesteld hebben als je er aan mee had gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draag al zo'n 30 jaar dag in/dag uit caps, meestal fitted versies, en ik heb nog nooit een te kleine versie gekocht.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Intwine - Happy
Iets met te grote oorbellen...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo slecht was het muzikaal niet...
Golden Earring - Going To The Run
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Melting is naar de badkamer verhuisd...
Waarschijnlijk om te kijken welke band daar staat te spelen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Melting is naar de badkamer verhuisd...
Deze versie heeft in de mastering een tikje te veel galm meegekregen. We noemen dat ook wel een BadMasterquote:
Beetje veel...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit een beetje een galm onder.
Oh ja, ik haal De Bos en Golden Earring altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was De Bos...
[ afbeelding ]
Ik noem dat een Kensingtonnetje...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze versie heeft in de mastering een tikje te veel galm meegekregen. We noemen dat ook wel een BadMaster
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal De Bos en Golden Earring altijd door elkaar.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Nita Meyer - They don't Play Our Lovesong Anymore
Juist nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Anita Meijer - They are playing our song???
De symboliek van dit nummer is duidelijk compleet aan mij voorbijgegaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zo toch net een deelneemster aan Boer zoekt Vrouw?
Nee hoor, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Misschien vinden jullie dit een rare uitspraak, maar ik vind dat Anita Meyer een paar nummers heeft gemaakt die internationale allure hebben. Iemand als Barbara Streisand zou zich echt niet schamen voor een nummer als dit.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Joost Nuissl - Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Ik zal het morgen even aan Babs vragen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Misschien vinden jullie dit een rare uitspraak, maar ik vind dat Anita Meyer een paar nummers heeft gemaakt die internationale allure hebben. Iemand als Barbara Streisand zou zich echt niet schamen voor een nummer als dit.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even aan Babs vragen...
Dat wordt het bij mij altijd vanzelf.quote:
quote:
Dan wordt het al snel stalking...quote:
Jij doet aan planking in de polonaise?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt het bij mij altijd vanzelf.
Daar draait het meestal wel op uit.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij doet aan planking in de polonaise?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar draait het meestal wel op uit.
Ik zie het voor me...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar draait het meestal wel op uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |