Ik heb gisterochtend iets besteld, dat zou maandag bezorgd worden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan wel 3 dagen later komen, begrijp ik.
Wat is Redjepakketje?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend iets besteld, dat zou maandag bezorgd worden.
Kreeg ik een Whatsapp of bezorgen gisteravond ook goed was. En dat werd dus om 19.00 uur afgeleverd via Redjepakketje.
Een koeriersdienst.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is Redjepakketje?
PostNL heeft tot 3 dagen vertraging, meen ik.
Ik ken die dienst niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een koeriersdienst.
https://redjepakketje.nl
Madness - Grey Day
quote:
quote:Hoe laat bezorgt Red je Pakketje?
Wij bezorgen op maandag tot en met vrijdag tussen 17:00 en 22:30. Wat je vandaag bestelt, komen wij vanavond bij je bezorgen.
Ik heb nog nooit gezien dat ik die als bezorgoptie kan kiezen.quote:
Dat bepaalt de verzender inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat ik die als bezorgoptie kan kiezen.
Of kiest het bedrijf waar je besteld hebt die dienst?
Paddo leverancier?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Lijkt me wel leuk baantje aans ik me weer wat beter voel, haha.
Mijn dochter had het gisteren over ketamine. Ik dacht dat ze het over dat dieet had.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter had het gisteren over ketamine. Ik dacht dat ze het over dat dieet had.
Special K is dan wel ineens wat andersquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter had het gisteren over ketamine. Ik dacht dat ze het over dat dieet had.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Glen Medeiros - Nothing Gonna Change My Love For You
Van Ketamine gebruik val je wel af, ja...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het me uitgelegdquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Ketamine gebruik val je wel af, ja...
Precies, de enige echte worstjes etende, alcoholistische zenuwlijer.quote:
En toch beter dan JR.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, de enige echte worstjes etende, alcoholistische zenuwlijer.
Een echte vertegenwoordiger van het volk...
Wat lief. Toch wel uitgepakt al hè?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vandaag een Sinterklaascadeautje voor de egels gekocht. Echt egelvoer (gedroogde insecten).
Al gegeven. De ene egel wilde het niet, de andere wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat lief. Toch wel uitgepakt al hè?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vandaag een Sinterklaascadeautje voor de egels gekocht. Echt egelvoer (gedroogde insecten).
Meer voor die ene dan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Al gegeven. De ene egel wilde het niet, de andere wel.
Ik las de post van MadMaster, moest aan een bepaalde voetbalclub uit Amsterdam denken. Vervolgens lees ik dit bericht en moet ik weer aan een voetbalclub denken...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik denk zelden aan voetbalclubs eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las de post van MadMaster, moest aan een bepaalde voetbalclub uit Amsterdam denken. Vervolgens lees ik dit bericht en moet ik weer aan een voetbalclub denken...
Even schakelen: dit gaat over de stekelige diertjes...
Die worden ook een keer ouder, Raf. Dan moet je er zelf ook iets (of niets) van maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur mijn mandje maar in zo. Sinterklaas is niet leuk zonder neefje en nichtje.
Maar Melting is toch wel leuk?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur mijn mandje maar in zo. Sinterklaas is niet leuk zonder neefje en nichtje.
Mooie samenvatting van de handbalwedstrijd...quote:
Hoi Symph.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie samenvatting van de handbalwedstrijd...
Vooral die tranen. Wat een kutwedstrijd.
Met Kerst mag hij wel weer eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |