Geef je jezelf een schop onder je kont of moet een ander dat doen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Op dit moment is mijn leven meer een stilstaande trein.
Ja, dat dan weer gek genoeg nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Enige positieve is dan wel dat je weekend lekker lang duurt.
Oh.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer gek genoeg niet![]()
Ik zocht gisteren op dat ik al vanaf half september thuis werk.
Ik heb de neiging om burgerlijk ongehoorzaam te worden en gewoon weer de deur uit te gaan. Ik ben al die maanden ook mijn woonplaats niet uit geweest.quote:
Gewoon eens doen. Kun je je nog wel aan de regeltjes houden. Maar gewoon er even uit gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om burgerlijk ongehoorzaam te worden en gewoon weer de deur uit te gaan. Ik ben al die maanden ook mijn woonplaats niet uit geweest.
Je negeert mijn vraag, maar ik meen het.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om burgerlijk ongehoorzaam te worden en gewoon weer de deur uit te gaan. Ik ben al die maanden ook mijn woonplaats niet uit geweest.
Ik bezoek mijn ouders; die wonen in een dorp hier in de regio. Samen met mijn eigen woonplaats zijn dat de enige plaatsen waar ik sinds de lockdown ben geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien, dus niet bewust genegeerd. Wil niet zeggen dat ik een antwoord heb. Ik snap wat jullie zeggen, maar het voelt voor mij anders. Maar ik raak ontzettend mismoedig van de zinloosheid van dit alles. En het gebrek aan zichtbaar resultaat. En het resultaat wat er wel is, namelijk dat het aantal opnames in ziekenhuizen daalt, ineens niet meer telt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag, maar ik meen het.
Niemand die je verplicht om binnen te blijven.
Pak de auto en ga er op uit, doen wij ook en zo lang je niet in rotterdam polonaise in de koopgoot gaat doen, zal niemand je aanspreken op burgerlijke ongehoorzaamheid...
Dat ben ik wel met je eens en daarom laveer ik tussen de regels door, waarbij ik rekening met een ander en onszelf houd. Ik werk thuis sinds maart, maar in het weekend ga ik er op uit, voor zover dat kan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien, dus niet bewust genegeerd. Wil niet zeggen dat ik een antwoord heb. Ik snap wat jullie zeggen, maar het voelt voor mij anders. Maar ik raak ontzettend mismoedig van de zinloosheid van dit alles. En het gebrek aan zichtbaar resultaat. En het resultaat wat er wel is, namelijk dat het aantal opnames in ziekenhuizen daalt, ineens niet meer telt.
Ik vind het vooral frustrerend dat onze regering niet de juiste maatregelen treft en dat daardoor alles langer duurt dan nodig. Maar helaas heb ik het nog niet tot dictator van Nederland geschoptquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had je vraag niet gezien, dus niet bewust genegeerd. Wil niet zeggen dat ik een antwoord heb. Ik snap wat jullie zeggen, maar het voelt voor mij anders. Maar ik raak ontzettend mismoedig van de zinloosheid van dit alles. En het gebrek aan zichtbaar resultaat. En het resultaat wat er wel is, namelijk dat het aantal opnames in ziekenhuizen daalt, ineens niet meer telt.
En ook jij hebt de wijsheid niet in pacht en had het niet beter gedaan dan het nu gaat.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frustrerend dat onze regering niet de juiste maatregelen treft en dat daardoor alles langer duurt dan nodig. Maar helaas heb ik het nog niet tot dictator van Nederland geschopt
Relatief doen we het juist goedquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frustrerend dat onze regering niet de juiste maatregelen treft en dat daardoor alles langer duurt dan nodig. Maar helaas heb ik het nog niet tot dictator van Nederland geschopt
Ik denk dat het eigenlijk weinig uitmaakt. In feite zie je dat elk land dezelfde cyclus doormaakt, ongeacht de maatregelen. We moeten er gewoon doorheen, denk ik en niemand heeft de wijsheid in pacht.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom ook.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik had al een melding van de app gekregen maar moest eerst de sinterklaaspuzzel van dr. Denker even oplossen.
En die vind ik waar?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik had al een melding van de app gekregen maar moest eerst de sinterklaaspuzzel van dr. Denker even oplossen.
Nee, maar ik had op z'n minst de scholen vaker en langer gesloten. En toko's als de IKEA konden de poorten ook sluiten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook jij hebt de wijsheid niet in pacht en had het niet beter gedaan dan het nu gaat.
Let it go, let it go...!!
In de spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Kan wel 3 dagen later komen, begrijp ik.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn niet-Sinterklaasbestelling duurt een beetje lang.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
Waiting for a friend - Rolling Stones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |