SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Lukte niet mobiel, dus dank!!quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij had just me niet door dat ze de lapo had, dus ik heb maar een nieuw topic geopend
Ze kon mobiel geen nieuw topic openen, stuurde ze.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij had just me niet door dat ze de lapo had, dus ik heb maar een nieuw topic geopend
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm geen neil Diamond dus, dan moet ik ff kijken hoe en wat.
Goede avond.quote:
Nee, we hebben begin van de avond wel wat pakjes gegeven, maar dat was meer een last-minute iets.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Geen pakjesavond bij jullie?
Ik wou net zeggen: het klinkt anders wel als Neil Diamondquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm geen neil Diamond dus, dan moet ik ff kijken hoe en wat.
Maar wel blij met wat ieder gekregen heeft?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we hebben begin van de avond wel wat pakjes gegeven, maar dat was meer een last-minute iets.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
De Kevertjes - With A Little Help From My Friends
Mijn zoon is per definitie niet blij met cadeautjes, helaas. Ik had er ook een gedichtje bij gedaan dat hij Sinterklaas' moeilijkste klant was. Maar voor de rest was iedereen wel blij.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel blij met wat ieder gekregen heeft?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is per definitie niet blij met cadeautjes, helaas. Ik had er ook een gedichtje bij gedaan dat hij Sinterklaas' moeilijkste klant was. Maar voor de rest was iedereen wel blij.
Ja, dat gelukkig wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vond hij het gedichtje wel leuk?
Joan Baez, maar ik weet niet hoe de song heet...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
Ze zei wat haar naam was, maar ik verstond het niet
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joan Baez, maar ik weet niet hoe de song heet...
Een k*tversie.quote:
The Beatles waren ook al niet The Beatles...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit? Een nagemaakte versie van Eiffel 65 met Blue
Klopt. Werd toen veel gedraaid in de High Street en zo.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Peter Koelewijn - Je Wordt Ouder Papa
Enige positieve is dan wel dat je weekend lekker lang duurt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Op dit moment is mijn leven meer een stilstaande trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |