Ik vind het knap dat Symph vooruit kan op 14 cm. hakken!quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glitterjurk, pruik en 14cm hakken er bij en galmen maar...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Symph vooruit kan op 14 cm. hakken!
Ik heb niet gezegd dat hij er ook op bewoog...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Symph vooruit kan op 14 cm. hakken!
Dat is waar. Dat is ook godsonmogelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij er ook op bewoog...
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat is ook godsonmogelijk.
Ik heb begrepen dat dat zo'n beetje het minimum is in drag land.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je die gast rechts van het midden?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat mannen anatomisch gezien beter op hakken kunnen lopen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie je die gast rechts van het midden?
Die liep er wel op rond.
[ afbeelding ]
Maar esthetisch gezien niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat mannen anatomisch gezien beter op hakken kunnen lopen.
Ik had al met een gebroken nek naast het podium gelegenquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie je die gast rechts van het midden?
Die liep er wel op rond.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had al met een gebroken nek naast het podium gelegen
Je moet ook niet gaan stagediven met die dingen aan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had al met een gebroken nek naast het podium gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |