Gewoon de link in je mail is ook prima.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie
Is er eigenlijk een manier om eenvoudig je stemlijst hier te delen zonder te hoeven editen?
Ik vind het ff niet

Moet je minder Geordie Shore kijken.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom krijg ik altijd reclame op FOK! van Videoland over Temptation Island....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present

quote:Op donderdag 3 december 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
Lijstje:Mooie lijst met veel 90s klassiekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De Sahara is zonder meer erg droog.
De Sahara is zonder meer erg droog.

je kan wel duidelijk zien dat ik meer van de mainstream en nauwelijks van de alternatieven ben.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooie lijst met veel 90s klassiekers

Gelukkig nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet je minder Geordie Shore kijken.

Ja, dat heb ik ook. Ik vermoed dat ik nog wel een lijst van 35 nummers kan vullen.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm uiteraard bedenk ik me nu wat vergeten nummers... misschien nog een keer stemmen

Lijstje:Er zitten een aantal in die ik weg heb moeten een strepen, dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic

Nee ik doe een Amsterdammer na.quote:

Lijstje:Nog meer DodenritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dodenrit gaat op deze manier de top 100 in.quote:

Dan hoop ik eigenlijk dat 'ie de top 100 (een mooie plek maar net iets te ver weg) gewoon nét niet haalt.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dodenrit gaat op deze manier de top 100 in.

quote:Op donderdag 3 december 2020 09:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hoop ik eigenlijk dat 'ie de top 100 (een mooie plek maar net iets te ver weg) gewoon nét niet haalt.

SPOILER: links naar individuele stemlijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic

quote:Op donderdag 3 december 2020 09:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hoop ik eigenlijk dat 'ie de top 100 (een mooie plek maar net iets te ver weg) gewoon nét niet haalt.

quote:Op donderdag 3 december 2020 09:48 schreef koffieleuk het volgende:
Geüpdate playlistOoooh ik heb ook gewoon een eigen playlistSPOILER: links naar individuele stemlijstjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |