Dat nummer is dan ook nog wel catchy (hoort er alsnog niet in, maar goed als mensen dat leuk vinden). Maar dat is ook wel vrij onschuldig als actie. Bij de boeren zat weinig onschuldigs aan.quote:Op donderdag 3 december 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt dat zou het kunnen zijn ja.. Kan daar nog wel om lachen, de Boer was ik vorig jaar al zat
quote:Op donderdag 3 december 2020 00:18 schreef Redefine het volgende:
Misschien gaat de horeca ook nog wel een actie starten. Misschien stemmen die Hotel California wel naar nummer één.
Over het algemeen doe je dat voor jezelf, kans dat veel anderen datzelfde nummer toevoegen is niet zo grootquote:Op donderdag 3 december 2020 00:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga het maar anders aanpakken, ik pak m'n enorme downloadlijst er bij en ga maar gewoon op naam zoeken.
En hoe zinvol is een nummer toevoegen?
Dit zijn de lastige keuzes des levensquote:
Ik wil nog even je handje vashouden, maar zo ga ik toch echt slapenquote:Op donderdag 3 december 2020 00:03 schreef Cyan9 het volgende:
De lijst gaat maar door en door en door en door.
Trusten!quote:
Die van mij is work in progressquote:Op donderdag 3 december 2020 07:55 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Zin in nog meer stemlijstjes genot vandaag!
Maakt niets uit, deze post geldt de hele stemweekquote:Op donderdag 3 december 2020 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van mij is work in progress
koffiequote:Op donderdag 3 december 2020 07:55 schreef koffieleuk het volgende:
![]()
Zin in nog meer stemlijstjes genot vandaag!
Ja, Duncan is ook niet zo handig als het om in beeld blijven gaat, zelfs ondanks zijn nieuwe plaat. Waarschijnlijk zakt Arcade wel flink en zetten ze hem ergens in de nacht.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als hier bij de fans het al geen zekerheidje is zie ik hem bij de rest van NL ook niet heel goed scoren, zal wel een eindje wegzakken in de lijst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |