Jaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook
Welke potjes gaan ergens om?
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxballquote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Tenzij het iets treurigs is. Hoewel die kans klein is aangezien @:Scrummie nog een ban heeft
Dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxball
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij nu op dit moment aan het meelurken is.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxball
Aldus de speler die een blok aan je been is omdat hij onbereikbaar op de doellijn van de tegenstander hangtquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Oriente het volgende:
Bluedisplay kan niet keepen
Hopelijk is dit #11
Haha, leukequote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Aldus de speler die een blok aan je been is omdat hij onbereikbaar op de doellijn van de tegenstander hangt
Dat weet ik toch allemaal niet johquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Kan je trouwens mentions zien bij een ban? @:Tagliano (ik tag @:GGMM nu even niet omdat ik even onze nieuwe FA aan het werk wil zetten)
Wat een flop FA!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Kan je trouwens mentions zien bij een ban? @:Tagliano (ik tag @:GGMM nu even niet omdat ik even onze nieuwe FA aan het werk wil zetten)
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Je taak aankunnen lijkt ook niet echt een vereiste want anders was jij ook al een tijdje niet meer blauw.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @:GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallen
Dan mag hij er nog wel een paar maken.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gaat hij zijn transfersom eindelijk waarmaken?
Neequote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @:GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hij scoorde dit weekend nog een heerlijke kool.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat niet vaker doet sinds zijn Barcelona-era.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]Geen rode streepjes, dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Caland
Die heb ik ook gezien, was echt een lekker goal'tje.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij scoorde dit weekend nog een heerlijke kool.
0 likes trouwens.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je taak aankunnen lijkt ook niet echt een vereiste want anders was jij ook al een tijdje niet meer blauw.
Die like kwam al binnen voor je post, slome mongool.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hield al rekening met de 2 proleten waar ik het van verwachtte.
Daarom gewoon lekker schakelkanaaltje ouwe dibbesquote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Er gebeurt een hoop in deze wedstrijd.
Maar ik merk wel gelijk dat als het Ajax niet is dat het me allemaal heel weinig doet.
Ik kijk geen voetbal maar luister naar Soundtrack - The Last of the Starks (Extended)quote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Er gebeurt een hoop in deze wedstrijd.
Maar ik merk wel gelijk dat als het Ajax niet is dat het me allemaal heel weinig doet.
De scheids zet jou ten onrechte voor lulquote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
Dit is gespeeld.
(deze post gaat niet op)
Ahaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal maar luister naar Soundtrack - The Last of the Starks (Extended)
Ik ben onthutst.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De scheids zet jou ten onrechte voor lul
Rae zat er toch?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb net even anderhalf uur het Dick voor mekaar podcastje geluisterd
Hardop gelachen om de gravel next level anekdote
Kopstoot?quote:
Dat deed de scheids dan ook zelf.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAR mag toch geen geel geven?
Nee maar wel de scheids adviseren rood te gevenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had ook graag de beelden willen zien waarop ze dat baseren.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuke Tagquote:Op woensdag 2 december 2020 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar wel de scheids adviseren rood te geven
De scheids kan dan wel weer besluiten toch geel te geven
Ha!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat deed de scheids dan ook zelf.
Daarom. Domme actie, maar een echte kopstoot was het ook weer niet en die stervende zwaan van de PSG speler was al reden genoeg om geen rood te geven.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Kopstoot?Ze stonden al met hun hoofden tegen elkaar dus van een stoot kan al geen sprake zijn.
Ja, past er goed tussen maar is blijkbaar ook een goede vriend van Van Egmondquote:
Natuurlijk. Het gaat toch om de intentiequote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef HarrieKeen het volgende:
Vinden mensen dit echt rood waard?
Prima ventje, ga ik zo nog even luisteren dan.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, past er goed tussen maar is blijkbaar ook een goede vriend van Van Egmond
Intentie is subjectief en kan je niks mee.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef Enawh het volgende:
Gaat toch ook om de intentie ?
Dus rood
Anders was die van Pepe (arsenal) ook geen rood afgelopen weekend. Wat ie dus wel had gekregen
Paredes is een klootzak en zuigertje, terecht dat Fred geen rood krijgt inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom. Domme actie, maar een echte kopstoot was het ook weer niet en die stervende zwaan van de PSG speler was al reden genoeg om geen rood te geven.
Vooralsnog weinig onenigheid in de pollquote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Er is veel onenigheid in dit topic. Daarom een poll!
[poll=1114]
Met de altijd betrouwbare Giroud voorop.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Alle sterkhouders in de as van Sevilla op de bank en Chelsea kan gratis doorlopen.
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was datquote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Alle sterkhouders in de as van Sevilla op de bank en Chelsea kan gratis doorlopen.
Ik vond het rood.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Er is veel onenigheid in dit topic. Daarom een poll!
[poll=1114]
Godskolerequote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was dat
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Kan niet iedereen gewoon het schakelkanaal kijken
Dat maakt dit topic veel overzichtelijker
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was dat
Ik heb geen ziggy.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Niet zo doen, je weet reeds wat mijn bescheiden mening is.quote:
Meestal ben ik wel bereid je posts te liken maar dit zorgt ervoor dat je wat in te halen hebtquote:
Ik ben voor deze motiequote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik geef voortaan wel aan welke wedstrijd ik kijk bij mijn posts.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel bereid je posts te liken maar dit zorgt ervoor dat je wat in te halen hebt
En graag in een spoiler. Duurt even voor het schakelkanaal, schakelt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef voortaan wel aan welke wedstrijd ik kijk bij mijn posts.
(United-PSG)
Je moet ook naar de andere wedstrijdjes kijken. Arsenal v Wolves was een groot feest.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie geen otter in je pic
Interessantquote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt dus ik weet hoe kut het kan zijn.
De apparatuur.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Interessant
Maar kut als werkgever of de mensen daar?
Ik kijk eigenlijk nog maar zelden buitenlands voetbal, tenzij kater/zondag. Dat was al voor corona zo, maar zonder publiek is dat alleen maar erger gewordenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet ook naar de andere wedstrijdjes kijken. Arsenal v Wolves was een groot feest.
Had ie hem niet moeten storen tijdens zn slaapquote:Op woensdag 2 december 2020 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk em die otter vol op zijn snuit slaan!
Is het echt zo outdated bij hen dan?quote:
Ik heb nog die mokertrage joekel van een horizon box.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is het echt zo outdated bij hen dan?
Niet verwacht. De AR in de studio van Ziggy is best geinig gedaan.
Kutmediaboxxlding.quote:
Qua mediaboxen is allesbehalve de Mediabox Next wel matig ja, zeker in vergelijking met wat ik nu heb (KPN) Heb nu ook veel meer functies en betaal ook minder, en altijd prima internet dus mooi zo houden.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is het echt zo outdated bij hen dan?
Niet verwacht. De AR in de studio van Ziggy is best geinig gedaan.
Ik dacht de apparatuur bij Ziggo Sport zelf ipv de box.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog die mokertrage joekel van een horizon box.
Ik wil die Next. Maar ken je nog meer dokken.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog die mokertrage joekel van een horizon box.
Nee de box bedoelde ik, ik werkte bij de klantenservice.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht de apparatuur bij Ziggo Sport zelf ipv de box.
Ja die wil ik ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil die Next. Maar ken je nog meer dokken.
Ah zo. Duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Qua mediaboxen is allesbehalve de Mediabox Next wel matig ja, zeker in vergelijking met wat ik nu heb (KPN) Heb nu ook veel meer functies en betaal ook minder, en altijd prima internet dus mooi zo houden.
Verder prima vermaakt daar hoor en je krijgt natuurlijk vooral de klagers te horen.
Was je richting je klanten hetzelfde als bij kutusers hier?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee de box bedoelde ik, ik werkte bij de klantenservice.
Ja, dus dan kun je wel raden waarom dat avontuur is geëindigd.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was je richting je klanten hetzelfde als bij kutusers hier?
Dat verklaart jaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dus dan kun je wel raden waarom dat avontuur is geëindigd.
Ik denk dat maxi-mus een erg fijne medewerker is om aan de telefoon te krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was je richting je klanten hetzelfde als bij kutusers hier?
Of een Indiër als je Microsoft belt met gebrekkig Engelsquote:Op woensdag 2 december 2020 21:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat maxi-mus een erg fijne medewerker is om aan de telefoon te krijgen.
Beter dan n ongeïnteresseerde robot die de naam Shaniqua of Dylano draagt.
Hangt er wel een beetje vanaf hoe de klant zelf doet, als ze alleen maar zitten te zeiken op iemand die ook maar een radartje is dan doe ik weinig extra moeite.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat maxi-mus een erg fijne medewerker is om aan de telefoon te krijgen.
Beter dan n ongeïnteresseerde robot die de naam Shaniqua of Dylano draagt.
@Erasmusquote:Op woensdag 2 december 2020 21:44 schreef GGMM het volgende:
Oh het is Neymar
Nee dan is het terecht.
Zou Erasmus zeggen, persoonlijk ben ik het daar niet mee eens.
Ik had je een like gegevenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Blijkbaar zijn bepaalde users hier blind
ik zei ik ben er!
Hallo maat.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:44 schreef KingRoland het volgende:
ik zei ik ben er!
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:44 schreef KingRoland het volgende:
ik zei ik ben er!
Ik probeer mij in te houden om de stabiliteit tussen user @Coco en ik te behouden.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:44 schreef GGMM het volgende:
Oh het is Neymar
Nee dan is het terecht.
Zou Erasmus zeggen, persoonlijk ben ik het daar niet mee eens.
Dit had zo een Europa Liek potje kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man U tegen PSG is net de lamme tegen de blinde
Alsof de groepsfase überhaupt hoogstaand is, dit jaar. Alleen Atalanta v Ajax vond ik echt leuk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had zo een Europa Liek potje kunnen zijn inderdaad.
Ik heb behalve Ajax vrij weinig gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof de groepsfase überhaupt hoogstaand is, dit jaar. Alleen Atalanta v Ajax vond ik echt leuk.
nou dan ben je vast een van de weinige met andere woorden iemand met een scherpe blik als jij kan hier wel aan de slag https://werkenbijdeloitte.nl/vacatures veel succes!quote:
Hmmquote:Op woensdag 2 december 2020 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou dan ben je vast een van de weinige met andere woorden iemand met een scherpe blik als jij kan hier wel aan de slag https://werkenbijdeloitte.nl/vacatures veel succes!
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had dat niet gezien, misschien is er een gifje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]Lijkt wel op onlogisch.gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet maar in de OP.
What can change the nature of a man?
Gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt wel op onlogisch.gif.Zet maar in de OP.
En die van Sterling mag er ook wel bij ook man man man wat een parodie op een speler is dat zegquote:
GGMM zei dat jij dit met opzet deed na jouw fouten die je blijkbaar had gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry was aan het gamen en m'n maatjes waren terug
Ben er zo weer als we spelen
Nou ik neem aan dat je regelmatig even achter de schermen kijkt of er nog updates zijnquote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo forum admin Tagliano. Heb ik iets gemist?
Onlogisch ging tig keer de fout in.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo forum admin Tagliano. Heb ik iets gemist?
Wanneer rq ikquote:Op woensdag 2 december 2020 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM zei dat jij dit met opzet deed na jouw fouten die je blijkbaar had gemaakt
'Zijn wij niet je maatjes?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry was aan het gamen en m'n maatjes waren terug
Ben er zo weer als we spelen
Ik ben alleen mod zodat ik minder snel een ban krijg. Net als mijn goede vriend @Tjackaquote:Op woensdag 2 december 2020 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je regelmatig even achter de schermen kijkt of er nog updates zijn
Zoals een goed mod betaamt
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben alleen mod zodat ik minder snel een ban krijg. Net als mijn goede vriend @:tjacka
Oh, is onlo er ook. Een mod in een livetopicquote:Op woensdag 2 december 2020 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Onlogisch ging tig keer de fout in.
Dus nee.
@yvonnequote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben alleen mod zodat ik minder snel een ban krijg. Net als mijn goede vriend @:tjacka
Sinds hij door het gesloten topic heen postte is hij er niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is onlo er ook. Een mod in een livetopic
Die heeft een dikke huid, scheeltquote:Op woensdag 2 december 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Davy wordt onder druk gezet door GGMM en Coco.
In Frankrijk loopt er iemand met de naam Mandy als voetballer.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Mitchel Bakker, nu gaan we het meemaken
Noem je kind dan ook op zijn minst Mitchell
Bij Ajax vond ik het niet zoveel, maar bij PSG schijnt hij toch redelijk vaak te spelenquote:
Gelachen en geliked.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk het wel anders heette hij wel Koekebakker
In de jeugd was het een beetje een type Mitchell Dijks, maar schijnbaar heeft ie zich goed ontwikkeld bij PSG.quote:
Ik schaam me ervoor dat ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Of Mexicanobakkerquote:Op woensdag 2 december 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar het is Wytzequote:Op woensdag 2 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
"Bakker had zich onsterfelijk kunnen maken"
Mantingh jongejongejongejonge
Daar gaat zijn standbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
"Bakker had zich onsterfelijk kunnen maken"
Mantingh jongejongejongejonge
Solskjaer debielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |