Godskolerequote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was dat
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Kan niet iedereen gewoon het schakelkanaal kijken
Dat maakt dit topic veel overzichtelijker
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was dat
Ik heb geen ziggy.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Niet zo doen, je weet reeds wat mijn bescheiden mening is.quote:
Meestal ben ik wel bereid je posts te liken maar dit zorgt ervoor dat je wat in te halen hebtquote:
Ik ben voor deze motiequote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik geef voortaan wel aan welke wedstrijd ik kijk bij mijn posts.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel bereid je posts te liken maar dit zorgt ervoor dat je wat in te halen hebt
En graag in een spoiler. Duurt even voor het schakelkanaal, schakelt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef voortaan wel aan welke wedstrijd ik kijk bij mijn posts.
(United-PSG)
Je moet ook naar de andere wedstrijdjes kijken. Arsenal v Wolves was een groot feest.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie geen otter in je pic
Interessantquote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt dus ik weet hoe kut het kan zijn.
De apparatuur.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Interessant
Maar kut als werkgever of de mensen daar?
Ik kijk eigenlijk nog maar zelden buitenlands voetbal, tenzij kater/zondag. Dat was al voor corona zo, maar zonder publiek is dat alleen maar erger gewordenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moet ook naar de andere wedstrijdjes kijken. Arsenal v Wolves was een groot feest.
Had ie hem niet moeten storen tijdens zn slaapquote:Op woensdag 2 december 2020 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk em die otter vol op zijn snuit slaan!
Is het echt zo outdated bij hen dan?quote:
Ik heb nog die mokertrage joekel van een horizon box.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is het echt zo outdated bij hen dan?
Niet verwacht. De AR in de studio van Ziggy is best geinig gedaan.
Kutmediaboxxlding.quote:
Qua mediaboxen is allesbehalve de Mediabox Next wel matig ja, zeker in vergelijking met wat ik nu heb (KPN) Heb nu ook veel meer functies en betaal ook minder, en altijd prima internet dus mooi zo houden.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is het echt zo outdated bij hen dan?
Niet verwacht. De AR in de studio van Ziggy is best geinig gedaan.
Ik dacht de apparatuur bij Ziggo Sport zelf ipv de box.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog die mokertrage joekel van een horizon box.
Ik wil die Next. Maar ken je nog meer dokken.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog die mokertrage joekel van een horizon box.
Nee de box bedoelde ik, ik werkte bij de klantenservice.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht de apparatuur bij Ziggo Sport zelf ipv de box.
Ja die wil ik ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil die Next. Maar ken je nog meer dokken.
Ah zo. Duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Qua mediaboxen is allesbehalve de Mediabox Next wel matig ja, zeker in vergelijking met wat ik nu heb (KPN) Heb nu ook veel meer functies en betaal ook minder, en altijd prima internet dus mooi zo houden.
Verder prima vermaakt daar hoor en je krijgt natuurlijk vooral de klagers te horen.
Was je richting je klanten hetzelfde als bij kutusers hier?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee de box bedoelde ik, ik werkte bij de klantenservice.
Ja, dus dan kun je wel raden waarom dat avontuur is geëindigd.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was je richting je klanten hetzelfde als bij kutusers hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |