Ja, past er goed tussen maar is blijkbaar ook een goede vriend van Van Egmondquote:
Natuurlijk. Het gaat toch om de intentiequote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef HarrieKeen het volgende:
Vinden mensen dit echt rood waard?
Prima ventje, ga ik zo nog even luisteren dan.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, past er goed tussen maar is blijkbaar ook een goede vriend van Van Egmond
Intentie is subjectief en kan je niks mee.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef Enawh het volgende:
Gaat toch ook om de intentie ?
Dus rood
Anders was die van Pepe (arsenal) ook geen rood afgelopen weekend. Wat ie dus wel had gekregen
Paredes is een klootzak en zuigertje, terecht dat Fred geen rood krijgt inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom. Domme actie, maar een echte kopstoot was het ook weer niet en die stervende zwaan van de PSG speler was al reden genoeg om geen rood te geven.
Vooralsnog weinig onenigheid in de pollquote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Er is veel onenigheid in dit topic. Daarom een poll!
[poll=1114]
Met de altijd betrouwbare Giroud voorop.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Alle sterkhouders in de as van Sevilla op de bank en Chelsea kan gratis doorlopen.
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was datquote:Op woensdag 2 december 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Alle sterkhouders in de as van Sevilla op de bank en Chelsea kan gratis doorlopen.
Ik vond het rood.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Er is veel onenigheid in dit topic. Daarom een poll!
[poll=1114]
Godskolerequote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was dat
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Kan niet iedereen gewoon het schakelkanaal kijken
Dat maakt dit topic veel overzichtelijker
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om Spurs - Sjelsie te kijken. Wat een mokersaai schaakspel was dat
Ik heb geen ziggy.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Niet zo doen, je weet reeds wat mijn bescheiden mening is.quote:
Meestal ben ik wel bereid je posts te liken maar dit zorgt ervoor dat je wat in te halen hebtquote:
Ik ben voor deze motiequote:Op woensdag 2 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik geef voortaan wel aan welke wedstrijd ik kijk bij mijn posts.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel bereid je posts te liken maar dit zorgt ervoor dat je wat in te halen hebt
En graag in een spoiler. Duurt even voor het schakelkanaal, schakelt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef voortaan wel aan welke wedstrijd ik kijk bij mijn posts.
(United-PSG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |