Daarom gewoon lekker schakelkanaaltje ouwe dibbesquote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Er gebeurt een hoop in deze wedstrijd.
Maar ik merk wel gelijk dat als het Ajax niet is dat het me allemaal heel weinig doet.
Ik kijk geen voetbal maar luister naar Soundtrack - The Last of the Starks (Extended)quote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Er gebeurt een hoop in deze wedstrijd.
Maar ik merk wel gelijk dat als het Ajax niet is dat het me allemaal heel weinig doet.
De scheids zet jou ten onrechte voor lulquote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
Dit is gespeeld.
(deze post gaat niet op)
Ahaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal maar luister naar Soundtrack - The Last of the Starks (Extended)
Ik ben onthutst.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De scheids zet jou ten onrechte voor lul
Rae zat er toch?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb net even anderhalf uur het Dick voor mekaar podcastje geluisterd
Hardop gelachen om de gravel next level anekdote
Kopstoot?quote:
Dat deed de scheids dan ook zelf.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAR mag toch geen geel geven?
Nee maar wel de scheids adviseren rood te gevenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAR mag toch geen geel geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |