Jaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook
Welke potjes gaan ergens om?
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxballquote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Tenzij het iets treurigs is. Hoewel die kans klein is aangezien @:Scrummie nog een ban heeft
Dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxball
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij nu op dit moment aan het meelurken is.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxball
Aldus de speler die een blok aan je been is omdat hij onbereikbaar op de doellijn van de tegenstander hangtquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Oriente het volgende:
Bluedisplay kan niet keepen
Hopelijk is dit #11
Haha, leukequote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Aldus de speler die een blok aan je been is omdat hij onbereikbaar op de doellijn van de tegenstander hangt
Dat weet ik toch allemaal niet johquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Kan je trouwens mentions zien bij een ban? @:Tagliano (ik tag @:GGMM nu even niet omdat ik even onze nieuwe FA aan het werk wil zetten)
Wat een flop FA!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Kan je trouwens mentions zien bij een ban? @:Tagliano (ik tag @:GGMM nu even niet omdat ik even onze nieuwe FA aan het werk wil zetten)
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Je taak aankunnen lijkt ook niet echt een vereiste want anders was jij ook al een tijdje niet meer blauw.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @:GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallen
Dan mag hij er nog wel een paar maken.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gaat hij zijn transfersom eindelijk waarmaken?
Neequote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @:GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hij scoorde dit weekend nog een heerlijke kool.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat niet vaker doet sinds zijn Barcelona-era.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]Geen rode streepjes, dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Caland
Die heb ik ook gezien, was echt een lekker goal'tje.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij scoorde dit weekend nog een heerlijke kool.
0 likes trouwens.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je taak aankunnen lijkt ook niet echt een vereiste want anders was jij ook al een tijdje niet meer blauw.
Die like kwam al binnen voor je post, slome mongool.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hield al rekening met de 2 proleten waar ik het van verwachtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |