Je hebt het wel over de UEFA winnaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een team met Luuk de Jong en Gudelj in de basis is niet serieus te nemen.
Dat mag. Het is een vrij land.quote:Op woensdag 4 november 2020 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we al zeggen dat Biden gewonnen heeft?
We halen UEFALONA weer uit kast!quote:Op woensdag 4 november 2020 22:09 schreef SOG het volgende:
Barca mag blijkbaar niet verliezen vd uefa
Koeman effectquote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We halen UEFALONA weer uit kast!
En dan al die fopduiken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
en avant guingamp uit, altijd lastig.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Mbappe en Neymar kun je toch niet serieus nemen zolang ze bij zo'n club blijven spelen in zo'n competitie
Deze?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het gespeeld?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dan is het nu wel echt beslist.
Nee, dat was Buschanquote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit die gozer die ook tegen Duitsland zo goed keepte?
Mendy weer de nulquote:Op woensdag 4 november 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie duimen dat Chelsea en Sevilla over drie weken gewoon winnen en het dan in Nervión om de koppositie gaat. Razende apenaidspoule.
Hopelijk wordt Kepa geen tweede Karius.quote:
Ik ben juist benieuwd hoe Barça functioneert zonder Messi (en Frenkie). Ik denk dat Griezmann dan beter tot z'n recht komt. Maar er zal wel een bepaalde tegenzin in zitten inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2020 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik adviseer eenieder die voetbal leuk vindt om morgen niet af te stemmen op SBS 6.
Barcelona - Kiev wordt andermaal uitgezonden en dit keer doen Messi en Frenkie niet mee. Tel daarbij op dat Barca nog een hoop blessures heeft en je krijgt gegarandeerd een aidswedstrijd te zien.
Bedankt makkerquote:Op maandag 23 november 2020 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik adviseer eenieder die voetbal leuk vindt om morgen niet af te stemmen op SBS 6.
Barcelona - Kiev wordt andermaal uitgezonden en dit keer doen Messi en Frenkie niet mee. Tel daarbij op dat Barca nog een hoop blessures heeft en je krijgt gegarandeerd een aidswedstrijd te zien.
Zou juist kijken zonder die twee.quote:Op maandag 23 november 2020 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
De interessantste wedstrijden zijn helaas tegelijk met Ajax.quote:Op maandag 23 november 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
denk dat het meer een switch avondje is
Je hoeft alleen maar een blik op alle sportkaternen in de kranten te richten deze maandag om te weten waarom.quote:Op maandag 23 november 2020 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Snap niet dat ze niet voor Paris Saint-Germain tegen Leipzig kiezen.
Alle potjes in groep F en H gaan nog ergens om. Tenzij je de uitslagen van de volgende speelrondes alvast invult natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Allemaal potjes die nu al nergens omgaan , uitgezonderd Leipzig.
@El-Stinhoquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De nummer 13 van Spanje is mijn tijd niet waardig
Zelfde verhaal als Kanté en James: sparen voor Chelsea v Spurs dit weekend.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Geen Ziyech bij Sjelsie zie ik. Wat is dit?
En volgende week Sevilla v Chelsea voor de poulewinst, wat leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als Kanté en James: sparen voor Chelsea v Spurs dit weekend.
Sjelsie. Hilarisch!quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
Geen Ziyech bij Sjelsie zie ik. Wat is dit?
Hoe is Krasnodar v Sevilla?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En volgende week Sevilla v Chelsea voor de poulewinst, wat leuk.
Krasnodar kan er geen hol van, dus geeft Sevilla ze de bal na de vroege 0-1 van de dit seizoen matige Rakitic. En dan zelf counteren.quote:
NEDERLANDERquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:58 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny Donny
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fab wordt op zijn plek gezet.
https://twitter.com/ddog195/status/1331332019834458127
Fabrizio is er iets teveel in gaan gelovenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fab wordt op zijn plek gezet.
https://twitter.com/ddog195/status/1331332019834458127
@GGMM is geen fan van de VAR.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:12 schreef DonDruiper het volgende:
Fucking Schwalbe
Daar is de VAR dus voor bedoelt.
Nwah, toch verreweg geen representatief of voor de context nuttig duel.quote:
ADO gaat vanaf nu ook alles verliezen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
Justin Kluivert leeft nog, wat geweldig. Ik mis die interviews ''We gaan ADO slopen haha'' om vervolgens 0-0 te spelen absoluut niet.
Vormer vindt dat Club moet uitgaan van eigen sterkte tegen Dortmund: "Als we ons spel spelen en erin geloven, dan kunnen we winnen"quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Ruud Vormer op het huis kunnen passen?
Terwijl ze vorig seizoen echt niet onterecht 2e zijn geëindigd. Heel treurig omdat ze de vorige keer ook al 6 keer verlorenquote:Op woensdag 25 november 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
Marseille behoort wel tot een van de slechtste CL deelnemers van de afgelopen jaren, beetje zoals Brugge en Zagreb een paar jaar terug
Hoe ging de laatste keer Feyenoord eigenlijk?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
Marseille behoort wel tot een van de slechtste CL deelnemers van de afgelopen jaren, beetje zoals Brugge en Zagreb een paar jaar terug
Die wonnen nog van Napoliquote:Op woensdag 25 november 2020 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ging de laatste keer Feyenoord eigenlijk?
Dat is niet zo leuk.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Hateboer en Gosens assist en goal @:maxi-mus
quote:Dinsdag 1 december
18:55 uur | Shakhtar Donetsk – Real Madrid | Ziggo Sport Select
18:55 uur | Lokomotiv Moskou – Red Bull Salzburg | Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Liverpool – Ajax | SBS6, Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Schakelprogramma Champions League | Ziggo Sport Select
21:00 uur | Atletico Madrid – Bayern München | Ziggo Sport Golf
21:00 uur | Borussia Mönchengladbach – Inter Milan | Ziggo Sport Racing
21:00 uur | FC Porto – Manchester City | Ziggo Sport Docu
21:00 uur | Atalanta Bergamo – FC Midtjylland | Ziggo Sport Extra
Zolang Ramos, Casemiro, Valverde en Benzema niet met zijn vieren tegelijk spelen, is dit Real Madrid niet te peilen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Hala Zizou
Een overwinning moet geen probleem zijn tegen dit verzwakte shaktar
Over welk team heb je het?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij updaten??? Ik las vorige week in de pers en hier dat de komende wedstrijd helemaal niet zo belangrijk is(natuurlijk wel heel mooi genomen als ze winnen). Nu zie ik opeens in de pers verschijnen dat dit een wedstrijd tussen leven en dood is.
Klopt klopt..zeker wanneer Ramos ontbreekt.Dan lijken het net amateurs achterin.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zolang Ramos, Casemiro, Valverde en Benzema niet met zijn vieren tegelijk spelen, is dit Real Madrid niet te peilen.
Ajax heeft een apart topic, ziequote:
Wie is die dame in je UI?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Zou goed zijn als Asensio een goal/assist meepakt. Niet echt in vorm.
Sowieso een hele gekke poule qua onderlinge verhoudingen. Shakhtar is 2x compleet ingemaakt door Gladbachquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Inter in godsnaam ooit twee keer kunnen verliezen van Real Madrid...
Op een toevallige uitzondering van vorig jaar na slaat Conte al een carrière lang een compleet modderfiguur zodra hij de grens over moet, wat vrij dubieus is voor een tactische coach als hij. Met Juventus wist hij het ooit te presteren om in een paar maanden tijd uitgeschakeld te worden door zowel Benfica als Galatasaray.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Inter in godsnaam ooit twee keer kunnen verliezen van Real Madrid...
Was Benfica die keer dat ze de Europa League konden winnen in eigen stadion?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op een toevallige uitzondering van vorig jaar na slaat Conte al een carrière lang een compleet modderfiguur zodra hij de grens over moet, wat vrij dubieus is voor een tactische coach als hij. Met Juventus wist hij het ooit te presteren om in een paar maanden tijd uitgeschakeld te worden door zowel Benfica als Galatasaray.
Als Gladbach wint, krijg je ook een bijzonder scenario. Real en Shaktar strijden om plek twee, terwijl hun beide tegenstander nergens meer om spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Inter straks wint wordt de laatste speeldag om te smullen
Gelukkig dat Ajax al om 18:55 speelt, dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Gladbach wint, krijg je ook een bijzonder scenario. Real en Shaktar strijden om plek twee, terwijl hun beide tegenstander nergens meer om spelen.
Waarbij Shakhtar het voordeel heeft van het onderling resultaat. Real heeft een groot probleem.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Gladbach wint, krijg je ook een bijzonder scenario. Real en Shaktar strijden om plek twee, terwijl hun beide tegenstander nergens meer om spelen.
En bij gelijke stand gaat Shakhtar door. Ik hoop dat Inter expres verliest dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben het (in ieder geval voor de komende twee uur) niet meer in eigen handen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarbij Shakhtar het voordeel heeft van het onderling resultaat. Real heeft een groot probleem
Vind je mijn opmerking over Zidane van afgelopen zaterdag nog steeds belachelijk?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Als dit 1-0 blijft, wordt het me een weekje voor Real Madrid met Sevilla-uit, Gladbach-thuis en Atlético-thuis.
Ik heb sterk de indruk dat je het resultaat aan het analyseren bent en niet de context van de afgelopen twee jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind je mijn opmerking over Zidane van afgelopen zaterdag nog steeds belachelijk?
Klopt, maar het is toch al tijden ruk. Het kampioenschap van vorig jaar is nou ook niet echt behaald met het voetbal wat ze beogen. Het is niet het elftal uit de periode Zidane 1. De laatste weken is het echt bizar treurig.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat je het resultaat aan het analyseren bent en niet de context van de afgelopen twee jaar.
Ramos, Casemiro, Valverde en Benzema houden dit team met zijn vieren bijeen. Hij kan er niets aan doen dat die qua fitheid piepen en kraken. Zeker Valverde was vorig seizoen het gezicht van de heropleving, daarbuiten zijn Benzema en de penaltymachine Ramos de enige spelers geweest die standaard goals leverden. Van de aankopen in 2019 is alleen Mendy een directe hit geweest; de rest is simpelweg treurig of heeft eeuwige au.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch al tijden ruk. Het kampioenschap van vorig jaar is nou ook niet echt behaald met het voetbal wat ze beogen. Het is niet het elftal uit de periode Zidane 1. De laatste weken is het echt bizar treurig.
Jij ziet Ajax liever in de EL?quote:
Nee. Ik zie ajax iiever nergens.quote:
Als je tegen Liverpool B geen punten haalt heb je daar ook niks te zoeken. Wat is de La Liga trouwens hemeltergend slecht, slechter dan ooit. De koploper kan niet winnen van Bayern B en Lokomotiv Moskou. Wat treurig.quote:
Gezien hun defensieve problemen en de heenwedstrijd tegen Gladbach maakt het ook geen hol uit eigenlijk. Vooral afwachten of Ramos terug kan keren voor over 8 dagen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
Real ontsnapt en hebben het toch gewoon in eigen hand nu.
Op ervaring met dit soort situaties en gebrek daaraan bij Gladbach kunnen ze veel winnen. Maar dan heb je Ramos wel nodig inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien hun defensieve problemen en de heenwedstrijd tegen Gladbach maakt het ook geen hol uit eigenlijk. Vooral afwachten of Ramos terug kan keren voor over 8 dagen.
Tuurlijk. Ramos is veel meer dan een verdediger. Aan de andere kant ben ik wel fan van de trainer Marco Rose, dus benieuwd wat hij uit de kast haalt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op ervaring met dit soort situaties en gebrek daaraan bij Gladbach kunnen ze veel winnen. Maar dan heb je Ramos wel nodig inderdaad
quote:Woensdag 2-12
18:55 uur | İstanbul Başakşehir – RB Leipzig | Ziggo Sport Select
18:55 uur | FK Krasnodar – Rennes | Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Manchester United – PSG | SBS6, Ziggo Sport Racing
21:00 uur | Schakelprogramma Champions League | Ziggo Sport Select
21:00 uur | Sevilla – Chelsea | Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Ferencváros – Barcelona | Ziggo Sport Golf
21:00 uur | Juventus – Dinamo Kiev | Ziggo Sport Docu
21:00 uur | Borussia Dortmund – Lazio Roma | Ziggo Sport Extra
Schakelkanaaltjequote:Op woensdag 2 december 2020 19:07 schreef Tagliano het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk mijn tv aan gezet?
quote:UEFA denkt aan hervorming eerste ronde Champions League om te concurreren met Super League
Volgens de Britse krant The Times denkt de UEFA momenteel aan een hervorming van de eerste ronde van de Champions League naar een traditioneel competitieformat, met alle teams in één klassement. In een competitie met 32 teams zou elk team verzekerd zijn van tien wedstrijden - vijf thuis en vijf uit - tegen telkens verschillende tegenstanders. De eerste 16 ploegen zouden doorstoten naar de tweede ronde. De UEFA zou met deze hervorming weerstand willen bieden aan het separatistische Super League-project dat door verschillende Europese topclubs werd bedacht.
In dit nieuwe, zogenaamde ‘Zwitserse’, systeem zou elk team minstens vier wedstrijden extra kunnen spelen en zouden er meer topwedstrijden te zien zijn.
Zestien ploegen zouden doorstoten, waarbij in de achtste finales de nummer één het opneemt tegen de nummer zestien, de nummer twee tegen de nummer vijftien, enzovoort. Clubs tussen de 17e en de 24e plaats in de rangschikking zouden in het vangnet van de Europa League terechtkomen.
Het is maar de vraag hoe de topclubs dit voorstel zullen onthalen. Verschillende topcoaches, onder wie Jürgen Klopp, klagen al maanden over het te drukke programma. Dat programma zou met nog vier extra wedstrijden in de eerste ronde nog drukker worden.
Volgens The Times zou binnen de European Club Association (ECA) het voorstel behoorlijk zijn ontvangen. De komende twee weken zal de UEFA het project voorleggen aan alle verantwoordelijken binnen het Europees voetbal.
Het nieuwe systeem zou in 2024, na afloop van het huidige tv-contract, geïntroduceerd kunnen worden.
Je begint bijna te denken dat die Super League ook een idee is van UEFA om een angstbeeld te creëren en om vervolgens zelf dit soort veranderingen door te kunnen voerenquote:
Dit kunnen we mooi overslaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het schijnt dat zaterdag Chelsea v Leeds en Sevilla v Real Madrid worden gespeeld.
Ik ga nog wel kijken. Hopen op een groepswinnaar zodat we veilig naar de H-apotheose kunnen kijken volgende week.quote:
Uhm, nee.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Dat lijkt me veruit het meest aantrekkelijke affiche.
Beide ploegen zijn al door en rouleren hun beste spelers. De enige reden dat ik kijk, is om te weten wie de koppositie pakt.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen we Sevilla - Chelsea ergens volledig aanschouwen?
@:El-Stinho
Dat gaan we dus maar niet bekijken.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beide ploegen zijn al door en rouleren hun beste spelers. De enige reden dat ik kijk, is om te weten wie de koppositie pakt.
Daarnaast: kijken naar Sevilla is 9 op de 10 keer afzien.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gaan we dus maar niet bekijken.
Turkije is al ver achter ons, die hebben het equivalent van ons 17/18 seizoen.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit is trouwens best leuk voor de polonaise toch
Dat was een vrij saaie pot jaquote:Op woensdag 2 december 2020 20:52 schreef PSVCL het volgende:
Prima 2e helft was datleuker dan liverpool vs ajax
Was dat het Osijek seizoenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Turkije is al ver achter ons, die hebben het equivalent van ons 17/18 seizoen.
Daar had ik vooraf toch wel op meer spektakel gehoopt in beide wedstrijden ja.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:52 schreef PSVCL het volgende:
Prima 2e helft was datleuker dan liverpool vs ajax
Ja en de blamage bij Rosenborg.quote:
Ojaquote:Op woensdag 2 december 2020 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en de blamage bij Rosenborg.
Toen we alleen Vitesse en Feyenoord in een Europese groepsfase hadden (lol) dat hebben die Turkjes nu met Basaksehir en Sivasspor.
Als Club Brugge vanavond wint wordt die poule ook nog interessantquote:Op woensdag 2 december 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk wint United straks, anders is er letterlijk geen hol meer aan de E-H-poules.
Dan mis je Haxball!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Als dit het niveau wordt van vanavond dan ga ik bij "vrienden"kijken.
Nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Goedenavond jongens, ik hoop dat PSG verliest. Verder hoop ik ook dat Neymar zijn benen breekt.
Einde bericht.
Als we hier hopen dat iemand zijn been breekt haak ik ook af.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Oké Yannick.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Goedenavond jongens, ik hoop dat PSG verliest. Verder hoop ik ook dat Neymar zijn benen breekt.
Einde bericht.
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Einde bericht.
karmaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Einde bericht.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.
Kijk maar even op Twitter maat. Prima tag uitgedeeld al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Het is misschien beter als hij voor de rest van zijn leven uitlogt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou, moderator @:Erasmus kan ook uitloggen voor de avond.
ZO HALLO TOTAAL ONNODIG DITquote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is misschien beter als hij voor de rest van zijn leven uitlogt.
Like gegeven.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou, moderator @:Erasmus kan ook uitloggen voor de avond.
Einde tijdperk Sevilla.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tsjelsie staat ook al 0-1 voor. (Giroud)
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Jammer dat ik niet gepolst ben voor de vacature van FA, maar aan Tagliano heb je ook een goede
Ach ja, Ellen Page bleek ook een man.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Oriente het volgende:
Blijft bijzonder om te zien die vrouwelijke scheids bij Juve
Noem het jeugdig enthousiasmequote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt het per ongeluk dubbel gedaan.
Hoe laat is het?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
Ik zie veel users hier die ik ergens van ken.
Like uitgedeeld!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk maar even op Twitter maat. Prima tag uitgedeeld al zeg ik het zelf
Nu kan ik juist optimaal handhaven in DRTquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.
Dat worden flink wat bannetjes tijdens het WK.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu kan ik juist optimaal handhaven in DRT
In DRT word je altijd maandenlang achtervolgd met één kleine verschrijving, naar klimaat heerst daarquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.
United- PSG.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook
Welke potjes gaan ergens om?
Gepost op een meer dan prima tijdstip makker. @Muskusboktor57 en ik vinden hier iets vanquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh mogen we ook al geen syndroom van down meer zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |