Dan mis je Haxball!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Als dit het niveau wordt van vanavond dan ga ik bij "vrienden"kijken.
Nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Goedenavond jongens, ik hoop dat PSG verliest. Verder hoop ik ook dat Neymar zijn benen breekt.
Einde bericht.
Als we hier hopen dat iemand zijn been breekt haak ik ook af.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Oké Yannick.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Goedenavond jongens, ik hoop dat PSG verliest. Verder hoop ik ook dat Neymar zijn benen breekt.
Einde bericht.
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Einde bericht.
karmaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:05 schreef Erasmus het volgende:
Einde bericht.
quote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.
Kijk maar even op Twitter maat. Prima tag uitgedeeld al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Het is misschien beter als hij voor de rest van zijn leven uitlogt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou, moderator @:Erasmus kan ook uitloggen voor de avond.
ZO HALLO TOTAAL ONNODIG DITquote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is misschien beter als hij voor de rest van zijn leven uitlogt.
Like gegeven.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou, moderator @:Erasmus kan ook uitloggen voor de avond.
Einde tijdperk Sevilla.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tsjelsie staat ook al 0-1 voor. (Giroud)
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Jammer dat ik niet gepolst ben voor de vacature van FA, maar aan Tagliano heb je ook een goede
Ach ja, Ellen Page bleek ook een man.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Oriente het volgende:
Blijft bijzonder om te zien die vrouwelijke scheids bij Juve
Noem het jeugdig enthousiasmequote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt het per ongeluk dubbel gedaan.
Hoe laat is het?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
Ik zie veel users hier die ik ergens van ken.
Like uitgedeeld!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk maar even op Twitter maat. Prima tag uitgedeeld al zeg ik het zelf
Nu kan ik juist optimaal handhaven in DRTquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.
Dat worden flink wat bannetjes tijdens het WK.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu kan ik juist optimaal handhaven in DRT
In DRT word je altijd maandenlang achtervolgd met één kleine verschrijving, naar klimaat heerst daarquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |