Kijk maar even op Twitter maat. Prima tag uitgedeeld al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 2 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nog minder.
Als dit het niveau wordt van vanavond dan ga ik bij "vrienden"kijken.
Het is misschien beter als hij voor de rest van zijn leven uitlogt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou, moderator @:Erasmus kan ook uitloggen voor de avond.
ZO HALLO TOTAAL ONNODIG DITquote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is misschien beter als hij voor de rest van zijn leven uitlogt.
Like gegeven.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou, moderator @:Erasmus kan ook uitloggen voor de avond.
Einde tijdperk Sevilla.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tsjelsie staat ook al 0-1 voor. (Giroud)
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Jammer dat ik niet gepolst ben voor de vacature van FA, maar aan Tagliano heb je ook een goede
Ach ja, Ellen Page bleek ook een man.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Oriente het volgende:
Blijft bijzonder om te zien die vrouwelijke scheids bij Juve
Noem het jeugdig enthousiasmequote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt het per ongeluk dubbel gedaan.
Hoe laat is het?quote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
Ik zie veel users hier die ik ergens van ken.
Like uitgedeeld!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk maar even op Twitter maat. Prima tag uitgedeeld al zeg ik het zelf
Nu kan ik juist optimaal handhaven in DRTquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.
Dat worden flink wat bannetjes tijdens het WK.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu kan ik juist optimaal handhaven in DRT
In DRT word je altijd maandenlang achtervolgd met één kleine verschrijving, naar klimaat heerst daarquote:Op woensdag 2 december 2020 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Tagliano nu DRT maar niet laat verslonzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |