Jaquote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook
Welke potjes gaan ergens om?
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxballquote:Op woensdag 2 december 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Tenzij het iets treurigs is. Hoewel die kans klein is aangezien @:Scrummie nog een ban heeft
Dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxball
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij nu op dit moment aan het meelurken is.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hopelijk is hij straks wel bij het Haxball
Aldus de speler die een blok aan je been is omdat hij onbereikbaar op de doellijn van de tegenstander hangtquote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef Oriente het volgende:
Bluedisplay kan niet keepen
Hopelijk is dit #11
Haha, leukequote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Aldus de speler die een blok aan je been is omdat hij onbereikbaar op de doellijn van de tegenstander hangt
Dat weet ik toch allemaal niet johquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Kan je trouwens mentions zien bij een ban? @:Tagliano (ik tag @:GGMM nu even niet omdat ik even onze nieuwe FA aan het werk wil zetten)
Wat een flop FA!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef Coco het volgende:
Kan je trouwens mentions zien bij een ban? @:Tagliano (ik tag @:GGMM nu even niet omdat ik even onze nieuwe FA aan het werk wil zetten)
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallenquote:Op woensdag 2 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Je taak aankunnen lijkt ook niet echt een vereiste want anders was jij ook al een tijdje niet meer blauw.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleurtje ouwe dibbis. Het werd wel pijnlijk duidelijk dat @:GGMM het niet echt aankan. Goed om te zien dat ze op ervaring terugvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |