quote:Op woensdag 2 december 2020 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had dat niet gezien, misschien is er een gifje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]Lijkt wel op onlogisch.gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet maar in de OP.
What can change the nature of a man?
Gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt wel op onlogisch.gif.Zet maar in de OP.
En die van Sterling mag er ook wel bij ook man man man wat een parodie op een speler is dat zegquote:
GGMM zei dat jij dit met opzet deed na jouw fouten die je blijkbaar had gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry was aan het gamen en m'n maatjes waren terug
Ben er zo weer als we spelen
Nou ik neem aan dat je regelmatig even achter de schermen kijkt of er nog updates zijnquote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo forum admin Tagliano. Heb ik iets gemist?
Onlogisch ging tig keer de fout in.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo forum admin Tagliano. Heb ik iets gemist?
Wanneer rq ikquote:Op woensdag 2 december 2020 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM zei dat jij dit met opzet deed na jouw fouten die je blijkbaar had gemaakt
'Zijn wij niet je maatjes?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry was aan het gamen en m'n maatjes waren terug
Ben er zo weer als we spelen
Ik ben alleen mod zodat ik minder snel een ban krijg. Net als mijn goede vriend @Tjackaquote:Op woensdag 2 december 2020 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je regelmatig even achter de schermen kijkt of er nog updates zijn
Zoals een goed mod betaamt
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben alleen mod zodat ik minder snel een ban krijg. Net als mijn goede vriend @:tjacka
Oh, is onlo er ook. Een mod in een livetopicquote:Op woensdag 2 december 2020 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Onlogisch ging tig keer de fout in.
Dus nee.
@yvonnequote:Op woensdag 2 december 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben alleen mod zodat ik minder snel een ban krijg. Net als mijn goede vriend @:tjacka
Sinds hij door het gesloten topic heen postte is hij er niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is onlo er ook. Een mod in een livetopic
Die heeft een dikke huid, scheeltquote:Op woensdag 2 december 2020 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Davy wordt onder druk gezet door GGMM en Coco.
In Frankrijk loopt er iemand met de naam Mandy als voetballer.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Mitchel Bakker, nu gaan we het meemaken
Noem je kind dan ook op zijn minst Mitchell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |