abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 december 2020 @ 07:36:52 #151
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196510659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat is er absurd aan.

Goeiedag zeg, snap out of it.
Slechter resultaat dan Hillary, behalve in een aantal strategische counties in battleground states. En daardoor dusdanig veel verschil dat hij de meeste stemmen ooit in de Amerikaanse verkiezingen heeft.

Absurde uitslag.
  woensdag 2 december 2020 @ 07:38:51 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196510668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus de rechters zijn ook corrupt, is wat je eigenlijk zegt?

Alle 39 keer.

Zo kan je alles wel heel makkelijk afwimpelen. :')
Roepen dat er niks aan de hand is en dat je niet hoeft te kijken is vast de moeilijke weg :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 07:41:02 #153
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196510676
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 01:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat is er absurd aan. Ik vind het juist heel verklaarbaar. Mensen waren klaar met de gekkigheid van Trump, ze willen weer een normale, echte president.
Ik geloof niet dat de Amerikanen klaar waren met een werkloosheidverlagende, oorlogbeëindigende president. Meer vrijheid en zekerheid voor zijn eigen volk. Hij is in 4 jaar tijd populairder geworden.

Iedereen had gekkigheid verwacht 4 jaar geleden. De enige gekkigheid die we gezien hebben is hetgeen waar zijn tegenstanders en fake news hem voor verantwoordelijk hielden, onterecht.

En Amerikanen zijn geen Europeanen. Zij vinden een normale president niet zo belangrijk als wij. Wat heb je aan normaal? Wat is goed aan normaal? Amerikanen willen geen geen gladde politicus, zij willen een echt mens. Echte mensen tonen emotie, echte mensen tonen vuur en passie. Dat is wat Amerikanen aanspreekt. Geen muf slaperig creepy oud mannetje.
pi_196510686
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik geloof
Tja, je hebt het recht te geloven wat je wilt...

Enkel, de realiteit verandert niet, enkel als jij hard roept dat je 'gelooft' dat alles anders is dan wat de realiteit toont
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 december 2020 @ 07:43:51 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196510692
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Slechter resultaat dan Hillary, behalve in een aantal strategische counties in battleground states. En daardoor dusdanig veel verschil dat hij de meeste stemmen ooit in de Amerikaanse verkiezingen heeft.

Absurde uitslag.
Ik geloof er dus niks van met zijn 10 mensen in cirkels die naar hem willen komen luisteren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 07:47:28 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196510707
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tja, je hebt het recht te geloven wat je wilt...

Enkel, de realiteit verandert niet, enkel als jij hard roept dat je 'gelooft' dat alles anders is dan wat de realiteit toont
Gelukkig beoordeel ik dat zelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196510736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Gelukkig beoordeel ik dat zelf .
Nee het spijt me, maar de realiteit is geen mening of geloof.

Je kunt de werkelijkheid niet te veranderen, enkel door te willen dat iets niet waar is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 december 2020 @ 08:02:05 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196510801
twitter


twitter


[ Bericht 31% gewijzigd door Summers op 02-12-2020 08:15:02 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196510906
Interessant: 'a debate in congress about whether not to accept state electors'

Wakeup call: daar heeft het Congress grondwettelijk helemaal NIKS over te zeggen.

Het is niet iets dat Congress kan aannemen of afwijzen, het gaat volledig buiten hun competenties om.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 december 2020 @ 09:36:55 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196511752
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 07:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Gelukkig beoordeel ik dat zelf .
Dus als een rechter een uitspraak doet die binnen het verhaal past accepteer je dat, maar als diezelfde rechter dit een paar uur later terugdraait dan negeer je dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196511761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 21:09 schreef Summers het volgende:

Mensen als Sidney powell , Lin Wood en Giuliani zeggen van wel dus ik blijf het gewoon volgen en wacht wel af wat de volgende stap is . Ontkenningen vanuit msm bronnen van deze zaak neem ik niet serieus .
Er is iets ernstig mis met je inschattingsvermogen als je de MSM volledig opzijschuift en mensen als Powell en Giulani serieus neemt.

Als je zo teleurgesteld bent in de huidige media zou ik dat niet op deze manier uiten.
-
pi_196512101
Overigens, als er ook maar één ding waar is wat die getuigen in getuigenverklaringen melden:

Postmedewerkers die beweren dat honderdduizenden poststukken geopend, gechecked en vernietigd werden of 'verdwenen.

Medewerkers bij pollstations die melden dat stemmen verandert werden waar ze bij stonden of dat aantoonbaar mensen meermaals stemden.

Dan zou dat zeker serieuze misdrijven... Zowel postmisdrijven als verkiezingsmisdrijven zijn naar ik meen Federal Crimes.


Dan zouden deze getuigen vast en zeker aangifte hebben gedaan en in die aangifte ook Namen en exacte locaties genoemd worden van de verantwoordelijken onder wie die misdrijven plaatsvonden. Of de namen van de stemmers die dubbel gestemd hebben.

Weet iemand of er ook échte aangiftes voorliggen?
Dus niet enkel generieke getuigenverklaringen zonder controleerbare aantijgingen, maar een echte aangifte van een verkiezings- of post-misdrijf?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 december 2020 @ 10:04:12 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196512173
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Er is iets ernstig mis met je inschattingsvermogen als je de MSM volledig opzijschuift en mensen als Powell en Giulani serieus neemt.

Als je zo teleurgesteld bent in de huidige media zou ik dat niet op deze manier uiten.
Welnee , dan heb je gewoon nog niet door dat de dinosaurus msm obsolite is geworden en internet de voornaamste nieuwsbron is geworden van de 21ste eeuw . Je zal altijd mensen hebben die als laatste nog iets vertrouwds vasthouden wat voor een ander allang uit de tijd is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196512273
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef Summers het volgende:
Welnee , dan heb je gewoon nog niet door dat de dinosaurus msm obsolite is geworden en internet de voornaamste nieuwsbron is geworden van de 21ste eeuw . Je zal altijd mensen hebben die als laatste nog iets vertrouwds vasthouden wat voor een ander allang uit de tijd is .
Je begint er vreemder en vreemder in om te praten. Nu pak je er opeens een "de msm is ouderwets en achterhaald"-argument bij? Het gaat hier niet zozeer om het medium, maar om de betrouwbaarheid van de bronnen. Het probleem met jouw geliefde internet is dat elke gek er iets op kan zetten.

Jouw manco is dat je, (als een soort copingsmechanisme?), domweg niet meer genuanceerd kunt denken. Welkom in de wereld van complotdenkers :)
-
pi_196512339
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee , dan heb je gewoon nog niet door dat de dinosaurus msm obsolite is geworden en internet de voornaamste nieuwsbron is geworden van de 21ste eeuw . Je zal altijd mensen hebben die als laatste nog iets vertrouwds vasthouden wat voor een ander allang uit de tijd is .
Welnee, jij zoekt gewoon "nieuws" dat jou niet onwelvallig is en nieuws dat waar je je niet fijn bij voelt is dan meteen "msm", alternatieve nieuwsbronnen doen namelijk niet aan het brengen van nieuws wat niet lekker uit zou kunnen pakken voor de lezer. Klimaatverandering is daar een goed voorbeeld van.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196512445
Wat mij nog het meest verbaast, is dat BNW'ers al jaren waarschuwen voor overheden die in het donker opereren en zich op geniepige wijze allerlei dictatoriale machten toedichten. Obama was bijvoorbeeld de duivel in eigen persoon, die zich voordeed als een redelijk persoon, maar ondertussen druk bezig was de democratie omver te werpen. En uiteraard was hij corrupt tot op het bot.

Maar nu zit er een president die daadwerkelijk probeert de democratie omver te werpen, en die wordt dan door diezelfde BNW'ers op het schild gehesen. En voor alle duidelijkheid: Trump probeert wel degelijk de democratie de nek om te draaien. Hij wil immers dat honderdduizenden stemmen ongeldig worden verklaard, zodat hij alsnog kan worden uitgeroepen tot winnaar. En als dat niet werkt, moet het Congres dan wel de Supreme Court hem zijn tweede termijn gunnen. Dat verzin ik niet, dat zijn Trumps eigen woorden.

En dan heb ik nog niet eens over de corruptie waar de regering-Trump mee is doordrenkt. Zie zijn meest recente poging om zichzelf, zijn familie en zijn cronies te ontslaan van mogelijke rechterlijke vervolging.

Jarenlang waarschuwen BNW'ers ons voor overheden die lak hebben aan de democratie en de stem des volks negeren. En lijkt hun angsten eindelijk waarheid te worden en dan staan ze nota bene pal achter de leider die datgene doet waar de BNW'ers voor zeiden te vrezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 december 2020 @ 10:24:49 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196512467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:11 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je begint er vreemder en vreemder in om te praten. Nu pak je er opeens een "de msm is ouderwets en achterhaald"-argument bij? Het gaat hier niet zozeer om het medium, maar om de betrouwbaarheid van de bronnen. Het probleem met jouw geliefde internet is dat elke gek er iets op kan zetten.

Jouw manco is dat je, (als een soort copingsmechanisme?), domweg niet meer genuanceerd kunt denken. Welkom in de wereld van complotdenkers :)
Ik zie geen problemen met mijn keuzes , ik zie het als vooruitgang . Als jij die wel ziet is dat alleen in jouw belevingswereld en niet in de mijne .
Zoals Ixnay zegt het is juist een bevrijding *O*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196512675
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee , dan heb je gewoon nog niet door dat de dinosaurus msm obsolite is geworden en internet de voornaamste nieuwsbron is geworden van de 21ste eeuw . Je zal altijd mensen hebben die als laatste nog iets vertrouwds vasthouden wat voor een ander allang uit de tijd is .
Het ironische hiervan is dat jij beweert dat iedereen hier maar een MSM schaap is, en tegelijkertijd beweert dat internet de voornaamste nieuwsbron is geworden. Dus, als iemand het niet met je eens is, is het een MSM schaap, en anders niet? :D

Daarnaast blijf je ook maar het rechtszaak gebeuren ontwijken. Als er een uitspraak is gedaan, dan is dat toch niet de schuld van de MSM? Alles lijkt maar de schuld van de grote boze MSM te zijn, vind je dat niet raar?
  woensdag 2 december 2020 @ 10:41:54 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196512713
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij nog het meest verbaast, is dat BNW'ers al jaren waarschuwen voor overheden die in het donker opereren en zich op geniepige wijze allerlei dictatoriale machten toedichten. Obama was bijvoorbeeld de duivel in eigen persoon, die zich voordeed als een redelijk persoon, maar ondertussen druk bezig was de democratie omver te werpen. En uiteraard was hij corrupt tot op het bot.

Maar nu zit er een president die daadwerkelijk probeert de democratie omver te werpen, en die wordt dan door diezelfde BNW'ers op het schild gehesen. En voor alle duidelijkheid: Trump probeert wel degelijk de democratie de nek om te draaien. Hij wil immers dat honderdduizenden stemmen ongeldig worden verklaard, zodat hij alsnog kan worden uitgeroepen tot winnaar. En als dat niet werkt, moet het Congres dan wel de Supreme Court hem zijn tweede termijn gunnen. Dat verzin ik niet, dat zijn Trumps eigen woorden.

En dan heb ik nog niet eens over de corruptie waar de regering-Trump mee is doordrenkt. Zie zijn meest recente poging om zichzelf, zijn familie en zijn cronies te ontslaan van mogelijke rechterlijke vervolging.

Jarenlang waarschuwen BNW'ers ons voor overheden die lak hebben aan de democratie en de stem des volks negeren. En lijkt hun angsten eindelijk waarheid te worden en dan staan ze nota bene pal achter de leider die datgene doet waar de BNW'ers voor zeiden te vrezen.
apart he :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 december 2020 @ 11:36:10 #170
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196513562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij nog het meest verbaast, is dat BNW'ers al jaren waarschuwen voor overheden die in het donker opereren en zich op geniepige wijze allerlei dictatoriale machten toedichten. Obama was bijvoorbeeld de duivel in eigen persoon, die zich voordeed als een redelijk persoon, maar ondertussen druk bezig was de democratie omver te werpen. En uiteraard was hij corrupt tot op het bot.

Maar nu zit er een president die daadwerkelijk probeert de democratie omver te werpen, en die wordt dan door diezelfde BNW'ers op het schild gehesen. En voor alle duidelijkheid: Trump probeert wel degelijk de democratie de nek om te draaien. Hij wil immers dat honderdduizenden stemmen ongeldig worden verklaard, zodat hij alsnog kan worden uitgeroepen tot winnaar. En als dat niet werkt, moet het Congres dan wel de Supreme Court hem zijn tweede termijn gunnen. Dat verzin ik niet, dat zijn Trumps eigen woorden.

En dan heb ik nog niet eens over de corruptie waar de regering-Trump mee is doordrenkt. Zie zijn meest recente poging om zichzelf, zijn familie en zijn cronies te ontslaan van mogelijke rechterlijke vervolging.

Jarenlang waarschuwen BNW'ers ons voor overheden die lak hebben aan de democratie en de stem des volks negeren. En lijkt hun angsten eindelijk waarheid te worden en dan staan ze nota bene pal achter de leider die datgene doet waar de BNW'ers voor zeiden te vrezen.
Nog los daarvan wordt er al decennia geroepen dat een 'secret cabal' (a la illuminati, bestaande uit o.a. alle miljardairs ter wereld!) alles in handen heeft. Alle regeringen, wereldwijd & alle ("mainstream") media. Deze onderdrukken al zeker 75 jaar met succes het bestaan van aliens, hebben de maanlandingen gefaked, enz, enz.

...maar ze hebben geen controle over (miljardair) Trump, konden niet voorkomen dat Trump president werd en dat ie het moeras wel even zal drainen...

OF er is geen 'secret cabal' OF Trump hoort er gewoon bij.
Des te opmerkelijker vind ik de onvoorwaardelijke steun die hij geniet onder aanhangers van dergelijke complottheorieën.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196514104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zie geen problemen met mijn keuzes , ik zie het als vooruitgang . Als jij die wel ziet is dat alleen in jouw belevingswereld en niet in de mijne .
Zoals Ixnay zegt het is juist een bevrijding *O*
Als een soort religie, zeg maar.

Het "probleem" met jouw manier van redeneren, is dat het onbetrouwbare kennis oplevert. Dat is een probleem als je daadwerkelijk de werkelijkheid wilt kennen. Het is uiteraard geen enkel probleem als je vooral uit bent op bevestiging van je onderbuikgevoelens.

Maar ik gun het je van harte hoor.
-
pi_196514139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij nog het meest verbaast, is dat BNW'ers al jaren waarschuwen voor overheden die in het donker opereren en zich op geniepige wijze allerlei dictatoriale machten toedichten. Obama was bijvoorbeeld de duivel in eigen persoon, die zich voordeed als een redelijk persoon, maar ondertussen druk bezig was de democratie omver te werpen. En uiteraard was hij corrupt tot op het bot.

Maar nu zit er een president die daadwerkelijk probeert de democratie omver te werpen, en die wordt dan door diezelfde BNW'ers op het schild gehesen.
Complotten zijn altijd stiekem, want anders is er geen lol aan te beleven om er in te geloven.

Maar inderdaad, het verbaast mij ook hoe mensen, die menen sceptisch te zijn, een charlatan als Trump dan weer niet herkennen als zodanig. Wat ik ook bij Summers zei: dan is er wat mij betreft iets serieus mis met je beoordelingsvermogen.
-
  woensdag 2 december 2020 @ 12:29:35 #173
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196514425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:12 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Complotten zijn altijd stiekem, want anders is er geen lol aan te beleven om er in te geloven.

Maar inderdaad, het verbaast mij ook hoe mensen, die menen sceptisch te zijn, een charlatan als Trump dan weer niet herkennen als zodanig. Wat ik ook bij Summers zei: dan is er wat mij betreft iets serieus mis met je beoordelingsvermogen.
Hoogmoed komt voor de val _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 13:36:10 #174
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196515429
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:29 schreef Summers het volgende:
Hoogmoed komt voor de val _O_
Hoogmoed = Maanden van te voren roepen dat je niet kan verliezen
De val = Verliezen met een landslide
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196515824
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Nog los daarvan wordt er al decennia geroepen dat een 'secret cabal' (a la illuminati, bestaande uit o.a. alle miljardairs ter wereld!) alles in handen heeft. Alle regeringen, wereldwijd & alle ("mainstream") media. Deze onderdrukken al zeker 75 jaar met succes het bestaan van aliens, hebben de maanlandingen gefaked, enz, enz.

...maar ze hebben geen controle over (miljardair) Trump, konden niet voorkomen dat Trump president werd en dat ie het moeras wel even zal drainen...

OF er is geen 'secret cabal' OF Trump hoort er gewoon bij.
Des te opmerkelijker vind ik de onvoorwaardelijke steun die hij geniet onder aanhangers van dergelijke complottheorieën.
Dit heb ik ook al meerdere keren gezegd.

Het narratief van Trump als grote bevrijder is wat mij betreft dan ook een wassen neus, een rookgordijn.
  woensdag 2 december 2020 @ 14:23:02 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196516192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:12 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Complotten zijn altijd stiekem, want anders is er geen lol aan te beleven om er in te geloven.

Maar inderdaad, het verbaast mij ook hoe mensen, die menen sceptisch te zijn, een charlatan als Trump dan weer niet herkennen als zodanig. Wat ik ook bij Summers zei: dan is er wat mij betreft iets serieus mis met je beoordelingsvermogen.
Oke, en nu te bedenken dat ongeveer 40% van stemmend Amerika op hem gestemd heeft.
ik vind het bijzonder..
En ik vind dat de VS wel behoorlijk is afgegleden naar.. een soort van reality tv circus tent.
Ik had laatst nog een mooi filmpje gevonden met Rutt en Marcon en merkel en dat ging over trump even zoeken hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 december 2020 @ 14:41:11 #177
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196516459
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:23 schreef theguyver het volgende:
Oke, en nu te bedenken dat ongeveer 40% van stemmend Amerika op hem gestemd heeft.
ik vind het bijzonder..
En ik vind dat de VS wel behoorlijk is afgegleden naar.. een soort van reality tv circus tent.
Ik had laatst nog een mooi filmpje gevonden met Rutt en Marcon en merkel en dat ging over trump even zoeken hoor.
... en van die 40% gelooft momenteel 52% dat er daadwerkelijk gefraudeerd is.
Als je de leugen maar blijft herhalen wordt het vanzelf als waarheid gezien.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 2 december 2020 @ 15:32:22 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196517291
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 15:36:01 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196517356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:41 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... en van die 40% gelooft momenteel 52% dat er daadwerkelijk gefraudeerd is.
Als je de leugen maar blijft herhalen wordt het vanzelf als waarheid gezien.
Dit stukje..
Bedoelde ik hierboven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 december 2020 @ 16:28:00 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196518075
Twitter has made its bias unambiguously clear

https://thejeffreylord.co(...)n-integrity-hearing/

quote:
Big tech company Twitter has made its bias unambiguously clear by suspending not one, but two Twitter accounts of individuals who have been involved in matters relating to election integrity and voter fraud. Pennsylvania Republican state Senator Doug Mastriano was suspended from Twitter after organizing a hearing to investigate widespread allegations of voter fraud.

“We move heaven and earth with American dollars to secure elections in Iraq and Afghanistan and elsewhere. We can’t do it in our own state?” asked Mastriano. “There’s people in Pennsylvania not interested in safe, secure elections.” Mastriano’s account was then suspended, although Twitter would later say it was a mistake made in “error.”
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 16:56:29 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196518478
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:32 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Waarom? Omdat men nu met een stofkam op zoek is naar foutjes in 't voordeel van Biden. Waar je normaal zou kunnen denken dat je met een stofkam effectief stof vangt (maar natuurlijk alléén daar waar je kamt) blijkt nu dat je, ondanks dat je roept van wel, niet eens stof vangt! Misschien moet je dan die stofkam ergens anders inzetten? Bijvoorbeeld daar waar het stof zich daadwerkelijk bevindt: bij de GOP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-12-2020 17:01:35 ]
Huilen dan.
  woensdag 2 december 2020 @ 18:06:39 #182
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196519530
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom? Omdat men nu met een stofkam op zoek is naar foutjes in 't voordeel van Biden. Waar je normaal zou kunnen denken dat je met een stofkam effectief stof vangt (maar natuurlijk alléén daar waar je kamt) blijkt nu dat je, ondanks dat je roept van wel, niet eens stof vangt! Misschien moet je dan die stofkam ergens anders inzetten? Bijvoorbeeld daar waar het stof zich daadwerkelijk bevindt: bij de GOP.
En terecht , laten ze het maar zo groot mogelijk opblazen zodat het nooit meer gebeurd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196519614
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:06 schreef Summers het volgende:

[..]

En terecht , laten ze het maar zo groot mogelijk opblazen zodat het nooit meer gebeurd .
Er blijkt toch ook keer op keer dat er niks aan de hand is, ondanks dat de Oranje luierdrager, die niet tegen zijn verlies kan, anders roept?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 december 2020 @ 18:13:48 #184
426493 crew  PippenScottie
pi_196519654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 15:32 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Oh nee, niet Another(!) big day.

Snel, geef hem al je geld!
  woensdag 2 december 2020 @ 18:20:10 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196519761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:06 schreef Summers het volgende:

[..]

En terecht , laten ze het maar zo groot mogelijk opblazen zodat het nooit meer gebeurd .
Tja, de grap is juist dat er niks is om op te blazen en dat het daarom maar ter plekke verzonnen wordt. Noem je dat terecht? En: zou je niet ook eens de praktijken van de republikeinen aan een kritische beschouwing moeten onderwerpen?
Huilen dan.
  woensdag 2 december 2020 @ 18:22:12 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196519806
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er blijkt toch ook keer op keer dat er niks aan de hand is, ondanks dat de Oranje luierdrager, die niet tegen zijn verlies kan, anders roept?
Gewoon al die getuigenverklaringen straal negeren alsof er niks aan de hand is en de msm napraten dat er niks te zien is alsof ik zelf geen ogen en oren heb ? Nee dank je .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 18:24:13 #187
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196519833
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, de grap is juist dat er niks is om op te blazen en dat het daarom maar ter plekke verzonnen wordt. Noem je dat terecht? En: zou je niet ook eens de praktijken van de republikeinen aan een kritische beschouwing moeten onderwerpen?
Dat is jouw mening , ik blijf het toch gewoon volgen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 december 2020 @ 18:28:37 #188
426493 crew  PippenScottie
pi_196519909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Gewoon al die getuigenverklaringen straal negeren alsof er niks aan de hand is en de msm napraten dat er niks te zien is alsof ik zelf geen ogen en oren heb ? Nee dank je .
Nou, ze mogen onder ede verklaren voor een rechter. In de wetenschap dat liegen onder ede strafbaar is met gevangenisstraf tot gevolg.

Maar dat doen ze niet.

Ze houden nep-rechtzittingen met geen enkele juridische waarde. Het enige doel daarvan is simpele, maar goedgelovige mensen zoveel mogelijk dollars af te troggelen.

Het is niet heel anders dan de mailtruc van de Nigeriaanse prins. Iets geraffineerder misschien, maar gericht op dezelfde doelgroep en met hetzelfde doel.
  woensdag 2 december 2020 @ 18:31:17 #189
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196519953
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:28 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Nou, ze mogen onder ede verklaren voor een rechter. In de wetenschap dat liegen onder ede strafbaar is met gevangenisstraf tot gevolg.

Maar dat doen ze niet.

Ze houden nep-rechtzittingen met geen enkele juridische waarde. Het enige doel daarvan is simpele, maar goedgelovige mensen zoveel mogelijk dollars af te troggelen.

Het is niet heel anders dan de mailtruc van de Nigeriaanse prins. Iets geraffineerder misschien, maar gericht op dezelfde doelgroep en met hetzelfde doel.
Dat geloof ik niet , sorry _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196520027
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet , sorry _O-
Wat is dan je verklaring dat dezelfde mensen die die verklaringen afleggen en optreden tijdens die 'hearings' (persconferenties) , kennelijk niet aangifte doen?

Ze beweren van misdrijven getuigen gewest te zijn, dan moet je daarvan ook aangifte doen.

Maar dat doen ze niet.

Als er een geloofwaardige aangifte voorligt kan de FBI en de Attorney General vervolgen...
Iers dat Barr vast graag gedaan had, om zijn chef tevreden te maken.


Enkel, dat ze dat niet doen ligt maar aan een reden... Al die zogenaamde 'getuigen' weigeren aangifte te doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 december 2020 @ 18:40:06 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196520114
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is jouw mening , ik blijf het toch gewoon volgen ^O^
Nee hoor, dat is geen mening. En nogmaals: zou je niet ook eens de praktijken van de republikeinen aan een kritische beschouwing moeten onderwerpen?
Huilen dan.
  woensdag 2 december 2020 @ 18:43:34 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196520171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet , sorry _O-
Grappig, hoe je nu met 'geloof ik niet _O- ' reageert op eenvoudig verifieerbare feiten (namelijk: die hearings hebben nul juridische waarde en er is geen enkele aangifte uit de bizarre claims voortgekomen) terwijl je anderzijds de meest vage verhalen kritiekloos slikt.

Je bent behoorlijk selectief in wat je wel en niet gelooft. Wat zorgt ervoor dat jij het ene wel en het andere niet geloofwaardig vindt? Je loopt gewoon kwijlend de worst (MORGEN komen de BEWIJZEN!!!) die men je voor de neus houdt achterna.
Huilen dan.
  woensdag 2 december 2020 @ 18:48:14 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196520267
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Grappig, hoe je nu met 'geloof ik niet _O- ' reageert op eenvoudig verifieerbare feiten (namelijk: die hearings hebben nul juridische waarde en er is geen enkele aangifte uit de bizarre claims voortgekomen) terwijl je anderzijds de meest vage verhalen kritiekloos slikt.

Je bent behoorlijk selectief in wat je wel en niet gelooft. Wat zorgt ervoor dat jij het ene wel en het andere niet geloofwaardig vindt? Je loopt gewoon kwijlend de worst (MORGEN komen de BEWIJZEN!!!) die men je voor de neus houdt achterna.
Iedereen is selectief dus daar hoeven we geen piswedstrijd over te houden :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 december 2020 @ 19:09:16 #194
426493 crew  PippenScottie
pi_196520590
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet , sorry _O-
Dat is precies het probleem en dat maakt jou ook een mooi slachtoffer voor dit soort propaganda
  woensdag 2 december 2020 @ 19:15:58 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196520701
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:09 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem en dat maakt jou ook een mooi slachtoffer voor dit soort propaganda
Alweer iemand met een probleem sterkte man ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196520726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Iedereen is selectief dus daar hoeven we geen piswedstrijd over te houden :O
Nope mensen met een gezond verstand zijn niet selectief waar het (de verifieerbare) FEITEN betreft.

NEP hearings hebben geen enkele juridische waarde in een rechtssysteem. Keer op keer blijkt dat ook zodra er een poging gedaan wordt in een rechtszaal.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 woensdag 2 december 2020 @ 19:18:17 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196520732
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is jouw mening , ik blijf het toch gewoon volgen ^O^
lekker rebels, lekker gek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 december 2020 @ 19:42:42 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196521124
quote:
85s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nope mensen met een gezond verstand zijn niet selectief waar het (de verifieerbare) FEITEN betreft.

NEP hearings hebben geen enkele juridische waarde in een rechtssysteem. Keer op keer blijkt dat ook zodra er een poging gedaan wordt in een rechtszaal.

[ twitter ]
Het is nog niet voorbij , laat jij het fijn liggen dan volg ik het verder . Mensen met gezond verstand zijn ruimdenkend en staan voor alles open zonder vooroordelen en kunnen alle meningen aan ook als die tegengesteld is , dus ook wat jij als gezond verstand ziet ga ik niet volgen maar beoordeel ik zelf wel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 december 2020 @ 19:56:02 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196521337
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 woensdag 2 december 2020 @ 19:56:30 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196521346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 19:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is nog niet voorbij , laat jij het fijn liggen dan volg ik het verder . Mensen met gezond verstand zijn ruimdenkend en staan voor alles open zonder vooroordelen en kunnen alle meningen aan ook als die tegengesteld is , dus ook wat jij als gezond verstand ziet ga ik niet volgen maar beoordeel ik zelf wel .
Werkt dit buiten BNW ook?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')